1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1650 від 11.10.99
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 2377 ( ra0010017-05 ) від 29.12.2004 )
Про порядок розміщення реклами
на міському транспорті
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 756 ( ra0756017-00 ) від 22.05.2000 N 2245 ( ra2245017-01 ) від 22.10.2001 )
( У тексті розпорядження та додатках 1, 2 слова "Комітет транспорту" замінено словами "Головне управління транспорту", слова "Голова Комітету транспорту" замінено словами "Начальник Головного управління транспорту" у відповідних відмінках згідно з Розпорядженням КМДА N 2245 ( ra2245017-01 ) від 22.10.2001 )
Відповідно до ст.17 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ) та з метою встановлення єдиного порядку розміщення реклами на міському транспорті і акумулювання коштів для потреб міського транспорту:
1. Створити комісію з питань розміщення реклами на міському транспорті (далі - Комісія).
2. Затвердити:
2.1. Положення про порядок розміщення реклами на міському транспорті (додаток 1).
2.2. Положення про Комісію (додаток 2).
2.3. Склад Комісії (додаток 3).
3. Доручити Головному управлінню транспорту Київської міської державної адміністрації:
3.1. Виступити замовником розробки концепції реклами на транспорті (далі - Концепція) та подати її на затвердження Комісії в двомісячний термін.
3.2. Провести інвентаризацію транспортних засобів (рухомого складу), що перебувають на балансі ДКП "Київелектротранс", ТВО "Київміськавтотранс", КП "Київський метрополітен" та інших підприємств транспорту комунальної власності територіальної громади м. Києва, об'єктів реклами на інфраструктурі метрополітену та забезпечити приведення угод на розміщення реклами на них у відповідність до цього розпорядження.
3.3. Розробити та подати на затвердження Комісії зразки бланків заяв на одержання дозвільної документації і бланків паспортів об'єктів реклами та дозволів на розміщення реклами на міському транспорті.
3.4. В двомісячний термін визначити робочий орган, передбачений у додатку 1 до цього розпорядження.
4. Головному управлінню транспорту та управлінню з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації забезпечити розробку відповідно до положень Концепції, погодити з Комісією та затвердити спільним наказом прейскурант тарифів на встановлення об'єктів реклами та розміщення реклами на міському транспорті.
5. Встановити, що дія цього розпорядження поширюється на розміщення реклами на міському транспорті комунальної власності територіальної громади м. Києва - на транспортних засобах, що перебувають на балансі ДКП "Київелектротранс", ТВО "Київміськавтотранс", інших транспортних підприємств, а також рухомому складі та інфраструктурі КП "Київський метрополітен" (крім наземних споруд метрополітену), на зупинках громадського транспорту, кіосків із продажу проїзних квитків та товарів народного споживання.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 756 ( ra0756017-00 ) від 22.05.2000 )
6. Виключити з п.5 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.02.98 N 400 ( ra0400017-98 ) "Про порядок розміщення малих архітектурних форм та об'єктів зовнішньої реклами у м. Києві" слово "транспорті".
7. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.04.98 N 730 ( ra0730017-98 ) "Про надання дозволу підприємствам міського пасажирського транспорту розміщувати рекламу на транспортних засобах, які перебувають на їх балансі".
8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації - начальника Головного управління транспорту Салія І.М.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 11.10.99 N 1650
Положення
про порядок розміщення реклами на міському транспорті
Положення розроблено відповідно до Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ) і визначає порядок розміщення реклами на міському транспорті комунальної власності територіальної громади м. Києва.
Воно є обов'язковим для виконання всіма учасниками рекламної діяльності - фізичними та юридичними особами незалежно від їх відомчої підпорядкованості та форм власності:
1. Основні терміни
В цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
- реклама на транспорті - будь-яка спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку засобами реклами на транспорті (вагонах метро, автобусах, мікроавтобусах, тролейбусах, трамваях, таксомоторах, таксі тощо та інфраструктурі метрополітену);
- внутрішня реклама на міському транспорті (далі внутрішня реклама) - будь-яка реклама, що розміщується в середині транспортних засобів (рухомого складу), на зупинках громадського транспорту, кіосків із продажу проїзних квитків та товарів народного споживання;
( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 756 ( ra0756017-00 ) від 22.05.2000 )
- об'єкти реклами - будь-які стаціонарні об'єкти, окремі спеціальні конструкції, малі архітектурні форми, рекламні тумби, будь-які стенди, щити, панно, прапори, екрани, лайтбокси тощо, які розміщуються на інфраструктурі метрополітену та/або транспортних засобах;
- рекламоносії - будь-які місця, які використовуються для розміщення на них реклами (рекламного зображення);
- робочий орган - особа, визначена Головним управлінням транспорту Київської міської державної адміністрації, з метою регулювання діяльності у сфері розміщення реклами на міському транспорті відповідно до цього Положення;
- дозвіл на розміщення реклами на транспорті (в т.ч. на об'єктах реклами) (далі - дозвіл) - документ встановленого зразка, виданий відповідно до цього Положення, який засвідчує право розміщувати рекламу на конкретних рекламоносіях з визначеним терміном дії та відміткою про сплату коштів за діючими тарифами;
- паспорт об'єкта реклами (далі - паспорт) - документ встановленого зразка, виданий відповідно до цього Положення, який визначає місце та засвідчує право встановлення конкретного об'єкта реклами і містить в собі габаритні розміри, фотокартку чи креслення зовнішнього вигляду об'єкта реклами;
- виконавець робіт - фізична або юридична особа, яка визначається робочим органом для здійснення будь-яких робіт із розміщення, нанесення тощо рекламного зображення на рекламоносіях;
- балансоутримувач - підприємство (об'єднання) транспорту, в повному господарському віданні (на балансі) яких знаходяться транспортні засоби, а також інфраструктура метрополітену, на яких розміщується реклама;
- замовник реклами - фізична або юридична особа, яка звертається за розміщенням реклами (рекламні агентства, рекламодавці, тощо).
2. Регулювання діяльності у сфері розміщення реклами на
міському транспорті
2.1. З метою регулювання діяльності у сфері розміщення реклами на міському транспорті Головним управлінням транспорту Київської міської державної адміністрації визначається робочий орган.
2.2. До повноважень робочого органу належать:
- впровадження встановленого, відповідно до цього Положення та Концепції реклами на транспорті (далі - Концепція), порядку розміщення реклами на транспорті;
- приймання, реєстрація та розгляд заявок від замовника реклами на надання дозвільної документації;
- оформлення та видача дозвільної документації замовникам реклами відповідно до цього Положення;
- ведення інформаційного банку даних виданої дозвільної документації;
- подання до Комісії інформації про порушення цього Положення учасниками рекламної діяльності;
- управління та контроль рекламної діяльності відповідно до цього Положення та Концепції;
- розробка, за дорученням Головного управління транспорту, та подання для затвердження (з відповідним обгрунтуванням) прейскуранта тарифів на встановлення об'єктів реклами та розміщення реклами на міському транспорті;
- визначення виконавців робіт, які б забезпечили якісне виконання робіт, контроль за належним станом розміщеної реклами, естетичного вигляду цієї реклами, своєчасну заміну пошкодженого та неякісного рекламного зображення тощо;
3. Порядок одержання дозвільної документації на встановлення
об'єктів реклами та розміщення реклами на міському транспорті
Порядок одержання дозволу на розміщення реклами на
транспортних засобах
3.1. Для одержання дозволу замовник реклами подає робочому органу заявку встановленого зразка.
3.2. Робочий орган:
- ознайомлює замовника реклами з діючими нормативними актами, тарифами, тощо з питань реклами;
- видає замовнику реклами бланк дозволу встановленого зразка на розміщення реклами на транспорті (в т.ч. внутрішньої реклами);
- реєструє заявку в журналі реєстрації заявок та резервує, у разі необхідності, на час погодження дозвільної документації (до 1 місяця) рекламоносії.
3.3. Сюжет реклами розміщується замовником реклами у відповідному місці бланку дозволу, погоджується відділом суспільно-політичного аналізу та мовної політики управління з питань внутрішньої політики Київської міської державної адміністрації та передається до робочого органу.
3.4. Робочий орган погоджує дозвіл з балансоутримувачем, подає його на підпис начальнику Головного управління транспорту або уповноваженій ним особі, видає підписаний дозвіл замовнику реклами протягом 15 днів, з моменту передачі замовником дозволу робочому органу після погодження сюжету реклами згідно з п.3.3 цього Положення.
3.5. Балансоутримувач, в триденний термін з дня видачі дозволу надає виконавцю робіт, визначеному робочим органом, рекламоносій для проведення робіт з розміщення реклами.
При розміщенні реклами на зовнішній частині вагонів метрополітену, рекламоносій надається в термін, відповідно до технічних можливостей метрополітену.
3.6. Дозвіл на розміщення реклами на транспортних засобах видається на термін не менше ніж один місяць, але не більше одного року.
Порядок надання паспорта на об'єкти реклами на міському
транспорті та дозволу на розміщення реклами на них
3.7. Для встановлення об'єктів реклами на міському транспорті (в т.ч. інфраструктурі метрополітену) замовник реклами подає до робочого органу заявку встановленого зразка на отримання паспорта. До заявки додаються:
- три примірники відповідним чином заповненого паспорта;
- фотографічний знімок місця або комп'ютерний макет місцевості (розміром не менш як 6х9 см), де планується встановити об'єкт реклами та його ескіз з конструктивним рішенням (виконується з дозволу відповідних підрозділів метрополітену та, при необхідності, в присутності представника робочого органу);
- копія свідоцтва про державну реєстрацію замовника реклами як суб'єкта підприємницької діяльності в Україні, вірність якої засвідчена нотаріально. Для юридичних осіб - нерезидентів подається документ, що засвідчує їх реєстрацію у країні місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо). Зазначені копія свідоцтва і документ подаються одноразово.
3.8. Робочий орган:
- ознайомлює замовника реклами з діючими нормативними актами, тарифами тощо з питань реклами;
- вивчає архітектурно-планувальні та інженерно-транспортні умови і можливості розміщення об'єктів реклами з виїздом на місце з представниками відповідних служб;
- готує і видає архітектурно-художнє завдання на проектування об'єкта реклами (за необхідністю);
- розглядає і погоджує з відповідними установами та організаціями художньо-естетичний вигляд і конструктивне рішення об'єкта реклами;
- резервує, у разі необхідності, на час погодження дозвільної документації (до 1 місяця) місця для розміщення об'єктів реклами;
- погоджує паспорт з балансоутримувачем та іншими відповідними установами і організаціями, які повинні розглянути питання розміщення реклами у триденний термін;
- передає паспорт на погодження Комісії, подає погоджений Комісією паспорт на підпис начальнику Головного управління транспорту або уповноваженій ним особі, видає підписаний паспорт замовнику реклами.
Паспорт на встановлення об'єкта реклами видається на термін не менше одного, але не більше трьох років.
3.9. Одержання дозволу на розміщення реклами на об'єктах реклами здійснюється в порядку, передбаченому для одержання дозволу на розміщення реклами на транспортних засобах, з урахуванням особливостей, передбачених у п.3.10 цього Положення.
3.10. Робочий орган передає дозвіл на розміщення реклами на об'єктах реклами на розгляд Комісії, подає погоджений Комісією дозвіл на підпис начальнику Головного управління транспорту або уповноваженій ним особі, видає підписаний дозвіл замовнику реклами.
Дозвіл видається на термін не менше одного місяця, але не більше року.
Загальні положення
3.11. Зареєстрована та видана дозвільна документація є підставою для проведення робіт із встановлення об'єктів реклами та/або розміщення реклами (нанесення рекламного зображення) на рекламоносіях.
3.12. За відповідність сюжету та змісту реклами вимогам законодавчих та інших нормативних актів відповідальність покладається на замовника реклами.
3.13. Після здійснення робіт із розміщення реклами на рекламоносіях робочому органу надається фотографічний знімок (розміром не менш як 6х9 см) місця, де розташований об'єкт реклами або транспортного засобу (рухомого складу) на якому встановлено об'єкт реклами та/або розміщено рекламу (нанесено рекламне зображення) (крім випадків розміщення внутрішньої реклами), про що робочий орган належним чином робить відмітку в дозвільній документації.
4. Умови одержання дозвільної документації та відмови у її

................
Перейти до повного тексту