- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про вдосконалення Порядку рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
управління державної служби
N 65 від 23.03.2011 )
З метою удосконалення процедури рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби (далі - Порядок) (додається).
2. Адміністративно-фінансовому департаменту у тижневий термін ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби, директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, керівників структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів Головдержслужби.
3. Вважати такими, що втратили чинність, накази Головдержслужби від 19.06.2009
N 171, від 01.09.2009
N 236.
4. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2011 року.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Начальника Головдержслужби | В.Ткач |
Додаток
ПОРЯДОК
рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає умови, порядок організації та проведення рейтингового оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби (далі - рейтингове оцінювання).
1.2. Рейтингове оцінювання здійснюється з метою координації діяльності територіальних органів, на підставі оцінки виконання ними кількісних показників зазначених у Стратегічному плані діяльності Головного управління державної служби України (далі - Стратегічний план), процесів системи управління якістю, пов'язаних з наданням послуг споживачам.
Рейтинг - зведена оцінка стану діяльності територіального органу, який встановлюється на основі системного аналізу його організаційної та функціональної спроможності.
2. Порядок визначення структурними підрозділами Головдержслужби місць територіальних органів за параметрами розділів
2.1. Рейтингове оцінювання здійснюється структурними підрозділами центрального апарату та підвідомчими установами Головдержслужби, раз у півроку, за результатами виконання територіальними органами кількісних показників, які групуються за розділами, назви яких відповідають напрямкам реалізації завдань Стратегічного плану (додаток 1).
2.2. Для рейтингового оцінювання Порядком запроваджено: Відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за параметрами розділу (додаток 2), Відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за півріччя (додаток 3) та Відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності територіальних органів Головдержслужби за рік (додаток 4).
2.3. За результатами опрацювання піврічної звітності
територіальних органів, структурні підрозділи та підвідомчі
установи Головдержслужби готують зведені форми звітності за
півріччя та здійснюють оцінювання кількісних показників зазначених
в них, відповідно до Розподілу відповідальних структурних
підрозділів та підвідомчих установ Головдержслужби за розділами
рейтингового оцінювання (додаток 5).
Оцінка здійснюється шляхом співвідношення кількісних
показників зазначених у зведених формах до кількісних показників
параметрів (в балах) за шкалою від 1 до 5 (додаток 1) за кожний
квартал півріччя поточного року окремо.
Показник загального балу за півріччя визначається як середнє
значення показників балів за два квартали.
У випадку, якщо параметр, що підлягає оцінці складається з
декількох підпараметрів, він визначається як їх середнє значення:
P + P + ... + P
1 2 n
P = --------------------, де:
n n
p
P , P , P - оцінка в балах за кожний підпараметр;
1 2 n
n - кількість підпараметрів.
p
2.4. Після розрахунку балу територіального органу за кожний
виконаний параметр розділу структурним підрозділом або підвідомчою
установою Головдержслужби здійснюється розрахунок загального балу
територіального органу Головдержслужби за розділом, який
складається з суми набраних балів за кожним параметром:
N = P + P + ... + P , де:
1 2 n
N - загальний бал територіального органу Головдержслужби за
розділом;
P , P , P - оцінка в балах за кожний параметр розділу.
1 2 n
Максимальний показник N вважається найкращим у рейтингу
територіального органу за відповідним розділом.
2.5. Для визначення місця кожного територіального органу структурними підрозділами, підвідомчими установами Головдержслужби враховуються окремі аспекти їх діяльності за звітний період. Зокрема:
- перевиконання територіальним органом Головдержслужби планових показників, передбачених Політикою Головдержслужби її Стратегічним планом, Робочим планом територіального органу на рік (далі - планові показники), обумовлює збільшення показника балу параметру (підпараметру), а саме: на 10-20% передбачає збільшення показника балу на 1, при 21-40% на 2, при 41-60% на 3, при 61-80% на 4, при 81-100% і більше на 5 балів;
- недовиконання територіальним органом Головдержслужби планових показників, обумовлює зменшення балу параметру (підпараметру), а саме: на 10-20% передбачає зменшення показника балу на 1, при 21-40% на 2, при 41-60% на 3, при 61-80% на 4 (відповідно до додатку 1), при недовиконанні планових показників від 81 до 100% оцінка виконання показника параметру (підпараметру) складає мінус 5 балів;
- порушення територіальним органом Головдержслужби протягом звітного періоду термінів виконання доручень Начальника Головдержслужби, заступників Начальника Головдержслужби на один день, передбачає зниження загального балу територіального органу Головдержслужби за розділом на 1 бал; два дні - на 2 бали; три дні - на 3 бали; чотири дні - на 4 бали; п'ять і більше днів - на 5 балів;
- результати вивчення Головдержслужбою якості послуг, які надавались територіальними органами споживачам за звітний період, передбачають збільшення або зменшення загального балу за розділом на величину показника, обрахованого в анкеті (додаток 4 Порядку здійснення щотижневого моніторингу діяльності територіальних органів Головдержслужби, затвердженого наказом Головдержслужби від 31.12.2010 р. N 337 із змінами);
- проведення постійнодіючих всеукраїнських, міжнародних, науково-практичних комунікативних заходів тощо, у тому числі у рамках діючих угод про співпрацю, проведення яких у регіонах ініційовано територіальними органами, оцінюється за рівнем їх організації та повнотою наданої до Головдержслужби інформації у звітах про них, за наступними критеріями:
5 балів - програма (план) проведення заходу, запрошення щодо участі працівників центрального апарату Головдержслужби в ньому надійшли до Головдержслужби за 2 місяці до його проведення, захід проведено на високому організаційному рівні, інформація у звіті територіального органу висвітлена у повному обсязі, надані конструктивні пропозиції, які можуть бути використані для подальшого розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування регіону та в Україні в цілому, звіт надіслано до Головдержслужби протягом 2 тижнів, наступних за тижнем проведення заходу;
4 бали - програма (план) проведення заходу, запрошення щодо участі працівників центрального апарату Головдержслужби в ньому надійшли до Головдержслужби у визначені терміни, захід проведено на рівні, що забезпечує виконання повного спектру завдань заходу, інформація у звіті територіального органу висвітлена у повному обсязі, надані пропозиції, які можуть бути використані для подальшого розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування регіону, разом з тим, мають місце окремі аспекти, які потребують уточнення щодо їх реалізації, звіт надіслано до Головдержслужби у зазначені терміни;
3 бали - програма (план) проведення заходу, запрошення щодо участі працівників центрального апарату Головдержслужби в ньому надійшли до Головдержслужби у визначені терміни, організаційно захід проведено з незначними порушеннями регламенту, інформація у звіті територіального органу висвітлена у повному обсязі, надані пропозиції, які можуть бути використані для подальшого розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування регіону, разом з тим, мають місце аспекти, які потребують уточнення та доопрацювання щодо їх реалізації, звіт надіслано до Головдержслужби у зазначені терміни.
У випадку, якщо програма (план) заходу, запрошення працівників центрального апарату для участі в ньому, або звіт за результатами його проведення надійшли до Головдержслужби з порушенням термінів, організаційно захід проведено із порушеннями регламенту, інформація зазначена у звіті не розкриває зміст його тематичного спрямування, за результатами проведення заходу територіальним органом не надано пропозицій, бал територіального органу знижується до 5.
2.6. Місце територіального органу Головдержслужби у рейтингу
за розділом (m) визначається з врахуванням показника якості - Y .
n
Показник якості у рейтингу територіального органу
Головдержслужби визначається, як відношення загального балу до
максимального балу за розділом:
N
Y = ------ x 100%, де:
n N
max
N - сума відмінних балів за кожним параметром розділу.
max
Відомості рейтингового оцінювання результатів діяльності
територіальних органів Головдержслужби за параметрами розділу
структурні підрозділи центрального апарату Головдержслужби подають
у програмі MS Excel в системі електронного документообігу
"Мегаполіс" департаменту модернізації державної служби
(далі - департамент) до 10 числа місяця, наступного за звітним
півріччям.
3. Визначення департаментом модернізації державної служби інтегральних місць територіальних органів Головдержслужби та їх місця за рівнями рейтингу
3.1. Департамент на основі опрацьованих структурними
підрозділами Головдержслужби відомостей рейтингового оцінювання
результатів діяльності територіальних органів готує зведену
відомість рейтингового оцінювання результатів діяльності
територіальних органів Головдержслужби за півріччя та подає її
Начальнику Головдержслужби у терміни - до 25 липня та 25 січня
поточного року.
У ній визначається інтегральне місце кожного територіального
органу Головдержслужби у рейтингу за півріччя:
M = m + m + ... + m , де
i 1 2 n
M - інтегральне місце територіального органу Головдержслужби
i
у рейтингу;
m , m , m - місце територіального органу Головдержслужби у
1 2 n
рейтингу за розділом;
За ранжуванням показника M визначається місце
i
територіального органу у рейтингу за півріччя.
Мінімальний показник M вважається найкращим у рейтингу
i
територіального органу за півріччя.
3.2. Оцінка розділів за рівнями рейтингу здійснюється за
принципом відповідності кількості місць розділу відповідного
рівня.
Рейтинг розподіляється між позиціями 25 територіальних
органів за трьома рівнями: високий - від 1 до 8 позиції,
середній - від 9 до 17 позиції, низький - від 18 до 25 позиції.
У випадку, якщо інтегральні місця територіальних органів
збігаються, остаточна їх позиція у рівні рейтингу визначається за
найменшим показником їх місця у розділі. Вимірювання місць у
розділах здійснюється за їх пріоритетом, у наступній
послідовності: в першу чергу - розділ 1; в другу чергу - 3, 4, 5;
в третю чергу - 10, 6, 2; в четверту чергу - 7, 8, 9.
3.3. Департамент, на основі результатів піврічного
рейтингового оцінювання за два півріччя року, готує не пізніше як
до 25 січня кожного року відомість рейтингового оцінювання
результатів діяльності територіальних органів за рік та подає її
Начальнику Головдержслужби.
У зазначеній відомості визначається інтегральне місце
територіального органу у рейтингу за рік:
I = M + M , де:
1 2
I - інтегральне місце територіального органу у рейтингу за
рік;
M , M - інтегральні місця територіальних органів
1 2
Головдержслужби за перше та друге півріччя відповідного року.
За ранжуванням показників I визначається місце
територіального органу у рейтингу за рік.
Мінімальний показник I вважається найкращим у рейтингу
територіального органу.
4. Заключні положення
4.1. Відповідно до кількісних показників заходів, передбачених для реалізації завдань, зазначених у Стратегічному плані, структурні підрозділи Головдержслужби, щорічно до 1 лютого, надають департаменту пропозиції до параметрів розділів (додаток 1 Порядку). Зазначені пропозиції опрацьовуються департаментом та до 15 лютого поточного року вносяться на розгляд Начальнику Головдержслужби.
4.2. Результати рейтингового оцінювання враховуються при прийнятті рішень щодо заохочення керівників відповідних територіальних органів при їх щорічному оцінюванні, атестації, при вирішенні питань щодо встановлення надбавок та премій.
4.3. У додатках 1-5 до Порядку використовуються такі терміни і скорочення:
ГУДС - Головне управління державної служби України;
МДА - місцеві державні адміністрації;
ОДА - обласна державна адміністрація;
ОМС - органи місцевого самоврядування;
ТО ГУДС - територіальні органи Головного управління державної служби України;
ТО ЦОВВ - територіальні органи центральних органів виконавчої влади;
ЦППК - центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.
( Порядок в редакції Наказу Головного управління державної служби
N 65 від 23.03.2011 )
Додаток 1
ПАРАМЕТРИ
та їх кількісні показники для оцінювання діяльності територіальних органів Головдержслужби за квартал звітного півріччя
------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Параметр | Оцінка кількісних показників (в балах) |
|параметру| |-------------------------------------------------------|
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 1. Забезпечення методичного керівництва з питань проходження державної служби |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. |Кількість питань, | - | - | - | - | 1 |
| |підготовлених у межах | | | | | |
| |повноважень | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих на | | | | | |
| |засіданні колегії ОДА,| | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | - | 1 |
| |по ним | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 2. |Кількість питань, | - | - | - | - | 1 |
| |підготовлених у межах | | | | | |
| |повноважень | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих на | | | | | |
| |засіданні сесії | | | | | |
| |обласної ради, | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | - | 1 |
| |по ним | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 3. |Кількість питань, | | | | | |
| |внесених у межах | | | | | |
| |повноважень ТО ГУДС на| | | | | |
| |розгляд оргзаходів | | | | | |
| |інших органів | | | | | |
| |державної влади, | | | | | |
| |з них: | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |структурні | - | - | - | 1 | 2 |
| |підрозділи ОДА: | | | | | |
| |підготовлених | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих, | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | 1 | 1 |
| |по ним | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |ТО ЦОВВ: | - | - | - | 1 | 2 |
| |підготовлених | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих, | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | 1 | 1 |
| |по ним | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |колегії РДА: | - | - | - | 1 | 2 |
| |підготовлених | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих, | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | 1 | 1 |
| |по ним | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 4. |Кількість питань, | - | - | - | 2 | 3 |
| |підготовлених у межах | | | | | |
| |повноважень | | | | | |
| |безпосередньо ТО ГУДС | | | | | |
| |та розглянутих на | | | | | |
| |нарадах при | | | | | |
| |керівництві ОДА, | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |прийнятих рішень | - | - | - | 1 | 2 |
| |по ним | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 5. |Частка державних |0,25% | 0,5% | 0,75% | 1% | 1,25% |
| |органів, яким надана | | | | | |
| |методично- | | | | | |
| |консультаційна | | | | | |
| |допомога (у % від | | | | | |
| |загальної кількості | | | | | |
| |державних органів) | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 6. |Частка ОМС, яким |0,25% | 0,5% | 0,75% | 1% | 1,25% |
| |надана методично- | | | | | |
| |консультаційна | | | | | |
| |допомога (у % від | | | | | |
| |загальної кількості | | | | | |
| |ОМС) | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 7. |Частка ОМС, з якими, у| 5% | 10% | 15% | 20% | 25% |
| |рамках укладених угод | | | | | |
| |ТО ГУДС було проведено| | | | | |
| |заходи відповідно до | | | | | |
| |планів їх реалізації | | | | | |
| |(у % до загальної | | | | | |
| |кількості ОМС, з | | | | | |
| |якими, ТО ГУДС | | | | | |
| |укладено такі угоди) | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 8. |Частка заходів, які | 5% | 10% | 15% | 20% | 25% |
| |виконані відповідно до| | | | | |
| |планів реалізації угод| | | | | |
| |про співробітництво | | | | | |
| |між ГУДС, ОДА та | | | | | |
| |облрадами (у % від | | | | | |
| |кількості заходів, |-------------------------------------------------------|
| |визначених планами | Параметр стосується ТО ГУДС, які супроводжують |
| |реалізації таких угод)| зазначені угоди |
|---------+----------------------+-------------------------------------------------------|
| 9. |Частка заходів, які | 5% | 10% | 15 % | 20% | 25% |
| |виконані відповідно до| | | | | |
| |планів реалізації угод| | | | | |
| |про співробітництво | | | | | |
| |між ТО ГУДС та ОМС | | | | | |
| |(середній % від | | | | | |
| |кількості заходів, | | | | | |
| |визначених планами | | | | | |
| |реалізації таких | | | | | |
| |угод), | | | | | |
| |----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| |частка ОМС, в яких | - | - | - | 20% | 25% |
| |проведені такі заходи | | | | | |
| |протягом кварталу (у %| | | | | |
| |від загальної | | | | | |
| |кількості ОМС, з якими| | | | | |
| |ТО ГУДС укладено угоди| | | | | |
| |про співпрацю) | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 10. |Кількість | 5-9 |10-14 | 15-19 | 20-24 | 25 |
| |комунікативних | | | | | |
| |заходів, які |-------------------------------------------------------|
| |сплановані та | Параметр оцінюється за результатами щотижневого |
| |проведені | моніторингу |
| |безпосередньо ТО ГУДС | |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 2. Моніторинг роботи ТО ГУДС з власними суб-сайтами відповідно до їх |
| рейтингової оцінки |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| 11. |Квартальне |21-25 |16-20 | 11-15 | 6-10 | 1-5 |
| |рейтингове місце | | | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 3. Удосконалення нормативно-правового забезпечення |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| 12. |Внесення пропозицій до| - | - |Пропозиції |Пропозиції в |Пропозиції |
| |ГУДС щодо | | |частково |основному |враховані |
| |удосконалення | | |враховані |враховані |юридичним |
| |нормативно-правового | | |юридичним |юридичним |департаментом|
| |забезпечення | | |департаментом|департаментом|у повному |
| |проходження служби в | | | | |обсязі |
| |органах місцевого |-------------------------------------------------------|
| |самоврядування |Параметр вважається плановим для ТО ГУДС у Вінницькій |
| | |області (скликання), Автономній Республіці Крим, |
| | |Херсонській, Харківській, Закарпатській областях та |
| | |оцінюється за результатами пропозицій, які внесені раз |
| | |у першому півріччі поточного року |
|---------+----------------------+-------------------------------------------------------|
| 13. |Проведення аналізу | - | - |Пропозиції |Пропозиції в |Пропозиції |
| |застосування чинного | | |частково |основному |враховані |
| |Закону України "Про | | |враховані |враховані |юридичним |
| |державну службу" | | |юридичним |юридичним |департаментом|
| |
( 3723-12 ) та | | |департаментом|департаментом|у повному |
| |формування пропозицій | | | | |обсязі |
| |щодо його |-------------------------------------------------------|
| |удосконалення |Параметр вважається плановим для ТО ГУДС у |
| | |Дніпропетровській області (скликання), Івано- |
| | |Франківській, Волинській, Миколаївській, Луганській |
| | |областях та оцінюється за результатами пропозицій, які |
| | |внесені у першому півріччі поточного року |
|---------+----------------------+-------------------------------------------------------|
| 14. |Проведення аналізу | - | - |Пропозиції |Пропозиції в |Пропозиції |
| |практичного | | |частково |основному |враховані |
| |застосування | | |враховані |враховані |юридичним |
| |нормативно-правових | | |юридичним |юридичним |департаментом|
| |актів з питань | | |департаментом|департаментом|у повному |
| |проходження державної | | | | |обсязі |
| |служби та формування |-------------------------------------------------------|
| |пропозицій щодо |Параметр вважається плановим для ТО ГУДС у Запорізькій |
| |удосконалення |області (скликання), Донецькій, Житомирській, Сумській,|
| |законодавства |Чернігівській областях та оцінюється за результатами |
| | |пропозицій, які внесені у другому півріччі поточного |
| | |року |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 4. Моніторинг здійснення ТО ГУДС правової роботи |
|----------------------------------------------------------------------------------------|
| 15. |Порушення | 4 | 3 | 2 | 1 |Відсутність |
| |законодавства в | | | | |протестів та |
| |діяльності | | | | |подань |
| |територіального органу| | | | |прокурора, |
| |(кількість подань, | | | | |законних |
| |протестів прокурора, | | | | |скарг |
| |законних скарг | | | | |фізичних і |
| |фізичних і юридичних | | | | |юридичних |
| |осіб, рішень, | | | | |осіб |
| |постанов, ухвал судів | | | | | |
| |про відновлення | | | | | |
| |юридичних прав) | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 16. |Прийняті накази, в | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
| |яких за результатами | | | | | |
| |перевірки ГУДС та | | | | | |
| |інших органів виявлені| | | | | |
| |порушення | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 17. |Кількість порушень з | 4 | 3 | 2 | 1 | Відсутність |
| |питань договірної | | | | | порушень |
| |роботи за результатами| | | | | виконання |
| |перевірки ГУДС та | | | | |умов договору|
| |іншими органами | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 18. |Проведення навчань з | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 |
| |правових питань | | | | | |
|---------+----------------------+------+------+-------------+-------------+-------------|
| 19. |Підготовлено | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| |методичних | | | | | |
| |рекомендацій з | | | | | |
................Перейти до повного тексту