- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
Про затвердження Регламенту правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Фонду соціального
страхування з тимчасової втрати працездатності
N 41 від 19.09.2001
N 15 від 18.04.2003
N 36 від 18.06.2003
N 4 від 04.03.2004
N 50 від 15.04.2005
N 232 від 27.12.2005
N 29 від 23.06.2008
N 60 від 30.10.2008
N 29 від 16.06.2011
N 23 від 03.04.2012 )
Розглянувши зміни і доповнення членів правління та робочої групи до тимчасового Регламенту роботи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління від 19.04.2001 р. N 6, правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Регламент правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в редакції, що додається.
2. Рекомендувати відділенням Фонду при розробці Регламенту правлінь відділень Фонду керуватися нормами та положеннями, що містяться у Регламенті правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Голова правління | В.А.Куліченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
з тимчасової втрати
працездатності
05.06.2001 N 8
РЕГЛАМЕНТ
правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
1. Загальні положення
1.1. Регламент правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) встановлює порядок організації роботи правління Фонду, пов'язаний з виконанням його повноважень.
1.2. Правління Фонду здійснює свої повноваження відповідно до законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням,
Статуту Фонду та цього Регламенту.
( Пункт 1.2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 23 від 03.04.2012 )
1.3. Питання, що належать до повноважень правління Фонду, розглядаються на його засіданнях, які є основною формою роботи правління Фонду, та засіданнях постійних комісій правління Фонду. Інші питання, в тому числі оперативно-організаційного характеру, розглядаються і вирішуються головою правління та його заступниками відповідно до розподілу повноважень між ними.
У разі якщо під час виникнення стихійного лиха, техногенної катастрофи, епідемії, епізоотії, при потребі вирішення кадрових питань (звільнення) виникає термінова необхідність прийняття рішення правлінням Фонду у період між його засіданнями, таке рішення може прийматися шляхом опитування членів правління Фонду з обов'язковим наступним інформуванням про прийняте (відхилене) рішення членів правління Фонду на найближчому засіданні правління Фонду.
( Пункт 1.3 доповнено абзацом другим згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 60 від 30.10.2008; в редакції Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 23 від 03.04.2012 )( Пункт 1.3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 23.06.2008 )
1.4. Правління Фонду видає у межах своєї компетенції постанови та розпорядження, які є обов'язковими для інших органів управління Фондом, страхувальників та застрахованих осіб.
( Пункт 1.4 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 4 від 04.03.2004,
N 232 від 27.12.2005 )
1.5. Цей Регламент встановлює порядок підготовки, проведення засідань правління Фонду та його постійних комісій, розгляду питань, прийняття ним рішень, оформлення документів засідань правління Фонду та його постійних комісій, та доведення їх до членів правління, виконавців, громадськості.
( Пункт 1.5 із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 23.06.2008 )
2. Постійні комісії правління Фонду
2.1. Постійні комісії правління Фонду - комісії правління, які утворюються з членів правління Фонду для здійснення підготовки, попереднього розгляду питань, що належать до компетенції правління Фонду.
2.2. Постійні комісії підзвітні правлінню Фонду.
2.3. Діяльність комісій координує Голова правління, який дає доручення членам комісій щодо розгляду питань проекту порядку денного на предмет доцільності включення їх до порядку денного засідання правління Фонду.
2.4. Організація, повноваження та порядок роботи комісій здійснюється відповідно до Статуту, Регламенту, Положення про постійні комісії та Положень про відповідні комісії, які затверджуються правлінням Фонду.
2.5. Перелік комісій, кількісний та персональний склад визначається правлінням Фонду. Кожний член правління Фонду може бути членом тільки однієї постійної комісії.
Для вирішення нагальних питань та у разі неможливості прибуття члена комісії на засідання відповідної комісії (відрядження, хвороба, відпустка тощо) він має право, як виняток, за дорученням (за умови інформування Голови (заступника голови) правління, який представляє відповідну сторону) передати свій голос іншому члену правління від тієї ж представницької сторони, який є членом іншої постійної комісії правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, але не більше однієї заміни на одне засідання від кожної сторони.
( Пункт 2.5 доповнено абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 16.06.2011 )
2.6. Секретар комісії призначається наказом Виконавчої дирекції Фонду із працівників Виконавчої дирекції Фонду. Секретар забезпечує організацію засідань, ведення протоколу та підготовку матеріалів на засідання комісії. Секретар разом з Головою комісії підписує протокол засідання постійної комісії.
2.7. Постійні комісії правління Фонду на своїх засіданнях розглядають питання, які готує Виконавча дирекція Фонду для включення до порядку денного засідання правління Фонду та надають висновки щодо доцільності їх включення до порядку денного. Рішення комісії є обов'язковим для розгляду членами правління при затвердженні остаточного порядку денного.
2.8. Члени комісії зобов'язані брати участь у засіданнях комісій, а у разі неможливості бути присутніми повинні письмово повідомляти Виконавчу дирекцію Фонду про причини неявки на засідання.
2.9. Виконавча дирекція Фонду за дорученням Голови правління Фонду готує листи-запрошення членам комісії та необхідні матеріали, які надсилає їх не пізніше, ніж за 3 дні до дати засідання комісії.
2.10. Засідання комісій повинні проводитись не пізніше, ніж за 5 днів до засідання правління.
2.11. Голова комісії несе персональну відповідальність за роботу комісії та доповідає на засіданні правління Фонду про прийняте комісією рішення.
( Регламент доповнено розділом 2 згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 23.06.2008 )
3. Підготовка засідання правління Фонду
3.1. Проект порядку денного засідання правління формується Виконавчою дирекцією Фонду на підставі затвердженого правлінням плану роботи, а також письмових пропозицій сторін або окремих членів правління, надісланих до Виконавчої дирекції Фонду за 25 днів до дати засідання разом з відповідними документами, проектом рішення пропонуємого для розгляду питання та визначенням доповідача по ньому.
Пропозиції до порядку денного, що подані з порушенням вимог частини першої цього пункту, не розглядаються.
Не пізніше ніж за 20 днів до чергового засідання Виконавчою дирекцією Фонду готується перелік питань для розгляду на засіданні, формується його порядок денний, який подається для погодження голові правління.
Проект порядку денного засідання правління, підписаного головою правління Фонду, та матеріали для розгляду на правлінні надсилаються його членам за 10 днів. Члени правління Фонду не пізніше ніж за три дні до його проведення подають Виконавчій дирекції Фонду в письмовій формі пропозиції та зауваження до матеріалів засідання правління Фонду.
( Абзац четвертий пункту розділу в редакції Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 36 від 18.06.2003, із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 4 від 04.03.2004 )
3.2. Остаточний порядок денний засідання правління Фонду затверджується безпосередньо на його засіданні з урахуванням рішень постійних комісій.
( Пункт 3.2 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 23.06.2008 )
3.3. В разі гострої потреби невідкладного розгляду питань може скликатися позачергове засідання правління. Про його проведення члени правління повідомляються не пізніше ніж за три дні до визначеної дати засідання правління. Матеріали засідання такого правління видаються його членам під час реєстрації перед засіданням правління.
Питання, що виносяться на розгляд позачергового засідання правління Фонду, обов'язково розглядаються на постійних комісіях правління Фонду. Протоколи засідань цих комісій надаються членам правління Фонду під час реєстрації перед засіданням правління Фонду.
( Пункт 3.3 розділу 3 доповнено абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 29 від 23.06.2008 )
4. Основні засади роботи правління Фонду
4.1. Правління Фонду проводить свої засідання відповідно до затвердженого ним плану, але не рідше одного разу на квартал.
Позапланове засідання правління Фонду, в тому числі позачергове, скликається за ініціативою його голови або за письмовою вимогою більшості членів однієї з трьох представницьких сторін правління Фонду чи на вимогу однієї третини членів правління Фонду. Позапланове засідання правління проводиться в двотижневий термін після надходження пропозиції про його проведення.
Засідання правління може скликатись за письмовою вимогою Наглядової ради Фонду та органу державного нагляду. Якщо цю вимогу не виконано, орган державного нагляду може сам скликати та провести засідання правління.
4.2. Засідання правління Фонду є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин складу кожної представницької сторони.
4.3. Підставою для визнання правомочності засідання правління Фонду є дані реєстрації членів правління, яка проводиться Виконавчою дирекцією Фонду перед початком засідання. Запрошені особи, які беруть участь у засіданні правління також реєструються.
У випадку проведення ранкового та вечірнього засідань реєстрація доводиться перед початком кожного засідання.
4.4. Участь членів правління у його засіданні є обов'язковою.
При прийнятті рішень на засіданні правління право голосу члена правління за його відсутності з поважних причин (хвороба, тривале відрядження, відпустка тощо) може передаватись письмовим дорученням іншому члену правління від тієї ж представницької сторони, який представляє відсутній член правління Фонду у його складі, при цьому кожний присутній на засіданні правління може голосувати тільки за одного відсутнього члена правління Фонду. Доручення передається Виконавчій дирекції Фонду до початку засідання правління.
( Частина друга пункту розділу із змінами, внесеними згідно з Постановами Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 4 від 04.03.2004,
N 50 від 15.04.2005 )( Пункт розділу в редакції Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
N 41 від 19.09.2001 )
4.5. У засіданні правління Фонду з правом дорадчого голосу бере участь директор Виконавчої дирекції Фонду. Члени Наглядової ради Фонду також можуть брати участь у засіданні правління Фонду з правом дорадчого голосу.
................Перейти до повного тексту