- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо визначення та проведення аналізу індивідуальних потреб у професійному навчанні державних службовців
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо визначення та проведення аналізу індивідуальних потреб у професійному навчанні державних службовців, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби відповідно до розподілу обов'язків та повноважень.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
від 23.11.2021 № 179-21
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення та проведення аналізу індивідуальних потреб у професійному навчанні державних службовців
І. Загальні положення
1. Ці Методичні рекомендації підготовлено з метою надання методичної підтримки службам управління персоналом державних органів (далі - служба управління персоналом) стосовно визначення та проведення аналізу індивідуальних потреб у професійному навчанні державних службовців (далі -індивідуальні потреби у професійному навчанні).
2. Визначення та проведення аналізу індивідуальних потреб у професійному навчанні рекомендовано здійснювати відповідно до:
3. У цих методичних рекомендаціях під терміном "індивідуальні потреби у професійному навчанні державного службовця" відповідно до абзацу четвертого пункту 2
Методики визначення та проведення аналізу потреб розуміються потреби державного службовця у професійному навчанні, спрямованому на набуття та/або удосконалення професійних компетентностей, необхідних для належного виконання ним встановлених завдань і посадових обов'язків, задоволення яких дає змогу підвищити ефективність і результативність роботи такого державного службовця.
4. Визначення індивідуальних потреб у професійному навчанні рекомендовано здійснювати для планування професійного розвитку державних службовців та організації заходів, спрямованих на набуття та/або удосконалення державними службовцями професійних компетентностей:
навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" на основі здобутого ступеня вищої освіти бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) за вечірньою, заочною, дистанційною формами здобуття освіти (далі - навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування");
підвищення кваліфікації за загальними/спеціальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами;
стажування;
самоосвіти.
5. Індивідуальні потреби у професійному навчанні згідно з пунктом 4 розділу III
Методики визначення та проведення аналізу потреб визначаються за результатами щорічного оцінювання службової діяльності державних службовців з урахуванням встановлених для них на плановий рік завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності (далі - завдання та ключові показники), а також самооцінки державними службовцями своїх компетентностей і професійних потреб.
державний службовець;
особа, яка визначає завдання і ключові показники та здійснює підготовку пропозицій щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби
категорії "А";
безпосередній керівник державного службовця, який займає посаду державної служби
категорії "Б" або
"В" (далі - безпосередній керівник);
керівник самостійного структурного підрозділу (у разі наявності), в якому працює державний службовець, який займає посаду державної служби
категорії "Б" або
"В" (далі - керівник самостійного структурного підрозділу (у разі наявності));
суб'єкт призначення;
служба управління персоналом.
7. Визначені під час оцінювання службової діяльності державних службовців індивідуальні потреби у професійному навчанні рекомендовано враховувати державним службовцям разом зі службами управління персоналом під час складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця/ індивідуальної програми професійного розвитку (далі - індивідуальна програма).
II. Визначення індивідуальних потреб у професійному навчанні в державному органі
1. Визначення державному службовцю індивідуальних потреб у професійному навчанні рекомендовано здійснювати під час оціночної співбесіди, проведення якої передбачено на відповідному етапі щорічного оцінювання результатів службової діяльності державного службовця (у разі проведення).
2. Відповідно до пунктів 23, 39
Порядку проведення оцінювання під час оціночної співбесіди індивідуальні потреби у професійному навчанні державному службовцю категорії "А" визначаються особою, яка визначає завдання і ключові показники та здійснює підготовку пропозицій щодо оцінювання результатів його службової діяльності, державному службовцю
категорії "Б" або
"В" - безпосереднім керівником спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності).
3. Під час проведення оціночної співбесіди особі, яка визначає завдання і ключові показники та здійснює підготовку пропозицій щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця
категорії "А", або безпосередньому керівнику державного службовця
категорії "Б" або
"В" спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності) рекомендується обговорювати та визначати індивідуальні погреби у професійному навчанні державного службовця з урахуванням:
стратегічних цілей та завдань відповідного державного органу на наступний рік;
повноважень та завдань структурного підрозділу, в якому працює державний службовець (для державних службовців
категорії "Б" або
"В");
пріоритетних завдань структурного підрозділу, в якому працює державний службовець, на наступний рік (для державних службовців категорії "Б" або
"В");
результатів виконання державним службовцем його посадових обов'язків та визначених завдань і ключових показників за поточний рік;
очікуваних результатів виконання державним службовцем його посадових обов'язків та визначених завдань і ключових показників на наступний рік, зокрема і можливості оптимізації та удосконалення шляхів виконання ним повноважень та посадових обов'язків у наступному році;
результатів професійного навчання державного службовця у поточному році;
самооцінки державним службовцем знань, умінь, навичок і професійних потреб, необхідних для ефективного виконання визначених завдань та посадових обов'язків.
4. Обговорення індивідуальних потреб у професійному навчанні на оціночній співбесіді рекомендовано проводити за фізичної присутності учасників визначення індивідуальних потреб у професійному навчанні або дистанційно шляхом застосування засобів телекомунікаційного зв'язку.
5. Після проведення оціночної співбесіди згідно з абзацом другим пункту 23, абзацом другим пункту 39 Порядку проведення оцінювання особою, яка визначає завдання і ключові показники та здійснює підготовку пропозицій щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця
категорії "А", або безпосереднім керівником державного службовця
категорії "Б" або
"В" заповнюється форма щодо результатів виконання державним службовцем завдань та ключових показників за відповідний рік ( додатки 3, 8
Порядку проведення оцінювання відповідно), зокрема в частині визначення йому потреб у професійному навчанні.
................Перейти до повного тексту