- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 7/7-540 від 06.06.2001
Щодо способів виконання ремонтних робіт, складу проектно-кошторисної документації та особливостей визначення вартості ремонтно-будівельних робіт з поточного та капітального ремонтів (в тому числі непередбачуваних ремонтів, що виникають при аварійних ситуаціях)
На численні запити організацій щодо способів виконання ремонтних робіт, складу проектно-кошторисної документації та особливостей визначення вартості ремонтно-будівельних робіт з поточного та капітального ремонтів (в тому числі непередбачуваних ремонтів, що виникають при аварійних ситуаціях) Держбуд України, за погодженням з Держкомстатом та Міністерством економіки України, повідомляє.
Комплексний капітальний ремонт об'єктів житла, закладів охорони здоров'я, освіти, культури, як складний і трудомісткий, виконується, як правило, підрядним способом, а роботи з вибіркового капітального ремонту, що охоплюють ремонт лише окремих конструктивних елементів, можуть виконуватись господарським способом.
Поточний ремонт, в основному, виконується господарським способом. При відсутності кваліфікованих кадрів, значних обсягах робіт тощо поточний ремонт доцільно виконувати підрядним способом.
Рішення з цього питання приймає розпорядник коштів.
Визначення понять капітального і поточного ремонтів та перелік основних ремонтно-будівельних робіт, що відносяться до цих видів ремонту, наведені в листі Держбуду України від 13.01.98
N 7/11.
Вартість ремонту житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, що здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій державної власності, визначається у відповідності з Державними будівельними нормами
"Правила визначення вартості будівництва" (ДБН Д.1.1-1-2000) (далі - "Правила"). При ремонті зазначених об'єктів за рахунок інших джерел фінансування ці норми носять рекомендаційний характер, і їх застосування зумовлюється контрактом.
Визначення вартості ремонту об'єктів промислового призначення за рішенням відповідних міністерств та центральних органів виконавчої влади може провадитись за відомчими нормативами, розробленими і затвердженими в установленому порядку, або із застосуванням зазначених
"Правил" з урахуванням відповідних технологічних особливостей галузі.
Виконання ремонтно-будівельних робіт, що здійснюються за рахунок державних коштів підрядним способом, передбачає укладання контракту із відповідною підрядною організацією за результатами тендеру на підставі договірної ціни, визначеної згідно з
"Правилами".
В зв'язку з тим, що при виконанні ремонтних робіт господарським способом відсутнє юридичне підгрунтя для укладання контракту і формування договірної ціни, контракт і договірна ціна в цьому випадку не складається.
................Перейти до повного тексту