1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.03.2011 N 230
Про розподіл повноважень Голови Держмитслужби, його заступників, директорів департаментів, які є членами колегії Держмитслужби, та інших керівників структурних підрозділів Держмитслужби щодо розгляду й підписання документів
Відповідно до Інструкції з діловодства в митній службі України, затвердженої наказом Держмитслужби від 28.12.2002 N 747 (зі змінами), Положення про колегію Державної митної служби України, затвердженого наказом Держмитслужби від 16.03.2011 N 212, з метою впорядкування наданих посадовим особам Держмитслужби повноважень щодо розгляду й підписання документів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Розподіл повноважень Голови Держмитслужби, його заступників, директорів департаментів, які є членами колегії Держмитслужби, та інших керівників структурних підрозділів Держмитслужби щодо розгляду й підписання документів (далі - Розподіл), що додається.
2. Управлінню справами Організаційно-розпорядчого департаменту (Погорєлова Т.В.) здійснювати передання документів, які надходять до Держмитслужби, посадовим особам відповідно до зазначеного Розподілу.
3. Уважати такими, що втратили чинність, накази Держмитслужби від 14.04.2009 N 345 "Про розподіл повноважень Голови та його заступників щодо розгляду й підписання документів", від 31.05.2010 N 557 "Про внесення змін до Розподілу повноважень Голови Служби та його заступників щодо розгляду й підписання документів та щодо надання відповідних доручень посадовим особам Держмитслужби",від 01.09.2010 N 996 "Про внесення змін до Розподілу повноважень Голови Служби та його заступників щодо розгляду й підписання документів".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на директора Організаційно-розпорядчого департаменту Бондаря В.В.
Голова Служби І.Г.Калєтнік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держмитслужби
23.03.2011 N 230
РОЗПОДІЛ
повноважень Голови Держмитслужби, його заступників, директорів департаментів, які є членами колегії Держмитслужби, та інших керівників структурних підрозділів Держмитслужби щодо розгляду й підписання документів
1. Документи, що надходять до Держмитслужби:
1.1. Реєструються й попередньо розглядаються в Управлінні справами, після чого з проектами резолюцій подаються на розгляд:
1.1.1. Голові Служби, якщо це:
закони України, акти та доручення Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України;
листи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підписані їх керівниками;
листи керівників міжнародних організацій, голів дипломатичних представництв іноземних держав в Україні та дипломатичних представництв України в іноземних державах;
запити та звернення народних депутатів України, звернення голів комітетів Верховної Ради України, голів обласних рад, Київської та Севастопольської міських рад, Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
листи обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, підписані їх головами;
листи митних адміністрацій іноземних держав, підписані їх керівниками;
листи керівників митних органів України з питань, які потребують вирішення безпосередньо Головою Служби;
пропозиції про призначення на посади та про звільнення з посад начальників митниць та їх заступників;
запрошення заступникам Голови Служби до участі в нарадах і засіданнях;
звернення героїв України, героїв Радянського Союзу, героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та звернення громадян з питань, які потребують вирішення безпосередньо Головою Служби.
1.1.2. Першому заступнику Голови Служби, якщо це:
листи, безпосередньо йому адресовані;
листи фізичних, юридичних осіб, у тому числі митних органів України, які адресовано Голові Служби, але містять одночасно питання, що належать до компетенції заступників Голови Служби, та питання, що належать до компетенції директорів департаментів, які є членами колегії Держмитслужби (далі - директор департаменту, член колегії);
пропозиції керівників митних органів України про призначення на посади та про звільнення з посад посадових осіб.
1.2. Реєструються в Управлінні справами та для визначення виконавців і надання доручень подаються на розгляд заступнику Голови Служби або директорам департаментів, членам колегії згідно з визначеними функціональними повноваженнями, якщо це:
листи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підписані заступниками їх керівників, у тому числі адресовані Голові Служби;
звернення місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань взаємодії з митними органами України;
звернення суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, громадських та релігійних організацій, громадян;
листи митних органів України, крім зазначених у абзаці восьмому пункту 1.1.1 та абзаці третьому пункту 1.3;
звіти митних органів України про оперативну обстановку в зонах їх діяльності;
запрошення керівників структурних підрозділів Держмитслужби на наради, засідання, семінари тощо.
1.3. Реєструються в Управлінні справами та передаються на розгляд у межах компетенції керівникам структурних підрозділів Держмитслужби, інших, ніж зазначені в пункті 1.2, якщо це:

................
Перейти до повного тексту