- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Порядку здійснення методичного керівництва правовою роботою в установах, підприємствах, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, та його регіональних відділах
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету фінансового моніторингу
N 241 від 07.12.2010
Наказом Державної служби фінансового
моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
( У назві та по всьому тексту Наказу слово "Держфінмоніторинг"
в усіх відмінках замінено словами "Держфінмоніторинг
України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Державної
служби фінансового моніторингу
N 87 від
20.05.2011 )
На підставі пунктів 4, 6, 10 та 13 Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2008
N 1040, та з метою активізації і вдосконалення правової роботи, спрямованої на забезпечення діяльності підприємств, установ, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, та його регіональних відділів,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок здійснення методичного керівництва правовою роботою в установах, підприємствах, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, та його регіональних відділах, що додається.
2. Керівникам регіональних відділів Державного комітету фінансового моніторингу України, установ, підприємств, що належать до сфери його управління, Сектору кадрової роботи:
2.1. Забезпечити дотримання вимог цього наказу;
2.2. Забезпечити погодження з Юридичним управлінням кандидатур претендентів на посади працівників, що відповідають за правову роботу в установах, підприємствах, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, та його регіональних відділах.
3. Затвердити Склад робочої групи та напрямки проведення перевірок, що додається.
4. Абзац п'ятий пункту 2 наказу Держфінмоніторингу України від 01.08.2006 N 148 "Про затвердження заходів щодо контролю за діяльністю Навчально-методичного центру Держфінмоніторингу" виключити.
5. Сектору забезпечення діловодства (Цапліна Н.М.) довести цей наказ до відома керівників установ, підприємств, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, та його регіональних відділів.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
фінансового моніторингу
України
13.05.2010 N 70
ПОРЯДОК
здійснення методичного керівництва правовою роботою в установах, підприємствах, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.2008
N 1040 "Про затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації", постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2001
N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади" і регулює порядок спрямування, координації правової роботи, здійснення методичного керівництва та проведення перевірок правової роботи в Державному навчальному закладі післядипломної освіти "Навчально-методичний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму" (далі - Навчально-методичний центр), Державному підприємстві "Експлуатаційно-майнове управління" (далі - ДП "ЕМУ").
( Пункт 1.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.2. Застосування цього Порядку є обов'язковим для керівників та працівників установ, підприємств, що входять до сфери управління Держфінмоніторингу, які здійснюють правову роботу, зокрема з укладання господарських та цивільних договорів (контрактів), претензійно-позовну роботу, тощо.
( Пункт 1.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.3. Перевірки Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ" з питань правової роботи здійснюються виключно на підставі та відповідно до процедури, визначеної цим Порядком.
( Пункт 1.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.4. Перевірка стану правової роботи в Навчально-методичному центрі, ДП "ЕМУ" здійснюється Робочою групою, до складу якої входять працівники Юридичного управління на підставі наказу Держфінмоніторингу та згідно з Планом проведення перевірок правової роботи в установах, підприємствах, що належать до сфери управління Державного комітету фінансового моніторингу України, затвердженим наказом Держфінмоніторингу на відповідний рік (далі - План проведення перевірок).
У Плані проведення перевірок зокрема відображаються періоди проведення перевірок, вид перевірки тощо.
План проведення перевірок на відповідний рік затверджується до 25 грудня року, що передує плановому та уточнюється протягом 30 календарних днів після затвердження закону України про Державний бюджет на відповідний рік. У разі включення до Плану проведення перевірок виїзних перевірок він підлягає погодженню з Відділом фінансового забезпечення.
( Пункт 1.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.5. Метою перевірки є вивчення стану організації правової роботи та надання методичної допомоги працівникам Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ" в усуненні недоліків у їх діяльності щодо застосування законів України та інших нормативно-правових актів.
( Пункт 1.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.6. Безпосереднє здійснення перевірок організації правової роботи в Навчально-методичному центрі, ДП "ЕМУ" покладається на Юридичне управління Держфінмоніторингу.
( Пункт 1.6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.7. Керівники та працівники Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ" повинні сприяти працівникам Юридичного управління у проведенні перевірки, надавати необхідні документи та матеріали, а також пояснення, у тому числі письмові, з приводу обставин, що стосуються предмету перевірки.
( Пункт 1.7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.8. Члени Робочої групи мають право здійснювати виїзні та безвиїзні перевірки.
Виявлення за результатами безвиїзної перевірки факту порушення чинного законодавства у правовій роботі Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ" може тягнути за собою проведення виїзної перевірки.
( Абзац другий пункту 1.8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.9. Члени Робочої групи мають право здійснювати планові та позапланові перевірки.
Плановою перевіркою вважається перевірка стану правової роботи Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ", яка передбачена у Плані проведення перевірок.
Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в Плані проведення перевірок, зокрема у разі наявності в Юридичному управлінні інформації щодо можливих порушень вимог чинного законодавства та нормативних актів Держфінмоніторингу суб'єктами, що перевіряються.
( Пункт 1.9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 87 від 20.05.2011 )
1.10. Вид перевірки (виїзна або безвиїзна, планова або позапланова) зазначається у відповідному наказі Держфінмоніторингу.
1.11. Інформація щодо кількості, тривалості виїзних перевірок та кількості осіб, що беруть участь у перевірці, погоджена із заступником Голови Держфінмоніторингу згідно з розподілом функціональних обов'язків подається до Відділу фінансового забезпечення до 1 червня року, що передує плановому для врахування під час складання проекту державного бюджету на наступний рік.
2. Організація проведення перевірки стану правової роботи
2.1. Підготовка до проведення перевірки правової роботи включає виконання наступних заходів:
визначення мети перевірки - дотримання вимог чинного законодавства стосовно стану правової роботи в цілому чи окремих її напрямків;
складання плану перевірки з визначенням конкретних питань, які необхідно врахувати під час перевірки;
вивчення відповідних нормативно-правових актів, методичних рекомендацій та інших матеріалів з питань правової роботи, які доцільно використовувати під час перевірки.
2.2. Перевірка стану правової роботи Навчально-методичного центру, ДП "ЕМУ" полягає у вивченні та аналізі:
порядку організації правової роботи;
здійснення планування правової роботи та контролю за виконанням запланованих заходів;
заходів, які вживаються для покращання стану правової роботи;
................Перейти до повного тексту