- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1100 від 23.08.2007
Зареєстровано в Головному
управлінні юстиції
у місті Києві
28 серпня 2007 р.
за N 21/756
( Розпорядження скасовано на підставі Розпорядження КМДА
№ 197 від 30.03.2010 )
Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА
N 1292 від 01.10.2007 )
Відповідно до Законів України
"Про місцеве самоврядування в Україні",
"Про столицю України - місто-герой Київ",
"Про рекламу", постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003
N 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", рішення Київської міської ради від 27.01.2005
N 11/2587 "Про Правила забудови міста Києва", рішення Київської міської ради від 28.09.2006
N 7/64 "Про створення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)" та з метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами у місті Києві:
1. Затвердити Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, що додається.
2. Встановити, що:
2.1. Дозвільні документи (дозволи, паспорти) на розміщення зовнішньої реклами, надані до набрання чинності цього розпорядження, є дійсними до закінчення строку їх дії.
2.2. Договори, укладені розповсюджувачами зовнішньої реклами з госпрозрахунковою організацією "Київреклама" до набрання чинності цього розпорядження, підлягають приведенню у відповідність до Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Києві, затвердженого цим розпорядженням.
3. Головному управлінню з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
3.1. Спільно з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в тримісячний термін з моменту набуття чинності цього розпорядження виступити замовником та/або розробити та подати на затвердження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- Концепцію розміщення зовнішньої реклами у м. Києві;
- Схему розміщення засобів зовнішньої реклами з прив'язкою до їх зонального розміщення у міському середовищі;
- Класифікатор типових рекламних конструкцій.
3.2. Спільно з комунальним підприємством "Київреклама" в тижневий строк з моменту набуття чинності цього розпорядження привести у відповідність до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затвердженого цим розпорядженням, договори, укладені розповсюджувачами зовнішньої реклами з госпрозрахунковою організацією "Київреклама" до набрання чинності цього розпорядження.
3.3. В тижневий термін з моменту набуття чинності цього розпорядження провести інвентаризацію існуючої мережі рекламних засобів у місті Києві та забезпечити оперативний демонтаж тих рекламних засобів, на які дозвільна документація відсутня. Матеріали інвентаризації, якими встановлено порушення чинного законодавства при встановленні рекламних засобів, передати до судових та/або правоохоронних органів у встановленому законодавством порядку.
3.4. В тижневий строк з моменту набуття чинності цього розпорядження розробити та подати на погодження до комісії з питань розміщення реклами в м. Києві Примірний договір на право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва.
3.5. Щомісячно надавати звіт Київському міському голові про виконання завдань, визначених у п. 3 цього розпорядження.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 02.12.2002
N 2159 "Про Порядок розміщення об'єктів зовнішньої реклами у м. Києві", зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 19.12.2002 за N 92/475;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.02.2003
N 256 "Про внесення змін до Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами у м. Києві", зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 11.03.2003 за N 19/505;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.12.2003
N 2261 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 02.12.2002 N 2159", зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 22.12.2003 за N 89/575;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.07.2004
N 1241 "Про Раду з питань реклами у м. Києві";
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.12.2005
N 2259 "Про затвердження змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.07.2004 N 1241".
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Журавського В.С.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 23.08.2007 N 1100
Зареєстровано в Головному
управлінні юстиції
у місті Києві
28 серпня 2007 р.
за N 21/756
ПОРЯДОК
розміщення зовнішньої реклами в м. Києві
1. Загальні положення
1.2. Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві (далі - Порядок) регулює правові відносини між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та фізичними і юридичними (незалежно від форми власності та підпорядкованості) особами, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м. Києва, та визначає порядок надання дозволів на її розміщення, вимоги до проектування рекламних засобів, визначення та погодження місць встановлення рекламних засобів, розміщення (встановлення, монтаж, нанесення), експлуатації та демонтажу, а також порядок контролю за дотриманням вимог цього Порядку.
1.3. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у наступних значеннях:
робочий орган - Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке уповноважене виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) виконувати покладені на нього функції, передбачені цим Порядком та
Положенням про Головне управління з питань реклами;
КП "Київреклама" - комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковане Головному управлінню з питань реклами та уповноважене виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) виконувати функції з укладення договорів на право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, здійснювати контроль за надходженням плати по договорах, організовувати або здійснювати власними силами та засобами демонтаж самовільно встановлених рекламних засобів, надавати платні послуги та виконувати інші повноваження, передбачені зазначеним Порядком та Статутом підприємства;
Комісія - Комісія з питань розміщення реклами в м. Києві, що створюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та уповноважується виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної; адміністрації) виконувати покладені на неї функції у сфері реклами;
договір на право тимчасового користування місцем(-ями) для розміщення рекламного(-их) засобу(-ів), що перебуває(-ють) у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва (далі - "договір на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва") - трьохсторонній договір, розроблений на підставі затвердженого Комісією Примірного договору, сторонами за яким є: розповсюджувач зовнішньої реклами, робочий орган, КП "Київреклама". Договір на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, реєструється робочим органом;
архітектурно-планувальне завдання на розташування рекламних засобів (далі - АПЗ) -документ, який містить комплекс містобудівних і архітектурних вимог та особливих умов на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних рекламних засобів;
дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці. Рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оформлюється у вигляді розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
вивіска чи табличка - інформація про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, профіль її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), про час роботи, розміщені на внутрішній поверхні (у вітрині) власного чи орендованого особою приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди, не вище першого поверху, або на поверсі, де знаходиться власне чи орендоване особою приміщення, біля входу у таке приміщення;
зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;
місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами у тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом;
розповсюджувач зовнішньої реклами - особа, яка здійснює розповсюдження зовнішньої реклами;
рекламні засоби (РЗ) - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;
самовільно встановлений рекламний засіб - рекламний засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу; після прийняття виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) розпорядження про відмову у продовженні дозволу або його скасування. Не вважається самовільно встановленим рекламний засіб протягом часу розгляду заяви розповсюджувача зовнішньої реклами про продовження дії дозволу до моменту прийняття виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) відповідного рішення за такою заявою;
складний рекламний засіб - засіб, який використовується для розміщення реклами і відповідає декільком з таких ознак:
- розмір загальної площі рекламної поверхні рекламного засобу наземної конструкції будь-якого виду більше 36 кв.м, без врахування виступаючого елемента до 1 кв.м;
- форму якого виготовлено по індивідуальному проекту (нетипова, нестандартна конструкція, не затверджена Головкиївархітектурою);
- дахові установки;
соціальна реклама - інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільне корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.
1.4. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України
"Про рекламу", Типових правилах розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003
N 2067 (далі - Типові правила).
1.5. Дія цього Порядку поширюється на всю територію міста Києва, включаючи розташування рекламних засобів на будинках (будівлях) і спорудах, у тому числі на відкритих майданчиках, на міських вулицях (дорогах), площах тощо, у зелених зонах, на елементах вуличного обладнання, на зовнішніх та внутрішніх поверхнях підземних переходів, інших об'єктах, розташованих на відкритій місцевості, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування. Порядок є обов'язковим для виконання всіма учасниками рекламної діяльності - фізичними та юридичними особами.
1.6. Дія цього Порядку не поширюється на правовідносини, пов'язані з інформацією, яка відбиває інтереси політичних партій, релігійних і громадських організацій та/або призначена для їх підтримки. Розміщення такої інформації здійснюється на окремих рекламних засобах тільки на підставі відповідного розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з врахуванням Законів України
"Про вибори народних депутатів України",
"Про рекламу" та інших актів законодавства України.
2. Порядок утворення, організація роботи та повноваження Комісії
2.1. Комісія є постійно діючим колегіальним дорадчим органом, що створюється виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).
2.2. У своїй діяльності Комісія керується законодавством України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Порядком.
2.3. Головою Комісії є перший заступник голови Київської міської державної адміністрації.
2.4. До складу Комісії входять уповноважені представники структурних підрозділів та комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також можуть входити (за згодою) представники державних установ та громадських організацій, депутати Київради.
2.5. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
2.5.1. Розглядає та погоджує наданий робочим органом або членом комісії проект рішення про встановлення, відмову або скасування пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу або про відмову в установленні такого пріоритету.
2.5.2. Розглядає та погоджує наданий робочим органом проект рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про продовження строку дії, відмову або скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
2.5.3. Розглядає, за поданням робочого органу або члена комісії, та погоджує заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами на розміщення соціальної реклами.
2.5.4. Розглядає питання цінової політики та вносить пропозиції Київському міському голові щодо коригування розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва.
2.5.5. Має право запросити будь-яку додаткову інформацію щодо місця розташування реклами, змісту та інші відомості, які повинні бути надані для розгляду комісії Робочим органом або заявником протягом 3-х календарних днів.
2.5.6. Вирішує інші питання відповідно до цього Порядку.
2.6. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
2.7. Засідання Комісії є правомочними за умови участі в ньому не менше, як половини від загального складу Комісії. Присутність членів комісії на засіданні фіксується в журналі відвідування засідань Комісії.
2.8. Висновки Комісії приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів присутніх членів Комісії. Кожен член Комісії має один голос. У випадку рівного розподілу голосів, голова Комісії має вирішальний голос. Голова Комісії не несе персональної відповідальності за рішення, ухвалені Комісією колегіальне.
2.9. Висновки Комісії оформлюються протоколом, який підписується головою Комісії та усіма членами Комісії, які взяли участь у голосуванні.
2.10. Для організації своєї роботи Комісія створює робочу групу в складі трьох осіб. Склад робочої групи формується за поданням Голови Комісії з структурних підрозділів та комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Координація роботи робочої групи здійснюється Головою Комісії.
2.11. Робоча група відповідно до покладених на неї завдань:
2.11.1. Здійснює організацію засідань Комісії, готує матеріали на засідання Комісії щодо розгляду та погодження наданих робочим органом проектів рішень, готує проекти висновків Комісії.
2.11.2. Здійснює попередній розгляд та підготовку матеріалів для розгляду Комісією питань про погодження Комісією проекту рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу або про відмову в установленні такого пріоритету.
2.11.3. Здійснює підготовку матеріалів з питань цінової політики, готує фінансово-економічне обґрунтування та проект пропозиції щодо коригування розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва.
2.11.4. Здійснює попереднє вивчення заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на розміщення соціальної реклами, готує матеріали на засідання Комісії щодо розгляду та погодження заяв.
2.11.5. Здійснює попередній розгляд матеріалів щодо видачі, продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, скасуванню пріоритету виносить на розгляд та погодження Комісії наданий робочим органом проект рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
2.11.6. Здійснює протокольне оформлення засідань Комісії.
2.11.7. Попередньо розглядає інформацію та відомості, які за рішенням Комісії повинні були надані додатково.
2.11.8. Здійснює інші повноваження відповідно до цього Порядку та рішень Комісії.
3. Робочий орган
3.1. Робочий орган:
3.1.1. Розробляє в межах компетенції нормативно-правові акти, направлені на регулювання діяльності у сфері реклами, вносить в установленому порядку пропозиції щодо зміни та/або доповнення порядку розміщення зовнішньої реклами.
3.1.2. В межах своєї компетенції здійснює контроль за дотриманням встановленого нормативними актами порядку експлуатації та утримання рекламних засобів підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності та фізичними особами. Вимагає від юридичних і фізичних осіб усунення виявлених порушень.
3.1.3. Організовує інвентаризацію рекламних засобів та надає комісії та виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) пропозиції щодо демонтажу рекламних засобів у встановленому порядку.
3.1.4. Реєструє та розглядає заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії.
3.1.5. За попереднім погодженням Комісії приймає рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету, скасування пріоритету на підставі заяви заявника. Згідно рішення комісії протягом 3-х робочих днів надає додаткову інформацію щодо місця розташування реклами, змісту та інші відомості.
3.1.6. Готує та надає на погодження Комісії проект рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про продовження строків дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, відмову у їх наданні або скасування дії дозволів.
3.1.7. Готує проекти рішень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, про відмову у їх наданні, щодо скасування дії дозволів або продовження строку їх дії та подає для прийняття в установленому порядку.
3.1.8. Підписує та видає дозволи на розміщення зовнішньої реклами на підставі відповідного рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.1.9. Відповідно до цього Порядку розробляє, укладає з розповсюджувачами зовнішньої реклами та реєструє договори на право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва.
3.1.10. Надає до Комісії в визначений нею термін перелік рекламних засобів, що підлягають демонтажу у випадках, передбачених цим Порядком.
3.1.11. Здійснює ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів та надає в установленому порядку інформацію для оновлення даних містобудівного кадастру до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.1.12. Подає територіальному органу у місті Києві спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріали про порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами.
3.1.13. Розробляє та подає на затвердження в установленому порядку економічно обґрунтовані диференційовані тарифи оплати за тимчасове користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва.
3.1.14. Готує і надає виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) пропозиції щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом для прийняття відповідного рішення.
3.1.15. Інформує в разі потреби Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про необхідність надання АПЗ на розміщення рекламних засобів.
3.1.16. Приймає заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами на розміщення соціальної реклами та подає їх на погодження в порядку, визначеному п. 15 цього Порядку.
3.1.17. За дорученням представляє інтереси Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в судових органах.
3.2. Робочий орган не може виступати заявником на розміщення рекламних засобів та одержувати дозвіл.
3.3. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники об'єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.
4. КП "Київреклама"
4.1. КП "Київреклама":
4.1.1. Укладає договори з розповсюджувачами зовнішньої реклами на право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва та здійснює контроль за своєчасним надходженням плати за укладеними договорами.
4.1.2. На замовлення розповсюджувача зовнішньої реклами погоджує питання щодо узгодження дозволу із уповноваженими органами (особами) за принципом "Єдиного вікна" на підставі укладених угод.
4.1.3. Організовує або проводить власними силами демонтаж самовільно розміщених рекламних засобів.
4.1.4. Виступає замовником від виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виготовлення та розміщення соціальної реклами.
4.1.5. Надає платні послуги в порядку, визначеному Статутом підприємства.
4.1.6. Здійснює обстеження місць розміщення рекламних засобів відповідно до виданих у встановленому порядку дозволів та надає робочому органу матеріали щодо порушників цього Порядку.
4.1.7. Виконує інші функції, передбачені цим Порядком та Статутом підприємства.
4.2. КП "Київреклама" не може виступати заявником на розміщення рекламних засобів та одержувати дозволи на розміщення зовнішньої реклами.
5. Порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами
5.1. Для одержання дозволу заявник подає до робочого органу заяву встановленої форми, згідно з додатком 1 до
Типових правил, до якої додаються:
- фотокартка та/або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
Перелік документів, що додаються до заяви, є вичерпним.
5.2. За наявності всіх документів, передбачених пунктом 5.1 цього Порядку, заява у присутності заявника реєструється уповноваженою посадовою особою робочого органу у журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами за встановленою формою, згідно з додатком 2 до
Типових правил (далі - журнал реєстрації). Журнал реєстрації повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані, на останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріплюється печаткою.
Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог щодо їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів за встановленою формою, згідно з додатком 4 до
Типових правил.
5.3. Робочий орган протягом трьох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє заявлене місце для розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого замовника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу, а також виконання вимог цього Порядку щодо дотримання відстані між рекламними засобами, про що робочим органом складається акт обстеження заявленого місця із залученням заявника (за його згодою).
Після перевірки місця та в межах строку, відведеного робочому органу на його перевірку, робочий орган подає до Комісії на погодження проект рішення щодо встановлення пріоритету на заявлене місце або вмотивованої відмови в установленні пріоритету.
5.4. Комісія протягом семи робочих днів розглядає та погоджує проект рішення робочого органу про встановлення пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановлені пріоритету, що оформлюється протоколом та повертає робочому органу.
5.5. В день отримання від Комісії протоколу керівник робочого органу приймає рішення про встановлення пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановлені пріоритету, яке оформлюється у вигляді наказу.
5.6. У разі прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, робочий орган протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за встановленою формою, згідно з додатком 3 до
Типових правил та визначає вичерпний перелік уповноважених органів (осіб), з якими необхідно їх погодити, та повідомляє про необхідність укладення договору на право тимчасового користування місцем, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва.
5.7. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох робочих днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь та повертає всі подані заявником документи.
5.8. Пріоритет заявника на місце розміщення рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення.
5.9. Строк встановлення пріоритету на місце розміщення рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу додатково не більш як на три місяці з письмовим повідомленням про це заявника у разі:
5.9.1. Продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;
5.9.2. Письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу з інших підстав, не передбачених підпунктом 5.9.1. цього пункту.
Про продовження строку пріоритету робочий орган письмово повідомляє заявника протягом, трьох робочих днів з моменту прийняття відповідного рішення керівником робочого органу.
5.10. Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розміщення рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні пріоритету, скасування пріоритету на підставі заяви заявника, за яким було встановлено пріоритет, заноситься в журнал реєстрації.
Відмова у встановленні (скасуванні) пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
5.11. Якщо для розміщення складного рекламного засобу необхідно виконати АПЗ та розробити проектно-технічну документацію, робочий орган протягом трьох робочих днів після встановлення пріоритету інформує Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про необхідність надання АПЗ, яке, протягом п'яти робочих днів надає робочому органу та розповсюджувачу зовнішньої реклами відповідне АПЗ або мотивовану відмову щодо можливості розміщення рекламного засобу на заявленому місці.
Відповідно до вимог АПЗ розповсюджувач реклами повинен забезпечити розробку проектно-технічної документації, яка визначає основні її характеристики та взаємозв'язок з прилеглою територією, містить розрахунки на надійність та стійкість навантаженням (вітровим, сніговим тощо) спеціальних конструкцій рекламного засобу, вузлів кріплення тощо.
Проектно-технічна документація рекламного засобу, повинна відповідати ДСТУ ДБН та іншим нормативним документам і повинна містити, зокрема:
- опис рекламного засобу із зазначенням маси та способи його кріплення;
- назву матеріалів, з яких виготовлено рекламний засіб;
- основні розрахунки на навантаження (снігового, вітрового тощо);
- антикорозійний захист відповідно до ДСТУ, ДБН;
- рекомендації щодо експлуатації (з періодичністю обстеження рекламного засобу);
- контрольний розрахунок несучої здатності конструкції;
- габаритні розміри рекламного засобу та фундаменту.
Проектно-технічна документація рекламного засобу подається заявником до робочого органу разом з завіреною розробником проекту копією ліцензії (на право здійснення такого виду діяльності) після погодження його Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища. Для розміщення дахових установок додатково до загальної процедури визначення можливості розміщення, слід виконувати технічне обстеження конструкції даху, а при необхідності - експертизу несучих конструкцій будинку, з висновками щодо можливості розміщення цієї установки.
Якщо рекламний засіб було включено до проектної документації на будівництво розробленої на підставі АПЗ із зазначенням на топографічних планах М:500, додаткове АПЗ на розміщення рекламного засобу в цьому випадку не надається
Розповсюджувач зовнішньої реклами має право вільно обирати ліцензовані проектні організації.
5.12. Протягом трьох робочих днів з дати прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розміщення рекламного засобу, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва, розповсюджувач зовнішньої реклами укладає договір на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва.
5.13. При розміщенні РЗ на місцях, що належать до державної або приватної (колективної) власності, заявник в місячний строк з моменту встановлення робочим органом пріоритету подає до робочого органу за власним вибором лист від власника місця або уповноваженого ним органу (особи), який надає згоду на розміщення зовнішньої реклами на об'єкті державної або приватної (колективної) власності або копію договору на тимчасове користування цим місцем для розміщення РЗ, укладеного з власником або уповноваженим ним органом (особою) (балансоутримувачем).
Плата за тимчасове користування місцем для розміщення рекламних засобів на об'єктах, що належать до державної та приватної (колективної) власності здійснюється на договірних засадах між власником або уповноваженим ним органом (особою) та розповсюджувачем зовнішньої реклами.
5.15. У разі не надання заявником документів, передбачених пунктом 6.8 цього Порядку в установлений строк, визначений пунктами 5.8 та 5.9 цього Порядку, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розміщення рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації. Не додержання заявником, зазначеного строку є підставою для розірвання договору на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва. При цьому кошти, сплачені відповідно до договору на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва заявнику не повертаються.
................Перейти до повного тексту