- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 18 від 22.02.2000 м.Київ |
Про затвердження Концепції підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Національної
служби посередництва і примирення
N 411 від 08.09.2003 )
, Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, із змінами, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року N 1393/2000, та з метою забезпечення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП
N 411 від 08.09.2003 )
1. Затвердити Концепцію підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) (додається).
2. Відділу правового забезпечення НСПП за участю відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях щороку розробляти і подавати до 1 грудня на затвердження заходи НСПП щодо підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) на наступний рік, розроблені відповідно до затвердженої пунктом 1 цього наказу Концепції підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) та відповідно до Рекомендацій щодо організації і проведення роботи по підвишенню рівня правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), затверджених наказом НСПП від 11 грудня 2002 року
N 405, із наступними змінами та доповненнями.
( Пункт 2 в редакції Наказу НСПП
N 411 від 08.09.2003 )
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
( Пункт 3 в редакції Наказу НСПП
N 411 від
08.09.2003 )
Голова Національної служби посередництва і примирення | В.М.Руденко |
Затверджено
наказом Національної служби
посередництва і примирення
від 22 лютого 2000 р. N 18
Концепція підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
1. Мета підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
В системі соціально-трудових відносин між роботодавцями і найманими працівниками в Україні особливе місце належить вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів) як розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин.
Для будь-якого демократичного суспільства проблема правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) є актуальною і заслуговує на увагу держави.
Підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) включає:
розширення кола правових знань з питань соціально-трудових відносин та вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
підвищення правосвідомості та формування правової культури роботодавців та найманих працівників;
уникнення порушень законодавства в процесі вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) і, насамперед, під час страйків як крайніх засобах вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
Підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) передбачає застосування різноманітних форм просвітницької діяльності, що сприятиме формуванню в них правових знань із соціально-трудових відносин та вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), усвідомленню необхідності та доцільності дотримання норм чинного законодавства.
2. Правові засади організації роботи з підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
Вдосконалення чинних законодавчих актів, що регулюють соціально-трудові відносини та вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), розробка і затвердження нормативних актів з питань діяльності Національної служби посередництва і примирення та здійснення примирних процедур сприятиме розширенню правової бази і наповнення її новим змістом.
................Перейти до повного тексту