1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.01.2010 N 15
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики N 681 від 25.10.2010 )
Про затвердження нової редакції Положення про постійно діючий комітет з конкурсних торгів Міністерства аграрної політики України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 544 від 06.09.2010 ) ( У тексті Наказу слова та цифри "постанова Кабінету Міністрів України від 28 березня 2008 року N 274 "Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", "тендерний комітет", "тендерна документація", "тендерна пропозиція", вжиті в усіх відмінках, замінено відповідно словами і цифрами "Закон України "Про здійснення державних закупівель", "комітет з конкурсних торгів", "документація конкурсних торгів", "пропозиція конкурсних торгів" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 544 від 06.09.2010 )
На виконання Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами), наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 року N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет" та з метою проведення якісних та своєчасних робіт з використання виділених бюджетних коштів на потреби Міністерства аграрної політики України
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу Міністерства аграрної політики України від 07.11.2006 N 651 "Про постійно діючий тендерний комітет Міністерства аграрної політики України", затвердивши нову редакцію Положення про постійно діючий комітет з конкурсних торгів, що додається.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Лузана Ю.Я.
Міністр Ю.Ф.Мельник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики України
21.01.2010 N 15
ПОЛОЖЕННЯ
про постійно діючий комітет з конкурсних торгів Міністерства аграрної політики України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає основні функції, права, обов'язки, організацію діяльності та відповідальність постійно діючого комітету з конкурсних торгів Міністерства аграрної політики України (далі - комітет з конкурсних торгів) щодо підготовки та проведення торгів (тендерів) на закупівлю Міністерством аграрної політики України (далі - Замовник) товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - закупівля).
1.2. У своїй діяльності комітет з конкурсних торгів керується Конституцією України, Законом України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами), іншими нормативно-правовими актами з питань закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, Положенням про Міністерство аграрної політики України, а також цим Положенням.
1.3. Комітет з конкурсних торгів - група спеціалістів, в кількості не менше 5 осіб, Міністерства аграрної політики України призначена відповідальною за здійснення процедур закупівлі.
Склад комітету з конкурсних торгів та Положення про нього затверджуються рішенням замовника.
До складу комітету з конкурсних торгів не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами комітету з конкурсних торгів можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів замовника.
Зміни до складу комітету з конкурсних торгів вносяться за поданням голови комітету з конкурсних торгів та затверджуються рішенням замовника.
1.4. Формою роботи комітету з конкурсних торгів є засідання, які проводяться за потреби.
1.5. Керівництво роботою комітету з конкурсних торгів здійснює його голова, на посаду якого призначають одного із заступників Міністра.
1.6. Для оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників можуть залучатися відповідні експерти, рекомендації яких можуть бути використані під час визначення переможця торгів.
Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи комітету з конкурсних торгів можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи комітету з конкурсних торгів на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність комітету з конкурсних торгів та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
Керівництво роботою комітету з конкурсних торгів здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
Голова комітету з конкурсних торгів організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет з конкурсних торгів функцій.
Голова комітету з конкурсних торгів призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена комітету з конкурсних торгів.
У разі відсутності голови комітету з конкурсних торгів його обов'язки виконує заступник голови комітету з конкурсних торгів (якщо призначено кількох заступників голови комітету з конкурсних торгів, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови комітету з конкурсних торгів на період своєї відсутності).
За рішенням голови комітету з конкурсних торгів можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів замовника для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Робоча група з членів комітету з конкурсних торгів в складі не менше трьох осіб може призначатися головою комітету з конкурсних торгів для розкриття пропозицій конкурсних торгів учасників процедур закупівель. При розкритті пропозицій конкурсних торгів робочою групою протокол про розкриття пропозицій конкурсних торгів підписують члени робочої групи.
На засіданнях комітету з конкурсних торгів підлягають розгляду такі питання:
розподіл функцій окремих його робочих груп;
планування здійснення процедур закупівель;
проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
розгляд скарг;
інші питання відповідно до Положення.
1.7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету з конкурсних торгів, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить 8 осіб. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комітету з конкурсних торгів (або головуючого) є вирішальним.
1.8. Рішення комітету з конкурсних торгів оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету з конкурсних торгів, що брали участь у засіданні.
2. Основні завдання комітету з конкурсних торгів
2.1. Організація процедур закупівель товарів, робіт і послуг з метою підвищення ефективності державних закупівель, раціонального використання коштів, запобігання економічним зловживанням, а також необґрунтованому завищенню цін.
2.2. Забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
2.3. Забезпечення дотримання процедур проведення торгів, вибору переможця на основі критеріїв, які мають бути застосовані для його визначення.
2.4. Запобігання вчиненню дискримінаційних дій до учасників процедур закупівель в процесі організації торгів.
2.5. Прийняття рішень в межах повноважень комітету з конкурсних торгів, що не суперечать чинному законодавству.
3. Головні функції комітету з конкурсних торгів
3.1. Комітет з конкурсних торгів відповідає за організацію процедур державних закупівель товарів, робіт і послуг на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи комітет з конкурсних торгів забезпечує реалізацію таких функцій:

................
Перейти до повного тексту