1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання
РІШЕННЯ
09.07.2009 № 772/1828
Про внесення змін до рішення Київради від 15.03.2007 № 260/921 "Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Києві"
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо соціально-економічного розвитку міста Києва" від 24.04.2009 № 266/2009, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081, постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 525 "Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 № 176, та з метою впорядкування та належної організації перевезень пасажирів у місті Києві Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Київради від 15.03.2007 № 260/921 "Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Києві", а саме: викласти додаток до рішення у новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань транспорту та зв'язку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 09.07.2009 № 772/1828
УМОВИ
організації та проведення конкурсу на право перевезення пасажирів міськими автобусними маршрутами загального користування у м. Києві
Загальні положення
1. Ці умови, що розроблені відповідно до законів України "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про автомобільний транспорт", постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 525 "Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.97 № 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" (зі змінами), доповнюють та конкретизують вимоги щодо проведення конкурсу на право перевозити пасажирів міськими автобусними маршрутами загального користування в м. Києві і є обов'язковими для виконання Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Організатор), робочим органом конкурсного комітету (далі - Робочий орган), конкурсним комітетом та перевізниками (далі - Перевізники).
2. Метою проведення конкурсу є створення конкурентного середовища, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та відбір на конкурсних засадах Перевізників, які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування міських пасажирських маршрутів, створення безпечних та комфортних умов, виконання необхідних обсягів перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Києві.
3. Об'єктом конкурсу є окремий міський автобусний маршрут (група маршрутів) загального користування. Об'єкт конкурсу визначається Організатором.
4. У конкурсі на визначення пасажирського Перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості транспортні засоби відповідного класу та відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт".
Транспортні засоби, які претендент пропонує використати для перевезень у м. Києві, повинні мати не менше 21 місця для сидіння, кількість дверей входу-виходу не менше двох і бути обладнаними пристроями для їх автоматичного відкривання та двигунами, що відповідають нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2", відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, мати відповідний сертифікат, бути зареєстрованими відповідно до чинного законодавства, перебувати в належному технічному і санітарному стані, строк використання їх не повинен перевищувати семи років. У разі відкриття нового автобусного маршруту загального користування мають використовуватися лише ті транспортні засоби, строк використання яких не перевищує п'яти років.
Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мати водійське посвідчення з відкритою категорією "Д", загальний водійський стаж не менше п'яти років, бути застрахованими згідно з чинним законодавством.
Перевізники зобов'язані обладнати транспортні засоби, які використовуються для перевезень пасажирів у м. Києві в усіх режимах руху, до 01.01.2010 системами GPS, GPRS та підключитися до системи автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом Організатора.
5. У центральній частині міста (перелік вулиць визначається відповідним рішенням Київської міської ради) перевезення мають здійснюватись автобусами великої та надвеликої місткості, що працюють у звичайному режимі руху, виготовленими за новітніми технологіями, з низьким рівнем підлоги, пристосованими для перевезення інвалідів на візках, а також обладнаними двигунами, що відповідають нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2".
Даний пункт має бути введений в дію після детального дослідження існуючих пасажиропотоків, здійснення прогнозування зростання навантажень на міську транспортну інфраструктуру.
6. Організатор затверджує умови конкурсу, до яких включаються обгрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть у межах визначеного об'єкта конкурсу, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками та державними соціальними нормативами у сфері транспортного обслуговування пасажирів (регулярність руху, питання диспетчерського контролю та управління перевезеннями тощо), режим руху, що повинні відповідати зазначеним Умовам.
7. До участі у конкурсі не допускаються юридичні або фізичні особи, які:
7.1. Визнані банкрутами, або щодо яких порушено процедуру банкрутства (за винятком тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які проходять процедуру ліквідації як суб'єкти господарювання.
7.2. Подали на розгляд документи не у повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію.
7.3. Не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт".
7.4. Пропонують використовувати автобуси, переобладнанні з вантажних автомобілів.
7.5. Мають несплачені штрафні санкції, накладені Головавтотрансінспекцією або Державтоінспекцією МВС, не оскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).
7.6. Не мають власної чи орендованої матеріальної бази, яка забезпечує 100 % збереження рухомого складу в нічний час, проведення технічного обслуговування, можливості власними спеціалістами проводити передрейсовий медогляд водіїв та техогляд автобусів.
7.7. Не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, обумовлених об'єктом конкурсу, та тих, що вже мають виконуватися відповідно до чинних договорів.
8. Перевізники різних форм власності, які працюють на міській маршрутній мережі, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування зобов'язані:
8.1. Забезпечувати роботу рухомого складу на маршрутах за встановленим розкладом руху та відповідною організацією диспетчерського управління з використанням системи автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом і безготівкового розрахунку за допомогою електронних платіжних засобів.
8.2. Визначати в салоні транспортних засобів місця для дітей та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.
8.3. Транспортні засоби оснастити:
8.3.1. Вентиляційними системами.
8.3.2. Технічними засобами для оголошення зупинок.
8.4. Відповідними логотипами підприємств.
8.5. Водіїв та кондукторів забезпечити форменим одягом.
8.6. Інформацією на видному місці щодо максимальної кількості пасажирів, яку вміщує цей транспортний засіб.
8.7. На автобусних маршрутах, які працюють у режимі маршрутного таксі, здійснювати посадку/висадку пасажирів на вимогу пасажирів тільки на зупинках громадського транспорту, що визначені Організатором перевезень.
8.8. Заборонити водіям транспортних засобів під час руху:
8.8.1. Розмовляти з пасажирами.
8.8.2. Розмовляти по стільниковому телефону.
8.8.3. Вживати їжу та палити.
8.8.4. Видавати квитки та розраховуватися за проїзд з пасажирами.
8.8.5. Перевищувати максимально граничну швидкість руху, встановлену Правилами дорожнього руху .
8.9. Не допускати до перевезень пасажирів, які порушують громадський порядок, знаходяться у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, забруднюють салон, пасажирів та їхні речі.
8.10. Водії зобов'язані видавати квитки на проїзд пасажирам під час зупинки або стоянки транспортного засобу.
9. До проведення конкурсу на автобусному маршруті Організатором повинні бути визначені місця для зупинок з урахуванням пасажиропропускної спроможності зупинки залежно від кількості транспортних засобів, що одночасно можуть здійснювати посадку/висадку пасажирів на зупинці. У разі, якщо пропускна спроможність існуючої зупинки не відповідає Правилам розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту КДП 204/12 Україна 240-95, Організатору необхідно провести роботи з розширення зупинки або облаштування нової.
10. Види та обсяги пільгових перевезень встановлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.
Автомобільному Перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом.
Безпідставна відмова від пільгового перевезення тягне за собою відповідальність згідно із законодавством.
Види та обсяги пільгових перевезень та порядок компенсації автомобільним Перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, визначаються відповідно до чинного законодавства.
Підготовка конкурсу
11. Конкурс є відкритим для всіх претендентів. Рішення щодо проведення конкурсу приймає Організатор, виходячи з потреб міста у пасажирських перевезеннях.
12. Для проведення конкурсів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) утворює конкурсний комітет.
13. Конкурсний комітет є колегіальним органом, що здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України, рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
14. Персональний склад, голова, заступник та секретар конкурсного комітету затверджуються розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за погодженням з постійною комісією Київради з питань транспорту та зв'язку.
Голова конкурсного комітету обирається із представників органів місцевого самоврядування (депутатів Київради).
Секретар конкурсного комітету обирається з представників Організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету, однак не має права голосу.
15. Склад конкурсного комітету формується із претендентів за згодою за принципом: 50 відсотків - представники виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та органів місцевого самоврядування, представники управління Головавтотрансінспекції в місті Києві та Державтоінспекції в місті Києві; 50 відсотків - представники громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом.
16. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є Перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
17. Члени конкурсного комітету:
17.1. Беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій Перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.
17.2. Мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій Перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу.
17.3. Зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цих Умов, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції Перевізників-претендентів.
18. У випадках, коли члени (або член) комітету не з'являються без поважних причин на засідання комітету три та більше разів, голова комітету може порушити питання про недоцільність перебування членів (члена) комітету у його складі. Після розгляду зазначеного питання на засіданні комітету, на підставі прийнятого комітетом рішення у встановленому порядку вносяться зміни до персонального складу комітету.
Визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій Робочого органу
19. Для організації, забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету Організатор на конкурсній основі на договірних умовах залучає підприємство (організацію), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень (далі - Робочий орган).
Не допускаються до участі в конкурсі підприємства (організації), які надають послуги з перевезень, провадять діяльність на ринку транспортних послуг, представляють інтереси окремих автомобільних Перевізників.
20. Робочий орган визначається на конкурсних засадах, для чого Організатор:
20.1. Утворює комітет з визначення Робочого органу.
20.2. Визначає форму заяви та перелік документів, що подаються для участі в конкурсі.
20.3. Визначає умови конкурсу.
20.4. Розміщує не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови.
21. Переможцем конкурсу визначається підприємство (організація), яке за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає умовам конкурсу.
22. Організатор укладає з переможцем конкурсу договір про виконання функцій Робочого органу.
Строк дії договору встановлюється за домовленістю між Організатором та Робочим органом, але не більше ніж на три роки.
23. У разі відсутності претендентів на здійснення функцій Робочого органу Організатор повинен забезпечити проведення конкурсу самостійно, однак протягом періоду не більш як два роки з моменту оголошення конкурсу з визначення Робочого органу.
24. На Робочий орган конкурсного комітету покладаються функції з підготовки матеріалів для проведення конкурсу, їх аналізу та оцінки відповідності конкурсних пропозицій Перевізника-претендента умовам конкурсу, підготовки паспортів автобусних маршрутів та матеріалів для подальшого встановлення відносин між організатором та автомобільним Перевізником - переможцем конкурсу.
Робочий орган конкурсного комітету веде єдиний реєстр Перевізників, реєстр транспортних засобів, які використовуються на діючих маршрутах, договорів Організатора з Перевізниками та паспортів міських маршрутів.
Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного Перевізника
25. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Організатора не пізніше ніж за 60 днів до закінчення строку діючого договору з Перевізником на перевезення пасажирів готує проведення конкурсу на обслуговування автобусних маршрутів загального користування.
За результатами проведення конкурсу, у випадку, якщо переміг Перевізник, який раніше не здійснював перевезення на маршруті, вказаному в договорі, перевезення пасажирів продовжує виконувати діючий Перевізник до кінця строку дії договору.
26. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Організатора не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу розміщує у муніципальних засобах масової інформації оголошення, в якому міститься необхідна для Перевізників інформація про умови конкурсу, а саме:
26.1. Найменування Організатора та Робочого органу.
26.2. Порядковий номер та основні характеристики кожного об'єкта конкурсу: номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів або кількість автобусів для забезпечення перевезень, режим руху та інтервал, особливості періодичності здійснення перевезень (сезонна, у певні дні тижня тощо), вимоги до автобусів щодо класу (категорії), комфортності та пасажиромісткості.
26.3. Умови конкурсу.
26.4. Порядок одержання необхідної інформації про об'єкт конкурсу.
26.5. Кінцевий строк прийняття документів на участь у конкурсі.
26.6. Найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі.
26.7. Місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі.
26.8. Місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету.
26.9. Розмір та строк оплати за участь у конкурсі та банківські реквізити для оплати.
26.10. Телефон для довідок (електронна адреса або адреса веб-сайту) з питань проведення конкурсу.
27. Організатор складає паспорт маршруту (у трьох примірниках) і погоджує його в установленому порядку з Управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві та відповідними міськими службами.
28. Організатор та Робочий орган для виконання своїх функцій можуть залучати фахівців та експертів.
Подання документів на конкурс
29. Претенденти на перевезення пасажирів можуть брати участь у конкурсі на один або декілька маршрутів.
30. Для участі у конкурсі Претендент подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за визначеною формою та наступні документи:
30.1. Копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта господарювання.
30.2. Нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо Перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні).
30.3. Перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, які не використовуються на інших діючих маршрутах.
30.4. Копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті.
30.5. Документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.
30.6. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті.
30.7. Копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації).
30.8. Письмову інформацію про наявність або відсутність транспортних засобів, що пристосовані для перевезення осіб з особливими потребами.
30.9. Анкету, яка додається до заяви і передбачає питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності даних, наданих для участі у конкурсі, та розрахунків за бальною системою оцінки пропозицій Перевізників-претендентів.
30.10. Інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів (обов'язково в разі невідповідності транспортних засобів умовам конкурсу).
30.11. Дані про рівень тарифів (або вартості проїзду), зниження вартості проїзду для окремих груп пасажирів.
30.12. Відомості про додаткові сервісні послуги пасажирам під час перевезення.
30.13. Інші документи, що на думку перевізника-претендента можуть мати значення під час конкурсу (за бажанням Перевізника-претендента).
Подані документи перевіряються Організатором у міру їх надходження.
31. Документи для участі в конкурсі подаються у закритому конверті (пакеті).
Конверт (пакет), який містить документи Перевізника-претендента для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після завершення прийняття документів.
Кінцевий строк прийняття документів на конкурс визначається Організатором і не може становити менше 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.
32. Документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до Організатора у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є Перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.
33. Документи, які надійшли до Організатора після встановленого строку, не розглядаються.
34. Якщо Перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні конкурсного комітету, а подані ним пропозиції достатні для виконання перевезень тільки на частині об'єктів конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем у конкурсах, про що робиться запис у заяві, і в разі визнання його переможцем у конкурсі (конкурсах) з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому плата за участь у конкурсах не повертається.
35. За роз'ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі Перевізник-претендент має право звернутися до Робочого органу, який зобов'язаний надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором Перевізника-претендента) протягом трьох днів.
36. Інформація про будь-які зміни умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх Перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом публікації в ЗМІ, в яких було розміщено оголошення про конкурс.
37. Подані на конкурс документи реєструються Організатором або Робочим органом у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізнику з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь у конкурсі.
38. Достовірність інформації, викладеної Перевізниками-претендентами у заяві та документах, перевіряється Організатором із обов'язковим залученням членів конкурсного комітету (в тому числі шляхом виїзної перевірки на об'єкти Превізника-претендента, які зазначені у заяві та документах).
Для перевірки достовірності інформації, наданої Перевізниками-претендентами, Організатор може залучати територіальні підрозділи Мінтрансзв'язку, Робочий орган конкурсного комітету.
У випадку, якщо інформація, викладена Перевізником-претендентом у заяві та документах, є недостовірною, претендент до участі в конкурсі не допускається.
39. Дані щодо кількості порушень ліцензійних умов, вимог безпеки дорожнього руху та дорожньо-транспортні пригоди із вини водіїв Перевізника-претендента територіальне управління Головавтотрансінспекції та управління Державтоінспекції надають протягом трьох робочих днів із моменту отримання звернення Організатора або Робочого органу. Одночасно територіальне управління Головавтотрансінспекції надає інформацію щодо наявності та суми несплачених штрафних санкцій у Перевізників-претендентів, не оскаржених у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).
Дані щодо наявності та кількості під час попередньої роботи по перевезенню пасажирів на міських автобусних маршрутах м. Києва зареєстрованих (письмові та усні звернення, які надійшли до Організатора та/або Робочого органу) звернень громадян щодо незадовільного технічного та санітарного стану транспортних засобів, підтверджених відповідними перевірками, здійсненими Організатором, надаються Робочим органом.
Проведення конкурсу та визначення переможця
40. Після попереднього розгляду та реєстрації Робочим органом конкурсного комітету документів, поданих претендентами для участі у конкурсі, на черговому засіданні члени конкурсного комітету оцінюють пропозиції претендентів, документи яких були зареєстровані, за наступними показниками:
40.1. Наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання).
40.2. Наявність резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу.
40.3. Наявність транспортних засобів, призначених для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
40.4. Строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації).
40.5. Наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам.
40.6. Наявність та характеристика виробничої бази.
40.7. Умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу.
40.8. Умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом.
40.9. Умови для проведення передрейсового огляду водіїв.
40.10. Умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів.
40.11. Досвід роботи Перевізника-претендента.
40.12. Наявність та тяжкість порушень правил безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов.
40.13. Якість роботи автомобільного Перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору, укладеного на підставі попереднього конкурсу).
40.14. Інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності.
40.15. Інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомого складу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості, участі у розбудові транспортної інфраструктури м. Києва.
40.16. Організація диспетчерського управління, облік руху та роботи транспортних засобів на лінії з використанням систем автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом та безготівкового розрахунку з використанням електронних платіжних засобів.
40.17. Дотримання вимог трудового законодавства України, забезпечення належних умов праці (якщо претендент є діючим Перевізником на міській маршрутній мережі).
40.18. Використання альтернативних видів більш екологічного пального та засобів зменшення токсичності вихлопних газів (нейтралізаторів тощо), дотримання вимог природоохоронного законодавства України.
У Переліку показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій Перевізників-претендентів можуть бути передбачені додаткові показники, як то: наявність систем GPS, GPRS, надання зобов'язань щодо закупівлі транспортних засобів, призначених для осіб з особливими потребами.
41. У разі участі в конкурсі двох або більше Перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій Перевізників-претендентів. Якщо в конкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсу може бути визнаний цей претендент.
Сумарна кількість балів, одержаних кожним Перевізником-претендентом, згідно з додатком 1, є підставою для визначення переможця конкурсу.
42. Під час проведення конкурсу запрошуються всі Перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на обґрунтування наданих ними конкурсних пропозицій.
Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від Перевізників-претендентів не приймаються.
43. У разі відсутності керівника Перевізника-претендента на конкурсі його інтереси може представляти особа, яка має доручення, видане Перевізником-претендентом.
44. У разі відсутності на конкурсі представника Перевізника-претендента конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
45. Переможцем конкурсу визнається Перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій Перевізників-претендентів.
Претендентом, який посів друге місце, визнається Перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій Перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.

................
Перейти до повного тексту