1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VII сесія VI скликання
РІШЕННЯ
14.07.2011 № 383/5770
Про Регламент Київської міської ради
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 ) ( По тексту рішення слова "управління організаційного та документального забезпечення секретаріату Київради" замінено словами "управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради" згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
Відповідно до статей 140, 141 Конституції України, пункту 1 частини першої статті 26, пунктів 13, 14 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 17 Статуту територіальної громади міста Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент Київської міської ради згідно з додатком.
2. Регламент Київської міської ради, затверджений рішенням Київради від 01.07.2008 № 8/8, вважати таким, що втратив чинність.
3. Це рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови - секретаря Київради.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення
Київської міської ради
14.07.2011 № 383/5770
РЕГЛАМЕНТ
Київської міської ради
Регламент Київської міської ради встановлює порядок діяльності Київської міської ради (далі - Київрада), її посадових осіб, постійних та тимчасових контрольних комісій, депутатських груп, фракцій Київради, депутатів Київради та виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Статус Київської міської ради
1. Київська міська рада - представницький орган місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду міста Києва та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про статус депутатів місцевих рад", Статутом територіальної громади міста Києва , Європейською Хартією місцевого самоврядування та іншими нормативно-правовими актами.
2. Київрада є юридичною особою, має власну печатку, рахунки в банках, символіку, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав та нести обов'зки, бути позивачем і відповідачем у судах та мати інші реквізити та повноваження.
3. Строк повноважень Київради визначається Конституцією України та законами України.
Стаття 2. Основні принципи діяльності Київради
1. Діяльність Київради базується на принципах:
1) народовладдя;
2) законності;
3) гласності;
4) колегіальності;
5) поєднання місцевих і державних інтересів;
6) виборності;
7) правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених законодавством України;
8) підзвітності і відповідальності перед територіальною громадою міста Києва;
9) державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування;
10) судового захисту прав місцевого самоврядування.
2. Сесії Київради проводяться гласно. У разі необхідності Київрада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.
3. Гласність у роботі Київради забезпечується шляхом відкритості пленарних засідань Київради, засідань Президії, постійних комісій, робочих груп з урахуванням обмежень, встановлених законом, а також шляхом розповсюдження інформації про діяльність Київради, її органів та посадових осіб, інформації про прийняті ними акти через засоби масової інформації, електронні Інтернет-видання.
4. Відкритість пленарних засідань Київради забезпечується шляхом прямої трансляції її засідань по телебаченню і радіо, розміщення стенографічного звіту пленарних засідань Київради та її рішень на офіційному веб-сайті Київради (www.kmr.gov.ua) та публікації її рішень в газеті Київради "Хрещатик".
5. Хід пленарних засідань Київради безпосередньо транслюється через візуальне зображення і звукове відтворення у службові приміщення, що розташовуються у будинку Київради, для акредитованих при Київраді представників засобів масової інформації та громадськості.
6. Акредитація представників засобів масової інформації при Київраді, організація висвітлення діяльності Київради, її органів та посадових осіб покладається на секретаріат Київради. Порядок акредитації представників засобів масової інформації при Київраді затверджується рішенням Київради. Акредитованим при Київраді представникам засобів масової інформації надається сприяння у виконанні ними професійної діяльності, забезпечується можливість ознайомитися з матеріалами, які поширюються серед депутатів, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
7. Акредитований при Київраді представник засобу масової інформації може бути позбавлений акредитації в порядку, передбаченому Законом України "Про інформацію" та рішеннями Київради.
( Частина сьома статті 2 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
8. Дозвіл на перебування в залі під час пленарного засідання Київради особам, які не є депутатами Київради або працівниками секретаріату Київської міської ради, надається Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами Київради відповідно до затвердженого порядку.
За рішенням Київради, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу Київради, на пленарне засідання під час розгляду відповідного питання порядку денного можуть бути запрошені представники громадськості.
( Частина восьма статті 2 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
9. Кулуари - службове приміщення перед залою пленарних засідань, в якому безпосередньо через візуальне зображення і звукове відтворення транслюється хід пленарних засідань та в якому можуть перебувати запрошені особи, акредитовані представники засобів масової інформації, помічники-консультанти народних депутатів України та депутатів Київради (не більше одного від депутата).
Допуск у кулуари здійснюється в порядку, затвердженому розпорядженням Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради.
( Частина дев'ята статті 2 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
10. Робота Київради, її органів та секретаріату Київради здійснюється державною мовою.
Стаття 3. Затвердження Регламенту, внесення до нього змін та доповнень
1. Регламент Київради затверджується на пленарному засіданні Київради більшістю голосів депутатів від загального складу Київради.
2. Забезпечення дотримання Регламенту покладається на головуючого на пленарному засіданні Київради. Контроль за дотриманням Регламенту покладається на постійну комісію Київради, до функціональної спрямованості якої відносяться питання Регламенту Київради.
3. Зміни та доповнення до Регламенту Київради вносяться на розгляд Київради в порядку, передбаченому цим Регламентом. Рішення Київради про внесення змін та доповнень до Регламенту Київради приймається більшістю голосів депутатів від загального складу Київради.
4. Регламент Київради діє до моменту затвердження нового Регламенту Київради.
Розділ II. ДЕПУТАТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Стаття 4. Набуття і строк повноважень депутата Київради
1. Депутат Київради набуває своїх повноважень в результаті обрання його до Київради відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".
2. Повноваження депутата Київради починаються з дня відкриття першої сесії Київради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів Київською міською територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії Київради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата Київради. Після набуття депутатом Київради повноважень йому видається посвідчення і нагрудний знак.
3. У разі коли депутат Київради достроково припинив повноваження або його повноваження достроково припинені на підставах і в порядку, передбачених Конституцією та законами України, за рішенням Київської міської територіальної виборчої комісії обраним депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати у виборчому списку місцевої організації партії (виборчого блоку місцевих організацій політичних партій). У такому випадку повноваження новообраного депутата Київради починаються з моменту заслуховування, на черговому після обрання депутата Київради пленарному засіданні Київради, відповідного повідомлення Київської міської територіальної виборчої комісії.
4. Якщо черговість для отримання депутатського мандата вичерпана, депутатський мандат залишається вакантним до проведення чергових або позачергових виборів.
5. Спори щодо набуття та припинення повноважень депутатами Київради вирішуються в судовому порядку.
Стаття 5. Права та обов'язки депутатів Київради
1. Депутат Київради є повноважним і рівноправним членом Київради - представницького органу місцевого самоврядування. Депутат Київради відповідно до Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його участі у діяльності Київради та її органів.
2. Депутат Київради користується правом ухвального голосу з усіх питань, що розглядаються на засіданнях Київради та її органів, до складу яких він входить. Депутат Київради набуває права ухвального голосу з моменту визнання його повноважень.
3. Депутат Київради, який не входить до складу відповідного органу ради, може брати участь у його роботі з правом дорадчого голосу. Депутат Київради має право брати участь з правом дорадчого голосу в роботі районних у м. Києві рад та їх органів (у разі їх утворення), виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), загальних зборах громадян, засіданнях органів самоорганізації населення, що проводяться в місті Києві.
4. Депутат Київради зобов'язаний:
1) дотримуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Регламенту Київради та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок діяльності Київради та її органів;
2) всебічно відстоювати інтереси членів територіальної громади міста Києва;
3) брати участь у роботі Київради, постійних комісій та інших її органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконанню їх рішень;
4) виконувати рішення Київради, її органів, доручення Київського міського голови, заступника міського голови - секретаря Київради з питань депутатської діяльності та інформувати їх про виконання доручень;
5) підтримувати зв'язок з виборцями, територіальною громадою міста Києва, органами місцевого самоврядування;
6) виконувати доручення виборців;
7) звітувати перед виборцями та інформувати виборців про роботу Київради та її органів з питання виконання бюджету та програми соціально-економічного розвитку міста Києва; цільових програм з інших питань місцевого самоврядування, рішень Київради і доручень виборців;
8) брати участь у громадських слуханнях, загальних зборах;
9) вивчати громадську думку;
10) вивчати потреби територіальної громади, інформувати про них Київраду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні;
11) вести прийом виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади міста Києва, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення;
12) виконувати вимоги головуючого на пленарному засіданні Київради;
13) дотримуватись норм депутатської етики;
14) не принижувати честь і гідність виборців, не закликати громадян до незаконних дій, не використовувати завідомо неправдиву інформацію, не висловлювати необґрунтованих звинувачень на будь-чию адресу.
5. Депутат Київради має право:
1) обирати і бути обраним до органів Київради;
2) офіційно представляти виборців у Київраді та її органах, органах державної влади та місцевого самоврядування, підприємствах, установах і організаціях незалежно від форми власності;
3) на невідкладний прийом посадовими особами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території міста Києва, з питань депутатської діяльності;
4) вносити пропозиції і зауваження до порядку денного засідань Київради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті;
5) вносити на розгляд Київради та її органів пропозиції з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю;
6) вносити на розгляд Київради та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх відання, пропозиції до них;
7) вносити на розгляд Київради питання, що стосуються персонального складу утворюваних Київрадою органів і кандидатур посадових осіб, які обираються, призначаються або затверджуються Київрадою;
8) порушувати питання про недовіру Київському міському голові, розпуск органів, утворених Київрадою, та звільнення посадових осіб місцевого самоврядування та виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
9) брати участь у дебатах, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні;
10) вимагати повторного голосування у випадках виявлення порушень правил голосування та помилок автоматизованої системи при підрахунку голосів депутатів;
11) виступати з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування, надавати інформацію;
12) ознайомлюватися з текстами виступів у стенограмах чи протоколах засідань Київради та її органів до моменту їх опублікування;
13) оголошувати на засіданнях Київради та її органів тексти звернень, запитів, запитань, заяв, пропозицій як власних, так і громадян та їх об'єднань;
14) передавати головуючому тексти свого невиголошеного виступу, пропозицій і зауважень з обговорюваного питання для включення до протоколу засідання Київради або її органу, в якому він бере участь;
15) порушувати в Київраді та її органах питання про необхідність проведення перевірок діяльності розташованих на території міста Києва підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та його структурних підрозділів, районних в м. Києві державних адміністрацій, а також за дорученням Київради або її органів брати участь у контролі за виконанням рішень Київради;
16) вносити пропозиції щодо усунення недоліків і порушень керівниками підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та органів, діяльність яких перевірялася, а також органів, яким вони підпорядковані, порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, з вини яких сталося порушення. У разі виникнення порушень законодавства України депутат Київради звертається з цього приводу до відповідних органів державної влади;
17) вимагати усунення порушень законності;
18) об'єднуватися з іншими депутатами Київради в депутатські групи, фракції, які утворюються відповідно до цього Регламенту;
19) доступу до комунальних засобів масової інформації з метою оприлюднення результатів власної депутатської діяльності та інформування про роботу Київради в порядку, встановленому Київрадою;
20) невідкладно отримувати інформацію, що стосується діяльності Київради, копії рішень Київради, протоколів, стенограм пленарних засідань, оформлених належним чином, а у випадках технічної неможливості - протягом десяти днів;
21) безперешкодного проходу, проїзду та зупинки на території підприємств, установ та організацій комунальної власності або товариств (підприємств), у статутному капіталі яких територіальна громада міста Києва володіє акціями (частками), якщо інше не встановлено законодавством.
22) здійснювати інші права, передбачені законами України.
6. Порядок реалізації прав депутатів Київради визначається Законом України "Про статус депутатів місцевих рад", іншими законами України, які регулюють діяльність місцевих рад та їх органів, а також цим Регламентом.
Стаття 6. Порядок формування та припинення діяльності депутатських груп, фракцій Київради
( Назва статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
1. Депутати Київради можуть добровільно об'єднуватися у депутатські групи, фракції Київради.
2. Депутатські фракції Київради формуються (об'єднуються) депутатами Київради на партійній основі. До складу депутатської фракції Київради можуть входити також позапартійні депутати Київради, які підтримують політичну спрямованість фракції.
3. Депутатські групи Київради формуються (об'єднуються) позафракційними депутатами на основі спільних поглядів з питань соціально-економічного розвитку міста Києва, спільності проблем, які вони вирішують, або за іншими ознаками.
( Частина третя статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
4. Мінімальна кількість депутатів Київради для формування депутатської групи, фракції має становити не менше ніж п'ять депутатів Київради.
( Частина четверта статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
5. Зареєстровані депутатські групи та депутатські фракції мають рівні права.
6. Членство депутата Київради в депутатській групі, фракції Київради не звільняє його від персональної відповідальності за здійснення своїх депутатських повноважень.
7. Депутатські групи, фракції Київради не можуть формуватися для захисту приватних, комерційних, професійних чи релігійних інтересів.
8. Депутат Київради не може входити до складу більш як однієї зареєстрованої депутатської групи, фракції Київради.
9. Реорганізація та формування депутатських груп, фракцій Київради може проводитися протягом усього строку повноважень Київради.
10. Для реєстрації депутатської групи, фракції голова або уповноважений представник депутатської групи, фракції направляє секретаріату Київської міської ради подання, до якого додається підписане депутатами повідомлення про сформування депутатської групи, фракції із зазначенням її назви, персонального складу та депутатів, які уповноважені представляти групу, фракцію. До повідомлення про сформування депутатської фракції додається погодження керівного органу відповідної політичної партії на створення такої депутатської фракції.
( Частина десята статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
11. Депутатські групи, фракції набувають передбачених законодавством прав та обов'язків з моменту оголошення головуючим на пленарному засіданні Київради інформації про формування депутатської групи, фракції Київради.
( Частина одинадцята статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
12. Про зміни в складі депутатської групи, фракції Київради голова або уповноважений представник депутатської групи, фракції повідомляє секретаріату Київської міської ради. Про входження, вихід зі складу зареєстрованої депутатської групи, фракції депутат Київради письмово повідомляє секретаріату Київради. Письмове повідомлення депутата Київради про входження до складу депутатської групи, фракції погоджується з головою або уповноваженим представником цієї депутатської групи, фракції. Повідомлення про виключення депутата зі складу депутатської групи, фракції разом з відповідним рішенням депутатської групи, фракції направляється секретаріату Київської міської ради головою або уповноваженим представником депутатської групи, фракції.
( Частина дванадцята статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
13. Інформація про зміни у складі, а також припинення діяльності депутатської групи, фракції оголошується головуючим на пленарному засіданні Київради та реєструється в секретаріаті Київської міської ради.
( Частина тринадцята статті 6 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
14. Діяльність депутатської групи, фракції припиняється:
1) у разі вибуття окремих депутатів Київради із складу депутатської групи, фракції, внаслідок чого її чисельність стає меншою ніж встановлено цим Регламентом;
( Пункт 1 частини чотирнадцятої статті 6 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
2) у разі прийняття депутатами Київради, які входять до її складу, рішення про розпуск депутатської групи, фракції;
3) після закінчення строку повноважень Київради.
15. Депутат Київради, який не входить до складу депутатської групи, фракції, є позафракційним.
16. У разі зміни у складі депутатської групи, фракції Київради, що призвели до втрати підстав діяльності депутатської групи, фракції, головуючий оголошує про це на пленарному засіданні Київради.
( Стаття 6 доповнена частиною шістнадцятою згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
17. Положення частини четвертої статті 6 цього Регламенту не застосовуються до депутатських фракцій, які формуються (були сформовані) за результатами виборів депутатів Київради на першій сесії новообраної Київської міської ради.
( Стаття 6 доповнена частиною сімнадцятою згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
Стаття 7. Права депутатських груп, фракцій Київради
1. Повноваження депутатських груп, фракцій Київради є похідними від повноважень депутата Київради, передбачених Законом України "Про статус депутатів місцевих рад".
2. Депутатські групи, фракції Київради мають право:
1) на пропорційне представництво в постійних та тимчасових комісіях Київради;
2) попередньо обговорювати кандидатури посадових осіб, яких обирає, призначає (звільняє) та затверджує Київрада;
3) на гарантований виступ свого представника на пленарному засіданні Київради з кожного питання порядку денного пленарного засідання Київради;
4) на виступ свого представника після припинення обговорення питання на пленарному засіданні Київради, якщо таке питання розглядається з ініціативи депутатської групи, фракції Київради.
3. Депутати Київради можуть утворювати міжфракційні об'єднання, які не підлягають реєстрації і не мають прав, встановлених цим Регламентом.
4. Голова або уповноважений представник депутатської групи, фракції Київради може доручити виконання закріплених за ним цим Регламентом представницьких функцій будь-кому із членів відповідної депутатської групи, фракції Київради.
5. Жодна депутатська група, фракція Київради не має права виступати від імені Київради або територіальної громади м. Києва.
Стаття 8. Забезпечення діяльності депутатських груп, фракцій Київради
1. Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради сприяють у забезпеченні зареєстрованих депутатських груп, фракцій Київради приміщеннями, необхідним обладнанням тощо.
2. У залі пленарних засідань Київради за депутатами закріплюються робочі місця по групах, фракціях Київради на підставі розпорядження заступника міського голови - секретаря Київради.
( Частина друга статті 8 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
3. Для забезпечення діяльності депутатських груп, фракцій Київради в структурі секретаріату Київської міської ради утворюється відділ по роботі з депутатськими групами, фракціями. Цей відділ утворюється та діє відповідно до Положення, яке затверджується заступником міського голови - секретарем Київради.
Стаття 9. Депутатське звернення, депутатський запит і депутатське запитання
1. Депутатське звернення - викладена в письмовій формі вимога депутата Київради з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території м. Києва, здійснити певні дії, вжити заходи чи дати офіційне роз'яснення з питань, віднесених до їх компетенції. Порядок розгляду депутатського звернення визначається статтею 13 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".
2. Депутатський запит - це підтримана Київрадою вимога депутата Київради до посадових осіб Київради і її органів, Київського міського голови, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, які розташовані або зареєстровані на території міста Києва, а також до голови та заступників голови виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), голів районних в місті Києві державних адміністрацій, їх заступників, керівників відділів і управлінь з питань, які належать до відання Київради. Порядок розгляду депутатського запиту визначається статтею 21 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".
У разі виявлення сумніву щодо відповідності депутатського запиту вимогам законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад" та Регламенту Київради головуючий ставить на обговорення та голосування відповідний депутатський запит окремо.
( Частина друга Статті 9 доповнена абзацом згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
3. Всі депутатські запити, оголошені на пленарному засіданні Київради, реєструються та зберігаються у секретаріаті Київради з позначкою про дату їх оголошення та результати голосування по них.
4. Секретаріат Київради доводить текст депутатського запиту до відповідного органу державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, до яких його направлено.
5. Депутатське запитання - це засіб одержання депутатом Київради інформації або роз'яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошена на пленарному засіданні сесії Київради або дана депутату Київради індивідуально. Запитання не включається до порядку денного пленарного засідання Київради, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.
6. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами Київради на пленарних засіданнях Київради або передані в письмовій формі головуючому на її пленарних засіданнях, розглядаються Київрадою або за її дорученням передаються для розгляду та вивчення до постійних комісій Київради чи надсилаються на розгляд посадовим особам органів державної влади та місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені Київрадою, і про результати розгляду повідомити безпосередньо депутатам Київради, які внесли пропозиції чи висловили зауваження, а також Київраді.
7. Київрада та виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація) забезпечують виконання пропозицій і зауважень депутатів Київради, схвалених Київрадою, інформують депутатів про реалізацію пропозицій і зауважень, внесених ними на пленарних засіданнях Київради.
Стаття 10. Доручення виборців
1. Виборці можуть давати депутатові Київради доручення на зборах під час його звітів чи зустрічей з питань, що випливають з потреб мешканців відповідного будинку, вулиці, кварталу, мікрорайону, району в місті чи територіальної громади в цілому.
2. Доручення виборців не повинні суперечити законодавству України, а їх виконання має належати до відання Київради та її органів. Порядок розгляду доручень виборців депутатом Київради визначається статтею 17 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".
Стаття 11. Звіти депутатів, депутатських груп, фракцій Київради перед виборцями та зустрічі з ними
1. Депутати, депутатські групи, фракції Київради періодично, але не рідше одного разу на рік, зобов'язані звітувати про свою роботу перед виборцями. Порядок, форма та строки проведення звітів депутатів, депутатських груп, фракцій Київради перед виборцями визначаються самими депутатами, депутатськими групами, фракціями Київради.
2. Звіти депутатів, депутатських груп, фракцій Київради повинні містити відомості про їх діяльність у Київраді та в її органах, про прийняті Київрадою та її органами рішення, про хід їх виконання, про їх особисту участь в обговоренні, прийнятті та в організації виконання рішень Київради, її органів, а також доручень виборців. Звіти і зустрічі депутатів, депутатських груп, фракцій Київради з виборцями висвітлюються комунальними засобами масової інформації в порядку, який затверджується рішенням Київради.
Розділ III. ОРГАНИ ТА ПОСАДОВІ ОСОБИ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 12. Загальний склад, органи та посадові особи Київради
1. Загальний склад Київради становить 120 депутатів.
2. Вибори депутатів Київради проводяться на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів". Київрада вважається повноважною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради.
3. Органами та посадовими особами Київради є:
1) Київський міський голова;
2) заступник міського голови - секретар Київради;
3) постійні комісії Київради;
4) тимчасові контрольні комісії Київради;
5) Президія Київради;
6) Погоджувальна рада;
( Пункт 7 частини третьої статті 12 виключено згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
Стаття 13. Київський міський голова
1. Київський міський голова є головною посадовою особою територіальної громади міста Києва і здійснює повноваження відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", Статуту територіальної громади міста Києва та рішень Київради.
2. Повноваження Київського міського голови починаються з моменту оголошення Київською міською територіальною виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання. Повноваження міського голови закінчуються в день відкриття першої сесії Київради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до вимог Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Стаття 14. Заступник міського голови - секретар Київради
1. Заступник міського голови - секретар Київради обирається відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про столицю України - місто-герой Київ".
2. Заступник міського голови - секретар Київради:
1) організовує підготовку сесії Київради та її пленарних засідань;
2) за письмовим дорученням Київського міського голови відкриває сесії Київради, скликає та веде пленарні засідання Київради і засідання Президії Київради;
( Пункт 2 частини другої статті 14 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
3) забезпечує своєчасне доведення рішень Київради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням;
4) за дорученням Київського міського голови координує діяльність постійних комісій Київради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їхніх рекомендацій;
5) сприяє депутатам Київради у здійсненні їхніх повноважень;
6) організовує за дорученням Київради здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою та проведенням референдумів та виборів до органів державної влади та місцевого самоврядування;
7) забезпечує зберігання офіційних документів Київради та забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку, в тому числі до електронних носіїв, на яких зафіксована інформація про проведення пленарних засідань Київради;
8) очолює секретаріат Київради;
9) веде регулярний прийом депутатів Київради;
10) вирішує за дорученням Київського міського голови або Київради інші питання, пов'язані з діяльністю Київради та її органів.
3. У разі невмотивованої відмови Київського міського голови або неможливості скликання ним сесії ради заступник міського голови - секретар Київради скликає сесії Київради, повідомляє депутатам Київради і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії Київради, питання, які передбачається внести на розгляд Київради, проводить пленарні засідання Київради та засідання Президії Київради.
( Частина третя статті 14 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
4. Заступник міського голови - секретар Київради у разі дострокового припинення повноважень Київського міського голови чи неможливості виконання ним своїх повноважень здійснює повноваження Київського міського голови.
5. Повноваження заступника міського голови - секретаря Київради можуть бути достроково припинені за рішенням Київради, яке приймається шляхом таємного голосування. Питання про дострокове припинення повноважень заступника міського голови - секретаря Київради може бути внесено на розгляд Київради на вимогу Київського міського голови або не менш як третини депутатів від загального складу Київради. Повноваження заступника міського голови - секретаря Київради можуть бути достроково припинені у зв'язку зі зверненням з особистою заявою про складення повноважень.
Стаття 15. Постійні комісії Київради
1. Постійні комісії Київради є органами Київради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до їх відання, здійснення контролю за виконанням рішень Київради та виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2. Постійні комісії Київради обираються Київрадою на термін її повноважень у складі голови та членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною постійною комісією. Перелік постійних комісій Київради затверджується рішенням Київради. Порядок організації та діяльності постійних комісій визначається законодавством України, цим Регламентом та Положенням про постійні комісії Київради.
Стаття 16. Тимчасові контрольні комісії Київради
1. Тимчасові контрольні комісії Київради є органами Київради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених Київрадою питань, що належать до повноважень органів місцевого самоврядування.
2. Рішення про створення тимчасової контрольної комісії Київради, її назву та завдання, термін діяльності, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу ради. Тимчасова контрольна комісія Київради утворюється на підставі подань депутатських груп, фракцій Київради. Якщо депутатська група, фракція Київради не запропонувала представників для роботи в тимчасовій контрольній комісії Київради, то комісія створюється без участі цієї депутатської групи, фракції Київради. Вихід депутата Київради із депутатської групи, фракції, яка його делегувала у тимчасову контрольну комісію, не припиняє його членства в цій комісії Київради.
( Частина друга статті 16 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
3. Обрання заступника голови, секретаря та інші питання структури тимчасової контрольної комісії вирішуються відповідною комісією.
( Стаття 16 доповнена частиною третьою згідно з Рішенням Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012. У зв'язку із цим частини третю - сьому вважати частинами четвертою - восьмою )
4. Засідання тимчасових контрольних комісій ради проводяться, як правило, закриті. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою.
5. Результати своєї роботи тимчасова контрольна комісія викладає в письмовому звіті, який розглядається на пленарному засіданні Київради. Звіт повинен містити висновки та пропозиції про:
1) факти й обставини, які стали підставами для створення комісії;
2) відомості чи обставини, встановлені тимчасовою контрольною комісією, і докази, якими це підтверджується;
3) відомості чи обставини, що не підтвердилися;
4) факти й обставини, які не були перевірені.
6. За результатами розгляду звіту і пропозицій тимчасової контрольної комісії Київрада може прийняти такі рішення:
1) взяти до відома висновки і пропозиції тимчасової контрольної комісії;
2) припинити повноваження тимчасової контрольної комісії;
3) продовжити роботу тимчасової контрольної комісії на визначений Київрадою строк.
7. Повноваження тимчасової контрольної комісії припиняються:
1) одночасно з прийняттям Київрадою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії;
2) у разі припинення повноважень Київради відповідного скликання, якою утворено тимчасову контрольну комісію.
8. Роботу тимчасових контрольних комісій Київради забезпечує секретаріат Київради.
Стаття 17. Президія Київради
1. Президія Київради є дорадчим органом Київради, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, які передбачається внести на розгляд Київради.
2. До складу Президії Київради входять Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради, голови постійних комісій Київради, голови або уповноважені представники депутатських груп, фракцій Київради. Президія Київради діє на основі Положення про Президію Київської міської ради .
Стаття 18. Погоджувальна рада депутатських груп, фракцій Київради
1. Голови або уповноважені представники депутатських груп, фракцій Київради, по одному від кожної, можуть утворювати Погоджувальну раду депутатських груп, фракцій Київради, яка має статус дорадчого органу. Засідання Погоджувальної ради веде Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради, а в разі їх відсутності або неможливості проведення ними засідання - інший член Погоджувальної ради, обраний більшістю голосів членів Погоджувальної ради.
2. Погоджувальна рада депутатських груп, фракцій Київради скликається Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради або за пропозицією депутатських груп, фракцій Київради. Організація скликання Погоджувальної ради покладається на секретаріат Київради. Погоджувальна рада не приймає рішень, обов'язкових для виконання. Пропозиції Погоджувальної ради, внесення яких пропонується на розгляд Київради, можуть підписуватися головами або уповноваженими представниками депутатських груп, фракцій Київради.
Стаття 19. Секретаріат Київради
1. Секретаріат Київради утворюється Київрадою. Структура секретаріату Київради, витрати на утримання затверджуються Київрадою за поданням Київського міського голови.
2. Секретаріат Київради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Київради, її органів, депутатів, депутатських груп, фракцій Київради, сприяє здійсненню Київрадою взаємодії з її виконавчим органом (Київською міською державною адміністрацією) та його структурними підрозділами, районними у місті Києві радами (у разі їх утворення), районними в м. Києві державними адміністраціями, здійснює контрольні функції, передбачені цим Регламентом.
3. Кореспонденція, адресована Київському міському голові, заступнику міського голови - секретарю Київради, постійним комісіям Київради, депутатам, депутатським групам, фракціям Київради, структурним підрозділам секретаріату Київради реєструється та передається секретаріатом Київради адресатам.
4. Секретаріат Київради за посадою очолює заступник міського голови - секретар Київради.
5. Секретаріат Київради діє згідно з Положенням про нього, яке затверджується Київським міським головою за поданням заступника міського голови - секретаря Київради.
Розділ IV. ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 20. Виконавчий орган Київради
1. Виконавчим органом Київської міської ради є Київська міська державна адміністрація, яка паралельно виконує функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.
2. Структура, загальна чисельність виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), витрати на його утримання затверджуються Київрадою. Призначення та звільнення з посад заступників голови виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) з питань здійснення самоврядних повноважень Київський міський голова погоджує з Київською міською радою.
3. Положення про головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) затверджуються виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) за попереднім погодженням з постійними комісіями Київради, до функціональної спрямованості яких належить питання діяльності відповідних структурних підрозділів виконавчого органу, а також з постійною комісією, до функціональної спрямованості якої належить питання визначення обсягу повноважень виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Розділ V. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 21. Планування роботи Київради
1. Діяльність Київради проводиться відповідно до планів, які затверджуються Київрадою. План роботи Київради визначає напрями діяльності Київради та її органів, організаційні форми вирішення поставлених завдань та містить перелік основних організаційних та масових заходів і виконавців. Проект плану роботи Київради розробляється у постійних комісіях Київради, структурних підрозділах виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за участю секретаріату Київради з урахуванням пропозицій депутатів, депутатських груп, фракцій Київради, органів місцевого самоврядування.
2. Організація виконання плану роботи Київради покладається на постійні комісії Київради та секретаріат Київради. Хід виконання плану роботи Київради може обговорюватися на засіданнях постійних комісій, засіданнях Президії Київради. Пропозиції щодо уточнення або зміни плану роботи Київради розглядаються Київрадою на пленарних засіданнях на вимогу постійних комісій Київради та депутатів Київради. Контроль за формуванням і виконанням планів роботи постійних комісій Київради покладається на заступника міського голови - секретаря Київради.
Стаття 22. Скликання сесії Київради та її пленарних засідань
1. Київрада проводить роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань Київради, засідань постійних та тимчасових контрольних комісій Київради.
2. Перша сесія новообраної Київради скликається Київською міською територіальною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів Київради в кількості, яка забезпечує повноважність складу Київради відповідно до статті 45 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова Київської міської територіальної виборчої комісії, який інформує Київраду про підсумки виборів депутатів Київради, а також про підсумки виборів Київського міського голови. З моменту визнання повноважень депутатів Київради нового скликання та новообраного Київського міського голови відповідно до статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" головує на пленарних засіданнях сесії Київради Київський міський голова. Наступні сесії Київради скликаються Київським міським головою.
3. Сесії Київради скликаються в міру необхідності, але не рідше одного разу на квартал.
4. У разі невмотивованої відмови Київського міського голови або неможливості ним скликання сесії Київради сесія скликається заступником міського голови - секретарем Київради.
5. Сесія Київради скликається за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу Київради. У разі якщо Київський міський голова або заступник міського голови - секретар Київради у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не менше однієї третини депутатів від загального складу Київради, сесія може бути скликана депутатами Київради, які становлять не менше однієї третини складу Київради, або постійною комісією Київради.
6. Рішення про скликання сесії Київради доводиться до відома депутатів Київради і населення міста Києва не пізніше ніж за десять днів до пленарного засідання Київради, а у виняткових випадках, що потребують термінового рішення Київради, не пізніше ніж за день до пленарного засідання із зазначенням часу скликання, місця проведення, вмотивуванням невідкладності та питань, які передбачається внести на розгляд Київради.
7. Пленарні засідання сесії Київради проводяться не рідше одного разу на місяць, як правило, в четвер. Рішення про проведення пленарного засідання доводиться до відома депутатів Київради і населення міста Києва не пізніше ніж за десять днів до цього засідання Київради, а у виняткових випадках, що потребують термінового рішення Київради, не пізніше ніж за день до пленарного засідання із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які попередньо планується внести на розгляд Київради. Зазначені положення не застосовуються у випадках, коли порядок денний пленарного засідання не вичерпаний, і за пропозицією Київського міського голови, головуючого на пленарному засіданні або депутатів, депутатських груп, фракцій Київради продовження пленарного засідання переноситься на інший строк, про що приймається Київрадою відповідне рішення.
Розділ VI. ПРОЕКТИ РІШЕНЬ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Стаття 23. Подання проектів рішень на розгляд Київради та вимоги щодо їх оформлення
1. Суб'єктами подання проектів рішень виступають Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради, постійні та тимчасові контрольні комісії Київради, депутатські групи, фракції, депутати Київради, виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація), загальні збори громадян в порядку, визначеному законодавством, Статутом територіальної громади міста Києва та цим Регламентом.
2. Проект рішення, поданий виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією), підписується посадовими особами, визначеними Регламентом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
3. Проекти рішень Київради подаються до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради у двох екземплярах: у паперовому та в електронному вигляді. Текст проекту рішення повинен бути стислим, суть документа викладено чітко з дотриманням вимог нормотворчої техніки. Проект рішення Київради нормативно-правового характеру повинен містити положення про оприлюднення та набрання ним чинності.
4. Суб'єкт подання проекту рішення на зворотному боці останньої сторінки проекту рішення зазначає профільну постійну комісію та постійні комісії, до функціональної спрямованості яких належить попередній розгляд зазначеного проекту рішення.
5. Суб'єкт подання (розробник проекту рішення) підписує кожну сторінку проекту рішення.
6. Разом з проектом рішення до секретаріату Київради подається:
1) пояснювальна записка з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення (із зазначенням ініціалів особи, яка є суб'єктом подання проекту рішення, повної назви її посади, контактних даних особи, відповідальної за супроводження проекту рішення, а також зазначається доповідач проекту рішення на пленарному засіданні Київради);
2) додатки (якщо вони є).
7. У випадку внесення проекту рішення Київради, що передбачає матеріальні чи інші витрати міського бюджету, повинно додаватись фінансово-економічне обґрунтування та пропозиції щодо джерел покриття цих витрат.
8. Проект рішення Київради про внесення змін чи доповнень до рішень Київради подається суб'єктами подання у вигляді порівняльних таблиць з викладенням тексту рішення (його структурних частин), який підлягає зміні чи доповненню.
9. При підготовці проекту регуляторного акта у сфері господарської діяльності його розробник готує аналіз регуляторного впливу для оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій, а при одержанні їх після опублікування проекту вирішує питання про їх урахування, виходячи при цьому з вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
10. До розгляду проекту рішення Київради нормативно-правового характеру може бути проведено громадське обговорення, яке організовує суб'єкт подання проекту рішення. У разі проведення громадського обговорення проект рішення Київради публікується в газеті "Хрещатик", оприлюднюється на сайті Київради або її виконавчого орану (Київської міської державної адміністрації) із зазначенням строків та адреси, за якою направляються пропозиції.
Стаття 24. Розгляд проектів рішень Київради, поданих загальними зборами громадян
1. Загальні збори проводяться за місцем проживання членів територіальної громади міста Києва. Рішення загальних зборів громадян оформляються письмово, з дотриманням вимог Статуту територіальної громади м. Києва .
2. Письмово викладена пропозиція подається до Київської міської ради та реєструється секретаріатом Київради. Постійна комісія Київської міської ради, що відповідно до доручення заступника міського голови - секретаря Київради визначена профільною з опрацювання пропозицій загальних зборів громадян, розглядає на своєму засіданні подані пропозиції за участю членів ініціативної групи загальних зборів громадян.
3. У разі підтримання пропозицій загальних зборів громадян комісією готується проект рішення Київради або ухвалюються рекомендації щодо вирішення порушеного питання.
4. Місцеві ініціативи членів територіальної громади м. Києва розглядаються Київрадою відповідно до вимог цієї статті, з урахуванням положень Статуту територіальної громади м. Києва .
Стаття 25. Реєстрація проектів рішень Київради та їх розгляд постійними комісіями Київської міської ради
1. Проекти рішень Київради реєструються в управлінні організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради. Проект рішення Київради, поданий з дотриманням вимог частин другої - дев'ятої статті 23 цього Регламенту, реєструється в день його подання.
2. У разі якщо проект рішення Київради не відповідає вимогам, визначеним частинами другою - дев'ятою статті 23 цього Регламенту, працівник управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради в усній формі надає суб'єкту подання зауваження до проекту рішення та повертає проект рішення йому на доопрацювання.
3. У випадку відмови суб'єкта подання проекту рішення усунути зауваження, управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради протягом одного дня викладає зазначені зауваження письмово та направляє їх разом з проектом рішення відповідному суб'єкту подання. У разі незгоди із зауваженнями секретаріату Київської міської ради суб'єкт подання проекту рішення може направити відповідний проект рішення для розгляду постійній комісії, до функціональної спрямованості якої належать питання Регламенту, для розгляду та надання висновку щодо відповідності проекту рішення вимогам Регламенту Київради. Висновок постійної комісії щодо відповідності вимогам Регламенту Київради поданого проекту рішення є обов'язковим для виконання управлінням організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради.
4. Альтернативний проект рішень Київради подається на розгляд Київради з дотриманням вимог статті 23 та розглядається відповідно до вимог цього Регламенту разом з основним проектом рішення Київради.
5. Не пізніше наступного дня з дня реєстрації проект рішення направляється заступником міського голови - секретарем Київради для попереднього розгляду профільній постійній комісії, яка, враховуючи функціональну спрямованість постійних комісій, визначається профільною з попереднього розгляду відповідного проекту рішення, а також до інших постійних комісій відповідно до їх функціональної спрямованості.
6. Проекти рішень направляються для розгляду постійним комісіям управлінням організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради.
7. Постійні комісії Київради протягом десяти днів з моменту реєстрації проекту рішення у комісії опрацьовують та за результатами розгляду проекту рішення:
1) підтримують проект рішення Київради (візують проект рішення без зауважень);
2) відхиляють проект рішення (постійні комісії направляють висновок щодо відхилення проекту рішення профільній постійній комісії);
3) створюють робочу групу постійної комісії з доопрацювання проекту рішення;
4) висловлюють зауваження та пропозиції (викладаються у висновку постійної комісії).
Висловлені зауваження та пропозиції постійних комісій є обов'язковими для розгляду профільною постійною комісією.
8. У разі підтримання проекту рішення, а також висловлення зауважень та пропозицій до проекту рішення профільна комісія направляє проект рішення для опрацювання до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради, яке протягом п'яти робочих днів:
1) погоджує проект рішення без зауважень;
2) надає правовий висновок щодо невідповідності проекту рішення чи його положень вимогам законодавства, а також щодо рекомендацій стосовно порядку розгляду проекту рішення відповідно до рішень Київради.
9. Погоджений проект рішення Київради управлінням правового забезпечення секретаріату Київської міської ради передається профільною комісією до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
10. У разі відхилення проекту рішення профільна комісія направляє проект рішення суб'єкту подання з відповідним висновком. Відхилений профільною комісією проект рішення може бути поданий суб'єктом подання для опрацювання до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради.
11. Суб'єкт подання може подати проект рішення разом з висновком профільної комісії та правовим висновком управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
12. Правовий висновок управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради щодо невідповідності проекту рішення чи його положень вимогам законодавства розглядає профільна комісія та за результатами розгляду приймає рішення щодо внесення на розгляд Київради проекту рішення або щодо відхилення проекту рішення. У разі відхилення проекту профільною комісією суб'єкт подання має право подати до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради проект рішення разом з висновком профільної комісії та правовим висновком управління правового забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
13. Відповідно до правового висновку управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради щодо рекомендацій стосовно порядку розгляду проекту рішення відповідно до рішень Київради профільна постійна комісія направляє проект рішення відповідним постійним комісіям Київради для опрацювання та за результатами якого передає до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради для повторного розгляду.
14. За письмовим обґрунтуванням суб'єкта подання проекту рішення Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради можуть надаватися доручення постійним комісіям та секретаріату Київської міської ради щодо прискореного розгляду проекту рішення із зазначенням строків виконання доручення.
15. На письмове звернення депутата Київради секретаріат Київської міської ради протягом трьох робочих днів інформує його про те, в якому органі Київради або в якої посадової особи перебуває на розгляді проект рішення.
( Стаття 25 в редакції Рішення Київміськради N 215/7552 від 15.03.2012 )
Стаття 26. Розгляд актів прокурорського реагування
1. Протести прокурора, винесені на рішення Київської міської ради, надходять до Київської міської ради та направляються Київським міським головою або заступником міського голови - секретарем Київради для опрацювання до постійної комісії, до функціональної спрямованості якої належить питання розгляду актів прокурорського реагування, інших постійних комісій, до функціональної спрямованості яких належить опротестоване рішення, структурних підрозділів Київради, а також до виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2. Відповідний структурний підрозділ виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовує протест прокурора та протягом п'яти днів з моменту його надходження:
1) подає до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради відповідний проект рішення Київради щодо розгляду протесту прокурора;

................
Перейти до повного тексту