1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 222
( Наказ втратив чинність на підставі НаказуМіністерства оборони № 177 від 25.06.2021 )
Питання Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736), та з метою організації діяльності Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України, визначення організаційних засад виконання нею поставлених завдань
НАКАЗУЮ:
1. Утворити Раду сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України.
2. Затвердити Положення про Раду сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України, що додається.
3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України А. Таран
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
24 червня 2020 року № 222
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України
1. Рада сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України (далі - Рада реформ) є постійно діючим консультативним, дорадчим органом Міністерства оборони України (далі - Міноборони) і утворюється для підготовки рекомендацій з питань досягнення мети та цілей оборонної реформи в Україні.
Рада реформ підзвітна Міністру оборони України.
Організаційну діяльність Ради реформ координує заступник Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень).
2. У своїй діяльності Рада реформ керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міноборони, а також цим Положенням.
Рада реформ організовує свою діяльність на підставі щорічних планів роботи, які в установленому порядку затверджуються Міністром оборони України, а також щомісячних планів роботи, які погоджуються заступниками Міністра оборони України, державним секретарем Міністерства оборони України.
Копії планів роботи Ради реформ надаються до Департаменту воєнної політики, стратегічного планування Міністерства оборони України.
3. Основними завданнями Ради реформ є:
забезпечення ефективної імплементації заходів реформування Міноборони, залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги для реалізації реформ;
залучення експертів та надання методологічної підтримки для впровадження реформ Міноборони;
розробка і підтримка системи моніторингу результатів імплементації реформ;
впровадження програмно-проєктного менеджменту в діяльність Міноборони та Збройних Сил України (далі - Збройні Сили), Державної спеціальної служби транспорту (далі - ДССТ);
вивчення проблемних питань та надання пропозицій щодо реформування системи об'єднаного керівництва силами оборони та військового управління;
сприяння реформуванню системи оборонних закупівель;
підготовка пропозицій щодо удосконалення механізму формування оборонного бюджету;
підготовка рекомендацій з питань створення та функціонування системи стратегічних комунікацій у Міноборони, Збройних Силах, ДССТ;
сприяння формуванню єдиної інформаційної системи управління оборонними ресурсами (інформаційної інфраструктури системи Міноборони);
надання пропозицій з питань розвитку та удосконалення інформатизації, інформаційної безпеки та кібербезпеки, інформаційних технологій у системі Міноборони;
підготовка пропозицій з питань реформування системи управління персоналом у системі Міноборони;
сприяння розвитку культури і духовності у Збройних Силах, військово-патріотичного виховання;
організація шефської роботи, шефських стосунків між Збройними Силами та органами виконавчої влади і місцевого самоврядування;
підвищення ефективності роботи Комітету реформ, його підкомітетів, робочих груп та окремих груп;
забезпечення інформування громадськості про стан розроблення, реалізації і зміст оборонної реформи.
4. Рада реформ відповідно до покладених на неї завдань:
проводить моніторинг та оцінку ефективності впровадження заходів оборонної реформи за окремими напрямками діяльності та вивчає причини виникнення проблем;
готує рекомендації щодо визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань з виконання завдань впровадження оборонної реформи в системі Міноборони;
може ініціювати та брати участь в розробленні проєктів нормативно-правових актів, документів, планів та дорожніх карт з питань, що належать до її компетенції, та здійснює моніторинг їх виконання;

................
Перейти до повного тексту