- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 листопада 2019 р.
за № 1157/34128
Про затвердження Методики визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України
з питань державної служби
№ 128-21 від 12.08.2021 )
1. Затвердити Методику визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування (далі - Методика), що додається.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування керуватися Методикою під час визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні депутатів місцевих рад.
3. Генеральному департаменту професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби.
ПОГОДЖЕНО: Голова Секретаріату Української асоціації районних та обласних рад Виконавчий директор Асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація об’єднаних територіальних громад" |
Ю. Андрійчук В. Полтавець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
від 12 серпня 2021 року
№ 128-21
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 листопада 2019 р.
за № 1157/34128
МЕТОДИКА
визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування
I. Загальні положення
1. Ця Методика встановлює механізм визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування (далі - професійне навчання).
2. У цій Методиці терміни вжито в таких значеннях:
загальні потреби у професійному навчанні - сукупність потреб у професійному навчанні, яке охоплює загальні питання державного управління та місцевого самоврядування, питання запобігання корупції, зміни у законодавстві з питань державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, європейської та євроатлантичної інтеграції, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, підвищення рівня володіння іноземною мовою, яка є офіційною мовою Ради Європи, державною мовою, а також інші питання, визначені відповідними державними, регіональними, місцевими програмами, стратегіями, задоволення яких забезпечить набуття та/або удосконалення професійних компетентностей державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування (далі - учасники професійного навчання) для їх професійної діяльності;
спеціальні потреби у професійному навчанні - сукупність потреб у професійному навчанні, яке охоплює питання функціонування та основних напрямів діяльності, стратегічні цілі та завдання окремого державного органу або органу місцевого самоврядування, задоволення яких забезпечить підвищення рівня професійної компетентності учасників професійного навчання з урахуванням особливостей їх професійної діяльності;
індивідуальні потреби у професійному навчанні - потреби у професійному навчанні, спрямованому на набуття та/або удосконалення учасником професійного навчання професійних компетентностей, необхідних для належного виконання ним встановлених завдань і посадових обов’язків, задоволення яких дає змогу підвищити ефективність і результативність його роботи.
Інші терміни, які використано в цій Методиці, вжито у значеннях, наведених у законах України
"Про державну службу",
"Про службу в органах місцевого самоврядування",
"Про освіту",
"Про вищу освіту", постановах Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року
№ 106 "Про затвердження Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" (далі - Положення), 14 липня 1999 року
№ 1262 "Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших державних органів, на працівників яких поширюється дія Закону України "Про державну службу", та органів військового управління Збройних Сил".
3. Визначення потреб у професійному навчанні згідно з цією Методикою здійснюється для забезпечення планування та організації заходів, спрямованих на набуття та/або удосконалення учасниками професійного навчання професійних компетентностей:
навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" на основі здобутого ступеня вищої освіти бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) за вечірньою, заочною, дистанційною формами здобуття освіти (далі - навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування");
підвищення кваліфікації за професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами.
4. Визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні проводиться службами управління персоналом Офісу Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України, Державного управління справами, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, та їх територіальних органів (за наявності) (далі - державні органи), місцевих органів виконавчої влади, структурними підрозділами з питань кадрового забезпечення органів місцевого самоврядування.
II. Визначення та проведення аналізу загальних потреб у професійному навчанні
1. НАДС спільно із всеукраїнськими асоціаціями органів місцевого самоврядування один раз на три роки здійснює із залученням на конкурсній основі відповідних дослідницьких організацій, установ вивчення загальних потреб у професійному навчанні учасників професійного навчання.
Звіт про результати вивчення загальних потреб у професійному навчанні, підготовлений відповідною дослідницькою організацією, установою, НАДС оприлюднює на офіційному вебсайті НАДС та вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями" (далі - Портал) до 31 грудня року, у якому проводилося дослідження, та враховує під час формування переліку пріоритетних напрямів (тем) для підвищення кваліфікації учасників професійного навчання за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами (далі - перелік пріоритетних напрямів (тем)).
2. З метою формування, розміщення і виконання державного замовлення на професійне навчання НАДС щороку визначає загальні потреби у професійному навчанні на плановий рік та наступні за плановим роком два бюджетні періоди (далі - прогнозні показники загальних потреб) у:
................Перейти до повного тексту