1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
17.01.2020 № 190
Відповідно до статті 14 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Унести зміни до Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 06 грудня 2016 року № 2133, виклавши його в новій редакції, що додається.
Голова НКРЕКП В. Тарасюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної
комісії, що здійснює державне
регулювання у сферах
енергетики та комунальних
послуг
06.12.2016 № 2133
(у редакції постанови
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних
послуг,
17.01.2020 № 190)
РЕГЛАМЕНТ
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Загальні положення
1.1. Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), пов’язаної із здійсненням її повноважень.
1.2. НКРЕКП є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом.
1.3. НКРЕКП спрямовує свою діяльність на виконання Конституції України, Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" та законів України, що регулюють відносини у сферах енергетики та комунальних послуг, інших нормативно-правових актів.
1.4. НКРЕКП у межах своїх повноважень, на підставі та на виконання актів законодавства видає постанови і розпорядження, організовує і контролює їх виконання. Голова НКРЕКП видає накази з питань щодо державного регулювання діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг. Керівник апарату видає накази, розпорядження та доручення з питань, що належать до його компетенції відповідно до Закону України "Про державну службу" та розподілу функціональних обов'язків.
1.5. НКРЕКП у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, Антимонопольним комітетом України, органами фінансового контролю, іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, а також з міжнародними установами та організаціями.
1.6. Діяльність НКРЕКП є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті НКРЕКП у мережі Інтернет та друкованому виданні "Інформаційний бюлетень НКРЕКП", онлайн-трансляцій засідань, що проводяться у формі відкритих слухань, публікацій у засобах масової інформації, трансляцій по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, а також виступів Голови та членів НКРЕКП.
1.7. Інформація про діяльність НКРЕКП надається громадянам, іншим заінтересованим особам відповідно до законодавства.
1.8. НКРЕКП для виконання покладених на неї завдань може утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Положення про такі органи затверджуються НКРЕКП.
1.9. НКРЕКП може залучати вчених та спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розроблення проектів нормативно-правових актів, проведення консультацій та експертиз у сферах енергетики та комунальних послуг.
1.10. НКРЕКП має право укладати угоди про співробітництво з питань своїх повноважень з іноземними і міжнародними органами та організаціями, у тому числі з регулюючими органами інших держав відповідно до Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" (далі - Закон про НКРЕКП).
2. Планування та звітування про роботу НКРЕКП
2.1. НКРЕКП планує свою роботу на підставі та на виконання Закону про НКРЕКП.
2.2. НКРЕКП розробляє та затверджує план діяльності НКРЕКП на плановий період та план державного контролю.
2.3. У річному плані визначається перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані, строки виконання завдань (робіт) та відповідальні за виконання завдань (робіт).
2.4. Річний план здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, затверджується НКРЕКП до 01 грудня року, що передує плановому, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті не пізніше як за п'ять днів до початку відповідного планового періоду.
2.5. Звіт про виконання річного плану державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг, за попередній рік включається до річного звіту про діяльність НКРЕКП.
2.6. Голова НКРЕКП не пізніше 01 липня поточного року затверджує проект кошторису НКРЕКП на наступний рік.
2.7. Після затвердження проект кошторису разом із бюджетним запитом подається НКРЕКП до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, для його включення до проекту Державного бюджету України на відповідний рік.
2.8. Затверджений кошторис та звіт про його виконання розміщуються на офіційному веб-сайті НКРЕКП.
2.9. Контроль за цільовим використанням коштів Регулятора здійснюється відповідно до законодавства.
3. Організація роботи НКРЕКП
3.1. Повноваження Голови та членів НКРЕКП визначаються Законом про НКРЕКП.
3.2. До складу НКРЕКП входять сім членів, у тому числі Голова.
Голова обирається членами НКРЕКП шляхом таємного голосування строком на два роки.
На першому засіданні НКРЕКП, перший склад якої призначений відповідно до положень статті 8 Закону про НКРЕКП, лічильна комісія, до складу якої входять керівник апарату, керівник Юридичного департаменту та керівник Управління роботи з персоналом, надає членам НКРЕКП бюлетні уніфікованої форми для таємного голосування для обрання Голови НКРЕКП.
Лічильна комісія здійснює підрахунок голосів. Обраним Головою вважається член НКРЕКП, за якого проголосували не менше чотирьох членів НКРЕКП. Лічильна комісія оголошує прізвище, ім’я та по батькові члена НКРЕКП, обраного Головою, готує протокол результатів голосування та проект постанови про обрання Голови НКРЕКП та подає його на підпис члену НКРЕКП, обраному Головою.
Якщо під час голосування жодний член НКРЕКП не набрав чотирьох голосів, голосування для обрання Голови НКРЕКП проводиться повторно.
Бюлетні для таємного голосування можуть бути надані для ознайомлення і перевірки членам НКРЕКП та зберігаються в Управлінні роботи з персоналом протягом 10 років.
3.3. Одна і та сама особа не може бути обрана Головою НКРЕКП на два строки поспіль.
Повноваження Голови НКРЕКП можуть бути достроково припинені:
1) у разі дострокового припинення повноважень як члена НКРЕКП;
2) за заявою про складення повноважень Голови НКРЕКП;
3) за результатами голосування, проведеного на вимогу не менше чотирьох членів НКРЕКП.
У разі закінчення строку, на який обрано Голову НКРЕКП, або дострокового припинення його повноважень голосування з обрання Голови НКРЕКП проводиться у 10-денний строк з дня припинення його повноважень.
3.4. Голова НКРЕКП:
1) очолює НКРЕКП, спрямовує її діяльність;
2) розподіляє обов’язки між членами НКРЕКП;
3) затверджує проект кошторису НКРЕКП на наступний рік;
4) представляє НКРЕКП у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, громадськими об’єднаннями, а також з міжнародними установами та організаціями;
5) на вимогу Верховної Ради України, але не менше одного разу на рік, звітує перед Верховною Радою України про діяльність НКРЕКП;
6) бере участь у засіданнях Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу;
7) головує на засіданнях НКРЕКП та підписує від імені НКРЕКП постанови і розпорядження;
8) призначає члена НКРЕКП, уповноваженого виконувати функції та повноваження Голови у разі його відсутності;
9) здійснює інші повноваження, передбачені законом.
4. Апарат НКРЕКП
4.1. Апарат НКРЕКП очолює керівник апарату, який призначається на посаду та звільняється з посади Головою НКРЕКП відповідним наказом.
Голова НКРЕКП призначає керівника апарату за результатами співбесіди з кандидатами на посаду керівника апарату НКРЕКП, які обрані відповідно до Закону України "Про державну службу".
Керівник апарату затверджує положення про самостійні структурні підрозділи та структурні підрозділи у складі самостійного структурного підрозділу.
4.2. Положення про самостійний структурний підрозділ НКРЕКП розробляється керівником відповідного структурного підрозділу, погоджується керівником Юридичного департаменту, керівником Управління роботи з персоналом, членом НКРЕКП або Головою НКРЕКП (відповідно до розподілу функціональних обов’язків) і затверджується керівником апарату.
4.3. Положення про структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу НКРЕКП розробляється керівником відповідного структурного підрозділу, погоджується керівником самостійного структурного підрозділу, керівником Юридичного департаменту, керівником Управління роботи з персоналом і затверджується керівником апарату.
4.4. Посадова інструкція працівника структурного підрозділу розробляється керівником відповідного структурного підрозділу, погоджується керівником самостійного структурного підрозділу, керівником Управління роботи з персоналом і затверджується керівником апарату.
4.5. Організація кадрової роботи в НКРЕКП здійснюється Управлінням роботи з персоналом згідно з річним планом. Планом визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
4.6. Призначення на посади та звільнення працівників НКРЕКП здійснюється відповідно до Закону України "Про державну службу", Кодексу законів про працю України та інших законів.
4.7. Щорічне оцінювання результатів службової діяльності державних службовців проводиться відповідно до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
Результати щорічного оцінювання беруться до уваги керівництвом та управлінням роботи з персоналом для визначення якості виконання державними службовцями поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання, планування їх кар’єри, виявлення потреби у професійному навчанні.
4.8. На членів НКРЕКП та керівників структурних підрозділів поширюються обмеження щодо проведення зустрічей з представниками суб’єктів, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та/або суб’єктів, пов’язаних з ними відносинами контролю, з питань провадження такими суб’єктами діяльності. Вимоги щодо проведення таких зустрічей визначаються правилами професійної етики, які застосовуються до членів НКРЕКП, працівників центрального апарату і територіальних органів НКРЕКП, що затверджуються НКРЕКП.
5. Порядок проведення засідань та прийняття рішень НКРЕКП
5.1. Основною формою роботи НКРЕКП є засідання.
5.2. Засідання НКРЕКП є відкритими і гласними, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством та цим Регламентом.
5.3. Засідання НКРЕКП проводяться у формі відкритих або закритих слухань. Засідання НКРЕКП можуть бути виїзними.
5.4. На засіданнях у формі відкритих слухань НКРЕКП:
1) розглядає та приймає рішення з питань, що належать до її компетенції;
2) розглядає і схвалює в межах своїх повноважень проекти актів законодавства, пропозиції стосовно вдосконалення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг;
3) приймає нормативно-правові акти з питань, що належать до її компетенції;
4) затверджує щорічний звіт НКРЕКП;
5) затверджує цей Регламент;
6) розглядає справи про адміністративні правопорушення;
7) розглядає справи щодо видачі ліцензій та дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов, а також щодо застосування санкцій за порушення ліцензійних умов та законодавства з питань державного регулювання діяльності суб’єктів природних монополій та суміжних ринків.
5.5. Засідання НКРЕКП у режимі закритого слухання проводяться у разі розгляду питань, що містять таємну інформацію, порядок доступу до якої регулюється законом.
Підготовка та проведення засідань НКРЕКП у режимі закритого слухання з питань, які містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється з дотриманням законодавства у сфері охорони державної таємниці, захисту інформації з обмеженим доступом.
5.6. У засіданні, що проводиться в режимі закритого слухання, беруть участь особи, присутність яких визнана НКРЕКП необхідною для розгляду відповідного питання.
Наприкінці засідання НКРЕКП приймає рішення, яке фіксується у протоколі, щодо поширення протоколу та інших документів.
5.7. Засідання НКРЕКП проводяться державною мовою.
5.8. Засідання НКРЕКП є правомочним, якщо на ньому присутня більшість від загального складу НКРЕКП.
У разі перебування у відрядженні Голова і члени НКРЕКП можуть брати участь у засіданні дистанційно шляхом застосування технічних засобів, зокрема відео- та аудіозв’язку.
У разі коли член НКРЕКП був присутнім на засіданні, але з поважних причин мав покинути його та не голосував за прийняття рішення, зазначеного в порядку денному, що розглядалося без його участі, у протоколі засідання НКРЕКП робиться відповідна відмітка.
5.9. Якщо розгляд питань неможливий у зв’язку з відсутністю необхідної кількості членів НКРЕКП, засідання переноситься на інший час.
5.10. Усі члени НКРЕКП є рівноправними під час розгляду питань та прийняття рішень на засіданні НКРЕКП.
5.11. Рішення НКРЕКП приймаються шляхом голосування.
Після оголошення проекту рішення головуючий запитує, чи є серед членів НКРЕКП ті, хто голосує "проти" або "утримався" від прийняття рішень. Якщо голосів "проти" або "утримався" немає, слід вважати, що рішення проголосовано "за" та прийнято одноголосно всіма присутніми на засіданні членами НКРЕКП.
Рішення НКРЕКП вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало "за" не менше чотирьох членів НКРЕКП, присутніх на засіданні.
Рішення вважається не прийнятим, якщо воно не набрало необхідної кількості голосів, зокрема при рівному розподілі голосів "за" і "проти".
Результат голосування, а саме прийняття або неприйняття рішення, оголошується головуючим.
Результат голосування з розподілом "за", "утримався" і "проти" відображається у протоколі засідання НКРЕКП.
5.12. Член НКРЕКП, не згодний з прийнятим рішенням, може письмово викласти свою особисту думку на окремому аркуші, який додається до протоколу.
6. Порядок підготовки засідань НКРЕКП
6.1. Дата, час, місце та порядок денний засідання визначаються Головою НКРЕКП.
6.2. Засідання НКРЕКП у формі відкритих слухань проводяться, як правило, один раз на тиждень, у вівторок.
6.3. У разі необхідності НКРЕКП може прийняти рішення про зміну порядку проведення засідань, про продовження своєї роботи наступного дня після дня засідання, відкладення розгляду питання на інше засідання, а також оголосити перерву в засіданні.
6.4. Порядок денний засідання НКРЕКП у формі відкритого слухання формується за пропозиціями Голови, членів НКРЕКП і керівників структурних підрозділів про винесення на засідання питань, які вони вважають за необхідне розглянути на ньому.
6.5. Перелік питань, що виносяться на розгляд НКРЕКП, інформація про місце, дату і час проведення засідань у формі відкритих слухань оприлюднюються на офіційному веб-сайті НКРЕКП не пізніше як за три робочі дні до дня проведення засідання.
6.6. Не пізніше ніж за чотири робочі дні (до 11-00) до засідання НКРЕКП керівники структурних підрозділів надають до структурного підрозділу, що забезпечує організацію засідань НКРЕКП, для формування переліку питань, що виносяться на розгляд НКРЕКП, службові записки, погоджені членом НКРЕКП або керівником апарату НКРЕКП відповідно до розподілу функціональних обов’язків, у яких зазначені питання, які пропонується винести на розгляд НКРЕКП.
6.7. Відповідні структурні підрозділи, питання яких винесені на розгляд засідання НКРЕКП, не пізніше як за чотири робочі дні (до 14-00) до дня проведення засідання готують проекти рішень НКРЕКП, зокрема проекти постанов або розпоряджень, що пропонуються до прийняття, та обґрунтування до них, які підписуються керівником структурного підрозділу та візуються членом НКРЕКП відповідно до розподілу обов’язків, одержані зауваження та пропозиції, а також аргументовану позицію НКРЕКП щодо одержаних зауважень, у разі необхідності додаються інші документи: аналітичні довідки, таблиці, діаграми тощо, та направляють в електронному вигляді до Управління інформації та комунікації для оприлюднення на офіційному веб-сайті НКРЕКП.
6.8. Перелік питань, що виноситься на розгляд НКРЕКП, затверджується Головою НКРЕКП і доводиться до відома членів НКРЕКП і керівників структурних підрозділів не пізніше як за чотири робочі дні (до 17-00) до дня проведення засідання.
6.9. За своєчасну, належну підготовку документів для проведення засідань НКРЕКП, перевірку їх на наявність у повному обсязі та правильність оформлення відповідають керівники відповідних структурних підрозділів.
6.10. Документи, подані з порушенням установленого порядку і строків, до розгляду не приймаються і до порядку денного не включаються.
7. Процедура проведення засідань
7.1. У призначений час головуючий на засіданні, за наявності кворуму, відкриває засідання НКРЕКП та ставить питання щодо зауважень та пропозицій до порядку денного. Питання розглядаються, як правило, у тій послідовності, у якій їх включено до порядку денного засідання, якщо інші пропозиції від учасників засідання не надійшли.
У разі надання інших пропозицій від учасників засідання питання порядку денного можуть розглядатися в іншій послідовності, ніж передбачено.
7.2. Функції секретаря засідання НКРЕКП виконує працівник структурного підрозділу, що забезпечує організацію засідань НКРЕКП, згідно з посадовими обов’язками.
Реєстрація учасників засідання НКРЕКП здійснюється на офіційному веб-сайті НКРЕКП у розділі "РЕЄСТРАЦІЯ ОНЛАЙН" напередодні та завершується за 20 хвилин до початку засідання.
До початку засідання НКРЕКП його учасники повинні підтвердити свою присутність у секретаря засідання і надати документи, що підтверджують їх повноваження щодо виступу на засіданні і представництва інтересів.
7.3. Секретар засідання інформує Голову та членів НКРЕКП про явку учасників засідання та про результати перевірки їх повноважень.
7.4. Розгляд питання, включеного до порядку денного, за пропозицією представника структурного підрозділу, члена або Голови НКРЕКП може бути відкладено (перенесено, продовжено, змінено, виключено) у межах строків для розгляду та прийняття рішення, визначених чинним законодавством, за наявності таких обставин:
неявка на засідання запрошених осіб, якщо їх присутність є обов’язковою;
відсутність необхідних документів;
призначення експертизи;
необхідність залучення до участі інших осіб;
інші обставини, що перешкоджають розгляду питання або які НКРЕКП визнає обґрунтованими.
7.5. Учасниками засідання є особи, які звернулися до НКРЕКП із заявою про видачу ліцензії, ліцензіати, споживачі, особи, залучені до участі в розгляді питань (свідки, експерти, перекладачі), та інші заінтересовані особи.
7.6. На засідання НКРЕКП можуть запрошуватися представники державних органів, установ, організацій з метою з'ясування обставин, що мають важливе значення при розгляді питань і потребують спеціальних знань у відповідній галузі.
7.7. Участь запрошених представників ліцензіатів або посадової особи ліцензіата є обов'язковою при розгляді питань щодо:
застосування санкцій до ліцензіатів;
встановлення (затвердження, перегляду) тарифів за ініціативи ліцензіата;
схвалення інвестиційних програм та змін до них.
Представництво запрошених юридичних осіб має бути забезпечено на рівні не нижче керівників або їх заступників.
При розгляді питань щодо встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційних програм/інвестиційних складових/планів розвитку/змін до них НКРЕКП може запросити уповноважених представників місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для висловлення своєї позиції щодо цих питань безпосередньо на засіданні НКРЕКП або дистанційно шляхом застосування технічних засобів (у разі наявності технічних можливостей), зокрема відеозв'язку. У разі неможливості забезпечити безпосередню або дистанційну участь у засіданні НКРЕКП з поважних причин позиція місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування викладається в листі за підписом голови місцевого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування або його заступника.
7.8. Учасники засідання, присутність яких на засіданні є обов'язковою, зобов'язані зареєструватися, вчасно з'явитися на засідання НКРЕКП, давати правдиві пояснення, надавати документи, необхідні для всебічного розгляду питання.
У разі неможливості присутності учасників, присутність яких є обов'язковою, безпосередньо на засіданні НКРЕКП вони мають право брати участь у засіданні дистанційно шляхом застосування технічних засобів (у разі наявності технічних можливостей), зокрема відеозв'язку, за письмовим погодженням Голови НКРЕКП та попередньої реєстрації.
7.9. Учасники засідання, питання щодо яких винесені на розгляд, зобов'язані повідомляти НКРЕКП про неможливість взяти участь у засіданні НКРЕКП до початку засідання НКРЕКП, надавши обґрунтовані пояснення.
7.10. У разі неявки без поважних причин на засідання НКРЕКП запрошених представників ліцензіатів, місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування (інших заінтересованих осіб) або відсутності у них належно оформлених повноважень головуючий ставить на обговорення та голосування питання про можливість розгляду питання порядку денного без їх присутності або про відкладення (перенесення, продовження) розгляду цього питання. Результати цього голосування фіксуються у протоколі.
7.11. У разі повторної неявки на засідання запрошених представників ліцензіатів (інших заінтересованих осіб) НКРЕКП може прийняти відповідне рішення за їх відсутності.
7.12. Учасники засідання мають право давати усні та письмові пояснення, викладати свої думки з питань, що розглядаються, ставити з дозволу головуючого питання іншим учасникам засідання.
7.13. Особам, які беруть участь у розгляді питань і не володіють українською мовою, забезпечується право виступу на засіданні рідною мовою та/або участі в розгляді питань через перекладача. Витрати, пов'язані з оплатою роботи перекладача, несе особа, заінтересована в його участі.
7.14. Засідання НКРЕКП веде Голова.
7.15. У разі відсутності Голови НКРЕКП засідання проводить один із членів НКРЕКП за дорученням Голови НКРЕКП.
7.16. Учасники засідання дають пояснення, відповідають на запитання лише після надання їм слова головуючим на засіданні.
Для доповіді учаснику засідання надається не більше п'яти хвилин. У разі додаткових питань та надання відповіді по суті учаснику надається додатковий час, але не більше двох хвилин.
7.17. Присутні на засіданні представники структурних підрозділів НКРЕКП, ліцензіатів, заінтересованих осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, організацій, що представляють інтереси споживачів, громадських організацій, засобів масової інформації та інші заінтересовані особи зобов'язані:
вести себе шанобливо по відношенню до головуючого, членів НКРЕКП та один до одного;
виконувати розпорядження головуючого та вказівки секретаря щодо дотримання порядку під час проведення засідання;
утримуватися від зайвого пересування по залу, розмов, реплік у будь-якій формі;
перевести мобільні телефони у беззвучний режим;
не створювати інших перешкод для ведення засідання.
7.18. У разі грубого порушення дисципліни або створення перешкод, що унеможливлюють подальше проведення засідання, головуючий може запропонувати порушнику покинути зал засідань. Головуючий може також оголосити перерву або закрити засідання. У цьому разі НКРЕКП збирається на засідання у призначений Головою НКРЕКП інший день.
7.19. У розгляді питання по суті беруть участь представники структурних підрозділів НКРЕКП та запрошені учасники засідання. Черговість надання слова визначається головуючим.
7.20. Розгляд питання починається з виступу посадової особи апарату НКРЕКП, яка викладає зміст питання, підстави для його винесення на розгляд НКРЕКП та пропонує проект рішення.
7.21. Учасники виступають з трибуни.
Виступи, заяви, запити, пропозиції, зауваження, поправки виголошуються з трибуни або "з місця" в разі дозволу головуючого та за умови можливості забезпечення відеофіксації.
7.22. Після виступу посадової особи апарату НКРЕКП питання доповідачу ставлять члени НКРЕКП, а з дозволу головуючого - інші учасники засідання.
У разі необхідності можуть заслуховуватися інші учасники засідання.
7.23. Учасник засідання повинен доповідати лише з того питання, з якого йому надано слово. За звичайних обставин його виступ не переривається.
7.24. Головуючий на засіданні надає слово членам НКРЕКП, посадовим особам апарату НКРЕКП та запрошеним на засідання для висловлення пропозицій і зауважень по суті викладеного питання та пропозицій до проекту рішення.
7.25. За необхідності дослідження фактичних обставин справи на засіданні заслуховуються особи, запрошені на засідання як свідки, експерти тощо.
7.26. Обговорення питання припиняється за пропозицією головуючого.
7.27. Після обговорення питання головуючий оголошує про закінчення його розгляду та перехід до голосування.
7.28. Перед кожним голосуванням головуючий формулює зміст рішення, що ставиться на голосування, та пропонує провести голосування щодо нього.
7.29. Кожний член НКРЕКП, який бере участь у розгляді питання, має право запропонувати власний проект рішення або перелік питань, які визначають суть рішення.
7.30. Після оголошення головуючим початку голосування ніхто не може його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.
У разі порушення порядку голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.
Після закінчення голосування головуючий оголошує його результати та прийняте рішення.
7.31. Засідання НКРЕКП у режимі закритого слухання проводиться з обмеженим доступом учасників згідно з процедурою, установленою главою 5 цього Регламенту.
7.32. Якщо розгляд питань, унесених до порядку денного, завершено, головуючий оголошує засідання закритим.
7.33. НКРЕКП забезпечує онлайн-трансляцію засідань, що проводяться у формі відкритих слухань, на своєму офіційному веб-сайті. Зберігання записів таких трансляцій та вільний доступ до них на офіційному веб-сайті забезпечується НКРЕКП протягом не менше одного року з дня проведення засідання.

................
Перейти до повного тексту