- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
Про Регламент та постійні комісії правління Фонду
У зв'язку з необхідністю врегулювання питання роботи постійних комісій правління Фонду та з метою забезпечення ефективності роботи правління Фонду, правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Створити постійну комісію правління Фонду по стратегічному розвитку Фонду.
2. Внести такі зміни до Регламенту правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 05.06.2001
N 8 (із змінами та доповненнями):
2.1. Пункт 1.3 розділу 1 після слів "роботи правління Фонду" доповнити словами "та засіданнях постійних комісій правління Фонду".
2.2. Пункт 1.5 після слів "правління Фонду" доповнити словами "та його постійних комісій".
2.3. Доповнити
Регламент розділом 2 такого змісту:
"2. Постійні комісії правління Фонду
2.1. Постійні комісії правління Фонду - комісії правління, які утворюються з членів правління Фонду для здійснення підготовки, попереднього розгляду питань, що належать до компетенції правління Фонду.
2.2. Постійні комісії підзвітні правлінню Фонду.
2.3. Діяльність комісій координує Голова правління, який дає доручення членам комісій щодо розгляду питань проекту порядку денного на предмет доцільності включення їх до порядку денного засідання правління Фонду.
2.4. Організація, повноваження та порядок роботи комісій здійснюється відповідно до Статуту, Регламенту, Положення про постійні комісії та Положень про відповідні комісії, які затверджуються правлінням Фонду.
2.5. Перелік комісій, кількісний та персональний склад визначається правлінням Фонду. Кожний член правління Фонду може бути членом тільки однієї постійної комісії.
................Перейти до повного тексту