1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 171 від 09.07.97
Про затвердження форм державної статистичної звітності по комунальному господарству
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету статистики N 262 від 20.07.1999 N 238 від 18.07.2000 N 482 від 17.08.2004 )
1. Затвердити форми державної статистичної звітності по комунальному господарству, розробка яких централізована в органах державної статистики, інструкції щодо їх заповнення і ввести їх в дію починаючи зі звіту за 1997 рік:
( Наказ скасовано в частині затвердження форми N 1-газ на підставі Наказу Держкомстату N 238 від 18.07.2000 )
N 1-газ "Звіт про використання природного (зрідженого) газу",
N 1-теп "Звіт про постачання теплоенергії",
( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 1-спецтранспорт на підставі Наказу Держкомстату N 262 від 20.07.99 )
N 1-спецтранспорт "Звіт про механізоване прибирання територій міст та селищ міського типу".
2. Розповсюдити дані форми державної статистичної звітності на всі підприємства, організації та установи, незалежно від форми власності та господарювання.
3. Скасувати накази Мінстату України від 09.06.94 N 129 в частині затвердження форм NN 1-газ, 1-теп і від 22.05.92 N 76 в частині затвердження форми N 1-спецтранспорт.
4. Управлінню соціальної статистики (Калачова І.В.) своєчасно забезпечити підприємство-виготовлювач оригіналами затверджених форм державної статистичної звітності та інструкцій щодо їх заповнення.
5. ГОЦ Мінстату України (Крамарєв В.Г.) забезпечити збір і розробку державної статистичної звітності по комунальному господарству.
6. Економічному управлінню (Шевченко Т.М.) забезпечити фінансування статистичних робіт і виготовлення тиражу бланків форм та інструкцій.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Гашицького О.В.
Перший заступник Міністра В.А.Головко
( Інструкцію про порядок складання державної статистичної звітності підприємствами (об'єднаннями), що відпускають природний і зріджений газ споживачам скасовано на підставі Наказу Державного комітету статистики N 482 від 17.08.2004 ) ( Форму N 1-газ "Звіт про використання природного (зрідженого) газу" скасовано на підставі Наказу Держкомстату N 238 від 18.07.2000 )
Затверджено
наказом Мінстату України
від 9 липня 1997 р. N 171
Інструкція про порядок складання "Звіту про механізоване прибирання території міст та селищ міського типу" по формі N 1-спецтранспорт (річна)
I. Загальні положення
1.1. Державна статистична звітність про роботу підприємств по санітарному очищенню та механізованому прибиранню територій міст та селищ міського типу складається підприємствами (спецавтогосподарствами, спецавтобазами, автодормехбазами, комбінатами комунальних підприємств та благоустрою, шляхоексплуатаційними управліннями та ін.), що знаходяться у віданні органів комунального господарства та інших органів управління усіх форм власності, які мають спецавтомашини та виконують роботу по вивозу побутових відходів або механізованому прибиранню територій міст та селищ міського типу.
1.2. Державна статистична звітність про роботу підприємств по санітарному очищенню та механізованому прибиранню територій міст та селищ міського типу подається звітуючим підприємством органу державної статистичної звітності за місцем знаходження, в строки, вказані на формі державної статистичної звітності.
1.3. Якщо підприємство обслуговує своїм автотранспортом декілька міст та селищ міського типу, у кінці звіту необхідно перелічити всі міста та селища міського типу. Державна статистична звітність складається в цілому по діяльності підприємства.
1.4. Звітні дані відображаються в тих одиницях виміру, які вказані у формі державної статистичної звітності.
1.5. Основною вимогою при заповненні всіх розділів звіту є: - достовірність даних.
1.6. Дані рядків 17-20, 33-35 заповнюються з одним десятковим знаком, інші - в цілих числах.
1.7. За правильність складання звіту та своєчасність його подання несуть відповідальність керівник та головний бухгалтер підприємства.
II. Заповнення показників державної статистичної звітності N 1-спецтранспорт
2.1. По рядку 01 показується число всіх автомашин (враховуючи трактори), які використовуються для прибирання територій та вивозу побутових відходів, які значаться на інвентарному обліку підприємства.
В цей показник включаються всі автомашини незалежно від того, знаходяться вони в експлуатації, простої через метеорологічні умови, в ремонті або очікуванні ремонту, в очікуванні списання або передачі іншим підприємствам.
Машини, які були списані з балансу підприємства в установленому порядку, в цьому показнику не враховуються.
2.2. Із загальної кількості автомашин по рядках 02 - 14 показуються машини за окремими типами.
2.3. Кожна машина, яка щойно прибула у господарство, включається до інвентарного обліку наступного дня після реєстрації в Державтоінспекції і отриманні Державного номерного знака.
Якщо в машині, яка щойно прибула в господарство з заводу-виготовлювача, виявлені при технічному огляді несправності, для ліквідації яких викликається представник заводу, то така машина включається до інвентарного обліку наступного дня після ліквідації виявлених несправностей, оформлених актом з представником заводу.
2.4. По рядку 15 показується наявність піскорозкидаючого обладнання.
2.5. По рядку 17 показуються машино-дні у господарстві в цілому по підприємству (без включення даних по машинах, використованих для технічного обслуговування і для господарчих потреб підприємства - бензовози, техдопомога, автобуси, легкові автомобілі та ін.).
Цей показник відображає перебування у господарстві усіх прибиральних машин: спеціальних машин для прибирання вулиць, для вивозу твердих та рідких відходів, різного виду універсальних машин, бортових машин та самоскидів.
Всі ці машини включаються в машино-дні у господарстві незалежно від того, де вони знаходились за звітний період - в роботі, в ремонті (в своїх майстернях або відправлені на ремонтний завод), в очікуванні ремонту, в простої по різним причинам, на консервації і т. п.
Машини, здані в оренду, в цей показник не включаються. Загальна кількість машино-днів у господарстві визначається як сума кількості машин, які значаться на інвентарному обліку підприємства, за кожний календарний день звітного року, включаючи вихідні та святкові дні.
Якщо у звітному році кількість машин не змінювалась, то машино-дні у господарстві визначаються множенням кількості машин, які значаться на початок року, на число календарних днів.
2.6. По рядку 18 показуються машино-дні в роботі усіх машин, які значаться на інвентарному обліку та випускалися на роботу.
Загальне число машино-днів в роботі визначається по щоденним даним: відомості обліку випуску, повернення та технічного становища машин або диспетчерського журналу, або по шляховим листам, складанням числа машин, випущених із парку або гаража для роботи, за кожний календарний день звітного року.
Машина вважається в роботі, якщо вона випущена із парку або гаражу для роботи та перебувала у наряді не менше двох годин.
Машина, яка перебувала у наряді не менше двох годин і повернулась у парк або гараж протягом дня (незалежно від причин), враховується як така, що пробула в роботі цілий день.
Якщо ця машина знов випущена на лінію (того ж дня), вона вважається в роботі один раз (враховується один машинодень в роботі).
Машини, здані в оренду, в цей показник не включаються.
2.7. По рядку 19 відображаються простої усіх машин, які перебували за звітний період у планових та позапланових ремонтах, а також в очікуванні ремонту незалежно від того, де робився ремонт машин: в ремонтній зоні господарства або на ремонтному заводі (майстерні).
Плановим вважається ремонт, який виконувався по графіку згідно діючих систем ремонту машин. Позаплановими вважаються усі випадкові, аварійні і т.п. ремонти, не передбачені діючими системами ремонту, або коли черговий вид ремонту робиться до закінчення встановленого міжремонтного періоду.
Очікуючими ремонту вважаються машини, які не були випущені на лінію через технічні несправності, але не відправлені в ремонт із-за недостатньої пропускної спроможності ремонтної бази, відсутності необхідних для ремонту запасних частин, очікування наряду для відправлення машин на ремонтний завод (майстерню), очікування вагону (платформи) для відправлення в ремонт.
В показник машино-дні в ремонті включаються машини тільки з цілоденним простоєм або в очікуванні ремонту.
Якщо випущена із ремонту машина направлена на лінію і перебувала у наряді не менше двох годин, то за цей день вона значиться в роботі і в число машино-днів не включається.
Час перебування машини в ремонті рахується з дня направлення її в ремонтну зону до дня її виходу із ремонту, оформленого актом приймання в установленому порядку або прибуття її із ремонту на заводі (майстерні), включаючи дні знаходження машини у дорозі.
Час простою в очікуванні ремонту визначається з дня припинення випуску машини на лінію (із-за необхідності ремонту) до дня направлення її в ремонтну зону господарства або відправлення в ремонт на завод (майстерню).
Загальна кількість машино-днів в ремонті відображається в звіті на основі даних про простої машин в ремонті і очікуванні ремонту, які визначаються як сума усіх днів простою за звітний рік.
2.8. По рядку 20 показуються машино-дні в простої через метеорологічні умови, наприклад, простої поливомиючих машин у дощову погоду.
2.9. По рядку 21 показується площа, яка прибирається механізованим способом. В показник включається площа усіх вулиць, майданів, набережних та інших проїздів, яка прибирається підприємством по механізованому прибиранню вулиць. Площа, яка прибирається, показується по найбільшій цифрі. Цей показник не відображає кратність та періодичність прибирання.
Приклад. Підмітання снігу здійснюється на площі 500 тис.кв.м, перекидка ротором - 100 тис.кв.м, посипка піском - 300 тис.кв.м. Площу прибирання необхідно показати 500 тис. кв. м.
2.10. Вивезення побутового сміття, рідких та харчових відходів, снігу та іншого вантажу показується у звіті окремо:
- по рядку 22 - вивезено побутового сміття із жилих будинків та підприємств громадського призначення усякими видами машин (кузовними та контейнерними сміттєвозами, бортовими машинами та самоскидами). Відходи промислових підприємств, будівельне сміття та сніг в цей показник не включаються;
- по рядку 23 - вивезено рідких відходів асенізаційними машинами із будинків, в яких немає каналізації. Сюди включається також викол мерзлих відходів;
- по рядку 24 - вивезено харчових відходів з підприємств громадського харчування;
- по рядку 25 - вивезено снігу та іншого вантажу підприємством по прибиранню власним транспортом.
Кількість вивезеного побутового сміття, рідких, харчових відходів та іншого вантажу визначається згідно документів, підтверджених замовниками в установленому порядку.
2.11. По рядку 27 показується площа усіх асенізаційних полів та звалищ, які зараховані на баланс підприємства, призначених для вивозу та знешкодження побутового сміття, рідких та харчових відходів.
По рядку 28 показується у тому числі площа звалищ, по рядку 29 - площа асенізаційних полів.
2.12. Кількість місць знешкодження побутових відходів показується по рядку 30 - звалищ, по рядку 31 - зливних станцій, по рядку 32 - асенізаційних полів.
Зливними станціями вважаються спорудження, призначені для приймання, попередньої підготовки та спуску в каналізаційну мережу відходів, видалених із неканалізованих будинків асенізаційними машинами. Зливні колодязі в цей показник не включаються.
2.13. Доходи від експлуатації (рядок 33) відображають загальну суму за надані усі види послуг (по основним та допоміжним видам діяльності), включаючи оплату із бюджету за вуличне прибирання та інші послуги, виконані за рахунок бюджету, а також послуги ремонтних майстерень стороннім організаціям, власному капітальному будівництву, капітальному та іншим ремонтам за рахунок організації.
Із загальної суми доходів виділяються доходи (рядок 34), які отримано від населення. В доходи від населення включаються суми, що надійшли від населення за вивіз побутового сміття та рідких відходів із будинків в особистій власності громадян.
2.14. По рядку 35 показуються витрати на усі види послуг по санітарному очищенню та механізованому прибиранню територій міст та селищ міського типу за звітний рік.
До них відносяться витрати: на вивіз сміття та рідких відходів, на прибирання вулиць, на вивіз іншого вантажу, на експлуатацію споруджень для знешкодження (звалищ, полів компостування та асенізації, сміттєсортувальних та зливних станцій), на послуги допоміжного характеру і т. д. Ці витрати складаються із витрат на матеріали, пальне, амортизацію, заробітну плату працівників, утримування споруджень для знешкодження відходів, механічне обслуговування та ремонт транспортних засобів та спецмеханізмів, а також витрати по обслуговуванню господарства та його управління.
2.15. Доходи та витрати підприємств (організацій) по санітарному очищенню та механізованому прибиранню населених пунктів відображаються у державній статистичній звітності по даних бухгалтерського обліку.
2.16. По рядку 36 показується чисельність усіх працівників, які знаходяться у списку цього підприємства на кінець звітного року, що зайняті по всіх видах діяльності на підприємствах (організаціях) механізованого прибирання населених пунктів, включаючи адміністративно-управлінський персонал. По рядку 37 виділяється чисельність водіїв.
2.17. У довідці необхідно перелічити усі міста та селища міського типу, що обслуговує спецавтотранспорт підприємства.
Управління соціальної
статистики Мінстату України
( Інструкцію про порядок складання "Звіту про роботу опалювальних котельних та теплових мереж" по формі N 1-ТЕП (річна) скасовано на підставі Наказу Державного комітету статистики N 482 від 17.08.2004 )
Державна статистична звітність
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- |міністер-|вище- | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ві-|стоящої| | |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|домства, |органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за |форми |МДО, |зації- | | |
| ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-|концерну,|іденти-| | |
| |код за | | | за | |рювання |асоціації|фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ|за СПОДУ |йний | | |
| | | | | | | | |код за | | |

................
Перейти до повного тексту