1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
09.01.2018 № 1
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 641 від 26.04.2019 )
Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 11 жовтня 2012 року № 1314
Відповідно до статті 15 Закону України "Про електроенергетику" , статті 17 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Унести до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 11 жовтня 2012 року № 1314 "Про затвердження Примірних договорів, які укладаються із суб'єктами господарювання, що виробляють електричну енергію з використанням альтернативних джерел енергії" такі зміни:
1) пункт 1 виключити.
У зв'язку з цим пункти 2 - 4 вважати відповідно пунктами 1 - 3;
2) до Примірного договору про купівлю-продаж електричної енергії між державним підприємством "Енергоринок" та суб'єктом господарювання, що виробляє електричну енергію з використанням альтернативних джерел енергії, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур'єр".
Голова НКРЕКП Д. Вовк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
09.01.2018 № 1
ЗМІНИ
до Примірного договору про купівлю-продаж електричної енергії між державним підприємством "Енергоринок" та суб'єктом господарювання, що виробляє електричну енергію з використанням альтернативних джерел енергії
( Див. Примірний договір про купівлю-продаж електричної енергії між державним підприємством "Енергоринок" та суб'єктом господарювання, що виробляє електричну енергію з використанням альтернативних джерел енергії )
1. Підпункт 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 викласти в такій редакції:
"5.2.1. Здійснювати виробництво електроенергії та продаж ДПЕ загального обсягу електроенергії, виробленої об'єктом електроенергетики, що виробляє електричну енергію з альтернативних джерел енергії, за винятком обсягу електроенергії, необхідного для власних потреб зазначеного об'єкта електроенергетики.".
2. У статті 6:
1) пункт 6.1 викласти в такій редакції:
"6.1. Обставинами непереборної сили є надзвичайні та невідворотні обставини, будь-яка надзвичайна та невідворотна обставина, яка впливає на здатність зазначеної Сторони виконувати її зобов'язання, передбачені умовами Договору, обов'язки згідно із законодавчими та іншими нормативними актами і включає в себе (без обмеження) таке:
загрозу війни, збройний конфлікт або серйозну погрозу такого конфлікту, у тому числі, але не обмежуючись цим, ворожі атаки, військові ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратство, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, повна або часткова експропріація або націоналізація, примусове вилучення;
радіоактивне забруднення або іонізована радіація, джерело походження якої знаходиться в Україні;
захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, страйк, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади;
міжнародні санкції та аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, а також погодні умови і стихійне лихо, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха. Для уникнення сумніву до обставини непереборної сили не належить: брак коштів з будь-яких комерційних, економічних або фінансових причин або зміни ринкових умов.";
2) пункт 6.3 доповни словами "відповідно до законодавства".
3. Пункти 7.1 - 7.5 статті 7 викласти в такій редакції:
"7.1. Усі суперечки, претензії та розбіжності між Сторонами, які можуть з'явитися з Договору чи у зв'язку з ним (далі - Спір), вирішуватимуться по можливості шляхом переговорів. Сторони можуть звернутися до Центру з вирішення спорів та переговорів Секретаріату Енергетичного співтовариства щодо сприяння у мировому вирішенні таких Спорів у порядку, що встановлений Процедурним актом Секретаріату Енергетичного співтовариства 2016/3/ECS про заснування Центру з вирішення спорів та переговорів.
7.2. У разі якщо будь-який Спір не може бути вирішений у порядку, передбаченому в пункті 7.1 Договору протягом 30 днів, він підлягає вирішенню відповідно до пункту 7.3 Договору, якщо ВАД є підприємством з іноземними інвестиціями в розумінні Господарського кодексу України. Якщо ВАД не є підприємством з іноземними інвестиціями в розумінні Господарського кодексу України, Сторони мають вирішувати Спір відповідно до пункту 7.4 Договору.
7.3. Якщо ВАД є підприємством з іноземними інвестиціями в розумінні Господарського кодексу України, будь-який Спір, що виникає з Договору або у зв'язку із ним, вирішується в арбітражі за Арбітражним регламентом Міжнародної торгової палати (ІСС) або, за згодою ВАД, у Господарському суді України. Арбітражний суд складається з трьох арбітрів, призначених відповідно до зазначеного регламенту.
Місцем арбітражу є Париж, Франція.
Мовою, яка має використовуватися під час арбітражного розгляду є англійська.
Правом, що застосовується до Договору, є матеріальне право України.
Будь-яке рішення арбітражного суду є остаточним та обов'язковим для виконання Сторонами. Будь-яка із Сторін має право звернутися до будь-якого компетентного суду про визнання та виконання рішення арбітражного суду. Рішення арбітражу може бути оскаржено відповідно до вимог Конвенції про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень від 10.06.1958.
7.4. Якщо ВАД не є підприємством з іноземними інвестиціями в розумінні Господарського кодексу України, будь-який Спір, що виникає з Договору або у зв'язку із ним, передається до господарського суду України відповідно до чинного законодавства про підсудність.
7.5. Ініціювання арбітражного розгляду будь-якою стороною відповідно до пункту 7.3 Договору вважається виключенням того ж спору з підсудності господарським судом України.".
4. Статтю 8 доповнити пунктом такого змісту:
"8.3. У цілях здійснення будь-якого такого фінансування ВАД ДПЕ має право укласти прямий договір з Кредиторами (відповідно до його визначення нижче), в якому ДПЕ поміж іншого погоджується не розривати Договір протягом 120 днів після вручення ДПЕ Кредиторам (або їх агентам) письмового повідомлення про свій намір розірвати Договір через порушення ВАД своїх зобов'язань за Договором, якщо тільки таке порушення не усунуто до перебігу такого 120-денного строку.".

................
Перейти до повного тексту