- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Н А К А З
Про затвердження Технічних умов на систему електронного документообігу органу виконавчої влади
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
департаменту з питань зв'язку та інформатизації
N 52 від 10.04.2006 )
На виконання п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 р.
N 1453 "Про затвердження Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади" з метою удосконалення електронного документообігу в діяльності органів виконавчої влади України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Технічні умови на систему електронного документообігу органу виконавчої влади (далі - Технічні умови), що додаються.
2. Керівникам підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінтрансзв'язку (в частині телекомунікацій і інформатизації), з метою створення засад для об'єднання систем електронного документообігу у єдиний комплекс при впровадженні таких систем додержуватися вимог цих Технічних умов.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту з питань
зв'язку та інформатизації
Міністерства транспорту
та зв'язку України
07.06.2005 N 70
(у редакції наказу
Держзв'язку
від 10.04.2006 N 52
( v0052651-06 )
Система електронного документообігу органу виконавчої влади
ТЕХНІЧНІ УМОВИ
ТУ У 30.0-33240054-001:2005
1. Сфера застосування
Ці технічні умови поширюються на системи автоматизації діловодства та електронного документообігу органів виконавчої влади (далі - СЕДО), призначених для забезпечення автоматизації регламентів опрацювання документів та обміну електронними документами та повідомленнями з дотриманням вимог Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою КМУ
N 1153 від 17 жовтня 1997 року, та Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1453.
Дотримання технічних умов забезпечує можливість:
- уніфікації процесів діловодства та документообігу органів виконавчої влади;
- уніфікації структур даних про опрацювання документів та документообіг в органах виконавчої влади;
- уніфікації форматів обміну інформацією між органами виконавчої влади;
- інтеграції СЕДО в єдину загальнодержавну систему електронного документообігу органів виконавчої влади.
2. Нормативні посилання
У цих технічних умовах є посилання на такі нормативні документи:
НД ТЗІ 2.5-004-99 Критерії оцінки захищеності інформації в комп'ютерних системах від несанкціонованого доступу
World Wide Web Consortium Recommendation 04 February 2004 Extensible Markup Language (XML) 1.0 (Third Edition)
ГОСТ 5237-83 Аппаратура электросвязи. Напряжение питания и методы измерения.
ГОСТ 15150-80 Машины, приборы и другие технические изделия.
ГОСТ 21552-84 Средства вычислительной техники.
ГОСТ 27201-87 Машины вычислительные электронные персональные.
ГОСТ 34.601-90 Автоматизированные системы. Стадии создания.
ГОСТ 12.1.030-87 Электробезопасность. Защитное заземление. Зануление.
ПУЭ-87 Правила устройства электроустановок.
Наказ Мінзв'язку від 29.10.96 N 232 "Відомчі норми технологічного проектування. Електроустановки підприємств та споруд зв'язку України".
НД ТЗІ 3.7-003 Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі;
ГОСТ 34.603 "Виды испытаний автоматизированных систем".
Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затверджене наказом ДСТСЗІ СБ України від 29.12.99
N 62 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 24.01.2000 за N 40/4261.
3. Технічні вимоги
3.1. СЕДО повинна відповідати вимогам цих технічних умов.
3.2. СЕДО повинна функціонувати з дотриманням вимог Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1453, та Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою КМУ
N 1153 від 17 жовтня 1997 року.
3.3. В СЕДО повинна забезпечуватися можливість:
- одночасної роботи групи користувачів;
- перевірки електронних документів на зараження вірусом та регулярне оновлення антивірусної бази даних;
- використання надійних засобів електронного цифрового підпису;
- візуального подання (у тому числі й друк на папері) електронних документів;
- використання систем розпізнавання документів на папері та перевірки правопису.
3.4. В СЕДО повинні забезпечуватися:
- простота і зручність її використання працівниками, що пройшли навчання (далі - користувачі);
- виконання користувачами своїх службових обов'язків щодо діловодства в електронній формі;
- захист від помилкового видалення даних, можливість зворотних дій користувача;
- автоматичне заповнення полів форм для прискорення процесу введення інформації;
- аудит введеної інформації;
- моніторинг руху електронних документів між підрозділами органу виконавчої влади в процесі діловодства;
- надійність функціонування та цілісність системи, а також захист інформації, що обробляється системою, від несанкціонованого доступу.
3.5. СЕДО повинна підтримувати такі функціональні вимоги.
3.5.1. Нумерація, штрих-кодування, ідентифікація документів.
СЕДО повинна забезпечувати використання реєстраційного номера документа, що обов'язково має такі групи цифр:
- перша група визначає номер документа в картотеці (валовий або визначений - у випадку реєстрації документа до документа, що був вже зареєстрований у цій картотеці);
- друга група цифр визначає порядковий номер документа в листуванні до основного номера в межах однієї картотеки для фіксації листування з одного питання;
- третя група цифр - це індекс картотеки та рік.
Крім трьох обов'язкових груп номер може містити іншу літерно-цифрову інформацію.
СЕДО повинна забезпечувати нанесення літерно-цифрової реєстраційної відмітки при реєстрації документів, що включає:
- найменування установи, що зареєструвала документ;
- номер документа;
- дата реєстрації;
- час реєстрації;
- іншу необхідну інформацію.
СЕДО повинна забезпечувати нанесення разом з реєстраційною відміткою 18-розрядного штрих-коду. Реєстраційна відмітка та штрих-код повинні наноситись у поле документа, що відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади призначено для нанесення відмітки про надходження документа. СЕДО повинна підтримувати процес нанесення літерно-цифрової за допомогою периферійного обладнання.
СЕДО повинна забезпечувати процес зчитування штрих-коду за допомогою засобів зчитування - сканерів штрих-кодів для однозначної ідентифікації документів. СЕДО повинна забезпечувати інтерфейс взаємодії зі спеціалізованим обладнанням нанесення та зчитування штрих-кодів.
3.5.2 Структура електронної контрольно-реєстраційної картки.
СЕДО повинна дозволяти створювати види електронної контрольно-реєстраційної картки (далі - ЕРКК) відповідно до видів документів, які присутні в документообігу установи. Обов'язковими є такі типи ЕРКК:
- вхідного документа;
- вихідного документа;
- нормативно-правового акта.
В певних установах перелік обов'язкових реквізитів може бути доповнено відповідно необхідності виконання встановлених процесів діловодства та контролю.
- Структура картки "Вхідний документ"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (1) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Вихідний номер документа* |
Номер документа у кореспондента |
Символьний (20) |
8. |
Вихідна дата реєстрації* |
Дата реєстрації у кореспондента |
Дата |
9. |
Порядок розгляду* |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
10. |
Кількість примірників* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
11. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
12. |
Опис додатків* |
|
Символьний (250) |
13. |
Кореспондент* |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
14. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
15. |
Кому |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
16. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
17. |
Терміново |
|
Число (1) |
18. |
Статус документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
19. |
Термін виконання* |
|
Дата |
20. |
Мова документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
21. |
Вид проекту |
Посилання на довідник видів проектів |
Число (20) |
22. |
Найменування питання* |
Посилання на довідник питань |
Число (20) |
23. |
Відповідальний підрозділ |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
24. |
П. І. Б. виконавця |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
25. |
Відмітка про виконання* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
26. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
27. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
28. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
29. |
Аркуш. N* |
|
Символьний (50) |
30. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
31. |
Перелік з електронним виглядом, електронною копією або текстом документа |
|
|
- Структура картки "Вихідний документ"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Кількість примірників* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
8. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
9. |
Опис додатків* |
|
Символьний (250) |
10. |
Кореспондент* |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
11. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
12. |
Кому |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
13. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
14. |
Терміново |
|
Число (1) |
15. |
Статус документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
16. |
Термін виконання* |
|
Дата |
17. |
Мова документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
18. |
Вид проекту |
Посилання на довідник видів проектів |
Число (20) |
19. |
Найменування питання* |
Посилання на довідник питань |
Число (20) |
20. |
Готував (підрозділ) |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
21. |
Готував (П. І. Б.) |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
22. |
Підписав |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
23. |
Відмітка про виконання* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
24. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
25. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
26. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
27. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
28. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
- Структура картки "Нормативно-правовий акт"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
4. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
5. |
Статус публікації |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
6. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
7. |
Внесено (установа) |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
8. |
Дата внесення* |
|
Дата |
9. |
Готував (підрозділ) |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
10. |
Готував (П. І. Б.) |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
11. |
Назва* |
|
Символьний (4000) |
12. |
Розрахунки надсилання |
Перелік розрахунків надсилання |
|
- Структура картки "Доручення"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Тираж* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
8. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
9. |
Відповідальний підрозділ |
Посилання на довідник оргструктури |
Число (20) |
10. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
11. |
Відмітка про виконання доручення* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
12. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
13. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
14. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
15. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
16. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
17. |
Розрахунки надсилання |
Перелік розрахунків надсилання |
|
- Структура електронної картки "Звернення громадян"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Документ N* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
Термін виконання |
|
Дата |
4. |
Автор |
Посилання на довідник громадян |
Число (20) |
5. |
Попереднє звернення |
Посилання на попереднє звернення |
Число (20) |
6. |
Форма отримання |
Посилання на довідник форм отримання |
Число (20) |
7. |
Вид звернення* |
Посилання на довідник видів звернень |
Число (20) |
8. |
Питання |
Посилання на довідник видів питань |
Число (20) |
9. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
10. |
Звідки надійшло |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
11. |
N супровідного документа |
|
Символьний (20) |
12. |
Дата (супровідного) |
|
Дата |
13. |
Кількість підписантів* |
Ознака колективності |
Число (20) |
14. |
Аркушів* |
|
Число (20) |
15. |
Опис додатків |
|
Символьний (250) |
16. |
Примітки |
|
Символьний (1000) |
17. |
Дата виконання |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
18. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
19. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
20. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
21. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
22. |
Посилання на відповідь автору |
|
|
3.5.3. Вимоги до функцій роботи зі змістом документів
Для роботи зі змістом документів СЕДО повинна надавати функціональність для виконання наступних дій:
- збереження в ЕРКК електронної копії документа та/або електронного вигляду документа;
- відкриття електронної копії документа та/або електронного образу за допомогою програм, що асоційовані в операційній системі з даним форматом;
- створення нової електронної копії документа та/або електронного образу.
В якості джерел мають виступати: шаблони документів, довідники, набір, сканування та розпізнання, електронна комунікація;
- збереження електронної копії документа або електронного образу у автономний файл;
- видалення електронної копії документа та/або електронного образу з ЕРКК у разі помилкового занесення.
3.5.4. Вимоги до функцій роботи з шаблонами документів
Шаблон має визначати вигляд і структуру створюваного документа. Для роботи з шаблонами документів СЕДО повинна надавати функціональність для виконання наступних дій:
- визначення для кожного виду документа відповідного шаблону;
- створення нового шаблону документа;
- перегляд та редагування структури та значення реквізитів;
- видалення шаблону документа.
3.5.5. Вимоги до функцій роботи з шаблонами документів
СЕДО може зберігати разом з ЕРКК документа його електронну копію та/або електронний образ. Для цього СЕДО повинна мати у своєму складі функції сканування та розпізнавання документів. Для здійснення процесу сканування документів СЕДО повинна підтримувати роботу з сканерами або взаємодіяти з системою сканування і розпізнавання. СЕДО повинна забезпечувати збереження образів документів в форматі монохромного скомпресованого багатосторінкового TIFF-файлу у тих випадках, коли це не веде до втрати інформації. СЕДО повинна мати вбудовану функцію розпізнавання тексту відсканованих документів або функцію взаємодії з системою розпізнавання тексту. СЕДО повинна використовувати систему розпізнавання тексту, яка відповідає наступним вимогам:
- підтримка державної мови розпізнавання з вбудованою перевіркою орфографії;
- розпізнавання стандартних комп'ютерних та типографських гарнітур (окрім декоративних) та стандартного машинопису;
- розпізнавання стандартних таблиць;
- автоматичне або напівавтоматичне розпізнання структури документа;
- внесення розпізнаної інформації у відповідні реквізити ЕРКК документа;
- збереження загальної структури і оформлення документа;
- розпізнання раніш відсканованих або отриманих через факс-модем документів, які збережені в загальноприйнятих графічних форматах;
- вбудований редактор для коректування розпізнаного документа;
- експорт в Microsoft Word, Excel;
СЕДО повинна використовувати для зберігання електронних копій формати DOC, PDF або HTML. Для проектів документів у електронній формі СЕДО повинна використовувати формати RTF, DOC, XLS, TXT.
3.6. Функціонування СЕДО здійснюється з обов'язковим використанням інформації з довідників:
- довідник видів електронних документів та повідомлень;
- довідник органів виконавчої влади, які є учасниками обміну електронними документами та повідомленнями;
- довідник фізичних осіб, які є учасниками обміну електронними документами та повідомленнями між органами виконавчої влади.
Для можливості перегляду інформації про документ та стан його виконання на будь-який момент часу за допомогою ЕРКК СЕДО повинна підтримувати збереження історії змін довідникової інформації та інформації про опрацювання у наведених довідниках.
За необхідності СЕДО доповнюється довідниками та/або класифікаторами із загальносистемною або іншою інформацією, необхідною для її функціонування.
3.7. В процесі функціонування СЕДО забезпечується коректна взаємодія її програмних компонент з іншим інформаційно-телекомунікаційним системним, прикладним та інструментальним програмним забезпеченням робочих місць та серверів без порушення їх функціонування.
3.8. СЕДО, в якій здійснюється опрацювання електронних документів, обмін документами та повідомленнями, повинна мати створену комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) з підтвердженою відповідністю.
Використання СЕДО для обробки інформації можливе після отримання позитивних експертних висновків за результатами державної експертизи в галузі криптографічного та технічного захисту інформації.
Комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу в КСЗІ СЕДО повинен реалізовувати наступний функціональний профіль безпеки: КА-2, КВ-1, ЦД-2, ЦА-2, ЦО-1, ЦВ-2, ДР-1, ДС-1, ДЗ-2, ДВ-2, НР-2, НИ-2, НК-1, НО-2, НЦ-1, НТ-1, НВ-1, НА-2, НП-2, де згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99:
КА-2 |
- базова адміністративна конфіденційність |
КВ-1 |
- мінімальна конфіденційність при обміні |
ЦД-2 |
- базова довірча цілісність |
ЦА-2 |
- базова адміністративна цілісність |
ЦО-1 |
- обмежений відкат |
ЦВ-2 |
- базова цілісність при обміні |
ДР-1 |
- квоти |
ДС-1 |
- стійкість при обмежених відмовах |
ДЗ-2 |
- обмежена гаряча заміна |
ДВ-2 |
- автоматизоване відновлення |
НР-2 |
- захищений журнал |
НИ-2 |
- одиночна ідентифікація і автентифікація |
НК-1 |
- однонаправлений канал |
НО-2 |
- розподіл обов'язків |
НЦ-1 |
- КЗЗ з контролем цілісності |
НТ-1 |
- самотестування за запитом |
НВ-1 |
- автентифікація вузла |
НА-2 |
- автентифікація відправників |
НП-2 |
- автентифікація отримувача |
3.9. Впровадження СЕДО в органах державної влади повинно здійснюватись з урахуванням вимог щодо захисту державних інформаційних ресурсів.
Захист державних інформаційних ресурсів забезпечується впровадженням та атестацією комплексних систем захисту інформації, на які покладається недопущення блокування інформації, несанкціонованого ознайомлення з нею та/або її модифікації.
3.10. Органи виконавчої влади, які здійснюють обмін електронними документами і повідомленнями через свої СЕДО, виступають відправниками або одержувачами таких документів і повідомлень.
3.11. В процесі обміну електронними документами і повідомленнями взаємодія СЕДО з системами електронного документообігу органів виконавчої влади здійснюється через спеціальні телекомунікаційні мережі, у яких забезпечується безпека конфіденційної інформації, що є власністю держави.
В окремих випадках, за рішенням керівника органу виконавчої влади, відправлення цим органом електронного документа та/або повідомлення може здійснюватись через телекомунікаційні мережі загального користування, за умов дотримання вимог чинного законодавства в галузі захисту інформації.
3.12. Обмін даними в СЕДО будується на основі обміну електронними документами і повідомленнями в XML-форматі.
3.13. В СЕДО не накладаються обмеження на структуру та зміст електронного документа.
3.14. В СЕДО забезпечується обмін такою інформацією:
- електронні документи;
- реєстраційні дані в електронній формі про електронний документ та його зміст;
- повідомлення для відправника про прийняття (відхилення) вхідних електронного документа службою діловодства одержувача.
3.16. В СЕДО формування та оброблення повідомлень здійснюється за правилами:
- повідомлення формується відповідно до рекомендацій XML 1.0;
- при формуванні повідомлення використовується та обов'язково зазначається кодова сторінка "Windows 1251";
- повідомлення з відсутньою або некоректною ключовою частиною не оброблюються;
- обов'язковими для формування та оброблення є тільки елементи, зазначені в цих технічних умовах. Допускається включення, без зміни базової структури повідомлення, інших елементів без будь-яких гарантій їх оброблення одержувачем;
- при пустому значенні атомарних необов'язкових елементів повідомлення такі елементи можуть не формуватися. Відсутність такого елемента в повідомленні еквівалентна його пустому значенню. Перед використанням кожен елемент перевіряється на присутність в повідомленні;
- при використанні E-mail у якості каналу обміну, повідомлення повинно передаватися у вигляді вкладення до електронного листа.
Зазначені правила забезпечують можливість розширення форматів та їх сумісність, а також сумісність процедур оброблення повідомлень.
3.17. В СЕДО оброблюються такі типи повідомлень щодо обміну інформацією про електронний документ:
Код |
Назва |
Призначення |
info_doc |
Інформація про електронний документ |
Інформація про електронний документ в електронній формі (реєстраційні дані про документ та його зміст) |
perform_reg |
Підтвердження реєстрації |
Підтвердження про реєстрацію електронного документа у одержувача |
perform_nack |
Відмова від прийняття |
Відмова від реєстрації електронного документа одержувачем |
3.17.1. Кожне повідомлення, що оброблюється в СЕДО, умовно поділяється на ключову та інформаційну частини.
Ключова частина повідомлення містить службові поля і містить у тому числі природний ключ для однозначної ідентифікації документа. Обробка повідомлення без ключової частини не здійснюється.
До ключової частини повідомлення належать такі дані:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Реєстраційний номер |
REGNUMBER |
реєстраційний номер відправника електронного документа |
Символьне, 20 знаків |
Унікальний в межах відправ- ника |
Дата реєстрації |
REGDATE |
дата реєстрації електронного документа у відправника |
Символьне 'dd.mm.yyyy hh:mm:ss' |
|
Відправник |
PARTICSRC |
код відправника повідомлення (код з довідника органів виконавчої влади) |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Одержувач |
PARTICTRG |
код організації - одержувача повідомлення (код з довідника органів виконавчої влади) |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Час відправки |
SENDTIME |
Час відправки відправником |
Символьне 'dd.mm.yyyy hh:mm:ss' |
Службове |
Код типу повідомлення |
PACKAGETYPE |
Код типу повідомлення |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Глобальний ідентифікатор |
PACKAGE_GUID |
Глобальний ідентифікатор повідомлення |
Символьне, 40 знаків |
Службове |
3.17.2. Повідомлення "Інформація про електронний документ" має таку структуру:
- код пакета: info_doc.
- призначення: для передачі одержувачу інформації про електронний документ, створений та зареєстрований відправником.
Повідомлення складається з ключової частини 3.16.1 та інформаційної частини, а також вузлів.
3.17.3. Інформаційна частина має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Організа- ція- відправник |
CORR |
Організація, відправник електронного документа |
Вузол типу "Організація" |
|
Кому |
ADDRPERS |
Персона-адресат |
Вузол типу "Персона" |
Необов'яз- кове |
Вид документа |
DOCTYPE |
Найбільш загальне визначення типу електронного документа: лист, доручення, постанова |
Вузол типу "Вид електронного документа" |
|
Короткий зміст |
SHORTCONTENT |
Короткий зміст електронного документа |
Символьне, 4000 знаків |
|
Питання |
QUESTION |
Опис питання |
Символьне, 128 знаків |
|
Дата контролю |
DEADLINE |
Дата контролю |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
Необов'яз- кове |
Дата закриття |
CLOSEDATE |
Вказується для електронних документів, що не потребують виконання |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
Необов'яз- кове |
Хто підписав |
SIGNER |
Хто підписав електронний документ у відправника (особа) |
Вузол типу "Персона" |
|
Деталі |
ATTACHES |
Елемент для переліку детальних сутностей |
Вузол типу "Деталі" |
Необов'яз- кове |
Пункти |
DOCITEMS |
Перелік пунктів |
Вузол типу "Пункти" |
Необов'яз- кове |
До документа |
LINKDOC |
Посилання на електронний документ |
Колекція вузлів типу повідомлення "інформація про електронний документ" |
Необов'яз- кове |
ЕЦП |
SIGNATURES |
Електронний цифровий підпис |
Вузол типу "Електронний підпис" |
Необов'яз- кове |
Мітка часу |
TIMELABELS |
Мітка часу для документа |
Вузол типу "Мітка часу" |
Необов'яз- кове |
3.17.4. Вузол "Організація" (ORGANIZATION) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Скорочена назва |
CAPTION |
Скорочена назва організації |
Символьне, 128 знаків |
|
Повна назва |
DESCRIPTION |
Назва організації |
Символьне, 1000 знаків |
Необов'яз- кове |
ОКПО |
OKPO |
Код ЄДРПОУ |
Символьне, 20 знаків |
Необов'яз- кове |
3.17.5. Вузол "Персона" (PERSON) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Прізвище персони |
LASTNAME |
прізвище |
Символьне, 100 знаків |
|
Ім'я |
FIRSTNAME |
Ім'я |
Символьне, 50 знаків |
|
По батькові |
MIDDLENAME |
По батькові |
Символьне, 50 знаків |
|
Посада |
POSITION |
Посада співробітника, у тій організації, звідки прийшов документ |
Символьне, 250 знаків |
Необов'язко ве |
Регіон |
REGION |
Регіон |
Символьне, 50 знаків |
Для звернень громадян |
Соціальний стан |
STATUS |
Соціальний стан |
Символьне, 50 знаків |
|
Категорія |
CATEGORY |
Категорія |
Символьне, 50 знаків |
|
Адреса |
ADDR |
Адреса |
Символьне, 250 знаків |
|
3.17.6. Вузол "Вид документа" (DOCTYPE) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Назва |
CAPTION |
Назва виду документів |
Символьне, 128 знаків |
|
3.17.7. Вид документа може приймати такі значення:
CODE |
CAPTION |
01 |
Закон |
02 |
Указ |
03 |
Розпорядження |
04 |
Доручення |
05 |
Лист |
06 |
Постанова |
07 |
Рішення |
08 |
Протокол |
09 |
Запит |
12 |
Телеграма |
18 |
Звернення |
3.17.8. Вузол "Деталі" (CONTENT) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ім'я файла |
FILENAME |
Оригінальне ім'я файла |
Символьне, 255 знаків |
Необов'яз- кове |
Застосування |
APPLICATION |
Ім'я застосування для обробки файла |
Символьне, 255 знаків |
|
Опис змісту файла |
DESCRIPTION |
Опис змісту файла |
Символьне, 2000 знаків |
Необов'яз- кове |
Бінарний зміст файла |
DOCCONTENT |
Бінарний зміст файла |
Base64 ("bin.hex") |
Для компресії викорис- товується zip |
Код типу |
CONTENTTYPE |
Код типу файла |
Символьне, 50 знаків |
|
Розмір файла |
ORIGINAL_SIZE |
Оригінальний розмір файла без компресії |
Число, 8 знаків |
Кількість байт Необов'яз- кове |
Чи файл стиснений |
COMPRESSED |
Ознака компресії файла |
Число "0" - без компресії, "-1" - компресія |
|
3.17.9. Вузол "Пункти" (DOCITEM) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Номер пункту |
ITEMNUMER |
Номер пункту електронного документа |
Символьне, 5 знаків |
Унікальний в межах електронного документа |
Короткий опис |
SHORTCONTENT |
Короткий опис пункту електронного документа |
Символьне, 4000 знаків |
|
Термін виконання |
DEADLINE |
Термін виконання завдання по пункту електронного документа |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
|
Виконавці |
PERFORMERS |
Виконавці завдання по пункту електронного документа |
Вузол типу "Виконавці" |
|
Рівень контролю |
CTRLLEVEL |
Рівень контролю для завдання по пункту електронного документа |
Вузол типу "Рівень контролю" |
|
Примітки |
NOTES |
Додаткова інформація, у т.ч. інформація про періодичний контроль |
Символьне, 255 знаків |
Необов'яз- кове |
3.17.10. Вузол "Виконавці" (PERFORMER) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Роль |
ROLE |
Роль виконавцю по відношенню до пункту електронного документа |
Вузол типу "Ролі виконавців" |
|
Виконавець |
ORG |
Організація- виконавець |
Вузол типу "Організації" |
|
Опис виконавця |
PERF |
Інформація про контролера або відповідального СКМУ |
Символьне, 255 знаків |
|
Термін виконання |
DEADLINE |
Термін виконання для поточного виконавця |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
|
Зміст завдання |
TASK |
Зміст завдання поточного виконавця |
Символьне, 2000 знаків |
|
3.17.11. Вузол "Рівень контролю" (CTRLLEVEL) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Назва |
CAPTION |
Назва рівня контролю |
Символьне, 128 знаків |
|
................Перейти до повного тексту