1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, N 24, ст. 169 )
Цей Закон установлює правові та організаційні засади проведення прискореного перегляду регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування, щодо їх відповідності принципам державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності та спрямований на забезпечення додержання цих принципів під час здійснення місцевого самоврядування.
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
прискорений перегляд регуляторних актів - комплекс заходів та дій, спрямованих на забезпечення якнайшвидшого приведення регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування, у відповідність із принципами державної регуляторної політики, визначеними у статті 4 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";
інші терміни вживаються у значенні, визначеному в Законі України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Стаття 2. Засади проведення прискореного перегляду регуляторних актів
1. Усі регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування на день набрання чинності цим Законом, підлягають прискореному перегляду в порядку, встановленому цим Законом, протягом 90 днів.
2. Кожен регуляторний акт, прийнятий органом або посадовою особою місцевого самоврядування, підлягає аналізу на відповідність принципам державної регуляторної політики.
3. Органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови зобов'язані забезпечувати участь представників об'єднань суб'єктів господарювання, роботодавців та громадських організацій споживачів (об'єднань споживачів) у прискореному перегляді регуляторних актів на всіх його етапах, визначених у статті 4 цього Закону.
Стаття 3. Робочі комісії з питань прискореного перегляду регуляторних актів
1. Для проведення прискореного перегляду регуляторних актів та залучення до його проведення громадськості сільськими, селищними, міськими головами, Київським міським головою, головою Севастопольської міської ради, головами районних у містах, районних та обласних рад у п'ятиденний строк утворюються робочі комісії з питань прискореного перегляду регуляторних актів (далі - робочі комісії).
2. Робочі комісії, утворені сільськими, селищними, міськими головами, проводять аналіз регуляторних актів, прийнятих відповідно сільськими, селищними, міськими радами, радами міст Києва та Севастополя, їх виконавчими органами, сільськими, селищними, міськими головами, Київським міським головою, головою Севастопольської міської ради. Робочі комісії, утворені головами районних у містах, районних, обласних рад, проводять аналіз регуляторних актів, прийнятих відповідними радами, а робоча комісія, утворена Київським міським головою, проводить також аналіз регуляторних актів, прийнятих районними у місті Києві радами.
3. До складу робочої комісії включаються на паритетних засадах депутати відповідної ради, посадові особи апарату сільської, селищної, міської ради, виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, виконавчого апарату районної у місті, районної, обласної ради, виконавчого комітету районної у місті ради, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань державної регуляторної політики, територіальних органів Антимонопольного комітету України, Міністерства юстиції України та інших центральних органів виконавчої влади, а також представники об'єднань суб'єктів господарювання, роботодавців, громадських організацій споживачів (об'єднань споживачів), наукових установ та окремі фахівці (за згодою).
4. Діяльність робочої комісії ґрунтується на засадах відкритості та гласності.
5. Основною формою роботи робочої комісії є засідання, які в разі потреби скликаються її керівником.
6. Керівник, секретар та інші члени робочої комісії працюють на громадських засадах.
7. Методичні рекомендації щодо формування та організації діяльності робочих комісій з питань прискореного перегляду регуляторних актів затверджуються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної регуляторної політики.
8. Організаційною основою прискореного перегляду регуляторних актів є співпраця та обмін інформацією між робочими комісіями, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, місцевими державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної регуляторної політики.
9. Методична допомога з питань проведення прискореного перегляду регуляторних актів робочим комісіям, органам та посадовим особам місцевого самоврядування, місцевим державним адміністраціям та Раді міністрів Автономної Республіки Крим надається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної регуляторної політики.
Стаття 4. Етапи прискореного перегляду регуляторних актів
1. Прискорений перегляд регуляторних актів проводиться за такими етапами:
1) складання загальних переліків регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування (далі - загальні переліки регуляторних актів);
2) проведення аналізу регуляторних актів;
3) підготовка пропозицій за результатами аналізу регуляторних актів;
4) узагальнення результатів прискореного перегляду регуляторних актів та здійснення контролю за приведенням регуляторних актів у відповідність із принципами державної регуляторної політики.
Стаття 5. Складання загальних переліків регуляторних актів
1. Уповноважені посадові особи місцевого самоврядування у семиденний строк подають робочій комісії список (списки) усіх нормативно-правових актів, прийнятих відповідними органами та посадовими особами місцевого самоврядування, та копії таких актів на паперових та електронних носіях.
2. Робочі комісії у десятиденний строк складають загальні переліки регуляторних актів.
3. Органи та посадові особи місцевого самоврядування зобов'язані в будь-який час протягом строку, встановленого частиною першою статті 2 цього Закону, забезпечувати безперешкодний доступ членів робочої комісії до відомостей (баз даних) про акти відповідних органів та посадових осіб місцевого самоврядування і до текстів цих актів, крім тих, що містять відомості, які становлять державну та іншу захищену законом таємницю, незалежно від того, чи вважають ці органи та посадові особи місцевого самоврядування відповідний акт регуляторним.
Стаття 6. Проведення аналізу регуляторних актів

................
Перейти до повного тексту