- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження положень про структурні підрозділи Мінжитлокомунгоспу
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
з питань житлово-комунального господарства
N 297 від 20.08.2010 )
З метою забезпечення належної організації роботи структурних підрозділів Мінжитлокомунгоспу відповідно до завдань, визначених Положенням про Міністерство з питань житлово-комунального господарства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 р.
N 717, та у зв'язку із введенням нової структури та штатного розпису Міністерства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити положення про структурні підрозділи Мінжитлокомунгоспу (додаються).
2. Керівникам структурних підрозділів забезпечити розроблення та подати на затвердження:
- положення про відділи (сектори) у складі структурних підрозділів;
- посадові інструкції на посади працівників структурних підрозділів.
3. Наказ Мінжитлокомунгоспу від 15.04.2010 N 96 "Про затвердження положень про структурні підрозділи Мінжитлокомунгоспу" вважати таким, що втратив чинність.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністра відповідно до розподілу обов'язків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
28.05.2010 N 158
ПОЛОЖЕННЯ
про Сектор з питань запобігання та протидії корупції Міністерства з питань житлово-комунального господарства України
1. Загальні положення
1.1. Сектор з питань запобігання та протидії корупції (далі - Сектор) є самостійним структурним підрозділом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо Міністру з питань житлово-комунального господарства України (далі - Міністр).
1.2. Сектор у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, Типовим положенням про підрозділ органу виконавчої влади з питань запобігання та протидії корупції, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2009 року
N 1422, Положенням про Міністерство з питань житлово-комунального господарства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2007
N 717, нормативно-правовими актами Міністерства та цим Положенням.
1.3. Сектор у своїй діяльності взаємодіє з іншими структурними підрозділами Міністерства, відповідними підрозділами центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, урядовим органом в системі Міністерства та його територіальними органами, установами, підприємствами, організаціями, віднесеними до сфери управління Міністерства.
1.4. Сектор провадить свою діяльність відповідно до планів роботи, які затверджуються Міністром та погоджуються з Урядовим уповноваженим з питань антикорупційної політики.
План роботи Сектору формується з урахуванням пропозицій Міністра.
2. Основні завдання Сектору
2.1. Основними завданнями Сектору є:
1) участь у реалізації державної антикорупційної політики відповідно до повноважень Міністерства;
2) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства;
3) участь в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції, а також міжнародному співробітництві у зазначеній сфері;
4) проведення організаційної та роз'яснювальної роботи щодо запобігання та протидії корупції.
3. Функції Сектору
3.1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
1) розробляє, здійснює та контролює проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням;
2) надає іншим структурним підрозділам центрального апарату Міністерства, урядовому органу та його територіальним органам, окремим працівникам роз'яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
3) вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню;
4) організовує перевірку достовірності поданих посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов'язання фінансового характеру, у тому числі за кордоном, та своєчасності оприлюднення зазначених відомостей згідно із законом;
5) бере участь у проведенні юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються Міністерством, урядовим органом в системі Міністерства, з метою виявлення чинників, що сприяють чи можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень, та у разі їх виявлення вносить пропозиції Міністру щодо їх усунення або скасування відповідних актів (документів);
6) бере участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в Міністерстві, урядовому органі та його територіальних органах з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення, або невиконання вимог антикорупційного законодавства;
7) бере участь у проведенні, в межах своїх повноважень, разом із представниками контрольно-ревізійного підрозділу перевірки фінансово-господарської діяльності Міністерства, урядового органу та його територіальних органів з метою здійснення контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства;
8) проводить у межах своїх повноважень спеціальну перевірку стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців і призначення яких здійснюється Міністром, у тому числі щодо відомостей, поданих особисто;
9) перевіряє в установленому порядку повідомлення громадян та юридичних осіб, інформацію, оприлюднену у друкованих, аудіовізуальних засобах масової інформації, а також отриману від інших структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів щодо причетності працівників до вчинення корупційних правопорушень;
10) повідомляє у письмовій формі Міністра, Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики та спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю МВС, податкової міліції, по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю СБУ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів;
11) веде облік працівників центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
12) взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та протидії корупції інших органів виконавчої влади, територіальних органів;
13) готує проекти наказів і доручень Міністра з питань, що належать до компетенції Сектору.
3.2. Покладення на Сектор обов'язків, що не належать або виходять за межі його повноважень, а також обмежують виконання покладених на нього завдань, не допускається.
4. Права Сектору
4.1. Сектор має право:
1) запитувати і одержувати від інших структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів інформацію та матеріали, необхідні для здійснення покладених на нього завдань, а також в установленому законом порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;
2) одержувати від працівників центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок);
3) залучати працівників інших структурних підрозділів центрального апарату Міністерства за погодженням з їх керівниками до участі у проведенні службових розслідувань (перевірок) та наданні відповідної допомоги;
4) ініціювати перед Міністром питання щодо надсилання запитів суб'єктам господарювання, учасникам цивільно-правових договорів з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів;
5) брати участь у засіданнях колегії, інших дорадчих і колегіальних органів Міністерства, нарадах, що проводяться в Міністерстві, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції Сектору;
6) збирати та аналізувати інформацію з питань виявлення, попередження і запобігання корупційних дій з боку посадових осіб, створювати бази даних для ведення обліку інформації, необхідної для виконання покладних на Сектор завдань.
5. Керівництво діяльністю Сектору
5.1. Сектор очолює завідуючий, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністром за погодженням з Урядовим уповноваженим з питань антикорупційної політики, якщо інше не встановлено законом.
5.2. На посаду завідуючого Сектором призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра і стажем роботи в державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менш як п'ять років.
5.3. Завідуючий Сектором підзвітний Міністру та підзвітний і підконтрольний Урядовому уповноваженому з питань антикорупційної політики, якщо інше не передбачено законом.
5.4. Відповідно до покладених на Сектор завдань завідуючий Сектором:
1) здійснює керівництво Сектором та несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань;
2) розподіляє обов'язки між працівниками Сектору;
3) вносить Міністру:
- за погодженням з Урядовим уповноваженим з питань антикорупційної політики пропозиції щодо структури та штатної чисельності Сектору;
пропозиції щодо:
- призначення на посаду та звільнення з посади, а також заохочення та притягнення до відповідальності інших працівників Сектору;
- визначення потреб Сектору у фінансуванні та матеріально-технічному забезпеченні;
- проведення відповідних заходів контрольно-ревізійним підрозділом Міністерства;
4) подає щомісяця Урядовому уповноваженому з питань антикорупційної політики за встановленою ним формою інформацію про вжиття заходів для протидії корупції та осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
5) вносить у визначених законодавством випадках Міністру подання про відсторонення на час службового розслідування (перевірки) посадової особи, яка працює в Міністерстві, від виконання повноважень за посадою. У разі коли питання щодо відсторонення від виконання повноважень за посадою розглядається стосовно Міністра, завідуючий Сектором подає відповідну пропозицію Урядовому уповноваженому з питань антикорупційної політики;
6) звертається до Міністра з поданням про притягнення посадових осіб центрального апарату Міністерства до відповідальності за порушення вимог антикорупційного законодавства. У разі коли питання щодо притягнення до відповідальності стосується Міністра, завідуючий Сектором подає відповідну пропозицію Урядовому уповноваженому з питань антикорупційної політики;
7) інформує Міністра про випадки перешкоджання виконанню працівниками Сектору їх повноважень, неподання або несвоєчасного подання посадовими особами центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальними органами інформації та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки). У разі невжиття Міністром відповідних заходів реагування завідуючий Сектором інформує про це Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики;
8) подає Урядовому уповноваженому з питань антикорупційної політики звіт за встановленою ним формою про проведену Сектором роботу за перше півріччя - до 15 липня та за рік - до 30 січня наступного року.
Звіт Сектору подається Міністрові та розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства.
5.5. Вимоги завідуючого Сектором, що стосуються дотримання антикорупційного законодавства, є обов'язковими для посадових осіб центрального апарату Міністерства, урядового органу та його територіальних органів.
5.6. Завідуючий Сектором входить до складу колегії Міністерства.
Завідуючий Сектором з питань запобігання та протидії корупції | О.М.Гуріна |
ПОЛОЖЕННЯ
про Юридичне управління Міністерства з питань житлово-комунального господарства України
1. Загальні положення
1.1. Юридичне управління Міністерства з питань житлово-комунального господарства України (далі - Управління) є самостійним структурним підрозділом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо Міністру з питань житлово-комунального господарства України.
................Перейти до повного тексту