- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Н А К А З
Про внесення змін до Технічних умов на систему електронного документообігу органу виконавчої влади, затверджених наказом Держзв'язку від 07.06.2005 N 70
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 31.10.2005 N 55984/1/1-05 до Указу Президента України від 20.10.2005
N 1497 та з метою впровадження міністерствами, іншими центральним органи виконавчої влади системи автоматизації діловодства і контролю виконавської дисципліни з наступною їх інтеграцією до відповідних систем Уряду та створення міжвідомчої системи електронного документообігу на основі спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи органів виконавчої влади
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Технічних умов на систему електронного документообігу органу виконавчої влади, затверджених наказом Держзв'язку від 07.06.2005
N 70, виклавши їх в такій редакції (додається).
2. Управлінню інформатизації:
- в тижневий термін забезпечити публікацію нової редакції Технічних умов на систему електронного документообігу органу виконавчої влади на сайті Держзв'язку та інформувати про зміну редакції
Технічних умов міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, зазначені в п. 3.1 доручення Кабінету Міністрів України від 31.10.2005 N 55984/1/1-05;
- в тримісячний термін розробити та подати на затвердження Положення про проведення експертизи на відповідність систем електронного документообігу цим Технічним умовам.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держзв'язку
07.06.2005 N 70
( v0070651-05 )
(у редакції наказу
Держзв'язку
від 10.04.2006 N 52)
Система електронного документообігу органу виконавчої влади
ТЕХНІЧНІ УМОВИ
ТУ У 30.0-33240054-001:2005
1. Сфера застосування
Ці технічні умови поширюються на системи автоматизації діловодства та електронного документообігу органів виконавчої влади (далі - СЕДО), призначених для забезпечення автоматизації регламентів опрацювання документів та обміну електронними документами та повідомленнями з дотриманням вимог Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою КМУ
N 1153 від 17 жовтня 1997 року, та Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1453.
Дотримання технічних умов забезпечує можливість:
- уніфікації процесів діловодства та документообігу органів виконавчої влади;
- уніфікації структур даних про опрацювання документів та документообіг в органах виконавчої влади;
- уніфікації форматів обміну інформацією між органами виконавчої влади;
- інтеграції СЕДО в єдину загальнодержавну систему електронного документообігу органів виконавчої влади.
2. Нормативні посилання
У цих технічних умовах є посилання на такі нормативні документи:
НД ТЗІ 2.5-004-99 Критерії оцінки захищеності інформації в комп'ютерних системах від несанкціонованого доступу
World Wide Web Consortium Recommendation 04 February 2004 Extensible Markup Language (XML) 1.0 (Third Edition)
ГОСТ 5237-83 Аппаратура электросвязи. Напряжение питания и методы измерения.
ГОСТ 15150-80 Машины, приборы и другие технические изделия.
ГОСТ 21552-84 Средства вычислительной техники.
ГОСТ 27201-87 Машины вычислительные электронные персональные.
ГОСТ 34.601-90 Автоматизированные системы. Стадии создания.
ГОСТ 12.1.030-87 Электробезопасность. Защитное заземление. Зануление.
ПУЭ-87 Правила устройства электроустановок.
Наказ Мінзв'язку від 29.10.96 N 232 "Відомчі норми технологічного проектування. Електроустановки підприємств та споруд зв'язку України".
НД ТЗІ 3.7-003 Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі;
ГОСТ 34.603 "Виды испытаний автоматизированных систем".
Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затверджене наказом ДСТСЗІ СБ України від 29.12.99
N 62 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 24.01.2000 за N 40/4261.
3. Технічні вимоги
3.1. СЕДО повинна відповідати вимогам цих технічних умов.
3.2. СЕДО повинна функціонувати з дотриманням вимог Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1453, та Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою КМУ
N 1153 від 17 жовтня 1997 року.
3.3. В СЕДО повинна забезпечуватися можливість:
- одночасної роботи групи користувачів;
- перевірки електронних документів на зараження вірусом та регулярне оновлення антивірусної бази даних;
- використання надійних засобів електронного цифрового підпису;
- візуального подання (у тому числі й друк на папері) електронних документів;
- використання систем розпізнавання документів на папері та перевірки правопису.
3.4. В СЕДО повинні забезпечуватися:
- простота і зручність її використання працівниками, що пройшли навчання (далі - користувачі);
- виконання користувачами своїх службових обов'язків щодо діловодства в електронній формі;
- захист від помилкового видалення даних, можливість зворотних дій користувача;
- автоматичне заповнення полів форм для прискорення процесу введення інформації;
- аудит введеної інформації;
- моніторинг руху електронних документів між підрозділами органу виконавчої влади в процесі діловодства;
- надійність функціонування та цілісність системи, а також захист інформації, що обробляється системою, від несанкціонованого доступу.
3.5. СЕДО повинна підтримувати такі функціональні вимоги.
3.5.1. Нумерація, штрих-кодування, ідентифікація документів.
СЕДО повинна забезпечувати використання реєстраційного номера документа, що обов'язково має такі групи цифр:
- перша група визначає номер документа в картотеці (валовий або визначений - у випадку реєстрації документа до документа, що був вже зареєстрований у цій картотеці);
- друга група цифр визначає порядковий номер документа в листуванні до основного номера в межах однієї картотеки для фіксації листування з одного питання;
- третя група цифр - це індекс картотеки та рік.
Крім трьох обов'язкових груп номер може містити іншу літерно-цифрову інформацію.
СЕДО повинна забезпечувати нанесення літерно-цифрової реєстраційної відмітки при реєстрації документів, що включає:
- найменування установи, що зареєструвала документ;
- номер документа;
- дата реєстрації;
- час реєстрації;
- іншу необхідну інформацію.
СЕДО повинна забезпечувати процес зчитування штрих-коду за допомогою засобів зчитування - сканерів штрих-кодів для однозначної ідентифікації документів. СЕДО повинна забезпечувати інтерфейс взаємодії зі спеціалізованим обладнанням нанесення та зчитування штрих-кодів.
3.5.2 Структура електронної контрольно-реєстраційної картки.
СЕДО повинна дозволяти створювати види електронної контрольно-реєстраційної картки (далі - ЕРКК) відповідно до видів документів, які присутні в документообігу установи. Обов'язковими є такі типи ЕРКК:
- вхідного документа;
- вихідного документа;
- нормативно-правового акта.
В певних установах перелік обов'язкових реквізитів може бути доповнено відповідно необхідності виконання встановлених процесів діловодства та контролю.
- Структура картки "Вхідний документ"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (1) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Вихідний номер документа* |
Номер документа у кореспондента |
Символьний (20) |
8. |
Вихідна дата реєстрації* |
Дата реєстрації у кореспондента |
Дата |
9. |
Порядок розгляду* |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
10. |
Кількість примірників* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
11. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
12. |
Опис додатків* |
|
Символьний (250) |
13. |
Кореспондент* |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
14. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
15. |
Кому |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
16. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
17. |
Терміново |
|
Число (1) |
18. |
Статус документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
19. |
Термін виконання* |
|
Дата |
20. |
Мова документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
21. |
Вид проекту |
Посилання на довідник видів проектів |
Число (20) |
22. |
Найменування питання* |
Посилання на довідник питань |
Число (20) |
23. |
Відповідальний підрозділ |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
24. |
П. І. Б. виконавця |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
25. |
Відмітка про виконання* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
26. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
27. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
28. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
29. |
Аркуш. N* |
|
Символьний (50) |
30. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
31. |
Перелік з електронним виглядом, електронною копією або текстом документа |
|
|
- Структура картки "Вихідний документ"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Кількість примірників* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
8. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
9. |
Опис додатків* |
|
Символьний (250) |
10. |
Кореспондент* |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
11. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
12. |
Кому |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
13. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
14. |
Терміново |
|
Число (1) |
15. |
Статус документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
16. |
Термін виконання* |
|
Дата |
17. |
Мова документа |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
18. |
Вид проекту |
Посилання на довідник видів проектів |
Число (20) |
19. |
Найменування питання* |
Посилання на довідник питань |
Число (20) |
20. |
Готував (підрозділ) |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
21. |
Готував (П. І. Б.) |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
22. |
Підписав |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
23. |
Відмітка про виконання* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
24. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
25. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
26. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
27. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
28. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
- Структура картки "Нормативно-правовий акт"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
4. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
5. |
Статус публікації |
Код нумерації із системного довідника |
Символьний (3) |
6. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
7. |
Внесено (установа) |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
8. |
Дата внесення* |
|
Дата |
9. |
Готував (підрозділ) |
Посилання на довідник організаційної структури |
Число (20) |
10. |
Готував (П. І. Б.) |
Посилання на довідник фізичних персон - співробітників |
Число (20) |
11. |
Назва* |
|
Символьний (4000) |
12. |
Розрахунки надсилання |
Перелік розрахунків надсилання |
|
- Структура картки "Доручення"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Реєстраційний номер* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
До документа/ Реєстраційний номер |
Посилання на документ-підставу створення поточного документа |
Число (20) |
4. |
До документа/ Пункт |
Посилання на частину документа |
Число (20) |
5. |
Структурований документ |
Ознака складного документа - містить більше одного пункту |
Число (20) |
6. |
Вид документа* |
Посилання на довідник видів документів |
Число (20) |
7. |
Тираж* |
Кількість отриманих екземплярів |
Число (10) |
8. |
Кількість аркушів док-та* |
|
Число (20) |
9. |
Відповідальний підрозділ |
Посилання на довідник оргструктури |
Число (20) |
10. |
Підписав* |
Посилання на довідник фізичних персон |
Число (20) |
11. |
Відмітка про виконання доручення* |
Резюме по виконанню документа в цілому |
Символьний (4000) |
12. |
Дата виконання* |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
13. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
14. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
15. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
16. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
17. |
Розрахунки надсилання |
Перелік розрахунків надсилання |
|
- Структура електронної картки "Звернення громадян"
N |
Назва |
Опис |
Тип |
1. |
Документ N* |
Власний реєстраційний номер |
Символьний (20) |
2. |
Дата реєстрації* |
Власна дата реєстрації |
Дата |
3. |
Термін виконання |
|
Дата |
4. |
Автор |
Посилання на довідник громадян |
Число (20) |
5. |
Попереднє звернення |
Посилання на попереднє звернення |
Число (20) |
6. |
Форма отримання |
Посилання на довідник форм отримання |
Число (20) |
7. |
Вид звернення* |
Посилання на довідник видів звернень |
Число (20) |
8. |
Питання |
Посилання на довідник видів питань |
Число (20) |
9. |
Короткий зміст* |
|
Символьний (4000) |
10. |
Звідки надійшло |
Посилання на довідник кореспондентів |
Число (20) |
11. |
N супровідного документа |
|
Символьний (20) |
12. |
Дата (супровідного) |
|
Дата |
13. |
Кількість підписантів* |
Ознака колективності |
Число (20) |
14. |
Аркушів* |
|
Число (20) |
15. |
Опис додатків |
|
Символьний (250) |
16. |
Примітки |
|
Символьний (1000) |
17. |
Дата виконання |
Дата закриття документа в цілому |
Дата |
18. |
Справа N* |
Атрибути архівного зберігання |
Символьний (50) |
19. |
Том N* |
|
Символьний (50) |
20. |
Аркуш N* |
|
Символьний (50) |
21. |
Інвентарний N |
|
Символьний (50) |
22. |
Посилання на відповідь автору |
|
|
3.5.3. Вимоги до функцій роботи зі змістом документів
Для роботи зі змістом документів СЕДО повинна надавати функціональність для виконання наступних дій:
- збереження в ЕРКК електронної копії документа та/або електронного вигляду документа;
- відкриття електронної копії документа та/або електронного образу за допомогою програм, що асоційовані в операційній системі з даним форматом;
- створення нової електронної копії документа та/або електронного образу.
В якості джерел мають виступати: шаблони документів, довідники, набір, сканування та розпізнання, електронна комунікація;
- збереження електронної копії документа або електронного образу у автономний файл;
- видалення електронної копії документа та/або електронного образу з ЕРКК у разі помилкового занесення.
3.5.4. Вимоги до функцій роботи з шаблонами документів
Шаблон має визначати вигляд і структуру створюваного документа. Для роботи з шаблонами документів СЕДО повинна надавати функціональність для виконання наступних дій:
- визначення для кожного виду документа відповідного шаблону;
- створення нового шаблону документа;
- перегляд та редагування структури та значення реквізитів;
- видалення шаблону документа.
3.5.5. Вимоги до функцій роботи з шаблонами документів
СЕДО може зберігати разом з ЕРКК документа його електронну копію та/або електронний образ. Для цього СЕДО повинна мати у своєму складі функції сканування та розпізнавання документів. Для здійснення процесу сканування документів СЕДО повинна підтримувати роботу з сканерами або взаємодіяти з системою сканування і розпізнавання. СЕДО повинна забезпечувати збереження образів документів в форматі монохромного скомпресованого багатосторінкового TIFF-файлу у тих випадках, коли це не веде до втрати інформації. СЕДО повинна мати вбудовану функцію розпізнавання тексту відсканованих документів або функцію взаємодії з системою розпізнавання тексту. СЕДО повинна використовувати систему розпізнавання тексту, яка відповідає наступним вимогам:
- підтримка державної мови розпізнавання з вбудованою перевіркою орфографії;
- розпізнавання стандартних комп'ютерних та типографських гарнітур (окрім декоративних) та стандартного машинопису;
- розпізнавання стандартних таблиць;
- автоматичне або напівавтоматичне розпізнання структури документа;
- внесення розпізнаної інформації у відповідні реквізити ЕРКК документа;
- збереження загальної структури і оформлення документа;
- розпізнання раніш відсканованих або отриманих через факс-модем документів, які збережені в загальноприйнятих графічних форматах;
- вбудований редактор для коректування розпізнаного документа;
- експорт в Microsoft Word, Excel;
СЕДО повинна використовувати для зберігання електронних копій формати DOC, PDF або HTML. Для проектів документів у електронній формі СЕДО повинна використовувати формати RTF, DOC, XLS, TXT.
3.6. Функціонування СЕДО здійснюється з обов'язковим використанням інформації з довідників:
- довідник видів електронних документів та повідомлень;
- довідник органів виконавчої влади, які є учасниками обміну електронними документами та повідомленнями;
- довідник фізичних осіб, які є учасниками обміну електронними документами та повідомленнями між органами виконавчої влади.
Для можливості перегляду інформації про документ та стан його виконання на будь-який момент часу за допомогою ЕРКК СЕДО повинна підтримувати збереження історії змін довідникової інформації та інформації про опрацювання у наведених довідниках.
За необхідності СЕДО доповнюється довідниками та/або класифікаторами із загальносистемною або іншою інформацією, необхідною для її функціонування.
3.7. В процесі функціонування СЕДО забезпечується коректна взаємодія її програмних компонент з іншим інформаційно-телекомунікаційним системним, прикладним та інструментальним програмним забезпеченням робочих місць та серверів без порушення їх функціонування.
3.8. СЕДО, в якій здійснюється опрацювання електронних документів, обмін документами та повідомленнями, повинна мати створену комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) з підтвердженою відповідністю.
Використання СЕДО для обробки інформації можливе після отримання позитивних експертних висновків за результатами державної експертизи в галузі криптографічного та технічного захисту інформації.
Комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу в КСЗІ СЕДО повинен реалізовувати наступний функціональний профіль безпеки: КА-2, КВ-1, ЦД-2, ЦА-2, ЦО-1, ЦВ-2, ДР-1, ДС-1, ДЗ-2, ДВ-2, НР-2, НИ-2, НК-1, НО-2, НЦ-1, НТ-1, НВ-1, НА-2, НП-2, де згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99:
КА-2 |
- базова адміністративна конфіденційність |
КВ-1 |
- мінімальна конфіденційність при обміні |
ЦД-2 |
- базова довірча цілісність |
ЦА-2 |
- базова адміністративна цілісність |
ЦО-1 |
- обмежений відкат |
ЦВ-2 |
- базова цілісність при обміні |
ДР-1 |
- квоти |
ДС-1 |
- стійкість при обмежених відмовах |
ДЗ-2 |
- обмежена гаряча заміна |
ДВ-2 |
- автоматизоване відновлення |
НР-2 |
- захищений журнал |
НИ-2 |
- одиночна ідентифікація і автентифікація |
НК-1 |
- однонаправлений канал |
НО-2 |
- розподіл обов'язків |
НЦ-1 |
- КЗЗ з контролем цілісності |
НТ-1 |
- самотестування за запитом |
НВ-1 |
- автентифікація вузла |
НА-2 |
- автентифікація відправників |
НП-2 |
- автентифікація отримувача |
3.9. Впровадження СЕДО в органах державної влади повинно здійснюватись з урахуванням вимог щодо захисту державних інформаційних ресурсів.
Захист державних інформаційних ресурсів забезпечується впровадженням та атестацією комплексних систем захисту інформації, на які покладається недопущення блокування інформації, несанкціонованого ознайомлення з нею та/або її модифікації.
3.10. Органи виконавчої влади, які здійснюють обмін електронними документами і повідомленнями через свої СЕДО, виступають відправниками або одержувачами таких документів і повідомлень.
3.11. В процесі обміну електронними документами і повідомленнями взаємодія СЕДО з системами електронного документообігу органів виконавчої влади здійснюється через спеціальні телекомунікаційні мережі, у яких забезпечується безпека конфіденційної інформації, що є власністю держави.
В окремих випадках, за рішенням керівника органу виконавчої влади, відправлення цим органом електронного документа та/або повідомлення може здійснюватись через телекомунікаційні мережі загального користування, за умов дотримання вимог чинного законодавства в галузі захисту інформації.
3.12. Обмін даними в СЕДО будується на основі обміну електронними документами і повідомленнями в XML-форматі.
3.13. В СЕДО не накладаються обмеження на структуру та зміст електронного документа.
3.14. В СЕДО забезпечується обмін такою інформацією:
- електронні документи;
- реєстраційні дані в електронній формі про електронний документ та його зміст;
- повідомлення для відправника про прийняття (відхилення) вхідних електронного документа службою діловодства одержувача.
3.16. В СЕДО формування та оброблення повідомлень здійснюється за правилами:
- повідомлення формується відповідно до рекомендацій XML 1.0;
- при формуванні повідомлення використовується та обов'язково зазначається кодова сторінка "Windows 1251";
- повідомлення з відсутньою або некоректною ключовою частиною не оброблюються;
- обов'язковими для формування та оброблення є тільки елементи, зазначені в цих технічних умовах. Допускається включення, без зміни базової структури повідомлення, інших елементів без будь-яких гарантій їх оброблення одержувачем;
- при пустому значенні атомарних необов'язкових елементів повідомлення такі елементи можуть не формуватися. Відсутність такого елемента в повідомленні еквівалентна його пустому значенню. Перед використанням кожен елемент перевіряється на присутність в повідомленні;
- при використанні E-mail у якості каналу обміну, повідомлення повинно передаватися у вигляді вкладення до електронного листа.
Зазначені правила забезпечують можливість розширення форматів та їх сумісність, а також сумісність процедур оброблення повідомлень.
3.17. В СЕДО оброблюються такі типи повідомлень щодо обміну інформацією про електронний документ:
Код |
Назва |
Призначення |
info_doc |
Інформація про електронний документ |
Інформація про електронний документ в електронній формі (реєстраційні дані про документ та його зміст) |
perform_reg |
Підтвердження реєстрації |
Підтвердження про реєстрацію електронного документа у одержувача |
perform_nack |
Відмова від прийняття |
Відмова від реєстрації електронного документа одержувачем |
3.17.1. Кожне повідомлення, що оброблюється в СЕДО, умовно поділяється на ключову та інформаційну частини.
Ключова частина повідомлення містить службові поля і містить у тому числі природний ключ для однозначної ідентифікації документа. Обробка повідомлення без ключової частини не здійснюється.
До ключової частини повідомлення належать такі дані:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Реєстраційний номер |
REGNUMBER |
реєстраційний номер відправника електронного документа |
Символьне, 20 знаків |
Унікальний в межах відправ- ника |
Дата реєстрації |
REGDATE |
дата реєстрації електронного документа у відправника |
Символьне 'dd.mm.yyyy hh:mm:ss' |
|
Відправник |
PARTICSRC |
код відправника повідомлення (код з довідника органів виконавчої влади) |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Одержувач |
PARTICTRG |
код організації - одержувача повідомлення (код з довідника органів виконавчої влади) |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Час відправки |
SENDTIME |
Час відправки відправником |
Символьне 'dd.mm.yyyy hh:mm:ss' |
Службове |
Код типу повідомлення |
PACKAGETYPE |
Код типу повідомлення |
Символьне, 20 знаків |
Службове |
Глобальний ідентифікатор |
PACKAGE_GUID |
Глобальний ідентифікатор повідомлення |
Символьне, 40 знаків |
Службове |
3.17.2. Повідомлення "Інформація про електронний документ" має таку структуру:
- код пакета: info_doc.
- призначення: для передачі одержувачу інформації про електронний документ, створений та зареєстрований відправником.
Повідомлення складається з ключової частини 3.16.1 та інформаційної частини, а також вузлів.
3.17.3. Інформаційна частина має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Організа- ція- відправник |
CORR |
Організація, відправник електронного документа |
Вузол типу "Організація" |
|
Кому |
ADDRPERS |
Персона-адресат |
Вузол типу "Персона" |
Необов'яз- кове |
Вид документа |
DOCTYPE |
Найбільш загальне визначення типу електронного документа: лист, доручення, постанова |
Вузол типу "Вид електронного документа" |
|
Короткий зміст |
SHORTCONTENT |
Короткий зміст електронного документа |
Символьне, 4000 знаків |
|
Питання |
QUESTION |
Опис питання |
Символьне, 128 знаків |
|
Дата контролю |
DEADLINE |
Дата контролю |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
Необов'яз- кове |
Дата закриття |
CLOSEDATE |
Вказується для електронних документів, що не потребують виконання |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
Необов'яз- кове |
Хто підписав |
SIGNER |
Хто підписав електронний документ у відправника (особа) |
Вузол типу "Персона" |
|
Деталі |
ATTACHES |
Елемент для переліку детальних сутностей |
Вузол типу "Деталі" |
Необов'яз- кове |
Пункти |
DOCITEMS |
Перелік пунктів |
Вузол типу "Пункти" |
Необов'яз- кове |
До документа |
LINKDOC |
Посилання на електронний документ |
Колекція вузлів типу повідомлення "інформація про електронний документ" |
Необов'яз- кове |
ЕЦП |
SIGNATURES |
Електронний цифровий підпис |
Вузол типу "Електронний підпис" |
Необов'яз- кове |
Мітка часу |
TIMELABELS |
Мітка часу для документа |
Вузол типу "Мітка часу" |
Необов'яз- кове |
3.17.4. Вузол "Організація" (ORGANIZATION) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Скорочена назва |
CAPTION |
Скорочена назва організації |
Символьне, 128 знаків |
|
Повна назва |
DESCRIPTION |
Назва організації |
Символьне, 1000 знаків |
Необов'яз- кове |
ОКПО |
OKPO |
Код ЄДРПОУ |
Символьне, 20 знаків |
Необов'яз- кове |
3.17.5. Вузол "Персона" (PERSON) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Прізвище персони |
LASTNAME |
прізвище |
Символьне, 100 знаків |
|
Ім'я |
FIRSTNAME |
Ім'я |
Символьне, 50 знаків |
|
По батькові |
MIDDLENAME |
По батькові |
Символьне, 50 знаків |
|
Посада |
POSITION |
Посада співробітника, у тій організації, звідки прийшов документ |
Символьне, 250 знаків |
Необов'язко ве |
Регіон |
REGION |
Регіон |
Символьне, 50 знаків |
Для звернень громадян |
Соціальний стан |
STATUS |
Соціальний стан |
Символьне, 50 знаків |
|
Категорія |
CATEGORY |
Категорія |
Символьне, 50 знаків |
|
Адреса |
ADDR |
Адреса |
Символьне, 250 знаків |
|
3.17.6. Вузол "Вид документа" (DOCTYPE) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Назва |
CAPTION |
Назва виду документів |
Символьне, 128 знаків |
|
3.17.7. Вид документа може приймати такі значення:
CODE |
CAPTION |
01 |
Закон |
02 |
Указ |
03 |
Розпорядження |
04 |
Доручення |
05 |
Лист |
06 |
Постанова |
07 |
Рішення |
08 |
Протокол |
09 |
Запит |
12 |
Телеграма |
18 |
Звернення |
3.17.8. Вузол "Деталі" (CONTENT) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ім'я файла |
FILENAME |
Оригінальне ім'я файла |
Символьне, 255 знаків |
Необов'яз- кове |
Застосування |
APPLICATION |
Ім'я застосування для обробки файла |
Символьне, 255 знаків |
|
Опис змісту файла |
DESCRIPTION |
Опис змісту файла |
Символьне, 2000 знаків |
Необов'яз- кове |
Бінарний зміст файла |
DOCCONTENT |
Бінарний зміст файла |
Base64 ("bin.hex") |
Для компресії викорис- товується zip |
Код типу |
CONTENTTYPE |
Код типу файла |
Символьне, 50 знаків |
|
Розмір файла |
ORIGINAL_SIZE |
Оригінальний розмір файла без компресії |
Число, 8 знаків |
Кількість байт Необов'яз- кове |
Чи файл стиснений |
COMPRESSED |
Ознака компресії файла |
Число "0" - без компресії, "-1" - компресія |
|
3.17.9. Вузол "Пункти" (DOCITEM) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Номер пункту |
ITEMNUMER |
Номер пункту електронного документа |
Символьне, 5 знаків |
Унікальний в межах електронного документа |
Короткий опис |
SHORTCONTENT |
Короткий опис пункту електронного документа |
Символьне, 4000 знаків |
|
Термін виконання |
DEADLINE |
Термін виконання завдання по пункту електронного документа |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
|
Виконавці |
PERFORMERS |
Виконавці завдання по пункту електронного документа |
Вузол типу "Виконавці" |
|
Рівень контролю |
CTRLLEVEL |
Рівень контролю для завдання по пункту електронного документа |
Вузол типу "Рівень контролю" |
|
Примітки |
NOTES |
Додаткова інформація, у т.ч. інформація про періодичний контроль |
Символьне, 255 знаків |
Необов'яз- кове |
3.17.10. Вузол "Виконавці" (PERFORMER) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Роль |
ROLE |
Роль виконавцю по відношенню до пункту електронного документа |
Вузол типу "Ролі виконавців" |
|
Виконавець |
ORG |
Організація- виконавець |
Вузол типу "Організації" |
|
Опис виконавця |
PERF |
Інформація про контролера або відповідального СКМУ |
Символьне, 255 знаків |
|
Термін виконання |
DEADLINE |
Термін виконання для поточного виконавця |
Символьне: 'dd.mm.yyyy' |
|
Зміст завдання |
TASK |
Зміст завдання поточного виконавця |
Символьне, 2000 знаків |
|
3.17.11. Вузол "Рівень контролю" (CTRLLEVEL) має такий склад:
Назва |
Код |
Призначення |
Тип |
Примітка |
Ідентифікатор |
CODE |
Унікальний ідентифікатор |
Символьне, 20 знаків |
|
Назва |
CAPTION |
Назва рівня контролю |
Символьне, 128 знаків |
|
................Перейти до повного тексту