- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
Про накладення штрафу на ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" за порушення Ліцензійних умов з передачі електричної енергії та Ліцензійних умов з постачання електричної енергії
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 18 лютого 2016 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, акта планової перевірки дотримання ВІДКРИТИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами і Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом від 15 лютого 2016 року № 17, проведеної відділом НКРЕКП у Запорізькій області на підставі
Плану заходів зі здійснення державного контролю ліцензіатів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2016 рік, затвердженого наказом НКРЕКП від 23 листопада 2015 року № 317 (зі змінами), наказу НКРЕКП від 13 січня 2016 року № 2 та посвідчення про перевірку від 13 січня 2016 року № 1, установлено, що ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" (м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 14, код ЄДРПОУ 00130926, р/р № 26002055720132 у фiлiї "Запорізьке регіональне управління" ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 313399, в. о. генерального директора - Корніленков Ігор Петрович):
статтею
10 Закону України "Про природні монополії" в частині обов'язку ліцензіата забезпечувати посадовим особам органів, які регулюють їх діяльність, доступ до документів та інформації, необхідних для здійснення цими органами своїх повноважень, а також до об'єктів, устаткування та земельних ділянок, що є у їх власності або у користуванні;
Відповідно до статті
27 Закону України "Про електроенергетику" ,
Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715,
Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 року № 1312, та
Порядку застосування санкцій за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2000 року № 1139, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Накласти штраф у розмірі 85 000 (вісімдесят п'ять тисяч) гривень на ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" (м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 14, код ЄДРПОУ 00130926, р/р № 26002055720132 у фiлiї "Запорізьке регіональне управління" ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 313399, в. о. генерального директора - Корніленков Ігор Петрович) за:
статтею
10 Закону України "Про природні монополії" в частині обов'язку ліцензіата забезпечувати посадовим особам органів, які регулюють їх діяльність, доступ до документів та інформації, необхідних для здійснення цими органами своїх повноважень, а також до об'єктів, устаткування та земельних ділянок, що є у їх власності або у користуванні;
Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України протягом 30 днів з дня прийняття постанови (код
бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції").
2. Зобов'язати ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" у термін до 01 березня 2016 року надати до НКРЕКП інформацію та належним чином завірені копії документів (завірені підписом уповноваженого представника ліцензіата та скріплені печаткою Товариства), які були затребувані комісією з перевірки листом від 14.01.2016 № 40-13/14, а також на запити споживачів до НКРЕКП та запити НКРЕКП до ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО", а саме:
1) копії ліцензій на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом;
2) щодо змін до ліцензій стосовно закріпленої території. У разі наявності таких змін надати копії відповідних документів;
3) щодо змін (у разі наявності) банківських реквізитів і установчих документів, що підлягають державній реєстрації (перереєстрації);
4) перелік основних банківських рахунків ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО";
5) номер основного поточного рахунку, за яким здійснюється господарська діяльність ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО", та назву банку, в якому відкрито цей рахунок;
6) щодо змін основного поточного рахунку протягом 2015 року;
7) щодо повідомлення (у разі змін) НКРЕКП у 10-денний термін про зміни зазначеного рахунку;
8) щодо повідомлення (у разі змін) НКРЕКП у 10-денний термін про зміни установчих документів, що підлягають державній реєстрації (перереєстрації);
9) структуру фактичних операційних витрат ліцензіата у порівнянні (із наданням сум відхилення) із затвердженими у тарифах на передачу та постачання за 2015 рік з обов'язковим розшифруванням статті "Інші" (рядок 305 форми 6-НКРЕ). Обґрунтоване пояснення стосовно відхилення фактичних витрат в порівнянні з затвердженими у тарифах на передачу та постачання (окремо) за 2015 рік по кожній статті із наданням підтвердних документів. У випадку нарахування резерву сумнівних боргів у 2015 році надати детальний розрахунок резерву сумнівних боргів, фактичне нарахування та копії документів, що регламентують порядок нарахування. Детальне розшифрування витрат, не передбачених структурою тарифів, із зазначенням сум;
10) обсяги електроенергії, враховані при розрахунку тарифів на передачу та постачання електроенергії та фактичні обсяги передачі та постачання за 2015 рік з виділенням обсягу передачі електричної енергії незалежних постачальників. Основні чинники недоотримання коштів на поточний рахунок компанії з підтвердним розрахунком;
11) детальне розшифрування з підтвердними документами інших операційних витрат від іншої діяльності;
12) детальне розшифрування інших операційних доходів;
13) щодо виконання заходів Інвестиційної програми 2015 року з урахуванням невиконаних заходів Інвестиційної програми 2014 року в сумі 14 119 тис. грн (без ПДВ);
14) стосовно належного оформлення, оприлюднення та вчасного надання звітів про виконання ліцензіатом Інвестиційної програми;
15) аналіз використання коштів за напрямками Інвестиційної програми, за джерелами фінансування та графіками виконання;
16) аналіз співвідношення між витраченими коштами на виконання Інвестиційної програми та фактично виконаними роботами (освоєння);
17) обґрунтування фактичного виконання Інвестиційної програми відповідно до наявних грошових коштів;
18) підтвердження виконання Інвестиційної програми первинними документами;
19) щодо наявності об'єктів, що, відповідно до схваленої Інвестиційної програми, мали бути введені в експлуатацію у запланований період, але фактично не були введені в експлуатацію;
20) інформацію про надходження та використання коштів ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" за 2015 рік (неоперативна);
21) стосовно дотримання вимог постанов та розпоряджень НКРЕКП щодо усунення порушень. Інформацію про виконання постанови НКРЕКП від 27.03.2015
№ 951 "Про накладення штрафу на ВАТ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" за порушення Ліцензійних умов з передачі електричної енергії та Ліцензійних умов з постачання електричної енергії і невиконання рішень НКРЕ", протокольного рішення від 27.03.2015 № 7 щодо коригування Інвестиційної програми на 2015 рік в сумі 43 900 тис. грн (без ПДВ) (стаття "Невикористані кошти 2014 року") та рішення НКРЕКП від 13.11.2014 про оприлюднення на веб-сайті Товариства проекту змін до Інвестиційної програми на 2015 рік;
копію штатного розпису ІКЦ із зазначенням функціональних обов'язків його працівників;
щодо організації інформування населення про роботу ІКЦ та комісії ІКЦ протягом 2015 року;
копії рахунків про сплату електроенергії із зазначенням на звороті інформації щодо основних завдань та режиму роботи ІКЦ;
наявність відповідей споживачам на користь компанії (розгляд яких має відбуватись на комісії ІКЦ);
підтвердження надання до НКРЕКП та Держенергонагляду звітів щодо реєстрації звернень споживачів електричної енергії (відповідно до підпункту 2.2.8 пункту 2.2
Положення про ІКЦ );
інформаційну довідку щодо проектів відповідей, підготовлених на користь Компанії, які подавались на розгляд комісії ІКЦ;
копії журналів реєстрації звернень заявників, які є споживачами електричної енергії або мають намір ними стати та звернулись до Інформаційно-консультаційного центру щодо спірних ситуацій, які склались між енергопостачальником та заявниками;
24) кількість звернень від юридичних та фізичних осіб протягом 2015 року, кількість звернень, вирішених на користь споживача, на користь ліцензіата (окремо по фізичним та юридичним особам). Зазначити основні предмети оскарження та результати розгляду скарг;
25) копії типових договорів про постачання електричної енергії, про користування електричною енергією та про спільне використання, які укладались із споживачами протягом 2015 року.
Інформацію щодо кількості суб'єктів, з якими необхідно було укласти зазначені вище договори, з якими укладено договори (всього, з них протягом 2015 року), залишилось неукладеними та причини укладення договорів не у повному обсязі (якщо таке є);
26) щодо здійснення ліцензіатом заходів для виконання вимог
ПКЕЕ,
ПКЕЕН в частині укладення договорів про постачання (користування) електричної енергії зі споживачами електричної енергії, договорів про спільне використання технологічних електричних мереж із власниками мереж, вжиття вичерпних заходів щодо забезпечення об'єктів споживачів локальним устаткуванням збору та обробки даних (відповідно до пунктів 3.35, підпунктів 6 і 9 пункту 2.11
ПКЕЕ ). У разі невиконання у повному обсязі зазначених вимог надати пояснення причин невиконання;
27) інформацію щодо кількості встановлених у 2015 році однофазних та трьохфазних лічильників у споживачів Мелітопольського МРЕМ;
28) необхідну документацію (з питання надання якості послуг), а також витяг з бази даних звернень кол-центру за темою звернень Т3 "Якість послуг в електропостачанні" по Оріхівському і Вільнянському РЕМах за 2015 рік;
................Перейти до повного тексту