1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.12.2015 р. N 1196
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 294 від 27.04.2016 )
Про затвердження Положення про управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до законів України "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", Положення про апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу від 07 вересня 2011 року N 1627 , та враховуючи розпорядження Київського міського голови від 20 січня 2015 року N 22 "Про зміни в структурі апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":
1 Затвердити Положення про управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність:
- пункт 2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 липня 2012 року N 1252 "Про затвердження положень про управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)";
- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 жовтня 2014 року N 1217 "Про внесення змін до Положення про управління матеріально-технічного та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
Голова В. Кличко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
09 грудня 2015 року N 1196
ПОЛОЖЕННЯ
про управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Управління) є структурним підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Управління утворено з метою організації матеріального та господарського забезпечення діяльності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядковується безпосередньо керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
2. ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. Матеріальне та господарське забезпечення ефективної і безперебійної роботи Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), створення належних умов праці шляхом реалізації господарських функцій, покладених на Управління і прийняття необхідних для цього управлінських рішень, в межах фінансування на поточний рік.
2.2. Забезпечення інженерно-технічного обслуговування комп'ютерної техніки, засобів зв'язку і телекомунікацій.
2.3. Забезпечення ефективного використання бюджетних коштів за бюджетними програмами, відповідальним виконавцем яких визначено Управління.
2.4. Розроблення заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріальних ресурсів.
2.5. Збір, аналіз і узагальнення інформації, наданої структурними підрозділами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), щодо потреби в матеріальних засобах (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, витратні матеріали, засоби зв'язку і телекомунікацій тощо).
2.6. Формування та надання пропозицій керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до бюджетних запитів до проекту бюджету міста Києва на наступний рік за бюджетними програмами головного розпорядника бюджетних коштів.
2.7. Збір, аналіз і узагальнення пропозицій до річного плану закупівель стосовно закупівель канцелярського приладдя, паперу, господарських товарів, штемпельної продукції, технічних засобів, запасних частин, побутової техніки, комп'ютерної техніки, витратних матеріалів, засобів зв'язку та інших матеріальних ресурсів від структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та всіх необхідних послуг для забезпечення безперебійної роботи апарату і передача цих пропозицій управлінню бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розгляду та прийняття рішення комітетом з конкурсних торгів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для організації та проведення торгів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету.
2.8. Участь у роботі комітету з конкурсних торгів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для організації та проведення торгів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету з питань матеріального забезпечення роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.9. Забезпечення структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріальними засобами (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, технічні засоби, витратні матеріали, засоби зв'язку тощо) відповідно до затверджених норм.
2.10. Здійснення обліку матеріальних засобів, проведення розподілу і закріплення комп'ютерної, офісної, копіювальної, побутової техніки за працівниками апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.11. Підтримання в належному робочому стані комп'ютерної техніки, телекомунікаційних систем та засобів зв'язку, здійснення постійного контролю за їх належною експлуатацією.
2.12. Забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) всіма видами зв'язку, контроль за роботою внутрішньої АТС, "Укртелекома" та "Укркома".
2.13. Здійснення належного оформлення первинних документів на приймання, зберігання, видачу і списання матеріальних засобів, закріплених за посадовими особами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які не придатні для подальшого використання.
2.14. Участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей, що перебувають на балансі апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.15. Організація та підготовка договорів про здійснення закупівель послуг з перевезення пасажирів наземним транспортом поза розкладом (транспортні послуги для службових поїздок) з метою транспортного обслуговування Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівників структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і здійснення відповідного контролю.
2.15.1. Підготовка списку осіб із зразками їх підписів, які мають право виклику, користування автомобілем (автомобілями) та оформлення подорожнього листа, а також внесення відповідних змін до списку.

................
Перейти до повного тексту