1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2377 від 29.12.2004 Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
4 лютого 2005 р.
за N 10/652
( Розпорядження скасовано на підставі Розпорядження КМДА N 2430 ( ra_004017-06 ) від 28.12.2005 )
Про впорядкування розміщення реклами на
транспорті комунальної власності м. Києва
( Державну реєстрацію Розпорядження скасовано на підставі Висновку Київського міського управління юстиції N 3/34 ( ra3_34019-05 ) від 20.07.2005 )
Відповідно до статей 1, 18 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ), ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), з метою впорядкування розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва та акумулювання коштів для потреб міського транспорту:
1. Затвердити Положення про порядок розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва, що додається.
2. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації та Головному управлінню з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначити розміри плати за послуги з розміщення реклами та за оформлення документації, пов'язаної з розміщенням реклами на транспорті комунальної власності м. Києва на договірній основі.
3. Доручити комунальним підприємствам "Київський метрополітен" та "Київпастранс" оформлення документації, пов'язаної з розміщенням реклами на транспорті комунальної власності м. Києва, та укладання з рекламодавцями договорів про надання відповідних послуг.
4. Встановити, що дія цього розпорядження поширюється на розміщення реклами на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену, що закріплені за КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс" на праві господарського відання.
5. Монтаж та демонтаж спеціальних конструкцій та інженерних комунікацій для розміщення реклами на спорудах підприємств транспорту здійснюється самим підприємством або спеціалізованими підприємствами та організаціями, які забезпечують технічне обслуговування цих споруд, згідно з проектом, розробленим відповідно до технічних умов підприємства транспорту.
6. Плата за оформлення документації, пов'язаної з розміщенням реклами на транспорті комунальної власності м. Києва та інші платежі перераховуються рекламодавцями комунальним підприємствам "Київський метрополітен" та "Київпастранс".
7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.10.99 N 1650 ( ra1650017-99 ) "Про порядок розміщення реклами на міському транспорті".
8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням
Київської міської державної
адміністрації
від 29.12.2004 N 2377
Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
4 лютого 2005 р.
за N 10/652
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розміщення реклами на транспорті
комунальної власності м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва (далі - Положення) регулює правовідносини, що виникають між Головним управлінням транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як уповноваженим власником органом, Головним управлінням з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядкованими комунальними підприємствами "Київський метрополітен" та "Київпастранс" (далі - підприємства транспорту) у зв'язку з розміщенням реклами на транспортних засобах та спорудах зазначених підприємств.
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Реклама на транспорті - реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд (будівлі, павільйони очікування, кіоски з продажу проїзних квитків, станції швидкісного трамваю та метрополітену, опори та поперечини контактної мережі, огорожі) підприємств транспорту загального користування і метрополітену;
Спеціальні конструкції - тимчасові рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби), які використовуються для розміщення реклами;
Рекламоносії - будь-які місця, які використовуються для розміщення на них реклами;
Погодження на розміщення реклами на транспорті (далі - Погодження) - документ встановленого зразка, який засвідчує відповідність реклами, що має бути розміщена, вимогам безпеки і правилам дорожнього руху, технічним умовам підприємств транспорту, цьому Положенню, оформлюється підприємством транспорту та затверджується і видається Головним управлінням транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Рекламодавець - суб'єкт господарювання, який є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження.
1.3. Розміщення соціальної реклами здійснюється відповідно до цього Положення з урахуванням вимог ст. 12 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ).
2. Порядок оформлення Погодження

................
Перейти до повного тексту