1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної судової
адміністрації України
01.09.2008 N 80
( Документ втратив чинність на підставі Наказу Державної судової адміністрації N 171 від 20.12.2012 )
РЕГЛАМЕНТ
Державної судової адміністрації України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної судової адміністрації N 13 від 04.02.2009 )
I. Загальні положення
1.1. Регламент Державної судової адміністрації України (далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Державної судової адміністрації України, пов'язаної із здійсненням її повноважень.
1.2. Державна судова адміністрація України (далі - ДСА України) є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом.
1.3. ДСА України у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями вищих органів суддівського самоврядування, іншими, в тому числі внутрішніми, нормативно-правовими актами та цим Регламентом.
1.4. Голова ДСА України в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази та розпорядження, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами державної влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення ДСА України, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
1.5. ДСА України під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
1.6. Діяльність ДСА України є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників ДСА України.
Діяльність ДСА України проводиться в умовах гласності. Офіційні повідомлення засобам масової інформації від імені ДСА України направляються прес-службою ДСА України за погодженням з Головою ДСА України або заступником, який відповідає за організацію роботи прес-служби.
Персональну відповідальність за достовірність і повноту наданих відомостей несуть керівники структурних підрозділів, керівник прес-служби ДСА України, заступники Голови ДСА України.
ДСА України має офіційний веб-сайт, на якому розміщуються інформація про діяльність державної судової адміністрації, документи нормативного характеру, а також офіційні повідомлення для засобів масової інформації, які надходять з прес-служби. Порядок публікації матеріалів на веб-сайті встановлюється розпорядженням Голови ДСА України.
1.7. Інформація про діяльність ДСА України надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до чинного законодавства.
II. Організація роботи ДСА України
Визначення повноважень керівництва та інших працівників ДСА України
2.1. Керівництво ДСА України здійснює Голова ДСА України.
Голова ДСА України має першого заступника Голови ДСА України та заступників Голови ДСА України (далі - заступники Голови ДСА України), які організовують, спрямовують та контролюють роботу структурних підрозділів згідно із встановленим Головою ДСА України розподілом обов'язків, приймають рішення управлінського характеру з питань, віднесених до їх компетенції.
Розподіл службових обов'язків між керівництвом Державної судової адміністрації України та взаємозамінність визначаються наказом Голови ДСА України.
Розподіл обов'язків визначає:
перелік закріплених за відповідним заступником Голови ДСА України обов'язків, що випливають з покладених на ДСА України завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, а також територіальних управлінь державної судової адміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником Голови ДСА України.
2.2. Документи щодо встановлення чи зміни структури та штатної чисельності ДСА України готуються відділом проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України за участю департаменту планово-фінансової діяльності та соціального забезпечення, відділу бухгалтерського обліку і юридичного управління ДСА України та заступниками Голови ДСА України.
2.3. Проекти галузевих наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, доручень Голови ДСА України тощо, а також зміни та доповнення до них готують структурні підрозділи відповідно до напрямів діяльності за погодженням із заступниками Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків та юридичним управлінням. Порядок їх оформлення здійснюється згідно з вимогами Інструкції з діловодства в ДСА України.
2.4. Наказом Голови ДСА України затверджуються положення про структурні підрозділи, згідно з якими визначаються їхні основні завдання та функції, права, керівництво підрозділами, підпорядкування, склад та місце у структурі центрального апарату ДСА України.
Положення про структурні підрозділи ДСА України формуються керівниками відповідних структурних підрозділів, візуються ними, погоджуються із заступниками Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків та погоджуються з юридичним управлінням. Один примірник (оригінал) положення після затвердження Головою ДСА України передається до відділу проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України на зберігання.
2.5. Посадові завдання та обов'язки керівників структурних підрозділів ДСА України визначаються положенням про відповідний структурний підрозділ. Посадові завдання та обов'язки працівників структурних підрозділів ДСА України визначаються у посадових інструкціях. Розподіл посадових обов'язків між працівниками структурних підрозділів ДСА України здійснюється їхніми безпосередніми керівниками з урахуванням рівня освітньої та фахової підготовки, кваліфікації, практичного досвіду роботи, володінням спеціальними знаннями і навичками. Посадові інструкції затверджуються наказом Голови ДСА України.
2.6. Керівники структурних підрозділів постійно здійснюють оперативний контроль за своєчасним і якісним виконанням працівниками планових та позапланових завдань, доручень керівництва ДСА України, вивчають якість підготовлених спеціалістами документів, надають їм фахову практичну і методичну допомогу.
Керівники структурних підрозділів ДСА України несуть відповідальність за ефективність роботи структурних підрозділів в межах наданих повноважень.
Планування роботи
2.7. Голова ДСА України затверджує орієнтовний план роботи ДСА України на рік (далі - план роботи), у якому передбачаються найбільш важливі заходи, що випливають із пріоритетних напрямів діяльності державної судової адміністрації, стану забезпечення функціонування судової влади у державі тощо.
Структурними підрозділами ДСА України можуть розроблятися та в установленому порядку затверджуватися плани роботи на півріччя, квартал.
2.8. Заходи, передбачені у плані роботи, повинні відповідати напрямам, визначеним бюджетними програмами, а результативні показники плану роботи - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
2.9. У плані роботи визначаються:
перелік завдань (заходів), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (заходів);
строки виконання завдань (заходів), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану роботи.
2.10. План роботи розробляється управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України.
2.11. Пропозиції до плану роботи вносяться керівниками структурних підрозділів ДСА України за попереднім погодженням із відповідними заступниками Голови ДСА України згідно розподілу обов'язків, з обґрунтуванням доцільності проведення галузевих перевірок, аналітичної роботи, надання практичної допомоги тощо. Пропозиції, списки осіб, яких необхідно залучити для реалізації тих чи інших питань планової роботи та графіки виїздів до територіальних управлінь державної судової адміністрації подаються не пізніше 10 числа останнього місяця року до управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України, працівники якого їх опрацьовують і складають проект плану роботи.
2.12. Завізований керівниками структурних підрозділів і узгоджений із заступниками Голови ДСА України план роботи подається для затвердження Голові ДСА України.
2.13. Не пізніше 25 числа останнього місяця року план роботи разом з графіками виїздів управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України надсилається начальникам територіальних управлінь державної судової адміністрації та передається для організації виконання заступникам Голови ДСА України та керівникам структурних підрозділів ДСА України.
Корегування плану роботи проводиться за рішенням Голови ДСА України на підставі мотивованої доповідної записки керівника відповідного структурного підрозділу, погодженої заступником Голови ДСА України, який курує відповідний напрям роботи, управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України. Про внесені зміни та доповнення до плану роботи управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України невідкладно інформує територіальні управління державної судової адміністрації, заступників Голови ДСА України та керівників структурних підрозділів ДСА України.
2.14. Структурні підрозділи ДСА України роботу на своїх напрямах планують окремо. У планах передбачаються заходи, які випливають із плану роботи, наказів та розпоряджень Голови ДСА України, рішень колегії ДСА України, нарад, доручень, вказівок керівництва ДСА України. До планів роботи підрозділів не можуть включатися не передбачені планом роботи виїзди для перевірок до територіальних управлінь державної судової адміністрації та заходи, які потребують надсилання завдань територіальним управлінням державної судової адміністрації, або реалізації на рівні керівництва ДСА України.
2.15. Плани роботи структурних підрозділів ДСА України підписуються їх керівниками, попередньо узгоджуються (візуються) в управлінні організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України і затверджуються заступниками Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків.
Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням цих планів здійснюється керівниками структурних підрозділів; результати їх виконання та пропозиції щодо реалізації доповідаються відповідним заступникам Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків, які й приймають кінцеве рішення.
2.16. Завдання територіальним управлінням державної судової адміністрації на виконання плану роботи готуються відповідними структурними підрозділами і надсилаються на місця за підписом заступника Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків у термін, необхідний для його якісного виконання, але не пізніше ніж за місяць до встановленого планом роботи строку. Якщо плановий захід стосується кількох структурних підрозділів, то надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, зазначеного у плані.
Надання територіальним управлінням державної судової адміністрації позапланових завдань здійснюється тільки за рішенням Голови ДСА України і за його підписом (або особи, що виконує обов'язки Голови ДСА України).
Завдання на виконання рішень колегії ДСА України, міжвідомчих і оперативних нарад за участю Голови ДСА України можуть надаватися за підписом заступників Голови ДСА України.
2.17. Усі завдання до підпису керівництвом ДСА України вивчаються в управлінні організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України, працівники якого повинні з'ясувати підстави їх направлення, дотримання вимог щодо встановлених термінів виконання та у разі відсутності зауважень, після підпису керівництвом та реєстрації відповідним підрозділом ДСА України один примірник завдання передається відповідному підрозділу для виконання.
У такому ж порядку надсилаються територіальним управлінням державної судової адміністрації листи, у яких містяться вказівки щодо необхідності розгляду питань на засіданнях колегії ДСА України, міжвідомчих нарадах, здійснення аналізів і узагальнень, а також листи орієнтовного характеру та інформаційні листи про позитивний досвід роботи.
За наявності інформації про направлення ДСА України завдань, доручень, вказівок всупереч встановленому порядку, начальник управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України негайно доповідає про це заступнику Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків для вирішення питання щодо їх відкликання та вжиття заходів реагування щодо порушення норм Регламенту.
2.18. Про виконання планового заходу складається відповідний документ:
аналіз чи узагальнення - за підписом виконавця, затверджені керівником структурного підрозділу та завізовані заступником Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків;
доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення перевірок стану роботи територіальних управлінь державної судової адміністрації щодо організаційного забезпечення діяльності місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції, інших органів та установ судової системи - за підписом відповідного заступника Голови ДСА України;
доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення перевірок організації виконання окремих галузевих напрямків роботи територіальних управлінь державної судової адміністрації, доручень органів державної влади чи надання їм практичної допомоги - за підписом її автора, завізована керівником структурного підрозділу та відповідним заступником Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків;
доповідна записка на ім'я Голови ДСА України щодо проведення семінарів, науково-практичних конференцій, круглих столів - за підписом відповідного заступника Голови ДСА України.
Доповідні записки, аналітичні та інші документи про виконання планових заходів повинні містити конкретні пропозиції щодо кінцевої їх реалізації (розгляду на колегії ДСА України, міжвідомчій чи оперативній нараді, направлення інформаційних листів, листів орієнтовного характеру тощо).
Контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових заходів покладається на відповідальних заступників Голови ДСА України.
2.19. Виконання планового заходу у повному обсязі повинно бути завершено у тому місяці, який визначено у плані. У разі неможливості виконання заходу в установлений термін, відповідний заступник Голови ДСА України не пізніше ніж за тиждень до кінця місяця звертається з мотивованою доповідною запискою до Голови ДСА України про продовження строку виконання.
Про виконання планового заходу заступники Голови ДСА України особисто доповідають Голові ДСА України з внесенням пропозицій щодо шляхів реалізації матеріалів відповідних перевірок, проведених аналізів і узагальнень тощо.
2.20. Загальний контроль за своєчасним, повним і якісним виконанням планових заходів покладається на управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України, яке в межах наданих повноважень має право вносити пропозиції щодо удосконалення якості та процедури планування.
Після виконання планового заходу заступники Голови ДСА України повинні організувати невідкладну передачу копій відповідних документів (аналізів, узагальнень, доповідних записок тощо) до управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України, яке завершує контроль за виконанням планового заходу лише після передачі керівниками відповідних структурних підрозділів копій усіх інших документів, які свідчать про кінцеву реалізацію заходу (рішення колегії ДСА України, постанови міжвідомчої наради, протоколу оперативної наради, направлених на місця листів тощо).
Щомісячно управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України надає Голові ДСА України інформацію про стан виконання, невиконані планові заходи та причини порушення терміну виконання.
2.21. Не допускається витребування від територіальних управлінь державної судової адміністрації інформації, не пов'язаної з їх діяльністю, та додаткових даних, не передбачених статистичною звітністю, крім випадків передбачених цим Регламентом.
Організація взаємодії структурних підрозділів ДСА України
2.22. Організаційну основу взаємодії структурних підрозділів ДСА України визначають положення про структурні підрозділи та документи про розподіл обов'язків між працівниками: посадові інструкції працівників структурних підрозділів ДСА України.
2.23. Узгодженість у роботі структурних підрозділів обов'язкова при:
плануванні роботи, виконанні наказів, розпоряджень, доручень Голови ДСА України;
розробці спільних рекомендацій, заходів, рішень, які видаються у формі наказів, доручень, рішень колегії ДСА України, інформаційних листів та інших документів;
організації та проведенні виїздів до територіальних управлінь державної судової адміністрації з метою перевірки, надання практичної допомоги, вивчення та впровадження позитивного досвіду роботи тощо;
вивченні та узагальненні практики діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації, у тому числі з наскрізних тем, підготовці інформацій, аналітичних довідок та інших документів;
розробці пам'яток, методичних посібників, підготовці завдань територіальним управлінням державної судової адміністрації;
здійсненні інших заходів, визначених Головою ДСА України.
2.24. За координацію діяльності заступників Голови, керівників структурних підрозділів ДСА України з питань, вирішення яких потребує комплексного підходу, відповідає перший заступник Голови ДСА України, якщо інше не передбачено у конкретному дорученні Голови ДСА України.
2.25. На управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України покладається комплексне організаційне забезпечення вирішення питань при плануванні роботи, організації виїздів до територіальних управлінь державної судової адміністрації, проведення засідань колегій ДСА України та інших питань, які потребують узгодження дій структурних підрозділів ДСА України.
Узгодження дій структурних підрозділів ДСА України при підготовці оперативних, міжвідомчих нарад у ДСА України покладається на підрозділ, який готує питання для розгляду.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
2.26. У ДСА України утворюється колегія ДСА України у складі Голови ДСА України (голова), його заступників (за посадою), інших, визначених наказом Голови ДСА України, керівних працівників державної судової адміністрації. У разі потреби до складу колегії ДСА України можуть входити керівники інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДСА України, народні депутати України, представники інших органів державної влади, підприємств, установ та організацій (за згодою).
Контроль щодо забезпечення належних умов для нормальної роботи колегії ДСА України покладається на її секретаріат.
2.27. Колегія ДСА України є консультативно-дорадчим органом, який утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, відповідно до Положення про колегію ДСА України та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності державної судової адміністрації.
На розгляд колегії ДСА України виносяться найбільш актуальні проблеми діяльності державної судової адміністрації, а також результати комплексних чи галузевих перевірок, підсумки роботи за планово-звітні періоди, організаційні, кадрові та інші найбільш важливі питання, що потребують колегіального вирішення.
2.28. До порядку денного засідання колегії ДСА України не вносяться питання, які можуть бути розглянуті на оперативних нарадах або вирішені керівництвом ДСА України в межах їх компетенції.
2.29. Засідання колегії ДСА України проводяться згідно із затвердженим планом за вказівкою Голови ДСА України, який визначає дату, час та місце проведення, коло учасників.
Засідання колегії ДСА України призначається в термін, необхідний для якісної підготовки матеріалів, вивчення їх членами колегії ДСА України.
Матеріали на розгляд колегії ДСА України (доповідні записки, довідки, аналізи чи узагальнення, проекти рішень, наказів та інших документів, а також список посадових осіб, які запрошуються, відомості про осіб, які повинні виступати з доповідями, звітами, інформаціями та давати пояснення) готуються в структурних підрозділах і подаються до управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України. Згадані матеріали повинні містити об'єктивну та критичну оцінку стану справ з обговорюваного питання, а проект рішення - неупереджену оцінку діяльності структурних підрозділів ДСА України та їх працівників, за наявності суттєвих недоліків - пропозиції щодо їх відповідальності, а також конкретні завдання, способи та строки їх виконання, посадову особу, на яку покладається контроль.
Управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України готує порядок денний засідання колегії ДСА України, що затверджується Головою ДСА України, і разом з матеріалами вручає його членам колегії ДСА України.
2.30. Документи, які виносяться на розгляд колегії ДСА України, візують виконавці, керівники самостійних структурних підрозділів, а також заступник Голови ДСА України, визначений планом роботи або дорученням Голови ДСА України як перший виконавець. Вони несуть відповідальність за якість, достовірність, повноту підготовлених матеріалів.
2.31. Контроль за своєчасністю надання та повнотою документів, які подаються на розгляд колегії ДСА України, здійснює управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України.
2.32. До участі в роботі колегії ДСА України запрошуються працівники та посадові особи, яких безпосередньо стосується питання, а на підсумкові засідання - працівники центрального апарату ДСА України. Запрошення зазначених працівників на засідання колегії ДСА України та ознайомлення їх з необхідними документами забезпечують керівники структурних підрозділів, які готували питання для розгляду, а на підсумкові засідання - управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України.
Якщо питання готують кілька структурних підрозділів центрального апарату ДСА України, організація його підготовки покладається на першого виконавця, а підсумкових - на управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю та заступників Голови ДСА України.
2.33. Засідання колегії ДСА України проводяться за наявності присутності на її засіданні не менше 2/3 її членів. Головує на засіданнях Голова ДСА України, а за його відсутності - виконувач обов'язків Голови ДСА України. Хід засідання колегії ДСА України протоколюється; за рішенням голови колегії може проводитися технічна фіксація засідання.
2.34. На засіданнях колегії ДСА України доповідають заступники Голови ДСА України або керівники самостійних структурних підрозділів. Виступи мають бути чіткими і стислими, з викладом суті проблемного питання, з відповідними висновками та конкретними пропозиціями. Тривалість доповідей, звітів, інформацій визначається Положенням про колегію ДСА України.
2.35. Розглянуті колегією ДСА України матеріали з доповненнями та пропозиціями (проекти рішень колегії ДСА України, наказів тощо) у разі необхідності повертаються для внесення відповідних змін структурним підрозділам, які готували питання.
Доопрацьовані та узгоджені з відповідними заступниками Голови ДСА України проекти рішень колегії ДСА України управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України у п'ятиденний термін подаються на підпис Голові ДСА України.
2.36. Протокол засідання колегії ДСА України складається управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю упродовж п'яти робочих днів з часу підписання рішення колегії ДСА України.
2.37. Примірники рішення колегії ДСА України, а також видані на їх підставі накази, розпорядження чи доручення Голови ДСА України після підпису надсилаються управлінням організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України для виконання територіальним управлінням державної судової адміністрації, передаються членам колегії, керівникам самостійних структурних підрозділів ДСА України.
Повноту, всебічність і своєчасність виконання рішень колегії ДСА України забезпечують заступники Голови ДСА України та керівники структурних підрозділів ДСА України.
Контроль за виконанням рішень колегії ДСА України покладається на заступників Голови та управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України.
Рішення колегії ДСА України зберігаються в окремій контрольній справі, у якій акумулюються всі документи (доповідні записки, довідки, виступи, статистична інформація тощо), пов'язані з його виконанням.
Управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України здійснює загальний контроль за виконанням рішень колегії ДСА України.
2.38. Доповідні записки на виконання рішення колегії ДСА України, що надійшли від територіальних управлінь державної судової адміністрації, структурних підрозділів ДСА України передаються для розгляду заступнику Голови ДСА України, на якого покладався контроль за його виконанням, для організації вивчення повноти та якості виконання та підготовки інформації про можливість зняття рішення колегії ДСА України з контролю. Загальний термін виконання цієї роботи не може перевищувати одного місяця.
2.39. Рішення колегії ДСА України знімаються з контролю Головою ДСА України або виконувачем його обов'язків на підставі обґрунтованої доповідної записки, завізованої відповідним заступником Голови ДСА України, на якого покладався контроль за його виконанням.
Знімаються з контролю лише повно і всебічно виконані пункти заходів. У разі неналежного виконання рішення колегії ДСА України окремими виконавцями або невиконання окремих заходів рішення, контроль виконання у цій частині продовжується в установленому порядку.
2.40. Матеріали про виконання рішень колегії ДСА України передаються до управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю ДСА України для, яке долучає їх до протоколу засідання колегії ДСА України.
Управління організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю періодично вивчає практику роботи колегії ДСА України, стан виконання її рішень, вносить пропозиції щодо удосконалення цієї роботи.
Управління персоналом та проходження державної служби
2.41. Організація кадрової роботи у ДСА України здійснюється відділом проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України згідно з окремим планом, що складається на підставі плану роботи ДСА України та планів роботи структурних підрозділів, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
2.42. Призначення на посади та звільнення з посад працівників ДСА України проводиться відповідно до Закону України "Про державну службу", діючого трудового законодавства України та на підставі статті 127 Закону України "Про судоустрій України".
Працівники ДСА України приймаються на роботу за трудовими договорами, на посади державних службовців особи призначаються на конкурсній основі або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
2.43. Тривалість робочого часу працівників ДСА України визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу", Правилами внутрішнього трудового розпорядку, затвердженими наказом Голови ДСА України, та іншими внутрішніми документами.
У структурних підрозділах ДСА України ведеться облік робочого часу працівників шляхом складання табелю відповідальною особою. Щомісячно в установленому порядку табель передається до відділу бухгалтерського обліку ДСА України за підписом керівника самостійного структурного підрозділу та відповідальної особи.
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів ДСА України за межами приміщень ДСА України з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови ДСА України, які здійснюють координацію діяльності відповідних підрозділів, або відповідному керівникові вищого рівня.
Відповідно до Закону України "Про відпустки" керівники структурних підрозділів ДСА України щорічно до 25 листопада подають до відділу проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України пропозиції, погоджені з заступниками Голови ДСА України згідно з розподілом обов'язків, для складання графіка відпусток, який доводиться до відома всіх працівників після затвердження.
Відпустка працівникам ДСА України надається на підставі заяви на ім'я Голови ДСА України, поданої не пізніше 10 днів до її початку за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу та заступниками Голови ДСА України згідно розподілу обов'язків.
У разі службової необхідності державні службовці можуть бути відкликані з щорічної відпустки наказом Голови ДСА України або особи, яка виконує його обов'язки. Частина невикористаної відпустки, яка залишилася, надається державному службовцю у будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.
Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформленням документів, пов'язаних з ними, здійснюється відділом проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України.
2.44. На виконання розпоряджень Кабінету Міністрів України з метою вирішення невідкладних питань наказом Голови ДСА України або особи, яка виконує його обов'язки, встановлюється чергування керівництва ДСА України.
Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи працівники ДСА України можуть залучатись до роботи у вихідні, святкові та неробочі дні у випадках та за умов, передбачених чинним законодавством України, за письмовим наказом Голови ДСА України або особи, яка виконує його обов'язки, на підставі службової записки керівників структурних підрозділів. Робота у вихідні, святкові та неробочі дні компенсується у порядку, встановленому чинним трудовим законодавством України.
2.45. У ДСА України формується кадровий резерв, який підлягає перегляду та затвердженню в установленому законодавством порядку. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах ДСА України.
2.46. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за виконання доручень в порядку, визначеному законодавством, проводиться атестація державних службовців.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та відділом проходження державної служби працівників апарату судів та державної судової адміністрації ДСА України під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
2.47. ДСА України розглядає і вносить відповідно до закону пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників ДСА України та територіальних управлінь державної судової адміністрації, апеляційних і місцевих судів загальної юрисдикції, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.
III. Нормотворча діяльність
3.1. Нормотворча діяльність ДСА України провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи ДСА України.

................
Перейти до повного тексту