1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IX сесія VI скликання
РІШЕННЯ
15.03.2012 N 215/7552
Про внесення змін до рішення Київради від 14.07.2011 N 383/5770 "Про Регламент Київської міської ради"
Відповідно до статей 140, 141 Конституції України, пункту 1 частини першої статті 26, пунктів 13, 14 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 17 Статуту територіальної громади міста Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести до Регламенту Київської міської ради , затвердженого рішенням Київради від 14.07.2011 N 383/5770, такі зміни та доповнення:
1.1. Частини сьому - дев'яту статті 2 Регламенту Київської міської ради викласти в такій редакції:
"7. Акредитований при Київраді представник засобу масової інформації може бути позбавлений акредитації в порядку, передбаченому Законом України "Про інформацію" та рішеннями Київради.
8. Дозвіл на перебування в залі під час пленарного засідання Київради особам, які не є депутатами Київради або працівниками секретаріату Київської міської ради, надається Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами Київради відповідно до затвердженого порядку.
За рішенням Київради, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу Київради, на пленарне засідання під час розгляду відповідного питання порядку денного можуть бути запрошені представники громадськості.
9. Кулуари - службове приміщення перед залою пленарних засідань, в якому безпосередньо через візуальне зображення і звукове відтворення транслюється хід пленарних засідань та в якому можуть перебувати запрошені особи, акредитовані представники засобів масової інформації, помічники-консультанти народних депутатів України та депутатів Київради (не більше одного від депутата).
Допуск у кулуари здійснюється в порядку, затвердженому розпорядженням Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради".
1.2. У статті 6 Регламенту Київської міської ради :
1.2.1. Назву статті викласти в такій редакції:
"6. Порядок формування та припинення діяльності депутатських груп, фракцій Київради".
1.2.2. Частини третю - четверту викласти в такій редакції:
"3. Депутатські групи Київради формуються (об'єднуються) позафракційними депутатами на основі спільних поглядів з питань соціально-економічного розвитку міста Києва, спільності проблем, які вони вирішують, або за іншими ознаками.
4. Мінімальна кількість депутатів Київради для формування депутатської групи, фракції має становити не менше ніж п'ять депутатів Київради.".
1.2.3. Частини десяту - тринадцяту викласти в такій редакції:
"10. Для реєстрації депутатської групи, фракції голова або уповноважений представник депутатської групи, фракції направляє секретаріату Київської міської ради подання, до якого додається підписане депутатами повідомлення про сформування депутатської групи, фракції із зазначенням її назви, персонального складу та депутатів, які уповноважені представляти групу, фракцію. До повідомлення про сформування депутатської фракції додається погодження керівного органу відповідної політичної партії на створення такої депутатської фракції.
11. Депутатські групи, фракції набувають передбачених законодавством прав та обов'язків з моменту оголошення головуючим на пленарному засіданні Київради інформації про формування депутатської групи, фракції Київради.
12. Про зміни в складі депутатської групи, фракції Київради голова або уповноважений представник депутатської групи, фракції повідомляє секретаріату Київської міської ради. Про входження, вихід зі складу зареєстрованої депутатської групи, фракції депутат Київради письмово повідомляє секретаріату Київради. Письмове повідомлення депутата Київради про входження до складу депутатської групи, фракції погоджується з головою або уповноваженим представником цієї депутатської групи, фракції. Повідомлення про виключення депутата зі складу депутатської групи, фракції разом з відповідним рішенням депутатської групи, фракції направляється секретаріату Київської міської ради головою або уповноваженим представником депутатської групи, фракції.
13. Інформація про зміни у складі, а також припинення діяльності депутатської групи, фракції оголошується головуючим на пленарному засіданні Київради та реєструється в секретаріаті Київської міської ради.".
1.2.4. У пункті 1 частини чотирнадцятої після слова "групи" додати слово "фракції".
1.2.5. Доповнити статтю новими частинами шістнадцятою та сімнадцятою такого змісту:
"16. У разі зміни у складі депутатської групи, фракції Київради, що призвели до втрати підстав діяльності депутатської групи, фракції, головуючий оголошує про це на пленарному засіданні Київради.
17. Положення частини четвертої статті 6 цього Регламенту не застосовуються до депутатських фракцій, які формуються (були сформовані) за результатами виборів депутатів Київради на першій сесії новообраної Київської міської ради.".
1.3. Частину другу статті 8 Регламенту Київської міської ради викласти в такій редакції:
"2. У залі пленарних засідань Київради за депутатами закріплюються робочі місця по групах, фракціях Київради на підставі розпорядження заступника міського голови - секретаря Київради.".
1.4. У частині другій статті 9 Регламенту Київської міської ради додати новий абзац такого змісту:
"У разі виявлення сумніву щодо відповідності депутатського запиту вимогам законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад" та Регламенту Київради головуючий ставить на обговорення та голосування відповідний депутатський запит окремо.".
1.5. Пункт 7 частини третьої статті 12 Регламенту Київської міської ради виключити.
1.6. У статті 14 Регламенту Київської міської ради :
1.6.1. Пункт 2 частини другої викласти в такій редакції:
"2) за письмовим дорученням Київського міського голови відкриває сесії Київради, скликає та веде пленарні засідання Київради і засідання Президії Київради;".
1.6.2. Частину третю викласти в такій редакції:
"3. У разі невмотивованої відмови Київського міського голови або неможливості скликання ним сесії ради заступник міського голови - секретар Київради скликає сесії Київради, повідомляє депутатам Київради і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії Київради, питання, які передбачається внести на розгляд Київради, проводить пленарні засідання Київради та засідання Президії Київради.".
1.7. У статті 16 Регламенту Київської міської ради :
1.7.1. У частині другій після слова "завдання" додати слова "термін діяльності".
1.7.2. Доповнити новою частиною третьою такого змісту:
"3. Обрання заступника голови, секретаря та інші питання структури тимчасової контрольної комісії вирішуються відповідною комісією.".
У зв'язку із цим частини третю - сьому вважати частинами четвертою - восьмою.
1.7.3. Доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"9. Зміни до рішення про створення тимчасової контрольної комісії Київради, а також затвердження результатів роботи цієї комісії приймаються більшістю голосів від загального складу Київради.".
1.8. Статтю 25 Регламенту Київської міської ради викласти в такій редакції:
"1. Проекти рішень Київради реєструються в управлінні організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради. Проект рішення Київради, поданий з дотриманням вимог частин другої - дев'ятої статті 23 цього Регламенту, реєструється в день його подання.
2. У разі якщо проект рішення Київради не відповідає вимогам, визначеним частинами другою - дев'ятою статті 23 цього Регламенту, працівник управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради в усній формі надає суб'єкту подання зауваження до проекту рішення та повертає проект рішення йому на доопрацювання.
3. У випадку відмови суб'єкта подання проекту рішення усунути зауваження, управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради протягом одного дня викладає зазначені зауваження письмово та направляє їх разом з проектом рішення відповідному суб'єкту подання. У разі незгоди із зауваженнями секретаріату Київської міської ради суб'єкт подання проекту рішення може направити відповідний проект рішення для розгляду постійній комісії, до функціональної спрямованості якої належать питання Регламенту, для розгляду та надання висновку щодо відповідності проекту рішення вимогам Регламенту Київради. Висновок постійної комісії щодо відповідності вимогам Регламенту Київради поданого проекту рішення є обов'язковим для виконання управлінням організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради.
4. Альтернативний проект рішень Київради подається на розгляд Київради з дотриманням вимог статті 23 та розглядається відповідно до вимог цього Регламенту разом з основним проектом рішення Київради.
5. Не пізніше наступного дня з дня реєстрації проект рішення направляється заступником міського голови - секретарем Київради для попереднього розгляду профільній постійній комісії, яка, враховуючи функціональну спрямованість постійних комісій, визначається профільною з попереднього розгляду відповідного проекту рішення, а також до інших постійних комісій відповідно до їх функціональної спрямованості.
6. Проекти рішень направляються для розгляду постійним комісіям управлінням організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради.
7. Постійні комісії Київради протягом десяти днів з моменту реєстрації проекту рішення у комісії опрацьовують та за результатами розгляду проекту рішення:
1) підтримують проект рішення Київради (візують проект рішення без зауважень);
2) відхиляють проект рішення (постійні комісії направляють висновок щодо відхилення проекту рішення профільній постійній комісії);
3) створюють робочу групу постійної комісії з доопрацювання проекту рішення;
4) висловлюють зауваження та пропозиції (викладаються у висновку постійної комісії).
Висловлені зауваження та пропозиції постійних комісій є обов'язковими для розгляду профільною постійною комісією.
8. У разі підтримання проекту рішення, а також висловлення зауважень та пропозицій до проекту рішення профільна комісія направляє проект рішення для опрацювання до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради, яке протягом п'яти робочих днів:
1) погоджує проект рішення без зауважень;
2) надає правовий висновок щодо невідповідності проекту рішення чи його положень вимогам законодавства, а також щодо рекомендацій стосовно порядку розгляду проекту рішення відповідно до рішень Київради.
9. Погоджений проект рішення Київради управлінням правового забезпечення секретаріату Київської міської ради передається профільною комісією до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
10. У разі відхилення проекту рішення профільна комісія направляє проект рішення суб'єкту подання з відповідним висновком. Відхилений профільною комісією проект рішення може бути поданий суб'єктом подання для опрацювання до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради.
11. Суб'єкт подання може подати проект рішення разом з висновком профільної комісії та правовим висновком управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
12. Правовий висновок управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради щодо невідповідності проекту рішення чи його положень вимогам законодавства розглядає профільна комісія та за результатами розгляду приймає рішення щодо внесення на розгляд Київради проекту рішення або щодо відхилення проекту рішення. У разі відхилення проекту профільною комісією суб'єкт подання має право подати до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради проект рішення разом з висновком профільної комісії та правовим висновком управління правового забезпечення секретаріату Київради для формування проекту порядку денного пленарного засідання Київради.
13. Відповідно до правового висновку управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради щодо рекомендацій стосовно порядку розгляду проекту рішення відповідно до рішень Київради профільна постійна комісія направляє проект рішення відповідним постійним комісіям Київради для опрацювання та за результатами якого передає до управління правового забезпечення секретаріату Київської міської ради для повторного розгляду.
14. За письмовим обґрунтуванням суб'єкта подання проекту рішення Київським міським головою, заступником міського голови - секретарем Київради можуть надаватися доручення постійним комісіям та секретаріату Київської міської ради щодо прискореного розгляду проекту рішення із зазначенням строків виконання доручення.
15. На письмове звернення депутата Київради секретаріат Київської міської ради протягом трьох робочих днів інформує його про те, в якому органі Київради або в якої посадової особи перебуває на розгляді проект рішення.".
1.9. Статтю 26 Регламенту Київської міської ради викласти в такій редакції:
"1. Протести прокурора, винесені на рішення Київської міської ради, надходять до Київської міської ради та направляються Київським міським головою або заступником міського голови - секретарем Київради для опрацювання до постійної комісії, до функціональної спрямованості якої належить питання розгляду актів прокурорського реагування, інших постійних комісій, до функціональної спрямованості яких належить опротестоване рішення, структурних підрозділів Київради, а також до виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2. Відповідний структурний підрозділ виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовує протест прокурора та протягом п'яти днів з моменту його надходження:
1) подає до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради відповідний проект рішення Київради щодо розгляду протесту прокурора;
2) направляє Київському міському голові або заступнику міського голови - секретарю Київради аргументовану правову позицію щодо розгляду протесту прокурора.
3. Постійні комісії, до функціональної спрямованості яких належить опротестоване рішення, у визначений частиною другою цієї статті строк опрацьовують протест прокурора та висловлюють аргументовану правову позицію щодо розгляду цього протесту, яка направляється на розгляд постійної комісії, до функціональної спрямованості якої належить питання розгляду актів прокурорського реагування.
4. У разі неподання виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) у визначений частиною другою цієї статті строк до Київради проекту рішення або правової позиції щодо розгляду протесту прокурора, постійна комісія, до функціональної спрямованості якої належить питання розгляду актів прокурорського реагування, або постійна комісія, до функціональної спрямованості якої належить опротестоване рішення, готують відповідний проект рішення. У разі незгоди з проектом рішення, підготовленим за результатом опрацювання протесту прокурора та поданим на розгляд Київради, суб'єкти подання проекту рішення, передбачені цим Регламентом, можуть внести альтернативний проект рішення.
5. Опрацьований відповідно до вимог цього Регламенту проект рішення Київради щодо розгляду протесту прокурора вноситься на розгляд пленарного засідання Київської міської ради (у разі внесення альтернативного проекту рішення - обидва проекти рішень).
6. Приписи та подання прокурора на рішення та дії Київради та її органів опрацьовуються посадовими особами Київради, постійними комісіями та структурними підрозділами секретаріату Київської міської ради у визначений Законом України "Про прокуратуру" строк.".
1.10. Статтю 27 Регламенту Київської міської ради викласти в такій редакції:
"1. Управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради узагальнює проекти рішень, які відповідно до вимог Регламенту розглянуті постійними комісіями та управлінням правового забезпечення секретаріату Київської міської ради, формує та подає заступнику міського голови - секретарю Київради попередній проект порядку денного пленарного засідання Київради.
Оригінали проектів рішень Київради, додатки до них, що надійшли для формування порядку денного до управління організаційного та документального забезпечення Київради секретаріату Київської міської ради, тиражуються управлінням та повертаються до відповідних постійних комісій протягом трьох днів.
2. Засідання Президії Київради, на якому розглядається проект порядку денного чергового пленарного засідання Київради, проводиться не пізніше ніж за вісім днів до дня відповідного пленарного засідання Київради.
3. Секретаріат Київської міської ради не пізніше ніж за три дні до дня проведення засідання Президії Київради інформує членів Президії про час, місце проведення та питання, які передбачається внести на розгляд Президії Київради, а також надає відповідні матеріали для розгляду на засіданні Президії.

................
Перейти до повного тексту