1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія XXIII скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 231/952 від 06.07.2000
( Рішення втратило силу на підставі Рішення Київміськради N 172/833 ( ra0172023-07 ) від 22.02.2007 )
Про громадські приймальні депутатів Київської міської ради
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 240/1217 ( ra0240023-01 ) від 03.04.2001 N 103/263 ( ra_103023-02 ) від 28.11.2002 )
З метою забезпечення умов для ефективного здійснення депутатами своїх повноважень у виборчих округах, враховуючи доповнення та зауваження депутатів, а також висновок інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України щодо проекту Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради, Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради (додається).
2. Доручити Київському міському голові відповідно до Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради забезпечити створення та функціонування у виборчих округах депутатів Київради громадських приймалень.
3. Фінансування діяльності громадських приймалень здійснювати відповідно до Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань самоврядування, засобів масової інформації та зв'язків з об'єднаннями громадян.
Міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 6 липня 2000 р. N 231/952
Положення
про громадську приймальню депутата
Київської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня депутата Київської міської ради (далі - громадська приймальня) є формою роботи Київської міської ради з громадськістю міста.
За поданням депутата Київради відповідного виборчого округу на ім'я заступника Київського міського голови - секретаря Київради функції громадської приймальні, відповідно до цього Положення, можуть покладатись на громадські організації (за згодою), що мають статутні цілі сприяння місцевому самоврядуванню, або окремих громадян.
( Підпункт 1.1 пункту 1 в редакції Рішення Київміськради N 240/1217 ( ra0240023-01 ) від 03.04.2001 )
1.2. Громадська приймальня у своїй роботі керується Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів" ( 3949-12 ), "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), Європейською Хартією Місцевого Самоврядування ( 994_036 ) та іншим законодавством України, а також цим Положенням, іншими нормативними актами Київської міської ради.
( Підпункт 1.2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 240/1217 ( ra0240023-01 ) від 03.04.2001 )
1.3. Громадська приймальня працює безпосередньо з мешканцями виборчого округу депутата міськради, в тісній взаємодії з міською та районними радами, їх виконавчими органами, органами самоорганізації населення.
1.4. Діяльність громадської приймальні здійснюється в межах виборчого округу депутата Київради.
2. Мета діяльності громадської приймальні
2.1. Метою діяльності громадської приймальні, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів" ( 3949-12 ), є допомога депутатам у виконанні своїх обов'язків, а саме:
- підтримувати постійні зв'язки з населенням виборчого округу;
- вивчати громадську думку, потреби населення, інформувати про них районну та міську владу;
- вживати заходів щодо задоволення колективних та індивідуальних потреб та законних вимог виборців.
3. Повноваження громадської приймальні
3.1. Громадська приймальня розробляє та через відповідного депутата подає на розгляд Київраді пропозиції щодо:
- планів та програм соціально-економічного розвитку міста, району в частині, що стосується інтересів жителів виборчого округу;
( Позицію підпункту 3.1 пункту 3 вилучено на підставі Рішення Київміськради N 240/1217 ( ra0240023-01 ) від 03.04.2001 )
- використання бюджетних та інших коштів, які виділяються для реалізації наказів виборців, соціально-економічних програм та проектів на території виборчого округу;
- якості надання житлово-комунальних та соціально-культурних послуг мешканцям виборчого округу.
3.2. Громадська приймальня може вести облік соціально незахищених громадян, надавати їм допомогу за рахунок коштів, виділених депутату рішенням Київради для здійснення заходів із вирішення соціально-економічних проблем на території виборчого округу та виконання наказів виборців.
3.3. Громадська приймальня збирає заяви та звернення мешканців округу, узагальнює їх, веде листування, вживає передбачених законом заходів для задоволення вимог громадян, допомагає у створенні органів самоорганізації населення, організовує прийом депутатом виборців, складає щоквартальні плани своєї роботи.

................
Перейти до повного тексту