- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА
N 1810 від 08.10.2013 )
Про внесення змін і доповнень до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до ст.
45 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року
N 2263 "Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації" (із змінами), з метою забезпечення оперативного опрацювання проектів актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
2. Визнати такими, що втратили чинність:
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.04.2009
N 330 "Про Порядок підготовки і випуску розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та опрацювання доручень з питань, що стосуються підготовки та проведення в м. Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.09.2009
N 1127 "Про внесення змін і доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.04.2009 N 330";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.12.2009
N 1432 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.04.2009 N 330".
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Пузанова О. Г.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Київської міської державної адміністрації
29.10.2002 р. N 1970 ( ra1970017-02 )
(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11.02.2011 N 185)
Регламент
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Регламент) регулює організаційно-процедурні питання внутрішньої діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) будує свою роботу на засадах законності, персональної відповідальності, поєднання загальнодержавних інтересів та інтересів територіальної громади міста Києва,
4. Робота виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.
Висвітлення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
5. Розподіл обов'язків між посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводить голова Київської міської державної адміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:
- повноважень і функцій посадової особи;
- головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;
- підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;
- порядку заміщення голови Київської міської державної адміністрації, його першого заступника та заступників у разі їх відсутності;
- обов'язків щодо спрямування та контролю діяльності відповідних районних в місті Києві держадміністрацій.
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ
6. Робота виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводиться за перспективними (річними), поточними (піврічними, квартальними), а у разі потреби - оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою Київської міської державної адміністрації за поданням заступника голови - керівника апарату (додаток 1).
7. Планування роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності його структурних підрозділів та апарату.
8. Плани роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) передбачають заходи, спрямовані на виконання
Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем'єр-міністра України, державних і міської програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих Київською міською радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.
9. Для координації діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складаються піврічні (квартальні) плани основних заходів.
Піврічні (квартальні) плани роботи складаються з переліків питань для розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), нарадах у першого заступника, заступників, заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
До планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) включаються:
- актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів щодо соціально-економічного розвитку міста, функціонування галузей господарського комплексу та розв'язання проблем соціальної сфери, поліпшення діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодії з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданнях Колегії, нарадах у голови Київської міської державної адміністрації, першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації, та вжиття додаткових заходів;
- перелік актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконання яких розглядатиметься у порядку контролю;
- основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) або за його участю.
Плани повинні містити питання:
- підведення підсумків діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно за рік, квартал, місяць із визначенням основних напрямів подальшої роботи;
- діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій щодо виконання актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Підготовка до розгляду питань діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або районних в місті Києві державних адміністрацій, як правило, передбачає проведення попередньої комплексної або цільової перевірки.
У планах роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
10. Формування планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється за пропозиціями структурних підрозділів, погодженими із першим заступником, заступниками та заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
Письмові пропозиції до планів роботи на півріччя (квартал) подаються першим заступником, заступниками, заступником голови - керівником апарату з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), головами районних в місті Києві державних адміністрацій за 20 днів до кінця кварталу (півріччя) до управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Підготовлений управлінням організаційної роботи до 20-го числа останнього місяця кожного півріччя проект плану роботи розглядається першим заступником, заступниками, заступником голови - керівником апарату, візується ними та передається до управління організаційної роботи для остаточного формування плану.
11. Робота структурних підрозділів та апарату проводиться за квартальними та місячними планами, що затверджуються першим заступником, заступниками, заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків) та безпосереднім керівником структурного підрозділу. Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлює заступник голови - керівник апарату.
12. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і виключаються з нього за рішенням першого заступника, заступників, заступника голови - керівника апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів та апарату здійснюється першим заступником, заступниками, заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
14. Підготовка звітності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), передбаченої статтями
30 і
33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", проводиться його апаратом на основі звітів структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуються виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та його структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розміщується на офіційному веб-сайті Київської міської влади та у комунальних засобах масової інформації.
КОНСУЛЬТАТИВНІ, ДОРАДЧІ ТА ІНШІ ДОПОМІЖНІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
15. Для сприяння здійсненню повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворюються консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, колегії, робочі групи тощо).
Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає голова Київської міської державної адміністрації.
З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р.
N 996 утворюється громадська рада.
Рішення зазначених органів оформлюються протоколами.
16. Для погодженого розгляду питань, що належать до компетенції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обговорення найважливіших напрямів його діяльності, прийняття відповідних рішень та рекомендацій створюється Колегія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Колегія).
До складу Колегії входять голова Київської міської державної адміністрації (голова Колегії), перший заступник, заступники голови Київської міської державної адміністрації та заступник голови - керівник апарату, голови районних в місті Києві державних адміністрацій, окремі керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
До складу Колегії можуть за згодою входити керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування, народні депутати України, керівники громадських об'єднань, творчих спілок, підприємств, організацій та установ.
17. Засідання Колегії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.
Члени Колегії обов'язково беруть участь у засіданні Колегії особисто. На час, на який призначено засідання Колегії, члени Колегії не повинні планувати проведення заходів (нарад, зустрічей, прийомів тощо).
У разі неможливості особистої участі члена Колегії у засіданні Колегії, останній зобов'язаний завчасно письмово повідомити голову Колегії про причини відсутності через управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Засідання Колегії проводяться відповідно до плану роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), позачергові - у міру потреби.
18. Рішення Колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів Колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
Рішення Колегії оформляється протоколом, який підписується головою Колегії і є підставою для видання відповідного розпорядження.
19. Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює організаційне забезпечення засідань Колегії, у тому числі стенографування (технічний запис).
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
21. Організація роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється відповідно до цього Регламенту, Інструкції з діловодства, а також положення про апарат, що затверджується в установленому порядку.
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до покладених на нього завдань:
- опрацьовує документи, що надходять до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови Київської міської державної адміністрації і заступників голови Київської міської державної адміністрації;
- здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови Київської міської державної адміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
- перевіряє за дорученням голови Київської міської державної адміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)), структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також районними в місті Києві державними адміністраціями; вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- за дорученням голови Київської міської державної адміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначеними законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;
- здійснює правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою Київської міської державної адміністрації;
- проводить разом із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові Київської міської державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;
- здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях адміністративного будинку та дотримання правил охорони праці;
- провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- забезпечує висвітлення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
22. Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також із Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратами районних в місті Києві державних адміністрацій, територіальними органами центральних органів виконавчої влади.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З КАДРАМИ У ВИКОНАВЧОМУ ОРГАНІ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ)
23. Робота з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться з метою комплексного вирішення питань комплектування виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністрацій висококваліфікованими, молодими, компетентними, перспективними кадрами, спроможними забезпечити виконання завдань, визначених для місцевих органів виконавчої влади, заохочення державних службовців до службової кар'єри та забезпечення їх безперервного навчання.
24. Організація кадрової роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться за затвердженим головою Київської міської державної адміністрації річним планом, у якому визначено заходи з підбору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.
25. Організацію роботи з кадрами в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює управління кадрової роботи і нагород; у головних управліннях, управліннях, відділах, інших структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях - відділи (сектори) кадрів; а у малочисельних структурних підрозділах виконання цієї роботи за рішенням керівника покладається на одного з працівників підрозділу відповідно до Положення про роботу з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженого у встановленому порядку. Основними завданнями кадрових служб є реалізація єдиної державної політики у сфері державної служби, з питань кадрової роботи та нагород.
Кадрова робота в структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводиться відкрито і гласно, базується на всебічному вивченні і врахуванні можливостей кадрів, найбільш повному використанні їх здібностей, розвитку ініціативи, створенні атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.
26. Голови районних в місті Києві державних адміністрацій, начальники головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів щомісячно до 5 числа подають до управління кадрової роботи і нагород:
- інформацію про кількість вакантних посад станом на перше число кожного місяця із зазначенням, як ці посади планується комплектувати (конкурс, резерв);
- анкети-заявки на кожну посаду, що планується заміщувати за конкурсом. Управління кадрової роботи і нагород до 10 числа кожного місяця узагальнює інформацію та через засоби масової інформації оприлюднює список вакантних посад, які заміщуються за конкурсом.
Заступник голови Київської міської державної адміністрації - керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівники структурних підрозділів організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.
28. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.
30. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводяться в установленому законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.
31. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
32. На кожного прийнятого на роботу до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) працівника оформляється особова справа.
33. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову Київської міської держадміністрації, заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та керівників структурних підрозділів.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
34. Правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Юридичне управління з питань правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підпорядковується голові Київської міської державної адміністрації, а з питань організації роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - заступникові голови - керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
35. У своїй діяльності юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
36. Основними завданнями юридичного управління є:
- правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.
37. Юридичне управління відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує відповідність законодавству проектів рішень Київської міської ради, підготовлених за поданням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також інших актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- проводить правову експертизу проектів рішень Київської міської ради, підготовлених за поданням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;
- визначає які розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), видані на виконання функції державної виконавчої влади, є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;
- надає методичну допомогу працівникам апарату та керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;
- виконує інші функції з правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до цього Регламенту та положення про юридичне управління, що затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
38. Начальник юридичного управління:
- здійснює керівництво роботою юридичного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
- бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
- організовує роботу працівників юридичного управління, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на управління завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників управління та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;
- виконує інші передбачені законодавством функції.
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ВИПУСКУ РОЗПОРЯДЖЕНЬ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
39. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видаються у межах повноважень, визначених законодавством України.
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підписуються головою Київської міської державної адміністрації, у разі відсутності голови Київської міської державної адміністрації його повноваження щодо видання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконує перший заступник голови Київської міської державної адміністрації, а у разі відсутності останнього - один із заступників голови Київської міської державної адміністрації, на якого покладено виконання обов'язків голови Київської міської державної адміністрації у встановленому порядку.
40. Проекти розпоряджень вносяться за поданням першого заступника, заступників голови, заступника голови - керівника апарату, керівників головних управлінь, управлінь, відділів і служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апарату, голів районних в місті Києві державних адміністрацій, керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
Якщо підготовка проекту розпорядження доручена кільком структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апарату або районним в місті Києві державним адміністраціям, виконавець, зазначений першим, є відповідальним розробником.
У разі відсутності керівника подання візує виконуючий обов'язки керівника структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апарату, голови районної в місті Києві державної адміністрації, керівника територіального органу центрального органу виконавчої влади, призначений в установленому порядку.
41. До проекту розпорядження додається:
- пояснювальна записка згідно з додатком 2, що містить необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої, у разі потреби, може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки, фото тощо);
- завірені в установленому порядку документи, на які є посилання у проекті розпорядження;
- електронна копія проекту розпорядження.
Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи або з інших організаційних питань.
Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.
У разі доцільності державної реєстрації в Головному управлінні юстиції у м. Києві проекту розпорядження, пункт 3 пояснювальної записки до даного проекту розпорядження повинен містити відомості про положення, що зачіпають права та свободи, гарантовані Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, та про відповідність норм даного проекту законодавству Європейського Союзу.
42. Текст проекту розпорядження викладається українською мовою у стислій формі. Виклад окремих пунктів, додатків та тексту в цілому повинен бути органічно пов'язаним і не допускати можливості подвійного тлумачення змісту. Обов'язковою складовою частиною розпорядження є заголовок, який стисло розкриває його зміст. Преамбула проекту розпорядження, крім мотивів та цілей його видання, як правило, повинна містити посилання на відповідний закон або нормативні акти, що регулюють предмет правовідносин, зазначених у розпорядженні та зазначення в межах яких функцій (органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади) видається розпорядження.
Проект розпорядження, при необхідності, повинен містити пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.
Пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням, у проектах розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), пов'язаних з наповненням бюджету, а також із соціальних питань має містити вказівку про підготовку механізму контролю за виконанням розпорядження, із зазначенням строків, а також передбачати періодичну і кінцеву звітність.
У разі, коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця, у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.
Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити, разі потреби, перелік виконавців і строки виконання завдань.
43. На зворотному боці кожної сторінки проекту розпорядження друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, прізвище, ініціал(и) керівника та юрисконсульта, які подають проект, та посада, прізвище й ініціал(и) керівників, які погоджують проект розпорядження. Проставлення дати візування є обов'язковим.
Проект розпорядження візують: заступники голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень яких віднесені фінансові питання та питання запобігання та протидії корупції, заступники голови Київської міської державної адміністрації, керівники головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), до компетенції яких належать зазначені в проекті розпорядження питання, голови відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій у разі, коли зачіпаються інтереси районів.
Проекти розпоряджень, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, погоджуються Головним фінансовим управлінням.
Проекти розпоряджень, предметом яких є врегулювання підприємницької діяльності, проекти регуляторних актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та проекти змін до них підлягають погодженню в обов'язковому порядку з Головним управлінням з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Порядок розгляду і прийняття виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) регуляторних актів у сфері господарської діяльності регламентується
Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 09.07.2004
N 1228 "Про заходи щодо здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності у м. Києві" (із змінами і доповненнями). У разі, якщо проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має ознаки регуляторного акта та видається в межах функцій місцевого органу виконавчої влади, разом з ним подається копія рішення територіального органу спеціально уповноваженого органу, відповідального за здійснення регуляторної політики, про його погодження або копія рішення регуляторної комісії про задоволення скарги щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу та копією повідомлення про оприлюднення проекту. У разі, якщо проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має ознаки регуляторного акта та видається в межах функцій органу місцевого самоврядування, разом з ним подається тільки аналіз його регуляторного впливу та копія повідомлення про оприлюднення проекту.
В обов'язковому порядку проект розпорядження погоджується з уповноваженим органом охорони культурної спадщини - Головним управлінням охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у випадку, якщо об'єкт будівництва, реконструкції, реставрації, реставрації з пристосуванням, капітального ремонту, впорядкування об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництва) є пам'яткою або розташований в межах зон охорони пам'яток, історичних ареалів.
Обов'язковому погодженню з Головним управлінням економіки та інвестицій підлягають проекти розпоряджень з питань розміщення на території міста нових, реконструкції, розширення або ліквідації діючих об'єктів виробничого і невиробничого призначення підприємств (установ, організацій) незалежно від форм власності, передачі майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, у власність інших підприємств, установ, організацій (в тому числі в порядку взаємозаліків та взаєморозрахунків), залучення інвесторів до будівництва нових, а також реконструкції існуючих об'єктів житлового та нежитлового фонду, які належать до комунальної власності територіальної громади міста та його районів, створення спільних підприємств на базі майна комунальної власності територіальної громади міста, будівництва в м. Києві будь-яких об'єктів за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету та інших питань, що призводять до зміни соціально-економічних показників розвитку міста.
Проекти розпоряджень щодо проведення масових заходів політичного, релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру у центральній частині міста Києва підлягають обов'язковому погодженню з Головним управлінням внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю.
Проекти розпоряджень, що стосуються діяльності головних управлінь, управлінь інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погоджуються з відповідними заступниками голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Проекти розпоряджень, що носять нормативний характер та мають загальноміське значення, погоджуються з усіма заступниками голови Київської міської державної адміністрації.
Погоджені в установленому порядку проекти розпоряджень подаються у відповідний відділ організаційного забезпечення діяльності заступника голови Київської міської державної адміністрації, який забезпечує його погодження першим заступником голови, заступниками голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків між ними та керівником юридичного управління.
Загальний термін підготовки, погодження та випуску розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що стосуються питань підготовки та проведення в м. Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, не повинен перевищувати семи робочих днів.
Проекти розпоряджень готуються виконавцями, зазначеними у дорученні, позначеному штампом-відміткою "ЄВРО-2012", щодо підготовки проекту розпорядження; виконавець, зазначений першим, є відповідальним розробником. Для оперативного обміну інформацією під час підготовки проекту відповідальний розробник та співвиконавці можуть використовувати електронну пошту та інші засоби зв'язку.
Підготовлений проект розпорядження невідкладно надсилається керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першому заступнику, заступникам голови Київської міської державної адміністрації, до компетенції яких віднесені порушені питання, юридичному управлінню для опрацювання та погодження. Строк опрацювання проекту розпорядження зазначеними посадовими особами не повинен перевищувати одного дня.
44. Проекти розпоряджень погоджуються структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями та підприємствами, установами, організаціями протягом терміну, що не перевищує 3 днів, а у разі додаткового вивчення поставлених у проекті розпорядження питань - 5 днів. При цьому візуються всі сторінки проекту розпорядження і додатків до нього, що носять нормативний характер (із зворотного боку).
45. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі в юридичному управлінні апарату.
Юридичне управління під час проведення правової експертизи:
- перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
- оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;
- перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із зацікавленими органами.
При цьому візуються всі сторінки проекту розпорядження і додатків до нього, що носять нормативний характер (із зворотного боку).
У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичне управління готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробнику з відповідними пропозиціями. У разі, коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичне управління готує висновок (додаток 3).
Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.
46. Після візування проекту розпорядження юридичним управлінням внесення до нього змін і доповнень не допускається.
47. Зауваження та пропозиції, що виникають під час погодження проекту розпорядження, викладаються у письмовій формі на окремому аркуші. Виправлення, дописування та інші зміни тексту розпорядження під час погодження не допускаються.
У разі неможливості узгодження позицій щодо спірних питань на рівні структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) заступник голови - керівник апарату доповідає такий проект розпорядження голові Київської міської державної адміністрації, який приймає остаточне рішення щодо врахування зауважень і пропозицій.
48. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку міста Києва, у разі необхідності, попередньо колегіально обговорюються на нарадах під головуванням заступника голови Київської міської державної адміністрації з фінансових питань.
За наслідками колегіального обговорення проекту розпорядження складається протокол, який в обов'язковому порядку додається до проекту розпорядження.
49. Проект розпорядження про схвалення програмного документа концептуального характеру, що зачіпає права, свободи, гарантовані Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, підлягає опрацюванню з урахуванням положень зазначеної Конвенції та практики Європейського суду з прав людини. При цьому головний розробник визначає:
- чи містяться у проекті розпорядження положення, що зачіпають права та свободи, гарантовані Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод;
- яких положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод стосується проект розпорядження.
Головний розробник забезпечує врахування у проекті розпорядження положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Результати опрацювання проекту розпорядження відображаються головним розробником у пояснювальній записці.
50. Питання, які зачіпають інтереси населення міста, мають важливе соціально-економічне значення для його розвитку, в тому числі щодо будівництва, можуть бути винесені на публічне обговорення.
Рішення про проведення публічного обговорення зазначених питань приймає голова Київської міської державної адміністрації.
У разі прийняття рішення про інформування населення щодо зазначених питань текст інформаційного повідомлення передається відділу інформаційного забезпечення (прес-службі) для доведення його до відома населення.
У разі проведення публічного обговорення зазначених питань головний розробник проекту розпорядження вносить до відділу редагування документів та випуску розпоряджень управління документального забезпечення проект розпорядження разом з довідкою про проведення публічного обговорення, в якій зазначається коло осіб, що були залучені до публічного обговорення, результати цього обговорення, рішення щодо врахування пропозицій, мотиви та обґрунтування їх відхилення (в цілому або частково).
51. Проекти розпоряджень, що подаються на підпис в остаточній редакції, мають містити візи головного розробника та юрисконсульта, відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації, який спрямовує, координує і контролює діяльність структурного підрозділу, що є головним розробником проекту розпорядження, начальника юридичного управління та заступника голови - керівника апарату.
52. Додатки до розпоряджень візують: керівник головного управління, управління, відділу або служби виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що зробив подання, відповідний заступник голови Київської міської державної адміністрації, начальник юридичного управління.
Додатки до розпоряджень, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, візуються керівником Головного фінансового управління.
Додатки до розпоряджень підписує заступник голови - керівник апарату.
53. Підготовлений та погоджений в установленому порядку проект розпорядження разом з іншими необхідними документами, розрахунком розсилки, прес-релізом, підписаними головним розробником проекту розпорядження, та текстом цього розпорядчо-правового документа на машинному носії подається начальником управління чи відділу організаційного забезпечення діяльності відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації до відділу редагування документів та випуску розпоряджень управління документального забезпечення.
Відділ редагування документів та випуску розпоряджень управління документального забезпечення здійснює підготовку на підпис проектів розпоряджень, літературне редагування текстів та контроль за додержанням вимог щодо їх підготовки.
У разі порушення цих вимог відділ редагування документів та випуску розпоряджень повертає проект розпорядження розробнику на доопрацювання.
Після візування проекту розпорядження юридичним управлінням внесення до нього змін і доповнень не допускається.
54. Проекти розпоряджень подаються на підпис голові Київської міської державної адміністрації заступником голови - керівником апарату.
55. Підписані головою Київської міської державної адміністрації розпорядження реєструються відділом редагування документів та випуску розпоряджень управління документального забезпечення, який забезпечує зняття необхідної кількості копій розпоряджень і відправлення їх зазначеним у розрахунку розсилки організаціям через відділ по роботі зі службовими документами управління документального забезпечення.
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які передбачають проведення масових громадських заходів у м. Києві політичного, релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру, направляються Київраді у встановленому порядку.
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які готуються на виконання актів чи доручень органів влади вищого рівня або в яких контроль за виконанням покладено на заступників голови Київської міської державної адміністрації і визначені конкретні завдання, направляються до контрольного управління апарату.
56. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) набирають чинності з моменту їх видання, якщо ними не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
57. Розпорядження, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, доводяться до відома населення управлінням преси та інформації і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими розпорядженнями не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
58. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), видані на виконання функцій державної виконавчої влади, що носять нормативно-правовий характер, зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, подаються на державну реєстрацію до Головного управління юстиції у м. Києві у п'ятиденний термін після їх видання і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими розпорядженнями не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Забезпечення реєстрації розпоряджень в Головному управлінні юстиції у м. Києві покладається на керівників головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за поданням яких видано розпорядження, та юридичне управління.
Необхідність державної реєстрації розпорядження визначається начальником юридичного управління при погодженні проекту, про що робиться спеціальна відмітка - "підлягає реєстрації в Головному управлінні юстиції у м. Києві".
Розпорядження, що подається на державну реєстрацію, супроводжується листом, який підписує заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
................Перейти до повного тексту