1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1221 від 19.09.2007
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 2026 ( ra2026017-11 ) від 02.11.2011 )
Про затвердження Положення про порядок
формування Програми капітальних вкладень
у складі Програми соціально-економічного
та культурного розвитку м. Києва
Відповідно до Закону України "Про інвестиційну діяльність" ( 1560-12 ), Положення про фінансування та державне кредитування капітального будівництва, що здійснюється на території України, затвердженого наказом Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України, Державного комітету у справах містобудування і архітектури України від 23 вересня 1996 року N 127/201/173 ( z0588-96 ), інших законодавчих і нормативно-правових актів України та з метою забезпечення ефективного та цільового використання коштів міського і державного бюджетів, створення конкурентного середовища під час відбору та впровадження інвестиційних проектів в Програмі соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва:
1. Затвердити Положення про порядок формування Програми капітальних вкладень у складі Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва, що додається.
2. Затвердити склад Комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з відбору об'єктів, на будівництво (реконструкцію) яких передбачається залучати кошти міського та державного бюджетів, що додається.
3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на перших заступників та заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 19.09.2007 N 1221
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок формування Програми капітальних
вкладень у складі Програми соціально-економічного
та культурного розвитку м. Києва
Розділ I. Загальні положення
1.1. Положення про порядок формування Програми капітальних вкладень у складі Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва (далі - Положення) розроблене відповідно до Закону України "Про інвестиційну діяльність" ( 1560-12 ), Положення про фінансування та державне кредитування капітального будівництва, що здійснюється на території України, затвердженого наказом Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України, Державного комітету у справах містобудування і архітектури України від 23 вересня 1996 року N 127/201/173 ( z0588-96 ), інших законодавчих і нормативно-правових актів України та визначає механізм формування Програми капітальних вкладень, освоєння та фінансування капітального будівництва за рахунок коштів державного та міського бюджетів.
1.2. Положення запроваджується з метою систематизації комплексу питань, пов'язаних із формуванням, освоєнням та фінансуванням Програми капітальних вкладень у складі Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва, цільового й ефективного використання бюджетних коштів.
1.3. Положення є обов'язковим для головних розпорядників бюджетних коштів, замовників будівництва (підприємств, установ та організацій), що здійснюють капітальне будівництво за рахунок державних, міських та інших капітальних вкладень.
Розділ II. Визначення основних термінів
капітальне будівництво - процес створення нових, а також розширення, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, об'єктів виробничого і невиробничого призначення, пускових комплексів (з урахуванням проектних робіт, проведення торгів (тендерів)) у будівництві, консервації, розконсервації об'єктів;
державні капітальні вкладення - кошти державного бюджету, передбачені на фінансування капітального будівництва;
міські капітальні вкладення - кошти міського бюджету, передбачені на фінансування капітального будівництва;
змішані капітальні вкладення - інвестиції, що спрямовуються на фінансування капітального будівництва, у загальному обсязі яких є частка державних капітальних вкладень;
об'єкти виробничого призначення - об'єкти сфери матеріального виробництва (промисловість, сільське господарство, транспорт та зв'язок, будівництво, торгівля, громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення та інші види діяльності), які передбачають виробництво продукції, її переробку, збут, надання послуг тощо;
об'єкти невиробничого призначення - об'єкти житлового та комунального господарства, закладів охорони здоров'я, фізкультури, соціального забезпечення, освіти, культури, мистецтва, а також науково-дослідних та інших організацій, пов'язаних з розвитком науки;
головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
бюджетне призначення - повноваження, надане головному розпоряднику бюджетних коштів законом про Державний бюджет України або рішенням про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування;
бюджетні асигнування - повноваження, надане розпоряднику бюджетних коштів відповідно до бюджетного призначення на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету;
замовник - юридична або фізична особа, яка замовляє виконання робіт, поставку продукції, надання послуг, пов'язаних з капітальним будівництвом, організовує проведення торгів (тендерів), укладає договори (контракти), контролює хід будівництва та здійснює технічний нагляд за ним, проводить розрахунки за поставлену продукцію, виконані роботи, надані послуги, приймає закінчені роботи;
технічне переоснащення діючих підприємств - комплекс заходів щодо підвищення техніко-економічного рівня окремих виробництв, цехів і дільниць на основі впровадження передової техніки та технології, механізації та автоматизації виробництва, модернізації та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування на нове більш продуктивне. Технічне переоснащення здійснюється без розширення виробничих площ;
розширення діючих підприємств - будівництво нових і розширення існуючих окремих цехів та об'єктів основного, підсобного та обслуговуючого призначення на території діючих підприємств з метою створення додаткових або нових виробничих потужностей;
реконструкція діючих підприємств - переобладнання діючих цехів та об'єктів основного, підсобного та обслуговуючого призначення без розширення існуючих будівель і споруд основного призначення та без збільшення чисельності працівників з одночасним поліпшенням умов їх праці та охорони навколишнього природного середовища, здійснюване з метою вдосконалення виробництва та підвищення його техніко-економічного рівня, збільшення виробничих потужностей, зміни номенклатури продукції та поліпшення її якості;
пусковий комплекс - сукупність об'єктів (або їх частин) основного, підсобного та обслуговуючого призначення, що забезпечують випуск продукції або надання послуг;
черга будівництва - частина будови, що забезпечує випуск продукції або надання послуг, яка може складатися з одного або кількох пускових комплексів.
Розділ III. Порядок подання матеріалів до проекту
Програми соціально-економічного та культурного
розвитку м. Києва
3.1. Головні розпорядники бюджетних коштів, головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) подають Головному управлінню економіки та інвестицій інвестиційні пропозиції до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на наступний рік відповідно до встановлених форм N 35-КБ, N 36-КБ (додаток) з інформаційною довідкою та комплектом дозвільних і розпорядчих документів до 1 липня поточного року.
3.2. По кожному об'єкту передаються наступні документи:
3.2.1. інформаційна довідка - форма N 07-КБ-ІНФ (додаток). Інформаційна довідка повинна містити наступні відомості:
- поштову адресу, район та місце розташування об'єкта;
- розпорядчий документ (назва, номер та дата) щодо необхідності будівництва (реконструкції);
- рішення Київської міської ради про відведення земельної ділянки (номер та дата);
- протокол архітектурно-містобудівної ради (номер та дата) при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- лист-погодження архітектурно-планувальних рішень (номер та дата) Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- позитивний висновок місцевої служби спеціалізованої державної експертної організації (номер та дата);
- розпорядчий документ щодо затвердження проектно-кошторисної документації (номер та дата);
- дозвіл на виконання будівельних робіт (назва, номер та дата), наданий управлінням державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- техніко-економічні показники за проектом (кошторисна вартість, загальна площа, потужність, тривалість будівництва згідно з проектом організації будівництва тощо);
- стан справ на об'єкті на момент заповнення довідки;
- соціальна значимість об'єкта (зазначити які проблеми будуть вирішені в разі спорудження (реконструкції) об'єкта, розрахунки щодо збільшення кількості мешканців, які будуть отримувати послуги після введення об'єкта в експлуатацію (кількість додаткових робочих, пасажирських місць, кількість нових пацієнтів, які зможуть отримувати медичні та соціальні послуги, кількість нових навчальних місць, кількість мешканців, які зможуть обслуговуватися об'єктами водопостачання, водовідведення, енерго- та теплозабезпечення, газопостачання тощо);
- проблеми та наслідки, які можуть виникнути в разі, якщо об'єкт не буде споруджений;
3.2.2. цифрова фотографія будови (або макета) та місцезнаходження об'єкта на карті міста: район міста, вулиця, позначення місця розташування об'єкта (форма N 07-КБ-ІНФ-фото (додаток);
3.2.3. копії дозвільних і розпорядчих документів:
- розпорядчий документ щодо необхідності будівництва (реконструкції об'єкта);
- рішення Київської міської ради про відведення земельної ділянки;
- протокол архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- лист-погодження архітектурно-планувальних рішень Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- позитивний висновок місцевої служби спеціалізованої державної експертної організації;
- розпорядчий документ щодо затвердження проектно-кошторисної документації;
- дозвіл на виконання будівельних робіт, наданий управлінням державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- титульний список будови, погоджений і затверджений в установленому порядку;
- копія наказу про визначення осіб, відповідальних за будівництво (реконструкцію) об'єктів та підготовку аналітичних матеріалів по виконанню показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва.
3.3. Інвестиційні пропозиції (форми N 35-КБ, N 36-КБ (додаток) щодо будівництва (реконструкції) об'єктів, які подаються до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), повинні мати погодження:
- житлове будівництво - з Головним управлінням житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти освіти - з Головним управлінням освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти охорони здоров'я - з Головним управлінням охорони здоров'я та медичного забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти соціального захисту - з Головним управлінням соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти фізкультури та спорту - з Головним управлінням по фізичній культурі та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти культури - з Головним управлінням культури і мистецтв виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- пам'ятки історії та культури, що потребують реставрації (відтворення) - з Головним управлінням охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти водопостачання та водовідведення, зеленого господарства, водного фонду міста, об'єкти санітарної очистки міста, протизсувні заходи, об'єкти дипломатичного призначення - з Головним управлінням комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти транспортного комплексу (метрополітен, тролейбус, автобус, трамвай, таксі, фунікулер, річковий та повітряний транспорт, шляхова мережа, інженерні споруди, шляхопроводи, система контролю тощо) - з Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти зв'язку, інформатизації - з Головним управлінням зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти енергозабезпечення, теплозабезпечення,
газопостачання - з Головним управлінням палива, енергетики та
енергозбереження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації);
- об'єкти, фінансування яких передбачається з залученням коштів на охорону навколишнього природного середовища, - з управлінням охорони навколишнього природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.4. До проекту Програми без оформлення відповідної документації, зазначеної у розділі III, можуть бути подані інвестиційні пропозиції щодо об'єктів, які вирішують питання забезпечення життєдіяльності міста, у разі, якщо рішення про будівництво (реконструкцію) об'єкта прийняте у термін, що унеможливлює проходження необхідних дозвільних процедур до 1 липня, проте може бути здійснене до кінця поточного року.
Розділ IV. Порядок розгляду в Головному управлінні
економіки та інвестицій поданих матеріалів
і формування проекту Програми капітальних вкладень
4.1. Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) доводить письмово Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) граничний обсяг асигнувань на фінансування капітальних вкладень зі спеціального фонду міського бюджету на наступний рік не пізніше 15 липня поточного року.
4.2. Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює аналіз поданих головними розпорядниками коштів інвестиційних пропозицій до проекту програми та формування адресного переліку об'єктів, фінансування яких передбачається за кошти спеціального фонду міського бюджету.
4.3. Для розгляду інвестиційних пропозицій, поданих головними розпорядниками коштів до Програми капітальних вкладень створюється Комісія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з відбору об'єктів, на будівництво (реконструкцію) яких передбачається залучати кошти міського та державного бюджетів (далі - Комісія), яка здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України, рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цього Положення.
Комісія є колегіальним органом. Рішення комісії оформлюється протоколом, що підписується усіма членами комісії та затверджується головою комісії. Члени комісії, які брали участь у її засіданні, зобов'язані підписати відповідний протокол засідання комісії протягом п'яти робочих днів з дати проведення засідання комісії. У випадку наявності у членів комісії окремої думки щодо змісту протоколу або інших заперечень вони підписують протокол із зазначенням в ньому своєї окремої думки. Голова комісії не несе персональної відповідальності за рішення, ухвалені комісією колегіально.
4.4. Складання адресного переліку Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює, з урахуванням наступної черговості:
- проект програми з адресним переліком об'єктів (I редакція) подається на розгляд першим заступникам та заступникам голови міськдержадміністрації, головним управлінням, управлінням, структурним підрозділам міськдержадміністрації та райдержадміністраціям не пізніше 1 вересня поточного року;
- перші заступники, заступники голови міськдержадміністрації, головні управління, управління, структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) в місячний термін надають свої зауваження та пропозиції до проекту Програми (форма N 07-КБ - Проп (додаток);
- Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглядає зауваження і проводить обговорення, здійснює внесення змін до проекту Програми і до 1 листопада формує уточнений проект Програми (II редакція);
- уточнений проект Програми (II редакція) з адресним переліком об'єктів подається на розгляд Комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з відбору об'єктів, на будівництво (реконструкцію) яких передбачається залучати кошти міського та державного бюджетів;
- після висновків Комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з відбору об'єктів, на будівництво (реконструкцію) яких передбачається залучати кошти міського та державного бюджетів, доопрацьований проект Програми з адресним переліком об'єктів розглядається і погоджується відповідними постійними комісіями та фракціями Київської міської ради згідно з регламентом Київради, затвердженим рішенням Київради від 14.06.2006 N 14/14 ( ra_014023-06 ).
- після розгляду та погодження постійними комісіями Київради проект Програми подається на розгляд Київської міської ради та затверджується відповідним рішенням Київської міської ради.
4.5. Додатком до рішення Київської міської ради є "Розподіл асигнувань на фінансування капітальних вкладень за рахунок спеціального фонду міського бюджету", в якому визначені пооб'єктні обсяги фінансування за рахунок бюджету розвитку та цільових фондів спеціального фонду міського бюджету, субвенції з Державного бюджету України.
Розділ V. Порядок доведення основних показників
Програми соціально-економічного та культурного
розвитку м. Києва
5.1. На виконання рішення Київради Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) готує проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому визначаються:
- основні показники Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва;
- порядок виконання робіт на об'єктах та їх фінансування;
- порядок надання пропозицій для внесення змін до Програми;
- термін виконання та надання звітної інформації.
5.2. Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погоджений у встановленому порядку, подається на підпис Київському міському голові не пізніше 14 робочих днів після отримання рішення Київради.
5.3. Підписане розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) доводиться до головних розпорядників бюджетних коштів, головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій).
5.4. Головні розпорядники бюджетних коштів після доведення основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва надають Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 14 днів графіки виконання робіт, затверджені першими заступниками голови Київської міської державної адміністрації, на підставі яких здійснюватиметься фінансування.
Розділ VI. Про порядок внесення змін до Програми
соціально-економічного та культурного розвитку
м. Києва
6.1. В разі необхідності перерозподілу бюджетних коштів між об'єктами в межах асигнувань, передбачених Програмою по головному розпоряднику коштів, або між головними розпорядниками коштів, відповідні зміни вносяться до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва за погодженням з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
6.2. При внесенні головними управліннями, управліннями та іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) пропозицій щодо збільшення видатків на фінансування капітальних вкладень одночасно подаються пропозиції про джерела фінансування цих видатків за формою N 07-КБ-кориг (додаток). При цьому питання збільшення видатків зі спеціального фонду міського бюджету розглядається тільки по конкретних об'єктах в межах загальних асигнувань на фінансування капітальних вкладень.
6.3. Включення об'єктів в Програму капітальних вкладень за рахунок зарезервованих асигнувань здійснюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) після виконання головним розпорядником коштів умов, передбачених в затвердженій Програмі соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на відповідний рік, а саме:
- затвердження або перезатвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації на будівництво об'єкта;
- прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- вирішення питання відведення земельних ділянок - прийняття відповідного рішення Київської міської ради.
Розділ VII. Порядок здійснення видатків на капітальне
будівництво за рахунок державних та міських
капітальних вкладень
7.1. Фінансування капітальних вкладень за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету здійснюється в обсягах, які визначені в Програмі соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на відповідний рік, затвердженій рішенням Київської міської ради при наявності затверджених в установленому порядку титульних списків будов (об'єктів) і титулів на виконання проектно-вишукувальних робіт. Обсяги, визначені в Програмі є граничними і фінансування не перевищує ці обсяги.
7.2. Фінансування об'єктів за замовленням районних в м. Києві державних адміністрацій за рахунок спеціального фонду міського бюджету здійснюється на умовах співфінансування з районних бюджетів у розмірі не менш як 25% суми коштів спеціального фонду міського бюджету, передбачених для фінансування об'єкта.
7.3. Проведення будь-яких робіт на об'єктах, по яких не передбачені асигнування на капітальні вкладення у поточному році або понад визначені у Програмі обсяги та фінансування робіт за рахунок зарезервованих асигнувань без включення до Програми капітальних вкладень, забороняється. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та (або) природного характеру дозволяється в рамках ліквідації останніх, як виняток, проведення та фінансування робіт з будівництва (реконструкції) об'єктів, не передбачених Програмою.
7.4. Відповідно до помісячного розпису спеціального фонду міського бюджету, що надається головним фінансовим управлінням, на підставі затверджених в установленому порядку титульних списків та проектів організації будівництва, головними управліннями, управліннями та райдержадміністраціями розробляються пооб'єктні графіки виконання робіт та фінансування і подаються Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до 15 лютого поточного року.
7.5. Проведення комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів, на фінансування яких в Програмі соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва передбачаються бюджетні асигнування, забезпечується місцевою службою спеціалізованої державної експертної організації.
7.6. Для проектування і будівництва об'єктів, які фінансуються за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету, проектні та підрядні організації залучаються виключно на умовах тендера (конкурсу), які проводяться згідно з законодавством України в установленому порядку.
7.7. Відповідальність за цільове використання коштів міського та державного бюджетів несуть головні розпорядники бюджетних коштів, замовники згідно з законодавством.
7.8. Відповідальність за правопорушення у сфері містобудування несуть згідно з законодавством України підприємства, їх об'єднання установи та організації незалежно від форм власності, які здійснюють проектування, роботи з будівництва, реконструкції та реставрації і які є замовниками у будівництві або поєднують функції замовника і підрядника.
Розділ VIII. Порядок подання звітних документів
по об'єктах капітального будівництва (реконструкції)
та контроль за виконанням встановлених завдань
8.1. Головні управління, управління, структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) щомісячно, до 5 числа місяця, наступного за звітним, надають Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) письмовий звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на відповідний рік, в тому числі освоєння і фінансування капітальних вкладень за формою N 07-КБ-звіт, 07-КБ-звіт-фото (додаток) з розгорнутою пояснювальною запискою, в якій зазначається перелік робіт, виконаних за попередній місяць, причини недовиконання встановлених завдань, заходи, які вживались для забезпечення їх виконання, та пропозиції щодо надолуження відставання.
8.2. Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської, міської державної адміністрації) щомісячно, до 3 числа місяця, наступного за звітним періодом, надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію щодо залучення коштів до цільового фонду спеціального фонду міського бюджету.
8.3. Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоденно та щомісячно, до 8 числа місяця, наступного за звітним періодом, надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію про стан фінансування об'єктів капітального будівництва за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету за формою N 07-КБ-ГФУ (додаток);
8.4. Головне управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щомісячно, до 3 числа місяця, наступного за звітним періодом, надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію про надходження коштів до цільового фонду спеціального фонду міського бюджету від продажу на конкурсних засадах жилої площі, отриманої від замовників (забудовників) в порядку, передбаченому розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.07.2007 N 892 ( ra0892017-07 ) "Про затвердження Тимчасового порядку продажу на конкурсних засадах квартир, одержаних від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянок для будівництва жилих будинків у м. Києві", відповідними рішеннями Київради тощо, за формами N 07-КБ-ГУЖЗ (табл. 1), N 07-КБ-ГУЖЗ (табл. 2) (додаток) з письмовим звітом про подальше використання одержаних коштів цільового фонду спеціального фонду міського бюджету, а також одержаної загальної жилої площі.
8.5. Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щомісячно, до 3 числа місяця, наступного за звітним періодом, надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію про одержання коштів від продажу земельних ділянок під забудову на конкурсних засадах (аукціонах) за формою N 07-ЗЕМ (додаток).
8.6. Питання освоєння капітальних вкладень та стану фінансування об'єктів, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва, розглядається щомісячно на спільних нарадах в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за участю головних управлінь, управлінь, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій).
Розділ IX. Окремі питання
9.1. Виконавчим органам районних у м. Києві рад (районним у м. Києві державним адміністраціям):
- при погодженні розташування об'єктів на відповідних територіях районів надавати пропозиції Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища щодо забезпечення комплексної забудови цих територій об'єктами соціального призначення та інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до існуючих норм та правил (ДБН);
- у своїх розпорядженнях на перепланування та перепрофілювання об'єктів виробничого та невиробничого призначення, внаслідок чого вносяться зміни до функціонального призначення цих об'єктів, передбачати умови щодо перерахування пайових внесків на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва за Нормативами для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, затвердженими рішенням Київради від 27.02.2003 N 271/431 ( ra0271023-03 ) (із змінами та доповненнями);
- не приймати в експлуатацію об'єкти, споруджені з порушенням
вимог щодо комплексної забудови та без наявності довідок Головного
управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації) про сплату пайових
внесків на створення соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Києва та компенсацію за підготовку території, в
тому числі гідронамив, якщо така компенсація передбачена умовами
надання земельних ділянок.
9.2. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- при прийнятті рішення щодо видачі дозвільних документів на виконання проектних робіт (листи-дозволи, архітектурно-планувальні завдання тощо) та на будівництво жилих будинків підприємствами, організаціями та установами незалежно від форм власності та джерел фінансування передбачати умови щодо забезпечення комплексної забудови територій, в тому числі розміщення і будівництво одночасно зі спорудженням жилих будинків, об'єктів соціальної сфери (дитячі дошкільні заклади, загальноосвітні школи, об'єкти охорони здоров'я тощо) згідно з розрахунками щодо забезпечення населення об'єктами соціальної сфери. При цьому при розрахунках обсягів пайової участі інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку з будівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансової вартості зазначених об'єктів соціальної сфери, спорудження яких передбачено відповідними проектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальної власності;
- під час проектування, будівництва нових і реконструкції існуючих об'єктів жилого та громадського призначення, передбачати облаштування під'їздів, сходин, інших громадських місць спеціальним обладнанням для пересування людей з обмеженими фізичними можливостями;
- щомісячно, до 3 числа місяця, наступного за звітним періодом, надавати Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звіти щодо надання листів-погоджень архітектурно-планувальної частини затверджувальної стадії проектної документації та врахування вимог щодо розміщення і будівництва одночасно із спорудженням жилих будинків об'єктів соціальної сфери за формою N 07-КБ-ГоловАПУ (додаток).
9.3. Головному управлінню комунальної власності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оформлювати установчі документи права власності на об'єкти нерухомого майна виключно за наявності довідки Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про виконання умов пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва і про компенсацію за підготовку території, в тому числі гідронамив, якщо така компенсація передбачена умовами надання земельних ділянок.
9.4. Управлінню державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- видавати дозволи на виконання будівельно-монтажних робіт за умов оформлення замовниками з Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) договорів щодо сплати пайових внесків на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва і про компенсацію за підготовку території, в тому числі гідронамив, якщо така компенсація передбачена умовами надання земельних ділянок;
- акти про приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів реєструвати виключно за наявності довідок Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про сплату пайових внесків на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва і про компенсацію за підготовку території, в тому числі гідронамив, якщо така компенсація передбачена умовами надання земельних ділянок.
Розділ X. Прикінцеві положення
10.1. Контроль за використанням коштів, виділених з міського бюджету здійснюється в установленому законодавством порядку.
10.2. Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально подає Київській міській раді письмовий звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва.
10.3. У разі відсутності коштів спеціального фонду міського бюджету, необхідних для фінансування об'єктів, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва, замовники забезпечують виконання робіт в обсягах, необхідних для підтримання безперервності технологічного циклу (недопущення руйнування об'єкта внаслідок впливу факторів оточуючого середовища) тощо. При цьому останні не несуть відповідальності за недотримання графіків виконання робіт лише у разі недофінансування чи призупинення фінансування об'єкта понад 3 місяці. Питання відновлення фінансування об'єктів у потрібних обсягах вирішується першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації та оформлюється відповідними дорученнями Київського міського голови.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський
Додаток
до Положення
Форма N 35-КБ
Київська міська державна адміністрація
Пропозиції до Програми капітальних вкладень
на ____ рік
ПЕРЕЛІК
проектів, що підлягають розробці в ____ році
по об'єктах, які заново розпочинаються будівництвом,
а також які намічені до реконструкції та розширення
Головний розпорядник коштів: ________________________________ Замовник: ___________________________________________________
Галузь: _____________________________________________________ Назва ген. проектної організації: ___________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Найменування та | Джерело |Підстава для|Рік початку| Один. | Потужність | Прогнозна | Стадія | Кошторисна (договірна | Дата |
|місцезнаходження |фінансування|проектування| та | виміру | будови |кошторисна |проектування| вартість) | приймання |
|будови (об'єкта) | | |закінчення |потужності|(об'єкта), що| вартість | | проектно-вишукувальних | проектно- |
|характер та черга| | |будівництва| |проектується,|будівництва| | робіт за стадіями | кошторисної |
|будівництва, | | | | | в |(тис. грн.)| | проектування (тис. грн.) |документації,|
|назва продукції | | | | | натуральних |-----------| |----------------------------| дата |
|та одиниця її | | | | | одиницях |всього| в | |Всього|Очікуване |Прогноз|затвердження |
|виміру | | | | | виміру | |т.ч.| | |виконання на |на |проектно- |
| | | | | | | |БМР | | |01.01.200_ р.|200_ р.|кошторисної |
| | | | | | | | | | | | |документації |
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
|-----------------+------------+------------+-----------+----------+-------------+------+----+------------+------+-------------+-------+-------------|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дата _____________________
Керівник (посада) ____________________ Підпис _____________
Виконавець ___________________________ Телефон ____________
Додаток
до Положення
Форма N 36-КБ
Київська міська державна адміністрація
Пропозиції до Програми капітальних вкладень на ____ рік
ПЕРЕЛІК
об'єктів, які намічені до будівництва, реконструкції
та розширення в 200_ році
Головний розпорядник коштів: ________________________________ Замовник: ___________________________________________________
Форма власності замовника ___________________________________ Галузь: _____________________________________________________
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Найменування| Джерело | Термін | Згідно з | Очікуване | Проект програми | Назва |Підстава для| Дата та | Дата та |
| |фінансування|будівництва| проектно-кошторисною |виконання на | капітальних | країни | включення | номер | номер: |
| | | | документацією |01.01.200_ р. | вкладень на 200_ |іноземного| об'єкта в | рішення |позитивного |
| | | | | КВ | рік |інвестора |програму та | Київради | висновку |
| | | | | БМР | | | виділення | про | служби |
| | | |----------------------+---------------+------------------| | бюджетних |відведення| "Київдерж- |
| | | |Потужність,|Кошторисна|Всього,|В т.ч. |Всього,|Введення в| | коштів на |земельної |експертиза",|
| | | | одиниця | вартість | тис. |200_ р.| тис. | дію | |будівництво |ділянки |документа |
| | | | виміру | КВ | грн. | тис. | грн. |потужності| |(дата та | | про |
| | | | | БМР, | | грн. | |(квартал) | |номер | |затвердження|
| | | | |тис. грн. | | | | | |розпорядчого| |ПКД |
| | | | | | | | | | |документа) | | |
|------------+------------+-----------+-----------+----------+-------+-------+-------+----------+----------+------------+----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|------------+------------+-----------+-----------+----------+-------+-------+-------+----------+----------+------------+----------+------------|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Підприємства і організації, підпорядковані
міськдержадміністрації, подають заповнену форму Головному
управлінню економіки та інвестицій у складі повного комплекту форм
програми капітальних вкладень.
2. Форми, заповнені не всіма показниками, неякісно, прийматись та розглядатись не будуть.
3. Показники форм подаються в діючих цінах поточного року.
4. При наявності іноземного інвестора сума іноземної інвестиції по об'єкту записується з назвою джерела "іноземні інвестиції" в тис. грн.
5. При зміні показників кошторисної вартості по перехідних об'єктах та по об'єктах, що знов розпочинаються, проти затверджених у переліках проектів подаються конкретні обгрунтування з зазначенням номеру і дати розпорядчого документу про затвердження або перезатвердження кошторису.
Дата _____________________
Керівник (посада) ____________________ Підпис _____________
Виконавець ___________________________ Телефон ____________
Додаток
до Положення
Форма N 07-КБ-ІНФ
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
_____________________________________________________
(найменування об'єкта)
------------------------------------------------------------------
| | Суть питання | Інформація |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 1. |Адреса, район розташування | |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 2. |Розпорядчий документ про |Зазначити назву, N та дату |
| |необхідність будівництва |документа (на об'єкти |
| |(реконструкції) |кошторисною вартістю понад |
| | |10,0 млн. грн. надати нові |
| | |розпорядження КМДА). |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 3. |Рішення Київської міської |Зазначити N та дату. |
| |ради про відведення земельної| |
| |ділянки | |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 4. |Розпорядчий документ про |Зазначити назву, N та дату |
| |затвердження |документа. |
| |проектно-кошторисної |Якщо ПКД не затверджена |
| |документації |надати інформацію щодо |
| | |термінів її затвердження. |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 5. |Дозвіл на виконання |Зазначити N та дату. |
| |будівельних робіт, наданий | |
| |ДАБК | |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 6. |Техніко-економічні показники |Зазначити кошторисну вартість|
| |по проекту: |(в т.ч. будівництва та |
| | |обладнання), загальну площу, |
| | |потужність, тривалість |
| | |будівництва згідно ПОБ тощо. |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 7. |Стан справ на об'єкті на |Надати конкретний перелік |
| |теперішній час |виконаних робіт, та роботи, |
| | |які необхідно виконати у |
| | |2007 році (з помісячним |
| | |графіком по видах робіт, що |
| | |відповідають проекту |
| | |організації будівництва). |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| 8. |Соціальна значимість об'єкта |Перелічити проблеми, які |

................
Перейти до повного тексту