1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
НАКАЗ
23.10.2020 № 24
Про внесення змін до наказів Координаційного центру з надання правової допомоги від 19 липня 2019 року №№ 60 і 61
З метою забезпечення належного, своєчасного та якісного надання в повному обсязі правової допомоги особам, які її потребують,
НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказів Координаційного центру з надання правової допомоги такі зміни:
1) у Методичних рекомендаціях щодо організації надання безоплатної правової допомоги місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджених наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 19 липня 2019 року № 60:
абзац третій підпункту 5 пункту 5 викласти в такій редакції:
"у разі, якщо клієнт не є суб'єктом права на БВПД та потребує правової допомоги (представництво в суді, складання процесуальних документів), працівник місцевого центру може направити таку особу до установи, організації, з якою відповідним місцевим центром налагоджено співпрацю. У такому разі працівником місцевого центру під час заповнення РКЗК може бути використано одночасно дві опції - "Надано БППД" та "Спрямовано до установи, організації (установ, організацій), з якою центром організовано співпрацю для надання правової допомоги по суті порушеного питання", зазначивши найменування такої організації. У такому разі працівник Відділу 1 / Бюро видає клієнту направлення для отримання правової допомоги, форма якого наведена у додатку 3 до цих Методичних рекомендацій (далі - направлення). Номер такого направлення є ідентичним номеру звернення. Підписане клієнтом / представником клієнта направлення сканується, після чого повертається клієнту/представнику;";
додаток 3 до Методичних рекомендацій викласти в новій редакції, що додається;
2) у наказі Координаційного центру з надання правової допомоги від 19 липня 2019 року № 61 "Деякі питання взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги":
у назві і пункті 1 слова "безоплатної правової допомоги" замінити словами "правової допомоги";
Порядок взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги, затверджений зазначеним наказом, та додатки 1 і 2 до нього викласти в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. директора О. Баранов
Додаток 3
до Методичних рекомендацій
НАПРАВЛЕННЯ
для отримання правової допомоги до реєстраційного номеру звернення
( Див. текст )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Координаційного
центру з надання правової
допомоги
19.07.2019 № 61
(у редакції наказу
Координаційного центру
з надання правової допомоги
від 23.10.2020 № 24)
ПОРЯДОК
взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують правової допомоги
1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - місцеві центри) з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують правової допомоги (далі - клієнт), для забезпечення надання їм такої допомоги безоплатно.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
партнерська організація - надавач правової допомоги, з яким місцевим центром укладено меморандум або договір про співпрацю, зокрема щодо перенаправлення клієнтів для отримання правової допомоги безоплатно, та який долучатиметься до системи обліку перенаправлень клієнтів;
облік перенаправлень клієнтів - система, що забезпечує зберігання відомостей про партнерську організацію, зокрема індивідуальний код партнерської організації, її найменування, регіон/область, у якому вона здійснює свою діяльність, контактні дані (e-mail, телефон), види правових послуг, що надає партнерська організація, іншу інформацію, зазначену у анкеті партнерської організації, форма якої наведена у додатку 1 до цього Порядку, інформацію щодо перенаправлених клієнтів.
Робота системи обліку перенаправлень клієнтів забезпечується комплексною інформаційно-аналітичною системою забезпечення надання безоплатної правової допомоги (далі - КІАС);

................
Перейти до повного тексту