1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
11.04.2016 № 171
(з основної діяльності)
Про розподіл обов'язків між Головою, першим заступником Голови та заступником Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Відповідно до підпункту 10 пункту 4 частини третьої статті 19 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" , постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 та з метою подальшого удосконалення управлінської діяльності в системі ДСНС України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Розподіл обов'язків між Головою, першим заступником Голови та заступником Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій, що додається.
2. Затвердити Схему взаємозаміни між першим заступником Голови та заступником Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій, яка встановлюється на час їх тимчасової відсутності, що додається.
3. Установити, що у разі тимчасової відсутності Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій його повноваження виконує перший заступник Голови ДСНС України.
4. Визнати такими, що втратили чинність, накази ДСНС України від 29.05.2015 № 288 "Про розподіл обов'язків між Головою, першим заступником Голови та заступником Голови ДСНС України" та від 20.07.2015 № 389 "Про внесення змін до Розподілу обов'язків між Головою, першим заступником Голови та заступником Голови ДСНС України".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова М. Чечоткін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС України
11.04.2016 № 171
РОЗПОДІЛ
обов'язків між Головою, першим заступником Голови та заступником Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій
I. Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Голова)
Голова спрямовує і координує діяльність першого заступника Голови, заступника Голови, а також безпосередньо підпорядкованих йому Адміністративного департаменту, Департаменту персоналу, Юридичного управління, Управління європейської інтеграції та міжнародного співробітництва, Відділу взаємодії із засобами масової інформації та комунікацій з громадськістю, Відділу внутрішнього аудиту, Відділу власної безпеки та протидії корупції, Режимно-таємного сектору, Сектору спеціального зв'язку, Сектору мобілізаційної роботи та контролює своєчасне виконання покладених на них завдань.
Голова відповідно до своїх повноважень:
1) очолює ДСНС, здійснює керівництво її діяльністю, представляє ДСНС у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в Україні та за її межами;
2) вносить на розгляд Міністра внутрішніх справ (далі - Міністр) пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у відповідній сфері, зокрема розроблені ДСНС проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, а також позицію щодо проектів, розробниками яких є інші міністерства;
3) вносить на розгляд Міністра проекти нормативно-правових актів МВС з питань, що належать до компетенції ДСНС;
4) подає Міністрові для затвердження плани роботи ДСНС;
5) забезпечує виконання ДСНС наказів МВС та доручень Міністра з питань, що належать до компетенції ДСНС;
6) забезпечує взаємодію ДСНС з визначеним Міністром структурним підрозділом МВС, відповідальним за взаємодію з ДСНС;
7) забезпечує додержання встановленого Міністром порядку обміну інформацією між МВС і ДСНС та вчасність її подання;
8) звітує перед Міністром про виконання планів роботи ДСНС та покладених на неї завдань, усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності ДСНС, її територіальних органів, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
9) організовує роботу апарату ДСНС;
10) організовує та контролює відповідно до компетенції виконання в апараті ДСНС, її територіальних органах Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів МВС;
11) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
12) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату ДСНС;
13) призначає на посаду та звільняє з посади за погодженням з Міністром керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату ДСНС, призначає на посаду та звільняє з посади інших осіб начальницького складу, державних службовців і працівників апарату ДСНС;
14) визначає з числа посадових осіб апарату ДСНС головного державного інспектора України, заступника Головного державного інспектора України, старших державних інспекторів України та державних інспекторів України з нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки;
15) призначає на посаду за погодженням з Міністром та головами відповідних місцевих держадміністрацій та звільняє з посади керівників територіальних органів ДСНС;
16) призначає на посаду за погодженням з Міністром та звільняє з посади заступників керівників територіальних органів ДСНС;
17) визначає з числа посадових осіб територіальних органів ДСНС головних державних інспекторів, заступників головних державних інспекторів та державних інспекторів з нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки на відповідній території;
18) утворює, ліквідує, реорганізовує підприємства, установи, організації, затверджує положення про них (їх статути), в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади їх керівників, здійснює в межах повноважень, передбачених законом, інші функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСНС;
19) скасовує повністю чи в окремій частині акти територіальних органів ДСНС;
20) забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті ДСНС;
21) забезпечує формування в установленому порядку кадрового резерву ДСНС, організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, державних службовців і працівників ДСНС та осіб, включених до кадрового резерву;
22) вирішує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, державних службовців і працівників апарату ДСНС, керівників територіальних органів ДСНС, присвоює їм ранги державних службовців (якщо інше не передбачено законом);
23) присвоює в установленому порядку спеціальні звання служби цивільного захисту до полковника служби цивільного захисту включно та класну кваліфікацію особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, вносить в установленому порядку Президентові України подання щодо присвоєння спеціальних звань вищого начальницького складу служби цивільного захисту;
24) вносить в установленому порядку подання щодо представлення осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, державних службовців і працівників апарату ДСНС, її територіальних органів до відзначення державними нагородами;
25) залучає осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, державних службовців і працівників територіальних органів ДСНС, а за домовленістю з керівниками - державних службовців і працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій до розгляду питань, що належать до компетенції ДСНС;
26) утворює комісії, робочі та експертні групи;
27) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції ДСНС;
28) підписує накази ДСНС;
29) дає в межах повноважень, передбачених законом, доручення, обов'язкові для виконання особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, державними службовцями і працівниками апарату ДСНС, її територіальних органів, органів і підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту;
30) затверджує структуру апарату ДСНС за погодженням з Міністром;
31) затверджує структуру територіальних органів ДСНС за погодженням з Міністром, а також їх штатний розпис та кошторис;
32) затверджує за погодженням із Міністерством фінансів України штатний розпис та кошторис апарату ДСНС;
33) здійснює інші повноваження, визначені законом.
II. Перший заступник Голови
Перший заступник Голови спрямовує і координує діяльність безпосередньо підпорядкованих йому Департаменту організації заходів цивільного захисту, Департаменту реагування на надзвичайні ситуації, Департаменту державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, Управління авіації та авіаційного пошуку і рятування, контролює своєчасне виконання покладених на них завдань, зокрема:
1) формування проектів планів у сфері цивільного захисту державного рівня на мирний час та в особливий період, організацію планування заходів цивільного захисту центральними та місцевими органами виконавчої влади;
2) проведення підготовки органів управління функціональних і територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх ланок;
3) організацію та здійснення заходів щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, забезпечення разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями здійснення контролю за готовністю зазначених споруд до використання за призначенням;
4) координацію діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, суб'єктів господарювання щодо здійснення заходів з евакуації населення;
5) здійснення оповіщення та інформування центральних і місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення та виникнення надзвичайних ситуацій, а також методичне керівництво щодо створення і належного функціонування систем оповіщення цивільного захисту різного рівня;
6) організацію та здійснення заходів із впровадження інженерно-технічних заходів цивільного захисту, підготовку пропозицій щодо віднесення населених пунктів та об'єктів національної економіки до груп (категорій) із цивільного захисту, надання на запити замовників вихідних даних та вимог, необхідних для розроблення та планування таких заходів;
7) організацію та здійснення заходів у сфері радіаційного і хімічного захисту, координацію та контроль здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення радіаційних аварій та надзвичайних ситуацій, пов'язаних із виливом (викидом) небезпечних хімічних речовин;
8) забезпечення в межах повноважень, передбачених законом, реалізації державної політики з питань медичного та біологічного захисту населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій;
9) координацію здійснення функцій з організації та навчально-методичного забезпечення навчання (підвищення кваліфікації за цільовим призначенням) керівних кадрів і фахівців центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
10) реалізацію в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності щодо надання допомоги громадянам, які постраждали внаслідок стихійного лиха, екологічних, техногенних та інших катастроф, а також щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
11) здійснення впровадження та забезпечення функціонування і розвитку системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112;
12) організацію навчання населення щодо дій у надзвичайних ситуаціях, розроблення і затвердження відповідних організаційно-методичних рекомендацій та програми з підготовки населення до таких дій;
13) забезпечення проведення оцінки відповідності у сфері цивільного захисту згідно із законодавством;
14) забезпечення розроблення та подання в установленому порядку на розгляд Голові пропозицій щодо підвищення ефективності захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, удосконалення системи цивільного захисту на відповідних територіях, в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності;
15) забезпечення участі у:
розробленні органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування державних, регіональних програм з питань, що належать до компетенції ДСНС;
розгляді проектів державних, регіональних програм, що розробляються з метою поліпшення захисту об'єктів і територій у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
16) забезпечення видання експертних висновків про рівень надзвичайної ситуації, ведення їх обліку;
17) забезпечення додержання вимог законодавства з питань охорони праці у ДСНС;
18) забезпечення гасіння пожеж, рятування людей, надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров'ю людей чи призводять до завдання матеріальних збитків;
19) залучення підрозділів пошуково-рятувальних сил та аварійно-рятувальних служб центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та координацію їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного і регіонального рівня, організацію проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням;
20) забезпечення здійснення ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій, надання екстреної медичної допомоги у зоні надзвичайної ситуації (осередку ураження) постраждалим та рятувальникам, заходи з медичного забезпечення (лікувально-профілактичні, санітарно-гігієнічні заходи, медичне постачання та санаторно-курортне лікування) осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, ветеранів служби цивільного захисту (війни), членів їх сімей, медичне обслуговування учнів (вихованців) навчальних закладів ДСНС;
21) забезпечення здійснення заходів з мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов'язаних із технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності під час проведення антитерористичних операцій, а також проведення просвітницької та практично-навчальної роботи з метою підготовки населення до дій в умовах вчинення терористичного акту;
22) внесення Голові пропозицій щодо формування переліку суб'єктів господарювання, галузей та окремих територій, що підлягають постійному та обов'язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, а також порядку здійснення такого обслуговування;
23) організацію та здійснення заходів з професійної підготовки особового складу органів і підрозділів цивільного захисту та психологічного захисту населення у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій;
24) виконання підрозділами Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту піротехнічних робіт, пов'язаних із знешкодженням вибухонебезпечних предметів, що залишилися на території України після воєн, сучасних боєприпасів та підривних засобів (крім вибухових пристроїв, що використовуються у терористичних цілях), за винятком територій, на яких розміщені і постійно дислокуються військові частини, установи, військові навчальні заклади, підприємства та організації Збройних Сил, інших військових формувань, утворених відповідно до законів;

................
Перейти до повного тексту