- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
Додаток 14
до рішення
Київської міської ради
ПЕРЕЛІК
підприємств і організацій, яким надаються пільги по сплаті земельного податку на 2009 рік
1. У розмірі 90,0 відсотка:
I. Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство Київської міської ради".
II. Державне підприємство "Культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал".
III. Відкрите акціонерне товариство "Домобудівний комбінат "Відрадний", пров. Екскаваторний, 37-а, вул. Козелецька, 24.
IV. Відкрите акціонерне товариство "Завод опоряджувальних матеріалів", вул. Промислова, 7.
V. Відкрите акціонерне товариство "Спеціалізоване будівельно-монтажне управління",вул. Зодчих, 1, вул. Лебединська (промислова зона в Оборонському районі), вул. Будіндустрії, 2.
VI. Дочірнє підприємство "Спеціалізоване управління N 2 відкритого акціонерного товариства "Будмеханізація", вул. Будіндустрії, 4, вул. Затишна (промислова зона в Дарницькому районі), вул. Березняківська, 21/3, вул. Голосіївська, 13.
VII. Дочірнє підприємство "Управління баштових кранів" відкритого акціонерного товариства "Будмеханізація", вул. Патріса Лумумби, 5, вул. Лебединська, 2, вул. Промислова, 4.
VIII. Дочірнє підприємство "Управління спеціальних машин N 2 відкритого акціонерного товариства "Будмеханізація", пров. Деревообробний, 3.
IX. Відкрите акціонерне товариство "Веркон", проспект Перемоги, 67.
X. Відкрите акціонерне товариство "Автотранспортне підприємство N 5", пров. Новопечерський, 5 (з 01.09.2009).
XI. Відкрите акціонерне товариство "Трест Міськбуд-4", вул. Червоноармійська, 66-б, вул. Патріса Лумумби, 9, вул. Червонопрапорна, 28, Залізничне шосе, 1, вул. Урицького, 14 (з 01.09.2009).
2. У розмірі 95,0 відсотка:
I. Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа".
3. У розмірі 99,0 відсотка:
I. Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" в частині:
- площ земельних ділянок, на яких розташовані нежилі будинки (технічні і вільні приміщення) комунальної власності, що не надані власником в оренду;
- площ земельних ділянок, що припадають на орендарів, які орендують приміщення в нежилих будинках комунальної власності міста і користувалися б пільгами відповідно до чинного законодавства за умови користування землею.
II. Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації):
1. Комунальне підприємство по переробці нерудних будівельних матеріалів.
2. Київське комунальне автотранспортне підприємство N 2737.
3. Комунальне підприємство підрядно-спеціалізоване ремонтно-будівельне управління.
4. Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування".
III. Комунальне підприємство "Госпкомобслуговування" за земельні ділянки, на яких розташовані нежитлові будинки та приміщення комунальної власності, які перебувають на балансі підприємства та площ орендарів, лише на приміщення, орендарі яких користуються пільгами по платі за землю відповідно до чинного законодавства; за земельну ділянку, на якій розташоване приміщення, яке орендує комунальне підприємство громадського харчування "Кобза".
IV. Комунальне підприємство "Молочна фабрика-кухня".
V. Комунальне підприємство "Київський метрополітен", структурні підрозділи без права юридичної особи:
1. Електродепо "Дарниця".
2. Електродепо "Оболонь".
3. Електродепо "Харківське".
4. "Вагоноремонтний завод".
5. "Ескалаторна служба".
6. "Служба колії, тунельних споруд і будівель".
7. "Служба сигналізації".
8. "Служба електропостачання".
9. "Електромеханічна служба".
10. "Служба матеріально-технічного постачання".
11. "Служба руху".
12. "Комерційна служба".
13. "Дирекція будівництва метрополітену".
14. "Служба соціального забезпечення".
15. "Служба інформаційних технологій та зв'язку".
VI. Підприємства та структурні підрозділи комунальної корпорації "Київавтодор", крім земельних ділянок, зайнятих об'єктами зовнішньої реклами, малими архітектурними формами, паркувальними майданчиками:
1. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району".
2. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району".
3. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".
4. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району".
5. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району".
6. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печорського району".
7. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району".
8. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району".
9. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району".
10. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району".
11. КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль".
12. КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст".
13. КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва "Київміськсвітло".
14. Комунальне автотранспортне підприємство N 273901.
15. Комунальне автотранспортне підприємство N 273904.
16. Комунальне підприємство "Автодорсервіс".
17. Комунальна корпорація "Київавтодор".
18. Комунальне підприємство "Учбово-курсовий комбінат".
19. Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва".
20. Комунальне підприємство "Підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління".
21. Комунальне підприємство "Підрядне спеціалізоване підприємство будівельно-електромонтажних робіт".
VII. Відкрите акціонерне товариство "Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт".
VIII. Відкрите акціонерне товариство "Київспецтранс".
IX. Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика в частині:
- площ земельних ділянок, що припадають на орендарів, які орендують приміщення і користувалися би пільгами відповідно до чинного законодавства за умови користування землею.
X. Київське комунальне виробниче підприємство "Міськпаливо" за ділянки:
- вул. Михайлівська, 15/1-б;
- Саперно-Слобідський проїзд, 4.
XI. Комунальне підприємство "Водно-інформаційний центр".
XII. Акціонерна енергопостачальна компанія "Київенерго":
1. Апарат управління.
2. СВП "Енергозбут".
3. СВП "Спеценергоавтосервіс".
4. СВП "Енергоавтосервіс".
5. Енергоналадка.
6. Енергосервіс.
7. Теплоелектроцентраль N 5.
8. Теплоелектроцентраль N 6.
9. Завод "Енергія".
10. Теплові мережі.
11. Теплові розподільчі мережі.
12. Житлотеплоенерго.
13. Кабельні мережі.
XIII. Комунальне підприємство "Київпастранс", структурні підрозділи:
1. Тролейбусне ремонтно-експлуатаційне депо N 1.
2. Тролейбусне ремонтно-експлуатаційне депо N 2.
3. Тролейбусне ремонтно-експлуатаційне депо N 3.
4. Куренівське тролейбусне ремонтно-експлуатаційне депо.
5. Подільське трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо.
6. Трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо ім. Шевченка.
7. Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо.
8. Автобусний парк N 1.
9. Автобусний парк N 2.
10. Автобусний парк N 3.
11. Автобусний парк N 4.
12. Автобусний парк N 5.
13. Автобусний парк N 6.
14. Автобусний парк N 7.
15. Автобусний парк N 8.
На правах відокремлених підрозділів:
1. Фунікулер.
2. Станція технічного обслуговування автомобілів.
3. Автостанція "Видубичі".
4. Служба колії.
5. Служба енергетичного забезпечення.
6. Служба організації руху.
7. Служба організації збору та обліку виручки.
8. Служба матеріально-технічного забезпечення.
9. Служба автоматики та зв'язку.
10. Служба по облаштуванню і утриманню зупинок наземного транспорту загального користування "Київтранссервіс".
11. Дирекція по будівництву об'єктів наземного пасажирського транспорту.
12. Навчально-курсовий комбінат.
13. Житлово-експлуатаційна дільниця.
14. Оздоровчо-культурний комплекс.
15. Дитячий лікувально-оздоровчий центр "Кристал".
XIV. Управління освіти Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- загальноосвітній навчальний заклад приватне підприємство "Навчальний заклад "Європейський колегіум", юридична адреса: 01015, м. Київ, вул. Івана Федорова, 28; фактична адреса: 03127, м. Київ, вул. Сечєнова, 9;
- загальноосвітній навчальний заклад "Вальдорфська школа "Михаїл", юридична адреса: 03191, м. Київ, вул. Маршала Якубовського, 7-б;фактична адреса: м. Київ, вул. Крейсера "Аврора", 13-в;
- загальноосвітній навчальний приватний заклад "Хореографічна гімназія "Кияночка", юридична адреса: 03058, м. Київ, вул. Борщагівська, 204-г; фактична адреса: 03033, м. Київ, вул. Володимирська, 79-б;
- приватна школа "Афіни", юридична адреса:03141, м. Київ, вул. Солом'янська, 35-а; фактична адреса: 01032, м. Київ, вул. Л. Толстого, 39/41 (1 - 4 класи).
XV. Управління освіти Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- загальноосвітній навчальний заклад приватне підприємство "Школа - дитячий садок "Олімп", юридична та фактична адреса: 02068, м. Київ, вул. Срібнокільська, 4-а;
- загальноосвітній навчальний заклад приватне підприємство "Спеціалізована школа "Тріумф", юридична та фактична адреса: 02121, м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, 24-б;
- загальноосвітній навчальний заклад "Навчально-виховний комплекс дитячий садок - школа "Гармонія", юридична адреса:02068, м. Київ, вул. Драгоманова, 22, кв. 114; фактична адреса: 02068, м. Київ, вул. Григоренка Петра, 21-а.
XVI. Управління освіти Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- навчальний заклад освіти приватне підприємство "Учбово-творчий культурологічний центр "Аратта", юридична та фактична адреса: 02225, м. Київ, вул. Сабурова Олександра, 11-б;
- навчальний заклад освіти приватне підприємство "Київська загальноосвітня гімназія "Грейс", юридична та фактична адреса: 02156, м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 1-а;
- приватне підприємство "Приватна середня загальноосвітня школа "Співтворчість", юридична та фактична адреса: 02232, м. Київ, просп. Маяковського Володимира, 52-а;
- приватна Лінгвістична гімназія, юридична та фактична адреса: 02222, м. Київ, вул. Беретті Вікентія, 7;
- загальноосвітній навчальний заклад "Навчально-виховний комплекс дитячий садок - школа "Гармонія", юридична адреса: 02068, м. Київ, вул. Драгоманова, 22, кв. 114; фактична адреса: 02066, м. Київ, вул. Жукова Маршала, 30-а (з 01.01.2008);
- навчально-виховний комплекс дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад "Престиж", юридична та фактична адреса: 02232, м. Київ, бульв. Вигурівський, 13-а.
XVII. Управління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- навчальний заклад освіти "Гімназія "Столиця" Київської академії наук у формі підприємства об'єднання громадян, фактична адреса: 01024, м. Київ, вул. Вершигори Петра, 9-б; юридична адреса: 01024, м. Київ, вул. Грушевського Михайла, 28/2-а, оф. 43;
- загальноосвітній навчальний заклад "Гуманітарна гімназія "Гармонія", юридична та фактична адреса: 02192, м. Київ, вул. Жмаченка Генерала, 14.
XVIII. Управління освіти Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- приватна середня загальноосвітня школа "Досвітня зоря", юридична та фактична адреса: 04209, м. Київ, вул. Богатирська, 18-є;
- ліцей туризму, юридична та фактична адреса: 04074, м. Київ, вул. Агрегатна, 9;
- товариство з обмеженою відповідальністю "Гімназія "Пріоритет", юридична та фактична адреса: 04214, м. Київ, вул. Героїв Дніпра, 69;
- приватна загальноосвітня школа I ступеня "Екологія і культура", юридична та фактична адреса: 04213, м. Київ, вул. Північна, 42;
- товариство з обмеженою відповідальністю "Колегіум "Олімп", юридична та фактична адреса: 04201, м. Київ, вул. Полярна, 13-а;
- приватне підприємство "Матусина школа", юридична адреса: 01245, м. Київ, вул. Тимошенка Маршала, 29-в, кв. 52; фактична адреса: вул. Гавро Лайоша, 9-є.
XIX. Управління освіти Печорської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- загальноосвітній навчальний заклад "Спеціалізована школа I - III ступенів з поглибленим вивченням іноземних, мов "Інтелект", юридична м та фактична адреса: 01042, м. Київ, вул. Івана Кудрі, 20.
XX. Управління освіти Подільської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- загальноосвітній навчальний заклад Міжнародна школа I - III ступенів "Меридіан", юридична та фактична адреса: 04108, м. Київ, пров. Квітневий, 5-а.
XXI. Управління освіти Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- товариство з обмеженою відповідальністю "Навчально-виховний комплекс "Святошинська гімназія", юридична та фактична адреса: 03179, м. Київ, вул. Ірпінська, 74-а;
- гімназія "Євроленд" приватного вищого навчального закладу "Європейський університет", фактична адреса: 03194, м. Київ, вул. Литвиненко-Вольгемут, 1-г; юридична адреса: 03115, м. Київ, бульв. Вернадського Академіка, 16-в;
- школа - дитячий садок "Євроленд" Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет", фактична адреса: 03194, м. Київ, вул. Литвиненко-Вольгемут, 4-а;юридична адреса: 03115, м. Київ, бульв. Академіка Вернадського, 16-в.
- приватний загальноосвітній навчальний заклад "Гімназія "Апогей" юридична та фактична адреса: 03062, м. Київ, вул. Чистяківська, 24.
XXII. Управління освіти Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- приватна школа "Афіни", юридична та фактична адреса: 03141, м. Київ, вул. Солом'янська, 35-а (5 - 11 класи);
- школа - дитячий садок I ступеня "Кияночка", юридична адреса: 04119, м. Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 8; фактична адреса: 03058, м. Київ, вул. Борщагівська, 204-г.
XXIII. Управління освіти Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації в частині площ, що орендує:
- товариство з обмеженою відповідальністю "Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов", юридична та фактична адреса: 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 4;
- приватне підприємство "Навчально-виховний комплекс "Умка", юридична адреса:08131, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний 1-б, кв. 14; фактична адреса: 04050, м. Київ, вул. Миколи Кравченка, 20;
- загальноосвітній навчальний заклад "Київський ліцей бізнесу" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю), юридична та фактична адреса: 03113, м. Київ, вул. Лагерна, 30 - 32.
XXIV. Київське будівельне монтажно-експлуатаційне управління N 1 Південно-Західної залізниці в частині площ, що орендуєнавчальний заклад освіти гімназія "Європа" Київської академії наук, фактична адреса: 02099, м. Київ, вул. Санаторна, 12/1, юридична адреса: 01121, м. Київ, вул. Інститутська, 16, кв. 4.
XXV. Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антоновав частині площ, що орендує навчальний заклад освіти гімназія "Прем'єр" Київської академії наук, фактична адреса: 04128, м. Київ, вул. Туполєва Академіка, 3, юридична адреса: 01121, м. Київ, вул. Інститутська, 16, кв. 4.
XXVI. Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" в частині площ, що орендує приватний навчальний заклад "Навчально-виховне об'єднання "Перлина", юридична та фактична адреса: 03087, м. Київ, вул. Ушинського, 20.
XXVII. Комунальне підприємство "Київський іподром".
XXVIII. Відкрите акціонерне товариство "Київмлин".
XXIX. Відкрите акціонерне товариство "Київхімволокно".
XXX. Відкрите акціонерне товариство "Київгаз" та його відособлені структурні підрозділи:
1. Підрозділ аварійно-відновлювальної служби.
2. Філія експлуатації газового господарства N 2.
3. Філія експлуатації газового господарства N 3.
4. Філія експлуатації газового господарства N 5.
5. Філія експлуатації газового господарства N 6.
6. Філія експлуатації газового господарства N 7.
7. Філія експлуатації газового господарства N 8.
8. Філія "Спецгазбудмонтаж".
9. Філія "Спецавтогосподарство".
10. Філія експлуатації газових мереж високого та середнього тиску (газорозподільні комунальні мережі та споруди на них - головні газорегуляторні пункти, газорегуляторні пункти, шафові регуляторні пункти).
11. Головний офіс.
XXXI. ЗАТ ЕК "ДАРтеплоцентраль".
XXXII. Відкрите акціонерне товариство "Завод "Ленінська кузня".
XXXIII. Комунальне підприємство "Житлобудінвест УКБ" по земельних ділянках, на яких здійснюється будівництво соціального житла:
1. вул. Сергія Лазо, 6;
2. вул. Рогозівська, 1-а;
3. Позняки, 4, діл. 36 (дитячий заклад та житловий будинок);
4. перетин вул. Наталі Ужвій та вул. Новомостицької.
XXXIV. Національна спілка художників України.
4. У розмірі 99,9 відсотка:
I. Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" та його структурні підрозділи і підприємства, крім земельних ділянок, зайнятих об'єктами зовнішньої реклами, малими архітектурними формами, паркувальними майданчиками:
Без створення юридичної особи:
1. Міська станція захисту зелених насаджень.
2. Міський декоративний розсадник "Теремки".
3. Служба експлуатації жилого будинку-гуртожитку.
Юридичні особи:
1. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району.
2. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району.
3. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району.
4. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району.
5. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району.
6. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району.
7. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району.
8. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району.
9. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом'янського району.
10. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району.
11. Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство".
12. Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство".
13. Комунальне підприємство "Лісопаркове господарство "Конча-Заспа".
II. Акціонерна компанія "Київводоканал", структурні підрозділи без права юридичної особи:
1. Департамент експлуатації водопровідного господарства.
2. Департамент експлуатації каналізаційного господарства.
3. Технічний департамент.
4. Розрахунковий департамент.
5. Управління капітального будівництва.
6. Управління екологічного нагляду.
7. Головний офіс.
III. Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни).
IV. Комунальне підприємство "Плесо".
V. Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" в частині площ, що орендує Київське об'єднання Спілка самаритян України.
VI. Державне підприємство "Еко" в частині:
- площ земельних ділянок, що припадають на орендарів, які орендують приміщення і користувалися б пільгами відповідно до чинного законодавства за умови користування землею.
VII. Управління освіти Оболонського району в частині площ, що орендують Громадська організація "Центр реабілітації інвалідів-спинальників "Відродження-АРС", Творче об'єднання дітей і молоді з фізичними обмеженнями "Студія ДІМФО", Благодійне товариство допомоги інвалідам та особам із інтелектуальною недостатністю "Джерела", Спілка матерів розумова відсталих інвалідів Оболонського району м. Києва "Сонячний промінь", Товариство реабілітації дітей-інвалідів м. Києва "Дитинство".
VIII. Житлово-експлуатаційні організації усіх форм власності, крім земельних ділянок, зайнятих об'єктами зовнішньої реклами:
- за земельні ділянки під житловим фондом та нежилими приміщеннями, які знаходяться в житловому і нежитловому фонді та використовуються ними для власних потреб, але не з метою одержання прибутку;
- у частині площ земельних ділянок, що припадають на орендарів, які орендують приміщення в нежилих будинках комунальної власності міста і користувались б пільгами відповідно до чинного законодавства за умови користування землею.
IX. Комунальне підприємство "Липкижитлосервіс" в частині площ, що орендує Підприємство об'єднання громадян "Об'єднана редакція періодичних видань "Заклик" Українського товариства сліпих.
Заступник міського голови - секретар Київради |
О.Довгий |
Додаток 15
до рішення
Київської міської ради
Перелік пунктів рішень
Київської міської ради від 26.12.2000 № 156/1133 "Про бюджет міста Києва на 2001 рік" та від 18.12.2003 № 267/1142 "Про бюджет міста Києва на 2004 рік", від 28.12.2004 № 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік", від 28.12.2006 № 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік", від 17.01.2008 № 3/4475 "Про бюджет міста Києва на 2008 рік", дію яких продовжено
1. П. 34 рішення Київської міської ради від 26.12.2000
№ 156/1133 "Про бюджет міста Києва на 2001 рік" : "Установити, що при підготовці та видачі дозвільних документів на виконання проектних робіт (листи-дозволи, архітектурно-планувальні завдання) для будівництва житлових будинків підприємствами, організаціями та установами, незалежно від форми власності та джерел фінансування, виконавчому органу Київської міської ради передбачати розміщення нежилих приміщень на перших поверхах для розташування об'єктів соціальної інфраструктури.".
2. П. 35 рішення Київської міської ради від 26.12.2000
№ 156/1133 "Про бюджет міста Києва на 2001 рік" : "Рекомендувати районним у місті Києві державним адміністраціям не погоджувати розташування та будівництво жилих будинків без розміщення на перших поверхах нежилих приміщень.".
3. П. 27 рішення Київської міської ради від 18.12.2003
№ 267/1142 "Про бюджет міста Києва на 2004 рік" : "Установити, що пропозиції про надання додаткових пільг, в тому числі на транспорті, юридичним та фізичним особам розглядаються лише при наявності обґрунтованих розрахунків, можливостей та джерел фінансування.".
4. П. 32 рішення Київської міської ради від 18.12.2003
№ 267/1142 "Про бюджет міста Києва на 2004 рік" : "Районним у місті Києві радам забезпечити спрямування доходу, одержуваного підприємствами, що перебувають у комунальній власності територіальних громад районів і здійснюють будівництво жилих будинків на замовлення районних в місті Києві державних адміністрацій, на будівництво житла для громадян, що перебувають на квартобліку в районних у місті Києві державних адміністраціях, відселення їх з ділянок забудови, старих та непридатних для проживання будинків.".
5. П. 21 рішення Київської міської ради від 28.12.2004
№ 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік" : "Кошти, отримані від продажу основних засобів організаціями і установами, що фінансуються з бюджету міста Києва або належать до комунальної власності міста, зараховувати до бюджету розвитку міського бюджету і спрямовувати на фінансування заходів, передбачених бюджетом розвитку.".
6. П. 43 рішення Київської міської ради від 28.12.2004
№ 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік" : "Державній податковій адміністрації у місті Києві провести перевірки правильності надання пільг по платі за землю, нарахуванню та сплаті земельного податку.
У разі несвоєчасної сплати земельного податку підприємствами та установами матеріали перевірок направити Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для підготовки пропозицій Київській міській раді щодо вилучення таких земельних ділянок для використання їх згідно з законодавством.
Контроль за правильністю обчислення і справляння орендної плати, нарахування пені за несвоєчасну сплату орендної плати та її стягнення здійснюють органи державної податкової служби за місцем розташування земельної ділянки.".
7. П. 61 рішення Київської міської ради від 28.12.2004
№ 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік" : "Установити, що при відчуженні майна комунальної власності територіальної громади міста Києва втрати нерухомого та іншого майна, яке підпадає в зону забудови ділянок чи зноситься при забудові ділянок компенсуються інвесторами по ринковій (оціночній) вартості, а саме: балансоутримувачу об'єкта перераховується сума, яка дорівнює балансовій залишковій вартості об'єкта на визначену дату, а різниця між ринковою (оціночною) вартістю об'єкта та балансовою залишковою вартістю спрямовується до бюджету розвитку бюджету міста Києва.".
8. П. 72.3 рішення Київської міської ради від 28.12.2006
№ 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік" : "Проводити організаційно-правові дії щодо здійснення запозичень, управління боргом міста Києва (здійснювати операції з боргом міста Києва з метою економії бюджетних коштів та здійснювати реструктуризацію заборгованості за кредитами, залученими містом Києвом, або під його гарантії шляхом укладання з юридичними особами - позичальниками та/або юридичними особами - кредиторами відповідних угод тощо).".
9. П. 72.4 рішення Київської міської ради від 28.12.2006
№ 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік" : "Тимчасово розміщувати бюджетні кошти, в тому числі валютні, в банках та інших фінансово-кредитних установах на умовах платності, терміновості та повернення.".
10. П. 37 рішення Київської міської ради від 17.01.2008
№ 3/4475 "Про бюджет міста Києва на 2008 рік" : "Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в 2008 році застосовувати такі схеми змішаного фінансування будівництва житла: 50 %/60 %/70 % вартості - кошти населення та 50 %/40 %/30 % вартості - кошти спеціального фонду міського бюджету.".
11. П. 82 рішення Київської міської ради від 17.01.2008
№ 3/4475 "Про бюджет міста Києва на 2008 рік" : "Внести зміни до рішення Київради від 20.06.2002 № 28/28 "Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності", виклавши пункт 3 в такій редакції:
"3. Затвердити загальну чисельність працівників виконавчого органу Київської міської ради у кількості 2459 одиниць, в тому числі апарату виконавчого органу Київської міської ради - у кількості 346 одиниць.".
Заступник міського голови - секретар Київської міської ради |
О.Довгий |
Додаток 16
до рішення
Київської міської ради
Основні напрямки
використання коштів програм вирішення Київським міським головою та депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців
I. Видатки, які визначаються функціями держави і передані на виконання місцевому самоврядуванню з метою забезпечення найбільш повного їх виконання на основі принципу субсидіарності (наближення до споживача соціальних послуг, гарантованих державною):
- державне управління;
- освіта;
- охорона здоров'я;
- соціальний захист та соціальне забезпечення;
- культура і мистецтво;
- фізична культура і спорт;
- інші видатки, пов'язані з виконанням делегованих повноважень.
II. Видатки на реалізацію прав та обов'язків органів місцевого самоврядування щодо забезпечення належного функціонування міського господарського комплексу та задоволення потреб жителів міста в сфері соціально-культурних, житлово-комунальних, побутових, торговельних, транспортних послуг і послуг зв'язку, інших заходів, робіт, послуг:
- місцева пожежна охорона;
- позашкільна освіта;
- соціальний захист та соціальне забезпечення:
а) заходи місцевого значення стосовно дітей, молоді, жінок, сім'ї;
б) місцеві заходи соціального захисту окремих категорій населення;
в) заходи щодо підтримки громадських організацій;
- місцеві заходи розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів;
- культурно-мистецькі заходи місцевого значення;
- підтримка кінематографії та засобів масової інформації місцевого значення;
- місцеві заходи з розвитку фізичної культури і спорту;
- утримання громадських приймалень;
- типове проектування, реставрація та охорона пам'яток архітектури місцевого значення;
- транспорт, дорожнє господарство:
а) регулювання цін та тарифів на послуги міського пасажирського транспорту і житлово-комунального господарства за рішеннями органів місцевого самоврядування;
б) експлуатація дорожньої системи місцевого значення (в тому числі роботи, що проводяться спеціалізованими монтажно-експлуатаційними підрозділами);
в) будівництво, реконструкція, ремонт та утримання доріг місцевого значення;
- будівництво, реконструкція, розширення, оснащення та переоснащення діючих об'єктів виробничого і невиробничого призначення;
- заходи з організації рятування на водах;
- погашення та обслуговування боргу органів місцевого самоврядування;
- природоохоронні заходи місцевого значення;
- управління комунальним майном;
- регулювання земельних відносин;
- підтримка розвитку науково-технічного потенціалу міста;
- заходи щодо підтримки малого і середнього бізнесу та вітчизняного виробника;
- участь у зовнішньоекономічній діяльності;
- субвенції Державному бюджету України;
- субвенції районним у місті Києві бюджетам;
- інші видатки, пов'язані з виконанням власних повноважень, спрямованих на забезпечення соціально-економічного і культурного розвитку міста.
III. Видатки на реалізацію додаткових прав Київської міської ради, пов'язані зі здійсненням містом Києвом столичних функцій та додаткових повноважень Київського міського голови:
- участь у вирішенні питань щодо розміщення та створення належних умов функціонування державних органів, представництв інших держав та міжнародних організацій, у протокольних заходах;
- участь у реалізації заходів загальнодержавних програм;
- участь у здійсненні заходів щодо збереження та відновлення пам'яток історії, культури, релігії, архітектури та містобудування, заповідних та природних зон і ландшафтів, що мають національне значення;
- інші видатки, пов'язані з виконанням додаткових повноважень Київського міського голови та Київської міської ради.
Заступник міського голови - секретар Київради |
О.Довгий |
Додаток 17
до рішення
Київської міської ради
(у редакції, затвердженій рішенням
Київської міської ради
)
ЗМІНИ
до Диференційованих нормативів відрахувань частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до бюджету м. Києва підприємствами, організаціями та установами, що належать до комунальної власності м. Києва (до додатка 1 до рішення Київради від 19.07.2005 № 821/3396 ( ra0821023-05 ))
( Додаток 17 в редакції Рішення Київміськради
№ 133/1189 від 19.03.2009, із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради
№ 637/1693 від 18.06.2009,
в редакції Рішення Київміськради
№ 758/1814 від 09.07.2009 )
№ п/п |
Назва підприємства |
Норматив відрахувань, % |
1. |
КП "Київреклама" |
80 |
2. |
КП "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" |
50 |
3. |
КП "Київський інститут земельних відносин" |
50 |
4. |
КП "Київтранспарксервіс" |
15 |
5. |
Підприємства торгівлі (ринки) |
70 |
6. |
ККУП "Фінансова компанія "Житлоінвест" |
30 |
7. |
КП "Житлоінвестбуд-УКБ" |
15 |
8. |
КП по переробці нерудних будівельних матеріалів |
25 |
9. |
КП "Центр ідентифікації тварин" |
20 |
10. |
Київський зоологічний парк |
15 |
Заступник міського голови - секретар Київради |
О.Довгий |
Додаток 18
до рішення
Київської міської ради
ПОРЯДОК
визначення розмірів пайової участі (внесків) забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва
1. Загальні положення
Цей Порядок визначає розмір пайової участі (внеску) забудовників (інвесторів) у створенні (розвитку) соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва з урахуванням оцінки соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції), перепланування, зміни функціонального призначення об'єктів для міста в грошовому виразі (гривнях) без ПДВ у цінах 2009 року.
Пайова участь (внесок) забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (надалі - пайова участь) є внеском, який забудовник (інвестор) має сплатити до бюджету м. Києва без урахування ПДВ. Залучені кошти спрямовуються виключно на фінансування об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, передбачених в Програмі соціально-економічного і культурного розвитку міста Києва.
Пайова участь включає в себе наступні складові:
- відшкодування витрат бюджету м. Києва на розширене відтворення його ресурсів;
- плата забудовника (інвестора) за право реалізувати свій проект будівництва (реконструкції), перепланування, зміни функціонального призначення об'єктів на території столиці.
Цей Порядок застосовується для визначення розмірів пайової участі:
- забудовників (інвесторів), що здійснюють на території міста Києва будівництво (реконструкцію) будь-яких об'єктів, незалежно від їх форми власності;
- при зміні функціонального призначення (перепрофілюванні, переобладнанні тощо) об'єктів виробничого та невиробничого призначення;
- при переплануванні будь-яких об'єктів із зміною та без зміни функціонального призначення на території міста Києва;
- при зміні функціонального призначення житлових будинків (приміщень) на нежитлові відповідно до встановленого порядку.
Пайову участь не сплачують забудовники (інвестори), які здійснюють:
- будівництво (реконструкцію) будь-яких об'єктів на замовлення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та/або органів місцевого самоврядування та/або органів державної влади за кошти державного та/або міського та/або районних у м. Києві бюджетів;
- будівництво житла для соціальне незахищених категорій громадян, які перебувають на квартирному обліку в м. Києві, що підтверджується відповідною районною у м. Києві державною адміністрацією, за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, державних підприємств, організацій, установ тощо;
- будівництво житла в багатоквартирних житлових будинках, а також індивідуальних (котеджних) житлових будинках для сімей, що перебувають на квартирному обліку в м. Києві (підтверджується відповідною районною державною адміністрацією) під площу нормативної забезпеченості житлом черговиків квартобліку та за умов зняття їх з квартобліку після введення будинку в експлуатацію;
- будівництво доступного житла, що збудоване та будується за державної підтримки. Порядок його будівництва та використання встановлено чинним законодавством України;
- будівництво (реконструкцію) спільно з комунальними підприємствами об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, передбачених в Програмі соціально-економічного і культурного розвитку міста Києва;
- реконструкцію (прибудову, добудову, розширення) існуючих індивідуальних (приватних) житлових будинків у межах 50 % від загальної площі;
- будівництво об'єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх та спортивних шкіл, об'єктів позашкільного виховання, охорони здоров'я та соціального забезпечення тощо) за умов передачі їх у комунальну власність територіальної громади міста або району;
- будівництво об'єктів, що споруджуються в порядку компенсації за ті, що підлягають знесенню, за умов передачі новозбудованих об'єктів у комунальну власність;
- добудову об'єктів незавершеного будівництва, що були придбані у процесі приватизації;
- будівництво релігійно-культових об'єктів;
- реставрацію пам'яток архітектури, історії та культури в частині площ, що не перепрофільовуються;
- відтворення втрачених об'єктів історико-архітектурної спадщини в частині площ, що не перепрофільовуються;
- реставрацію об'єктів, що є пам'ятками архітектури, історії та культури, якщо забудовниками (інвесторами) було здійснено відселення за їх кошти із старих та непридатних для проживання житлових будинків або будівель (споруд), придбаних у процесі приватизації об'єктів, в частині площ, що не нарощуються і не перепрофільовуються;
- будівництво об'єктів інженерного забезпечення, енергозбереження та енергопостачання: насосних станцій та теплових мереж, бойлерних, котелень, трансформаторних підстанцій, РП, ПС, ГРП, ЛЕП тощо;
- будівництво представництв іноземних держав відповідно до рішення Віденської конвенції;
- будівництво об'єктів, що споруджуються замість пошкоджених або зруйнованих внаслідок стихійного лиха чи техногенних аварій.
Інвестори, залучені постійно діючою комісією, створеною розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 22.10.2007
№ 1403 "Про затвердження складу постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва", які здійснюють комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду відповідно до статті
12 Закону України "Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду", звільняються від сплати частини пайової участі у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на суму вартості збільшеної площі наданого житла.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5
Правил забудови м. Києва , затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 № 11/2587, при розрахунках обсягів пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку з будівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансової вартості об'єктів соціальної сфери незалежно від їх місця розташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповідними проектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальної власності.
При розрахунках обсягів пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку з будівництвом об'єктів розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму узгоджених з містом фактичних і підтверджених документально витрат (платіжними документи, договорами), понесених забудовником (інвестором) на створення транспортних комунікацій та елементів благоустрою загальноміського значення, що не відносяться до проекту будівництва, незалежно від їх місця розташування (дорожньо-транспортні розв'язки, мости тощо), за умови передачі останніх до комунальної власності міста.
2. Принципи визначення розміру пайової участі
Розмір пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва визначається за принципами:
- Компенсації витрат бюджету міста на розширене відтворення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури: інвестори мають компенсувати витрати бюджету міста на розширене відтворення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури пропорційно до навантаження на інфраструктуру міста, яке вони будуть здійснювати у разі реалізації проекту будівництва (реконструкції).
- Комплексного підходу до розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста: соціальна та інженерно-транспортна інфраструктура розвивається рівномірно по всій території міста.
- Урахування соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції) для міста: розмір пайової участі забудовників (інвесторів) визначається з урахуванням соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції) для міста.
- Сприяння залученню інвестицій в економіку міста: визначення розміру пайової участі з урахуванням соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції) для міста має створювати сприятливі умови для залучення інвестицій в економіку міста.
3. Фактори, що впливають на розмір пайової участі
На розмір пайової участі забудовників (інвесторів) впливають:
- розрахункова вартість створення додаткової соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва в розрахунку на 1 м 2 загальної площі при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів, незалежно від їх форми власності, а також при зміні функціонального призначення діючих об'єктів, в тому числі житлових будинків (приміщень) на нежитлові;
- економічна ефективність галузей народногосподарського комплексу міста;
- пріоритетність напрямків інвестування;
- територіальне розміщення об'єкта будівництва;
- граничний розмір пайової участі, що не перевищує встановленого законом розміру.
4. Порядок залучення і використання пайових коштів забудовників (інвесторів) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва
4.1. Завдання та сфера дії Порядку
Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов'язані з залученням і використанням пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, та при оформленні договорів на сплату пайової участі у зв'язку із:
- будівництвом (реконструкцією) будь-яких об'єктів на території міста Києва, крім тих, що споруджуються (реконструюються) на замовлення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та/або органів місцевого самоврядування та/або органів державної влади за кошти державного та/або міського та/або районних у м. Києві бюджетів;
- переплануванням приміщень із зміною та без зміни функціонального призначення;
- зміною функціонального призначення (перепрофілювання, переобладнання тощо) об'єктів виробничого та невиробничого призначення;
- зміною функціонального призначення житлових будинків (приміщень) на нежитлові відповідно до встановленого порядку.
4.2. Юридична особа, яка виступає від імені міста щодо пайових коштів
У всіх питаннях щодо організації залучення пайових коштів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) виступає в особі Головного управління економіки та інвестицій (далі - Управління).
Головним управлінням (за винятком Головного управління економіки та інвестицій), управлінням, районним в м. Києві державним адміністраціям, комунальним підприємствам та організаціям залучення на будь-яких засадах коштів забудовників (інвесторів) як пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва забороняється, за винятком фінансування конкретних об'єктів, включених до затверджених Київрадою цільових програм за розрахунками, виконаними згідно з кошторисом зазначених об'єктів.
4.3. Платник пайової участі
Пайовий внесок сплачує юридична (фізична) особа або уповноважена нею особа, яка оформляє:
- дозвільні документи на будівництво (реконструкцію), перепланування;
- документи на землекористування для експлуатації та обслуговування об'єктів, при будівництві (реконструкції) яких документація не була оформлена належним чином (земельні питання не вирішені у встановленому порядку);
- документи щодо зміни функціонального призначення об'єктів виробничого та невиробничого призначення;
- свідоцтво про право власності на переплановані об'єкти та проінвестовані нежитлові приміщення;
- документи щодо зміни функціонального призначення житлових будинків (приміщень) на нежитлові відповідно до встановленого порядку.
4.4. Форма сплати
Пайова участь сплачується у формі грошового внеску.
4.5. Вирішення питань щодо пайової участі та розрахунки розмірів пайового внеску
Вирішення питань щодо пайової участі та розрахунки розмірів пайового внеску здійснюються Управлінням після одержання звернення забудовника (інвестора) і документів:
- при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів - документи на землекористування, документи про затвердження у встановленому порядку проектної та кошторисної документації будівництва (реконструкції) з техніко-економічними показниками, листом-погодження Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища;
- при інвестуванні будівництва нежитлових приміщень - договір інвестування, акт прийому-передачі приміщення інвестору, технічний паспорт та погодження з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища функціонального призначення приміщення;
- при переплануванні об'єктів - правоустановчі документи на об'єкт до перепланування, технічний паспорт об'єкта після перепланування та погодження з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища функціонального призначення приміщення (в разі його зміни);
- при зміні функціонального призначення житлових будинків (приміщень) на нежитлові - відповідно до встановленого порядку, після погодження з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища подальшого функціонального призначення.
4.6. Укладання договору про сплату пайової участі
Пайовий внесок сплачується на підставі договору між містом (Управлінням) та забудовником (інвестором). Договір на сплату пайового участі оформляється:
- при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів - після надання забудовником (інвестором) документів про затвердження в установленому порядку проекту, кошторисної документації проекту Комунальним об'єднанням "Центр містобудування та архітектури", з відповідним коригуванням договору після введення об'єкта в експлуатацію, та передує оформленню дозвільних документів на будівництво (реконструкцію) в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю;
- при інвестуванні будівництва нежитлових приміщень - після погодження Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища функціонального призначення та передує оформленню документів про право власності;
- при переплануванні об'єктів - після погодження Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища функціонального призначення (в разі його зміни) та передує оформленню документів про право власності;
- при зміні функціонального призначення (перепрофілювання, переобладнання тощо) об'єктів виробничого та невиробничого призначення;
- при зміні функціонального призначення житлових будинків (приміщень) на нежитлові - відповідно до встановленого порядку, після погодження Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища подальшого функціонального призначення.
4.7. Порядок та терміни сплати
Пайовий внесок сплачується на підставі договору між містом (Управлінням) та забудовником (інвестором).
Пайовий внесок у грошовій формі сплачується в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається у договорі між Управлінням та забудовником (інвестором).
Кінцевий термін сплати пайового внеску встановлюється договором або графіком, визначеним договором, але при будівництві (реконструкції) об'єктів - не пізніше як через календарний місяць після здачі об'єкта в експлуатацію.
................Перейти до повного тексту