1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ КОРПОРАТИВНИМИ
ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ
НАКАЗ
09.04.2012 № 65
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства промислової політики № 78 від 24.02.2014 )
Про затвердження Порядку підготовки і подання проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів
З метою удосконалення організації законотворчої та нормативно-правової діяльності з підготовки і подання до Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, їх супроводження при розгляді у заінтересованих органах, Кабінеті Міністрів України та Верховній Раді України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок підготовки і подання проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів, що додається.
2. Структурним підрозділам Агентства держмайна України:
2.1. Неухильно дотримуватись вимог Порядку підготовки і подання проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів при здійсненні розробки проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів.
2.2. Щороку до 10 червня та 10 грудня надавати Департаменту юридичного забезпечення інформацію про проведену роботу згідно з додатком 1.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства промислової політики України від 21 червня 2010 року № 301 "Про затвердження Порядку підготовки та проходження законопроектів".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Голови Агентства держмайна України Каленкова О.Ф.
Голова Агентства
держмайна України

Д.В. Колєсніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Агентства
держмайна України
09.04.2012 № 65
ПОРЯДОК
підготовки і подання проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів
I. Загальні положення
1. Порядок підготовки і подання проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів Агентством держмайна України (далі - Порядок) розроблено відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2011 року № 1156) і регламентує роботу структурних підрозділів Агентства держмайна України щодо підготовки і подання до Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, їх супроводження при розгляді у заінтересованих органах, Кабінеті Міністрів України та Верховній Раді України.
Розроблення проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів здійснюється відповідно до орієнтовного плану законопроектних робіт, щорічного плану діяльності Агентства держмайна України, на виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України та за власною ініціативою.
Проекти актів Кабінету Міністрів України оформляються згідно з Правилами підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2005 року № 870, та Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2011 року № 1156).
Організація роботи з підготовки проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів у Агентстві держмайна України здійснюється за такими етапами:
- планування роботи з підготовки законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів;
- підготовка законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів;
- подання законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів до заінтересованих органів і Кабінету Міністрів України;
- супровід проектів законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів у заінтересованих органах, Кабінеті Міністрів України та Верховній Раді України.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
головний розробник проекту акта - структурний підрозділ Агентства держмайна України, який здійснює його підготовку та супровід;
заінтересований орган виконавчої влади - орган виконавчої влади, що відповідно до компетенції бере участь у розробленні проекту акта або його погодженні;
закон - нормативно-правовий акт, який приймається в особливому порядку органом законодавчої влади, регулює найбільш важливі суспільні відносини, виражає волю й інтереси більшості населення, має вищу юридичну силу щодо інших нормативно-правових актів, є загальнообов'язковим для всього населення і держави та охороняється державною владою;
постанова - нормативний акт вищого органу у системі органів виконавчої влади з загальних питань;
розпорядження - акт з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань;
наказ - підзаконний акт, який видається від імені органів управління та посадових осіб - керівників міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в межах наданих їм повноважень у відповідній сфері управління;
нормативно-правовий акт - офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим нормотворчим органом в межах його компетенції у визначеній законом формі та за встановленою процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, встановлення загальнообов'язкових прав та обов'язків для невизначеного кола суб'єктів та розрахований на тривале, багаторазове застосування;
нормопроектувальна техніка - система правил і прийомів підготовки проектів актів, що забезпечує максимально повну і точну відповідність форми нормативних положень їх змісту, простоту викладу та доступність для розуміння, вичерпне охоплення питань, що належать до предмета правового регулювання актів.
II. Планування роботи
1. Планування роботи з підготовки законодавчих, інших нормативно-правових та розпорядчих актів сфери компетенції Агентства держмайна України провадиться на основі та на виконання Конституції, законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, актів Кабінету Міністрів України, а також з ініціативи Агентства держмайна України відповідно до перспективних та поточних планів.
2. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2011 року № 1156) та Правилами підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2005 року № 870, іншими актами законодавства.
3. Орієнтовний план законопроектних робіт Агентства держмайна України формується відповідно до Програми діяльності Кабінету Міністрів України з урахуванням Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, інших державних програм, концепцій, стратегій, основних напрямів реалізації державної політики, інших програмних документів концептуального характеру та пропозицій структурних підрозділів Агентства держмайна України строком на рік.
4. Пропозиції до орієнтовного плану законопроектних робіт на наступний рік структурними підрозділами Агентства подаються до Департаменту юридичного забезпечення до 10 вересня поточного року.
5. У пропозиціях структурних підрозділів Агентства держмайна України до орієнтовного плану законопроектних робіт на відповідний рік зазначаються:
1) орієнтовна назва законопроекту;
2) проблема, яка потребує законодавчого врегулювання;
3) підстава для розроблення законопроекту;
4) строк внесення законопроекту до Кабінету Міністрів України;
5) структурний підрозділ, відповідальний за розробку акта.
Сформований орієнтовний план законопроектних робіт на наступний рік подається Департаментом юридичного забезпечення для затвердження Голові Агентства держмайна України до 25 вересня поточного року.
7. Структурні підрозділи Агентства держмайна України до 10 червня та 10 грудня поточного року подають до Департаменту юридичного забезпечення інформацію про проведену роботу згідно з додатком 1.

................
Перейти до повного тексту