1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
29.12.2003 N 2475
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1810 від 08.10.2013 )
Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.99 N 2263 "Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації", розпорядження Київського міського голови від 15.12.2003 N 365 "Про затвердження Положення про колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", розпорядження Київського міського голови від 29.08.2003 N 222 "Про перших заступників та заступників голови Київської міської державної адміністрації" та розпорядження Київського міського голови від 01.10.2003 N 267 "Про призначення Стичинського Б. С. заступником голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":
Внести зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.10.2002 N 1970, а саме:
1. У пункті 6 Регламенту слова "на апаратних нарадах у міського голови, першого заступника, заступників голови та керівника апарату Київської міської державної адміністрації" замінити словами "на засіданнях колегії Київської міської державної адміністрації, нарадах у перших заступників, заступників голови та заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
2. У пункті 7 Регламенту слова "на апаратних нарадах у міського голови" замінити словами "на засіданнях Колегії Київської міської державної адміністрації".
3. Пункт 13 Регламенту викласти у наступній редакції:
"13. Для погодженого розгляду питань, що належать до компетенції Київської міської державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності, прийняття відповідних рішень та рекомендацій створюється Колегія Київської міської державної адміністрації (далі - Колегія).
До складу Колегії входять: Київський міський голова (голова колегії), заступник міського голови - секретар Київської міської ради, перші заступники та заступники голови Київської міської державної адміністрації, голови районних у м. Києві державних адміністрацій, окремі керівники головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації.
До складу Колегії можуть входити керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування, народні депутати України, керівники громадських об'єднань, творчих спілок, підприємств, організацій та установ.
Кількісний склад Колегії не повинен перевищувати 60 осіб.
Члени Колегії затверджуються та виводяться зі складу Колегії розпорядженням Київського міського голови.
4. Пункт 14 Регламенту викласти у наступній редакції:
"14. Організаційною формою роботи Колегії є засідання, які проводяться, як правило, щоп'ятниці, позачергові - у разі потреби.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання Колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженого Київським міським головою (головою Колегії) щоквартального переліку питань, у якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, дата проведення засідань та посадові особи, які відповідають за підготовку та своєчасне подання матеріалів.
Додаткові питання до затвердженого квартального переліку вносяться до порядку денного засідання Колегії за рішенням Київського міського голови (голови Колегії) не пізніше, ніж за 3 дні до засідання. Члени Колегії у разі потреби можуть знімати питання з порядку денного засідання тільки за письмовим погодженням з головою Колегії.
Дату, час, місце проведення та порядок денний засідань Колегії визначає голова Колегії.
Організаційно-технічне забезпечення проведення засідань Колегії покладається Київським міським головою на управління організаційної роботи апарату Київської міської державної адміністрації".
5. Пункт 15 Регламенту викласти у наступній редакції:
"15. До кожного з питань порядку денного засідання Колегії головними управліннями, управліннями та службами Київської міської державної адміністрації, відповідальними за підготовку питань, готуються довідковий матеріал, проекти рішень, списки бажаючих виступити та списки учасників, що додатково запрошуються на засідання Колегії, для більш ґрунтовного обговорення питань порядку денного.
Коло службових осіб, які запрошуються на засідання Колегії з питань порядку денного, визначається першими заступниками, заступниками голови
Київської міської державної адміністрації, відповідальними за підготовку питань на засідання Колегії.
Члени Колегії запрошуються на засідання управлінням організаційної роботи апарату Київської міської державної адміністрації. Додатково запрошені на засідання Колегії з окремих питань учасники запрошуються відповідним відділом організаційного забезпечення діяльності першого заступника, заступника голови Київської міської державної адміністрації, який відповідає за підготовку цього питання.

................
Перейти до повного тексту