- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного
управління державної служби
N 254 від 01.10.2010 )
Про затвердження нової редакції Настанови з якості Головдержслужби України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
управління державної служби
N 326 від 11.11.2008
N 242 від 10.09.2009
N 376 від 08.12.2009
N 164 від 16.06.2010 )
( В тексті Наказу та Методик термін "ДСТУ ISO 9001:2001"
по всьому тексту замінено на "ДСТУ ISO 9001:2009";
слова "управління справами" та слова "управління
організаційної роботи, документообігу та контролю"
замінено словами "адміністративно-фінансовий
департамент", слова "юридичне управління" - словами
"юридичний департамент", слова "управління аналізу
політики і стратегії розвитку державної служби" -
словами "департамент модернізації державної служби",
слова "департамент персоналу державних органів та
місцевого самоврядування" - словами "департамент
персоналу державних органів та органів місцевого
самоврядування" у відповідних відмінках згідно з
Наказом Головного управління державної служби
N 164 від 16.06.2010 )
У зв'язку із затвердженням нової структури центрального апарату Головдержслужби України, з метою подальшого удосконалення функціонування системи управління якістю Головдержслужби України, розробленої відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити нову редакцію Настанови з якості Головдержслужби України (додається) та впровадити її в діяльність центрального апарату та територіальних органів Головдержслужби України.
2. Першому заступнику, заступникам Начальника Головдержслужби України, керівникам структурних підрозділів, начальникам управлінь державної служби Головдержслужби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі забезпечити неухильне дотримання вимог зазначеної Настанови.
3. Адміністративно-фінансовому департаменту (Волотковська О.В.) у тижневий термін ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби України, керівників структурних підрозділів, начальників управлінь державної служби Головдержслужби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
4. Департаменту модернізації державної служби (Дунаєв В.М.) разом із секретаріатом Комісії з питань системи управління якістю (Яременко С.П.) у тижневий термін забезпечити розміщення нової редакції Настанови з якості на внутрішньому та зовнішньому веб-сайтах Головдержслужби.
5. Наказ Головдержслужби України від 04.04.2008 N 85 вважати таким, що втратив чинність.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби, Головного уповноваженого з питань системи управління якістю.
( Пункт 6 в редакції Наказу Головного управління державної служби
N 326 від 11.11.2008 )
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Додаток
до наказу Головдержслужби
23.06.2008 N 166
НАСТАНОВА
з якості Головного управління державної служби України
1. Призначення і сфера застосування
1.1. Ця Настанова з якості Головного управління державної служби України (далі - Настанова) є основним документом системи управління якістю центрального апарату та територіальних органів Головного управління державної служби України (далі - Головдержслужба).
1.2. Настанову розроблено відповідно до вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 та Положення про Головне управління державної служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 року
N 1180.
1.3. Сфера застосування системи управління якістю поширюється на надання послуг центральним апаратом та територіальними органами Головдержслужби.
1.4. Виконання вимог Настанови є обов'язковим для всіх структурних підрозділів та територіальних органів Головдержслужби.
2. Загальні положення
2.1. Головдержслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра Кабінету Міністрів України, що забезпечує проведення єдиної державної політики у сфері державної служби та функціональне управління державною службою.
( Підпункт 2.1 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 326 від 11.11.2008 )
2.2. Інститут державної служби України започатковано з прийняттям Закону України
"Про державну службу", який набрав чинності 1 січня 1994 року. Закон регулює суспільні відносини, які охоплюють діяльність держави по створенню правових, організаційних, економічних, соціальних умов для реалізації громадянами України права на державну службу, визначає загальні засади діяльності та статус державних службовців.
Державна служба - це інститут, що забезпечує стабільність конституційного устрою та надає державному управлінню організованості, компетентності і професіоналізму. В системі владних відносин вона виступає одним із головних чинників формування цивілізованої демократичної державності, об'єднання зусиль гілок влади, створення кадрового потенціалу професіоналів для роботи в органах державного управління.
Державні службовці покликані професійно виконувати практичні завдання щодо забезпечення соціально-політичних і правових передумов відносин громадян з державними інститутами.
Для проведення єдиної державної політики та функціонального управління державною службою в 1994 році було утворено Головдержслужбу.
2.3. Головдержслужба здійснює свої повноваження на основі та на виконання
Конституції і законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України.
2.4. Юридична адреса - 01034, м. Київ, вул. Прорізна, 15.
Телефон приймальні 279-05-29, загального відділу 279-57-90.
Факс - 279-05-29.
Електронна пошта - zagal@guds.gov.ua
Веб-сайт - www.guds.gov.ua
( Підпункт 2.4 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 376 від 08.12.2009 )
3. Відомості про Настанову
3.1. Порядок перегляду та актуалізації Настанови
Ця Настанова підлягає перегляду не менше разу на рік у рамках загального аналізу системи управління якістю Головдержслужби.
Зміни в Настанову вносяться при появі необхідності.
Пропозиції щодо внесення змін у Настанову готують керівники зацікавлених структурних підрозділів та територіальних органів Головдержслужби.
Настанова і зміни до неї затверджується в установленому порядку наказом Головдержслужби.
3.2. Встановлення статусу і регулювання розповсюдження
Настанова не містить конфіденційної інформації, вільний доступ до неї мають усі співробітники Головдержслужби, громадяни та зовнішні організації.
Доступ до актуального тексту Настанови здійснюється через внутрішній та зовнішній веб-сайти Головдержслужби.
Інформація про внесення змін до Настанови доводиться до відома співробітників через внутрішній веб-сайт.
Оригінал Настанови та змін до неї знаходяться у відділі організації документообігу адміністративно-фінансового департаменту.
( Підпункт 3.2 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 376 від 08.12.2009 )
4. Політика Головдержслужби України
Політика Головдержслужби щорічно переглядається та затверджується наказом Головдержслужби.
5. Моніторинг реалізації Політики Головдержслужби
Моніторинг реалізації Головдержслужбою Політики та завдань, визначених Положенням про Головдержслужбу, здійснюється за показниками, які затверджуються наказом Головдержслужби. Для кожного з цих показників щорічно визначаються кількісні цілі.
6. Структура Головдержслужби
Структура, штатний розпис Головдержслужби, розподіл обов'язків між Начальником, першими заступниками та заступниками Начальника Головдержслужби та посадові обов'язки працівників Головдержслужби затверджуються відповідно до Регламенту роботи Головдержслужби України та її територіальних органів.
СТРУКТУРА
центрального апарату Головного управління державної служби України
Чисельність працівників центрального апарату - 133 особи,
у тому числі:
державних службовців - 121.
робітників - 12
Чисельність працівників підвідомчих установ - 85 осіб,
у тому числі:
службовців - 80.
робітників - 5
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 376 від 08.12.2009 )
7. Послуги, що надаються Головдержслужбою
7.1. Перелік послуг, що надаються Головдержслужбою та її територіальними органами, наведено в таблиці 1:
Таблиця 1.
N п/п |
Послуга |
Участь територіальних органів |
Категорії споживачів |
N методики процесу, відповідно до п. 8 цієї Настанови |
Громадяни та організації, в т.ч. державні службовці |
Органи місцевого самоврядування |
Органи державної влади |
Державні органи, які мають право давати доручення Головдержслужбі, звертатися із запитами та зверненнями |
1. |
Надання відповідей на звернення громадян, листи організацій та установ в межах компетенції Головдержслужби. |
+ |
+ |
|
|
|
19 |
2. |
Проведення службових розслідувань. |
+ |
+ |
|
|
|
29 |
3. |
Надання допомоги у вирішенні питань щодо поліпшення житлових умов державних службовців. |
+ |
+ |
|
|
|
18 |
4. |
Нагородження відомчими заохочувальними відзнаками державних службовців. |
|
+ |
|
|
|
17 |
5. |
Надання консультацій та довідок щодо локальних версій системи "Картка" органам державної влади. |
+ |
|
|
+ |
|
26 |
6. |
Консультативне та методичне забезпечення проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
15, 23, 36 |
7. |
Організація видання та поширення "Вісника державної служби України". |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
28 |
8. |
Організація підготовки магістрів у галузі знань "Державне управління" |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
24 |
9. |
Створення умов для перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
25 |
10. |
Організація проведення семінарів, "круглих столів", конференцій та інших комунікативних заходів з питань державної служби. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4 та Порядок проведення комунікативних заходів (наказ від 16.02.2007N 53) |
11. |
Проведення перевірок щодо дотримання законодавства про державну службу, про боротьбу з корупцією, а також фактів порушення етики поведінки державних службовців. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
30 |
12. |
Формування та ведення реєстру посад державних службовців і надання необхідної інформації з реєстру. |
|
|
|
+ |
+ |
26 |
13. |
Формування та ведення переліку державних органів, посади керівників і спеціалістів яких віднесені до категорій посад державних службовців, та інформації про правову основу їх організації і розвитку. |
|
|
|
+ |
+ |
27 |
14. |
Попередній розгляд та підготовка висновків щодо призначення на посади та звільнення з посад окремих категорій державних службовців. |
|
|
|
+ |
+ |
35 |
15. |
Підготовка звітів, аналітичних та інформаційних довідок. |
+ |
|
|
+ |
+ |
1, 14, 31 |
16. |
Підготовка аналітичних та інформаційних довідок щодо підвищення ефективності державної служби, включаючи підготовку пропозицій для Кабінету Міністрів України щодо підвищення ефективності діяльності органів виконавчої влади за результатами їх функціонального обстеження. |
+ |
|
|
+ |
+ |
23 |
17. |
Погодження присвоєння рангів. |
|
|
|
+ |
+ |
33 |
18. |
Погодження продовження терміну перебування на державній службі. |
+ |
|
|
+ |
+ |
34 |
19. |
Формування та ведення центральної бази даних державних службовців I-VII категорії і надання інформації з неї. |
+ |
|
|
+ |
+ |
26 |
20. |
Розробка та участь у розробці нормативно- правових актів з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. |
+ |
|
|
+ |
+ |
22 |
21. |
Внесення пропозицій і розробка проектів нормативних актів з питань державної служби. |
+ |
|
|
|
+ |
22 |
22. |
Організація роботи Координаційної ради з питань державної служби участь. |
|
|
|
|
+ |
16 |
23. |
Організація роботи щодо формування кадрового резерву на керівні посади державних службовців. |
+ |
|
|
|
+ |
15 |
24. |
Аналізування вікового складу державних службовців, яких призначає на посади та звільняє з посад Президент України або Кабінет Міністрів України та підготовка інформації за підсумками аналізую |
|
|
|
|
+ |
37 |
25. |
Проведення обов'язкових спеціальних перевірок стосовно відомостей, що подають кандидати на зайняття посад державних службовців, призначення на які здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України. |
|
|
|
|
+ |
32 |
26. |
Надання відповідей на запити та звернення депутатів. |
+ |
|
|
|
+ |
20 |
27. |
Підготовка експертних висновків до законопроектів, що розглядаються Верховною Радою України, та їх супровід. |
|
|
|
|
+ |
21 |
................Перейти до повного тексту