1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія V скликання
РІШЕННЯ
22.02.2007 року N 172/833
Про затвердження Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради
( Із змінами , внесеними рішеннями Київської міської ради від 29 березня 2007 року N 375/1036 , від 14 червня 2007 року N 758/1419 , від 12 грудня 2019 року N 449/8022 )
Відповідно до Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", пункту 10.6 Регламенту Київради, затвердженого рішенням Київради від 14.06.2006 N 14/14 "Про затвердження Регламенту Київської міської ради", Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Київради від 06.07.2000 N 231/952 "Про громадські приймальні депутатів Київської міської ради" (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київради від 03.04.2001 N 240/1217 , від 28.11.2002 N 103/263 ).
3. Це рішення Київради офіційно оприлюднити в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків.
Київський міський голова Л. Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 22 лютого 2007 р. N 172/833
ПОЛОЖЕННЯ
про громадську приймальню депутатів Київської міської ради
Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради встановлює порядок її утворення та діяльності.
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня депутата Київської міської ради (далі - громадська приймальня) є формою роботи депутатів Київради з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території міста Києва.
1.2. Громадська приймальня у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про звернення громадян", Статутом територіальної громади міста Києва, Регламентом Київради, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.3. Громадська приймальня працює безпосередньо з виборцями, іншими громадянами у взаємодії з депутатами, депутатськими групами та фракціями Київради, районними у місті Києві радами, їх виконавчими органами, органами самоорганізації населення, а також із Київськими міськими організаціями партій та виборчих блоків, які представлені у Київраді.
1.4. Громадська приймальня забезпечує безперервний зв'язок між виборцями та депутатами Київради, є однією із форм громадського контролю за діяльністю депутатів Київради.
1.5. Громадські приймальні утворюються (відкриваються) депутатами Київради.
1.6. Київська міська рада, або її виконавчий орган (Київська міська державна адміністрація) здійснюють матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності 120 громадських приймалень (одна громадська приймальня на кожного депутата Київради).
1.7. Депутати Київради, а також депутатські групи, фракції Київради можуть відкривати на території міста Києва й інші громадські приймальні, які керуються цим Положенням.
2. Завдання громадської приймальні
2.1. Основним завданням громадської приймальні є сприяння депутатам Київради у виконанні ними своїх обов'язків перед виборцями та територіальною громадою міста.
2.2. Громадська приймальня:
визначає і оприлюднює дні та години регулярного прийому громадян;
визначає (разом із депутатами Київради) і оприлюднює дні та години особистого прийому депутатом Київради громадян;
веде прийом виборців, інших громадян; веде реєстрацію звернень та заяв; сприяє вирішенню законних вимог громадян; надає їм консультації та юридичну допомогу;
підтримує регулярний зв'язок з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території міста Києва;
веде облік соціально незахищених громадян;
інформує виборців про роботу Київради та її органів, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших програм, міського бюджету, рішень Київради і доручень виборців;
бере участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються територіальної громади міста Києва, в організації виконання рішень Київради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території міста Києва;
вивчає громадську думку, вивчає потреби територіальної громади міста Києва, потреби населення, інформує про них Київраду та її органи, бере безпосередню участь у їх вирішенні;
здійснює видатки на виконання Програми вирішення депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, передвиборчих програм та доручень виборців за рахунок коштів, передбачених у бюджеті міста Києва.
( підпункт 2.2 пункту 2 доповнено абзацом дев'ятим згідно з рішенням Київської міської ради від 14.06.2007 р. N 758/1419 )
3. Повноваження громадської приймальні
3.1. Громадська приймальня збирає, узагальнює та подає депутату Київради пропозиції щодо:
планів та програм соціально-економічного розвитку міста Києва або відповідного району міста Києва;
використання коштів міського бюджету, які виділяються на виконання Програми вирішення соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців депутатами Київради;
якості надання житлово-комунальних та соціально-культурних послуг членам територіальної громади міста Києва.

................
Перейти до повного тексту