1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.09.2012 № 105
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної судової адміністрації № 227 від 07.11.2016 )
Про реалізацію пілотного проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної судової адміністрації № 3 від 04.01.2013 )
Відповідно до статей 145, 146, 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Положення про Державну судову адміністрацію України, затвердженого рішенням Ради суддів України від 22 жовтня 2010 року № 12, рішення Ради суддів України від 29 лютого 2008 року № 38 щодо створення Єдиної судової інформаційної системи
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити пілотний проект щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу.
2. Затвердити Тимчасовий регламент обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, що додається.
3. Встановити, що:
3.1. Реалізація пілотного проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу у Святошинському районному суді міста Києва та апеляційному суді Дніпропетровської області розпочинається з 15 жовтня 2012 року;
3.2. Реалізація пілотного проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу у господарському суді Вінницької області, Севастопольському апеляційному господарському суді, Харківському окружному адміністративному суді, Харківському адміністративному апеляційному суді розпочинається з 26 листопада 2012 року;
3.3 Реалізація пілотного проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу у Голосіївському районному суді міста Києва, Дарницькому районному суді міста Києва, Деснянському районному суді міста Києва, Дніпровському районному суді міста Києва, Оболонському районному суді міста Києва, Печерському районному суді міста Києва, Подільському районному суді міста Києва, Солом'янському районному суді міста Києва, Шевченківському районному суді міста Києва розпочинається з 10 січня 2013 року;
( Пункт 3 доповнено підпунктом 3.3 згідно з Наказом Державної судової адміністрації № 3 від 04.01.2013 )
3.4. Електронні документи надсилаються до суду паралельно з документами у паперовому вигляді, перелік яких та порядок надсилання визначено відповідним процесуальним законодавством.
4. Управлінню організаційного забезпечення діяльності Державної судової адміністрації України надіслати цей наказ та текст Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу до Святошинського районного суду міста Києва, апеляційного суду Дніпропетровської області, господарського суду Вінницької області, Севастопольського апеляційного господарського суду, Харківського окружного адміністративного суду, Харківського адміністративного апеляційного суду.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови В. Положишника.
( Пункт 5 в редакції Наказу Державної судової адміністрації № 3 від 04.01.2013 )
Голова Р. Кирилюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
судової адміністрації України
07.09.2012 № 105
ТИМЧАСОВИЙ РЕГЛАМЕНТ
обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу
1. Загальні положення
Тимчасовий регламент обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (далі - Регламент) визначає порядок подання учасниками судового процесу до суду документів в електронному вигляді, а також надсилання таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді відповідно до процесуального законодавства.
У цьому Регламенті наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
- електронна адреса - адреса електронної пошти, що складається з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені. При цьому ідентифікатором для юридичних осіб є ідентифікаційний код юридичної особи, для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців - ідентифікаційний номер платника податків - фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру - серія та номер паспорта громадянина). Доменним іменем є ім'я у домені "mail.gov.ua".
- система обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (далі - Система) - програмний комплекс, що є складовою веб-порталу судової влади, який забезпечує подання до суду документів в електронному вигляді та надсилання документів в електронному вигляді судом учасникам процесу.
- учасники судового процесу (далі - Користувачі) - особи, визначені відповідним процесуальним законодавством і зареєстровані в Системі;
- база даних Системи - це систематизовані дані про Користувачів, які зареєстровані в Системі.
- персональний кабінет Користувача - розділ Системи, який містить всі необхідні інструменти для роботи в Системі.
- держатель Системи - Державна судова адміністрація України (далі - ДСА України), яка забезпечує її ведення, контролює здійснення заходів, пов'язаних із захистом інформації, що в ній міститься, та виконує інші функції, передбачені цим Регламентом.
- адміністратор Системи (далі - Адміністратор) - визначена Державною судовою адміністрацією України відповідно до законодавства юридична особа, яка здійснює заходи щодо технічного і програмно-технологічного забезпечення функціонування Системи, надання доступу до інформації, що в ній міститься, забезпечує зберігання та захист такої інформації, систематизацію даних, які містяться в Системі, створення та забезпечення функціонування інформаційно-пошукової системи доступу до Системи, укладає договори з Користувачами.
2. Реєстрація в Системі
Документи можуть бути подані Користувачем до суду і надіслані йому судом в електронному вигляді лише після реєстрації в Системі, розміщеної на офіційному веб-порталі судової влади України.
При реєстрації у Системі Користувач обов'язково заповнює форму реєстрації із зазначенням наступної інформації:
• найменування для юридичних осіб або прізвище, ім'я, по батькові для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
• для юридичних осіб ідентифікаційний код юридичної особи, для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців - ідентифікаційний номер платника податків - фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру - серія та номер паспорта громадянина);
• адреса місцезнаходження або місця проживання (з обов'язковим зазначенням поштового індексу);
• адреса особистої електронної пошти (e-mail) Користувача, яка в подальшому буде використовуватись Адміністратором для інформування Користувача про пароль доступу до Системи (у випадку його зміни або з метою нагадування Користувачеві паролю), а також повідомлення Користувача про події надходження на електронну адресу інформації по судових справах).
• номери телефонів (факсів);
• інформація про особу, яка внесла дані (П.І.Б., посада, номер телефону);
• дата та час заповнення, які проставляються автоматично;
• згода суб'єкта персональних даних на обробку персональних даних (для фізичних осіб).
В окремому полі форми реєстрації Користувач надає зразок (сертифікат) електронного цифрового підпису, який буде застосовуватися під час листування з судами у Системі з використанням електронної адреси. Для юридичної особи надаються сертифікат печатки підприємства та сертифікати підписів осіб, які мають право підписувати документи для подачі в суд. Для фізичної особи - сертифікат підпису. Кількість зразків електронного цифрового підпису, які можуть застосовуватись юридичною особою, не обмежена.
Системою здійснюється перевірка відповідності зразку електронного цифрового підпису, наданого Користувачем, шляхом надсилання автоматичного запиту до відповідного центру сертифікації електронних цифрових підписів.

................
Перейти до повного тексту