- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного
управління державної служби
N 296 від 26.11.2010 )
Про затвердження Порядку рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
управління державної служби
N 236 від 01.09.2009 )
З метою проведення піврічного та річного рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби (далі - Порядок) (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату Головдержслужби при розробці форм звітності, яку надають територіальні органи Головдержслужби, враховувати параметри діяльності територіальних органів та їх кількісні показники, визначені цим Порядком.
3. Вважати такими, що втратили чинність накази Головдержслужби від 25.12.08
N 381, від 03.02.09
N 29, від 18.03.09
N 74, від 24.04.09
N 124.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
України
19.06.2009 N 171
ПОРЯДОК
рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає умови, порядок організації та проведення рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби (далі - рейтингове оцінювання).
1.2. Рейтингове оцінювання здійснюється з метою аналізу стану виконання територіальними органами їх функцій та завдань, спонукання колективів територіальних органів до досягнення ними більш високих результатів роботи.
Рейтинг - зведена оцінка стану діяльності територіального органу, який встановлюється на основі системного аналізу їх організаційної та функціональної спроможності.
1.3. В основу рейтингового оцінювання покладено:
- оцінку стану системи управління процесами, які знаходяться у компетенції відповідних територіальних органів;
- оцінку компетентності керівників відповідних територіальних органів, відповідності посадам, які вони займають;
- контроль виконання нормативно-правових актів з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, Стратегічного плану діяльності Головдержслужби та Річних планів діяльності територіальних органів Головдержслужби, дотримання законності, прав та свобод громадян.
2. Порядок оцінювання
2.1. Рейтингове оцінювання діяльності територіальних органів здійснюється за результатами їх роботи за кожне півріччя та рік.
2.2. Рейтингове оцінювання територіальних органів Головдержслужби здійснюється структурними підрозділами центрального апарату Головдержслужби шляхом аналізу виконання параметрів та їх кількісних показників (додаток 1), які групуються за розділами.
2.3. Для рейтингового оцінювання запроваджуються: відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за параметрами розділу (додаток 2), зведена відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за півріччя (додаток 3), відомість оцінки розділів за рівнями рейтингу (додаток 4) та відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за рік (додаток 5) у паперовому та електронному вигляді у програмі MS Exel.
2.4. На основі опрацювання звітності територіальних органів Головдержслужби структурні підрозділи центрального апарату Головдержслужби здійснюють рейтингове оцінювання результатів кількісних показників параметрів відповідно до розподілу відповідальних структурних підрозділів за розділами (додаток 6), результати якого заносяться у відомості рейтингового оцінювання територіальних органів Головдержслужби за розділом, де зазначають рейтинг кожного територіального органу за розділом.
2.5. Рейтингове оцінювання показників параметрів здійснюється
за шкалою від 0 до 5.
Структурними підрозділами центрального апарату
Головдержслужби визначається загальний бал територіального органу
Головдержслужби за розділом, який складається з суми набраних
балів за кожним параметром розділу:
N = P + P + ... + P , де:
1 2 n
N - загальний бал територіального органу Головдержслужби за
розділом;
P , P , ..., P - оцінка в балах за кожний параметр розділу.
1 2 n
За ранжуванням отриманих показників загальної кількості балів
територіальних органів, визначається місце територіального органу
Головдержслужби за розділом (m).
Максимальний показник N вважається найкращим у рейтингу
територіального органу за відповідним розділом.
Місце територіального органу Головдержслужби у рейтингу за
розділом визначається з врахуванням кількісного показника
якості - Y .
n
Показники якості територіального органу Головдержслужби
поділяються на кількісний та відсотковий показник.
Кількісний показник якості у рейтингу територіального органу
Головдержслужби визначається, як відношення загального балу
територіального органу за розділом до максимального балу
територіального органу Головдержслужби за розділом:
N
Y = ------- , де:
n N
m
N - максимальний бал територіального органу Головдержслужби
m за розділом;
Відсотковий показник визначається, як:
N
Y = ------- х 100
n N
m
Порушення територіальним органом Головдержслужби протягом
звітного періоду термінів виконання наказів Головдержслужби,
доручень Начальника Головдержслужби, першого заступника,
заступників Начальника Головдержслужби на один день, тягне за
собою зниження загального балу територіального органу
Головдержслужби за розділом на 1 бал; два дні - на 2 бали;
три дні - на 3 бали; чотири дні - на 4 бали; п'ять і більше
днів - на 5 балів.
Невиконання територіальним органом Головдержслужби планових
показників, передбачає зниження загального балу за розділом на
5 балів.
Відомості рейтингового оцінювання результатів діяльності
територіальних органів Головдержслужби за параметрами розділу
структурні підрозділи центрального апарату Головдержслужби подають
департаменту персоналу державних органів та місцевого
самоврядування до 10 числа місяця, наступного за звітним півріччям
в електронному та паперовому вигляді.
Електронний варіант відомостей розміщується на диску V /папка
"Департамент персоналу державних органів та місцевого
самоврядування" /Рейтингове оцінювання/ папка з назвою розділу
параметрів.
Паперовий варіант відомостей підписується керівником
відповідного структурного підрозділу.
( Пункт 2.5 в редакції Наказу Головного управління державної служби
N 236 від 01.09.2009 )
2.6. Департамент персоналу державних органів та місцевого
самоврядування на основі опрацювання відомостей рейтингового
оцінювання результатів діяльності територіальних органів
Головдержслужби за параметрами розділу готує зведену відомість
рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних
органів Головдержслужби за півріччя та подає її Начальнику
Головдержслужби у терміни - до 20 липня та 20 січня кожного року.
У ній визначається інтегральне місце кожного територіального
органу Головдержслужби у рейтингу за півріччя:
M = m + m + ... + m , де
i 1 2 n
M - інтегральне місце територіального органу Головдержслужби
i
у рейтингу;
m , m , m - місце територіального органу Головдержслужби
1 2 n
у рейтингу за розділом;
За ранжуванням показника визначається місце територіального
органу у рейтингу за півріччя.
Мінімальний показник вважається найкращим у рейтингу
територіального органу за півріччя.
2.7. На підставі визначення інтегрального місця територіального органу Головдержслужби департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування готує відомість оцінки розділів за рівнями рейтингу.
Оцінка розділів за рівнями рейтингу здійснюється за принципом відповідності кількості місць розділу у рейтингу відповідному рівню.
Рейтинг розподіляється за трьома рівнями: високий - від 1 до 8 місця розділу у рейтингу, середній - від 9 до 17 місця розділу у рейтингу, низький - від 18 до 25 місця розділу у рейтингу.
Вищий показник кількості розділів, що відповідає рівню рейтингу високий у порівнянні з іншим територіальним органом Головдержслужби, який набрав рівну з ним кількість балів визначає його остаточне місце у загальному рейтингу за відповідний період.
2.8. Департамент персоналу державних органів та місцевого
самоврядування, на основі результатів піврічного рейтингового
оцінювання за два півріччя року, готує не пізніше як до 25 січня
кожного року відомість рейтингового оцінювання результатів
діяльності територіальних органів за рік та подає її Начальнику
Головдержслужби.
У зазначеній відомості визначається інтегральне місце
територіального органу у рейтингу за рік:
I = M + M , де:
1 2
I - інтегральне місце територіального органу у рейтингу за
рік;
M , M - інтегральні місця територіальних органів
1 2
Головдержслужби за перше та друге півріччя відповідного року.
За ранжуванням показників I визначається місце
територіального органу у рейтингу за рік.
Мінімальний показник I вважається найкращим у рейтингу
територіального органу.
3. Заключні положення
3.1. У разі необхідності внесення змін до параметрів та їх кількісних показників на наступний рік, структурними підрозділами центрального апарату Головдержслужби вносяться відповідні пропозиції департаменту персоналу державних органів та місцевого самоврядування щорічно до 15 січня. Пропозиції структурних підрозділів в обов'язковому порядку узгоджуються із заступником Начальника Головдержслужби, який координує роботу цього підрозділу відповідно до розподілу обов'язків.
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування опрацьовує внесені пропозиції структурних підрозділів та подає їх на розгляд Начальнику Головдержслужби.
У разі погодження Начальником Головдержслужби внесених пропозицій проект наказу з цього питання готується департаментом персоналу державних органів та місцевого самоврядування не пізніше 1 лютого.
3.2. Результати рейтингового оцінювання враховуються при прийнятті рішень щодо заохочення керівників відповідних територіальних органів при їх щорічному оцінюванні, атестації, при вирішенні питань та встановлення надбавок та преміювання.
У додатках 1 - 5 до Порядку використовуються такі терміни і скорочення:
ГУДС -Головне управління державної служби України;
МДА- місцеві державні адміністрації;
ОДА -обласна державна адміністрація;
ОМС - органи місцевого самоврядування;
ТО ГУДС- територіальні органи Головного управління державної служби України;
ТО ЦОВВ -територіальні органи центральних органів виконавчої влади;
ЦППК - центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій
Додаток 1
до Порядку
ПАРАМЕТРИ
та їх кількісні показники для оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби за півріччя
N з/п |
Параметр |
Оцінка кількісних показників (в балах) |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Розділ 1. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, структурними підрозділами центрального апарату Головдержслужби |
1. |
Кількість організаційно-кадрових питань, внесених ТО ГУДС на розгляд колегій ОДА та ТО ЦОВВ, з них: |
0 |
- |
- |
- |
1 |
2 і більше |
підготовлених до розгляду безпосередньо ТО ГУДС та розглянутих |
0 |
- |
- |
- |
1 |
2 і більше |
прийнятих рішень |
0 |
- |
- |
- |
1 |
2 і більше |
2. |
Кількість організаційно-кадрових питань, внесених ТО ГУДС на розгляд координаційних рад з питань державної служби, з них: |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
підготовлених до розгляду безпосередньо ТО ГУДС та розглянутих |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
прийнятих рішень |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
3. |
Кількість організаційно-кадрових питань, внесених ТО ГУДС на розгляд нарад при керівництві ОДА, з них: |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
підготовлених до розгляду безпосередньо ТО ГУДС та розглянутих |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
прийнятих рішень |
0 |
- |
- |
1 |
2 |
3 і більше |
4. |
Кількість наданої методично- консультативної допомоги державним органам |
0 |
1 |
2-4 |
5-7 |
8-9 |
10 і більше |
5. |
Кількість наданої методично- консультативної допомоги ОМС (відповідно до методики процесу |
0 |
1-3 |
4-6 |
7-9 |
10-13 |
14 і більше |
6. |
Частка ОМС охоплених наданням методично- консультативної допомоги, комунікативними заходами відповідно до планів реалізації укладених угод про співробітництво, у тому числі з ГУДС (у % до кількості укладених угод) |
- |
50% |
51-70% |
71-85% |
86-90% |
Більше 91% |
7. |
Проведення кущових семінарів для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до Планів діяльності ТО ГУДС (у % від запланованих) |
- |
- |
- |
50% |
- |
100% |
Розділ 2. Стан правової роботи в територіальних органах Головдержслужби |
8. |
Порушення законодавства в діяльності територіального органу (кількість подань, протестів прокурора, законних скарг фізичних і юридичних осіб, рішень, постанов, ухвал судів про відновлення юридичних прав) |
5 і більше |
4 |
3 |
1 |
1 |
Відсутність протестів та подань прокурора, законних скарг фізичних і юридичних осіб |
9. |
Кількість скасованих або визнаних не дійсними наказів за результатами перевірки ГУДС та інших органів. |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
10. |
Кількість виявлених за результатами перевірки та інших органів порушень з питань договірної та претензійно-позовної роботи та її наслідки |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Відсутність порушень виконання умов договору |
11. |
Проведено підвищення кваліфікації юрисконсультів, їх стажувань в: ГУДСУ, навчальних закладах, органах юстиції |
|
|
|
1 орган |
2 органи |
3 органи і більше |
Розділ 3. Робота із зверненнями громадян |
12. |
Розглянуто звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі, з порушенням законодавства, наявність обґрунтованих скарг |
Більше 4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Розділ 4. Проведення перевірок |
13. |
Кількість проведених територіальними органами перевірок |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
14. |
Якість проведених територіальними органами перевірок (частка перевірок без зауважень та недоліків, у % до загальної кількості) |
0-19% |
20-39% |
40-59% |
60-79% |
80-99% |
100% |
15. |
Дотримання територіальними органами термінів проведення перевірки, визначених Начальником Головдержслужби або начальником територіального органу, а також надання відповіді заявнику і Головдержслужбі |
Перевірку здійснено, відповідь заявнику надано з порушенням термінів |
- |
- |
- |
- |
Перевірку здійснено, відповідь заявнику надано у визначені терміни |
16. |
Вжиті заходи щодо усунення порушень виявлених за результатами перевірок: направлення матеріалів до відповідних органів, наявність реагування, контроль за дотриманням чинного законодавства (частка пропозицій,що враховані у %) |
0-19% |
20-39% |
40-59% |
60-79% |
80-99% |
100% |
17. |
Частка врахованих органами виконавчої влади пропозицій Головдержслужби щодо приведення у відповідність нормативних актів, документів за результатами перевірок (% врахованих пропозицій) |
0-19% |
20-39% |
40-59% |
60-79% |
80-99% |
100% |
Крім того, при оцінюванні розділу 4 враховується оцінювання за додатковими параметрами Наявність обґрунтованих повторних звернень до територіальних органів Головдержслужби з порушених питань зменшує кількість балів: - одне звернення - мінус 1 бал; - два звернення - мінус 2 бали; - три і більше звернень з одного і того ж питання - роботу територіальних органів з питань розгляду звернень слід вважати незадовільною (оцінюється як 0 балів). Надання Начальником Головдержслужби доручень на проведення додаткових перевірок територіальними органами Головдержслужби у зв'язку надходженням повторних звернень щодо незадоволення заявниками результатами перевірок або оскарження дій чи бездіяльності посадових осіб територіальних органів Головдержслужби зменшує кількість балів: - додаткова перевірка - мінус 2 бали; - додаткова перевірка з виїздом до регіону України працівника центрального апарату Головдержслужби з метою надання територіальному органу Головдержслужби методично-консультативної допомоги при проведенні вказаної перевірки - мінус 5 балів; - неправомірні дії чи бездіяльність посадових осіб територіальних органів Головдержслужби (за наявності підстав) - роботу територіальних органів слід вважати незадовільною (оцінюється як 0 балів). Участь працівників територіальних органів Головдержслужби у складі комісій з проведення службових розслідувань: - на належному рівні - плюс 2 бали; - на неналежному рівні - мінус 2 бал. |
Розділ 5. Робота щодо підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
18. |
Кількість комунікативних заходів, які підготовлені та проведені безпосередньо ТО ГУДС |
0 |
1-4 |
5-9 |
10-14 |
15-19 |
Більше 20 |
19. |
Відсоток державних службовців та посадових осіб ОМС залучено до цих заходів (у % від загальної чисельності державних службовців та посадових осіб ОМС) |
0 |
1-4% |
5-9% |
10-14% |
15-19% |
Більше 20% |
20. |
Кількість комунікативних заходів, які підготовлені та проведені ТО ГУДС спільно з ЦППК |
0 |
1-5 |
5-10 |
10-20 |
20-30 |
Більше 30 |
21. |
Частка залучених державних службовців регіону до участі у конкурсі "Кращий державний службовець" (у % від загальної чисельності державних службовців у регіоні) Враховується у рейтинговому оцінюванні за перше півріччя відповідного року |
0 |
До 1% |
1-2% |
2-3% |
3-4% |
Більше 4% |
22. |
Наявність призових місць у регіонах за результатами проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" Враховується у рейтинговому оцінюванні за друге півріччя відповідного року |
Відсутність будь-яких призових місць у конкурсі |
- |
за кожне отримане 4 місце |
за кожне отримане 3 місце |
за кожне отримане 2 місце |
за кожне отримане 1 місце |
Розділ 6. Робота з інститутами громадянського суспільства та засобами масової інформації |
23. |
Загальна кількість виступів у засобах масової інформації (з урахуванням опублікування та висвітлення матеріалів одного змісту у різних засобах масової інформації) |
0-3 |
4-7 |
8-12 |
13-17 |
18-25 |
26-30 і більше |
24. |
Загальна кількість опитувань та анкетувань у рамках моніторингу громадської думки щодо діяльності ТО ГУДС та діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування |
0 |
1-2 |
3-4 |
5-6 |
7-8 |
9 і більше |
25. |
Кількість респондентів цих опитувань та анкетувань (з розрахунку на одне опитування 70 осіб) |
менше 70 |
71-125 |
126-175 |
176-225 |
226-250 |
251 і більше |
26. |
Кількість державних службовців у відповідності до одного передплаченого примірника "Вісника державної служби України" |
51 і більше |
41-50 |
36-40 |
31-35 |
25-30 |
менше 25 |
27. |
Кількість інформаційно- аналітичних матеріалів з питань функціонування державної служби наданих для публікування у журналі "Вісник державної служби України", з них: |
0 |
- |
- |
- |
1 |
2 |
опубліковано у журналі |
0 |
- |
- |
- |
- |
1 |
Розділ 7. Робота щодо реалізації проектів з розвитку персоналу |
28. |
Кількість державних органів регіону, які взяли участь у конкурсі "Приязна адміністрація" (у % від загальної кількості державних органів регіону) Враховується у рейтинговому оцінюванні за друге півріччя відповідного року |
менше 50% |
51-60% |
61-70% |
71-80% |
81-90% |
91-100% |
29. |
Загальна кількість державних службовців, які взяли участь у змаганнях Всеукраїнської спартакіади серед державних службовців (у % від працюючих державних службовців у МДА та ТО ЦОВВ) Враховується у рейтинговому оцінюванні за друге півріччя відповідного року |
менше 50% |
51-60% |
61-70% |
71-80% |
81-90% |
91-100% |
30. |
Наявність скарг до мандатної комісії третього туру Всеукраїнської спартакіади серед державних службовців щодо формування списків учасників команд Враховується у рейтинговому оцінюванні за друге півріччя відповідного року |
Мають місце скарги |
- |
- |
- |
- |
Скарги відсутні |
Розділ 8. Стан функціонування веб-сайтів територіальних органів Головдержслужби |
31. |
Якість розміщених матеріалів на веб-сайтах ТО ГУДС (відповідно до аналізу якості наповнення контенту проведеного управлінням аналізу політики і стратегії розвитку державної служби) |
0-2 |
2,01-4 |
4,01-6 |
6,01-8 |
8,01-10 |
10,01-12 |
32. |
Кількість відвідувачів веб-сайті ТО ГУДС |
Від x до х+(y-x)*1/6 |
Від x+(y-x)* *1/6 до х+(y-x)*2/6 |
Від x+ +(y-x)*2/6 до х+(y-x)* *3/6 |
Від x+(y- -x)*3/6 до х+(y-x)* *4/6 |
Від x+(y- -x)*4/6 до х+(y-x)* *5/6 |
Від x+(y-x)*5/6 до y |
де x - мінімальне значення кількості відвідувача веб-сайті ТО ГУДС де y - максимальне значення кількості відвідувача веб-сайті ТО ГУДС |
Розділ 9. Адаптація державної служби до стандартів Європейського Союзу |
|
TAIEX |
|
|
|
|
|
|
33. |
Кількість проведених роз'яснень (семінарів, нарад, консультацій) для місцевих органів виконавчої влади щодо використання інструменту TAIEX, з них: |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
Більше 4 |
кількість залучених органів |
- |
- |
1 |
2 |
3 |
Більше 3 |
кількість учасників заходів |
- |
5 і менше |
6-10 |
11-15 |
16-20 |
Більше 20 |
наявність розміщеної на сайтах ТО ГУДС інформації про зазначені заходи (у % від кількості проведених заходів) |
- |
Менше 80% від кількості наявної інформації |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
|
Функціональне обстеження |
|
|
|
|
|
|
34. |
Кількість проведених нарад, консультацій щодо проведення функціонального обстеження (у % від кількості визначеної у дорученні Начальника Головдержслужби), з них: |
- |
Менше 80% від кількості |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
кількість залучених органів (% від кількості визначеної у дорученні Начальника Головдержслужби органів) |
- |
Менше 80% від кількості |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
кількість учасників заходів (у % від кількості визначеної у дорученні Начальника Головдержслужби учасників) |
- |
Менше 80% від визначеної кількості |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
кількість заповнених опитувальників, анкет (у % від кількості визначеної у дорученні Начальника Головдержслужби) |
- |
Менше 80% від визначеної кількості |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
кількість заповнених паспортів функцій (у % від кількості визначеної у дорученні Начальника Головдержслужби) |
- |
Менше 80% від визначеної кількості |
81-85% |
86-90% |
91-95% |
Більше 96% |
|
Нормативно-правове забезпечення проходження державної служби |
|
|
|
|
|
|
35. |
Кількість проведених обговорень проектів нормативно-правових актів з питань удосконалення регулювання державної служби, з них: |
- |
- |
- |
- |
1 |
2 |
кількість залучених органів до обговорення |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
Більше 4 |
кількість учасників заходів з обговорення |
- |
5 і менше |
6-10 |
11-15 |
16-20 |
Більше 20 |
|
кількість підготовлених, поданих пропозицій (концепцій) щодо необхідності розроблення нормативно- правових актів з питань розвитку державної служби, зокрема на регіональному рівні |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Інформаційне забезпечення |
|
|
|
|
|
|
36. |
Кількість інформаційно- аналітичних матеріалів з питань функціонування державної служби надано для публікування в інформаційному бюлетені "Бюрократ", з них: |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
опубліковано у бюлетені |
- |
- |
- |
- |
1 |
2 |
................Перейти до повного тексту