1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VII скликання
РІШЕННЯ
04.09.2014 року N 62/62
Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради" та деяких рішень Київської міської ради
( Із змінами і доповненнями, внесеними рішенням Київської міської ради N 746/746 від 25 грудня 2014 р. ) ( Додатково див. Постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 листопада 2014 року, від 20 листопада 2014 року, від 16 грудня 2014 року, постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 19 лютого 2015 року, постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 5 березня 2015 року, постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 19 березня 2015 року )
Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про благоустрій населених пунктів", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, враховуючи наказ Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року N 369 "Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за N 372/1397, ДСТУ 4281:2004 "Заклади ресторанного господарства. Класифікація", рішення Київської міської ради від 15 березня 2012 року N 198/7535 "Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", від 22 травня 2013 року N 338/9395 "Про утворення центрів надання адміністративних послуг у місті Києві", з метою вдосконалення порядку залучення пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва, Київська міська рада
вирішила:
1. Внести до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради" такі зміни:
1.1. Заголовок та пункт 1 рішення після слів "засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі" доповнити словами "власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства".
1.2. Додаток до рішення викласти в новій редакції, що додається.
2. Внести зміни до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року N 1051/1051 , згідно з додатком 1 до цього рішення.
3. Доручити Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладати договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою із суб'єктами господарювання відповідно до Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 .
4. Встановити, що Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладає в установленому порядку договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою:
4.1. З суб'єктами господарювання (власниками тимчасових споруд):
4.1.1. За умови наявності тимчасової споруди в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва (станом на квітень 2013 року).
Укладення таких договорів здійснюється до 31.01.2015.
4.1.2. При оформленні паспорта прив'язки тимчасової споруди відповідно до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд у місті Києві.
4.2. З суб'єктами господарювання (власниками засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі) відповідно до затвердженої у встановленому порядку схеми розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.
4.3. З суб'єктами господарювання (власниками (користувачами) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства).
( Пункт 4 у редакції рішення Київської міської ради N 746/746 від 25 грудня 2014 р. )
5. Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подовжувати дію договорів щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, укладених відповідно до умов пп. 4.1.1 пп. 4.1 пункту 4 цього рішення, на строк до 6 місяців, з кінцевим строком дії таких договорів не пізніше 31.12.2015.
( Рішення доповнено новим пунктом 5 згідно з рішенням Київської міської ради N 746/746 від 25 грудня 2014 р., у зв'язку з цим пункти 5 - 14 вважати відповідно пунктами 6 – 15 )
6. Доручити Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до етапів проведення демонтажу, що додаються (додаток 2 до цього рішення), демонтувати тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, що розміщуються з порушенням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.
Проведення демонтажу тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві відповідно до етапу 2 (додаток 2 до цього рішення) здійснювати не раніше ніж через 2 місяці після набуття чинності цим рішенням.
Запровадження етапів 3 - 7 здійснюється згідно з рішенням комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства, утвореної розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
7. Доручити Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) провести інвентаризацію тимчасових споруд шляхом лазерного сканування міського простору для створення інформаційної ЗД-моделі міста до 31 грудня 2014 року.
8. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) в проекті рішення Київської міської ради "Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві" врахувати, що при розгляді заяв та прийнятті рішення про відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності Комплексній схемі розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, будівельним нормам застосовується критерій сплати пайової участі (внеску) за попередні періоди.
9. Визначити, що тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності здійснюють продаж товарів (надання послуг) з 6-ї години до 23-ї години (крім тимчасових споруд з функціональним призначенням продаж друкованих ЗМІ, продуктів харчування, квітів, непродовольчих груп товарів, заклади швидкого харчування, громадські вбиральні, шиномонтаж, туристичні інформаційні центри).
( Пункт 9 у редакції рішення Київської міської ради N 746/746 від 25 грудня 2014 р. )
10. Встановити, що кожна тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності має окрему конструкцію (не має спільних конструктивних елементів з іншою тимчасовою спорудою) та площу. Площі тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, що розміщуються одна біля одної, не можуть об'єднуватись та вважатися спільною загальною площею.
11. Торговельна площа тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, які розміщені в межах територій вулиць та доріг згідно з містобудівною документацією на відстані не менше 5 метрів від проїзної частини вулиць, не повинна перевищувати 19 кв. м (крім тимчасових споруд з функціональним призначенням - квіти та інші продовольчі чи непродовольчі товари, заклади швидкого харчування, громадські вбиральні, шиномонтаж, туристичні інформаційні центри, продаж хлібобулочних та молочних виробів, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства).
12. Визнати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради:
від 26 січня 2012 року N 2/7339 "Про деякі питання здійснення підприємницької діяльності в тимчасових спорудах";
від 5 квітня 2012 року N 383/7720 "Про внесення змін до рішень Київради від 26.01.2012 N 2/7339 та від 24.02.2011 N 56/5443";
від 24 травня 2012 року N 484/7821 "Про внесення змін до рішень Київради від 24.02.2011 N 56/5443 та від 26.01.2012 N 2/7339";
від 12 липня 2012 N 674/8011 "Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 N 2/7339".
13. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) привести свої акти у відповідність до вимог цього рішення.
14. Це рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.
15. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування, постійну комісію Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики, постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова В. Кличко
Додаток
до рішення Київської міської ради
24.02.2011 N 56/5443
(в редакції рішення
Київської міської ради
від 04.09.2014 N 62/62)
ПОРЯДОК
визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм залучення пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва з урахуванням впливу безпосередньо на об'єкти благоустрою та оцінки соціально-економічного значення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства для міста незалежно від форм власності.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту;
комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі Комплексна схема) - текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою;
майданчик для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства - місце для надання послуг з харчування біля стаціонарного (капітального) закладу ресторанного господарства, який відкритий для обслуговування населення на певний сезон року, розміщений на відкритому повітрі (під тентами, на верандах, у павільйонах легкого типу) або виготовлений з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, та встановлений тимчасово, без улаштування фундаменту, не є капітальною спорудою. Залежно від типу конструкцій, які використовуються для влаштування, та періоду функціонування майданчики поділяються на відкриті (літні) майданчики та сезонні майданчики. Розміщення сезонних майданчиків здійснюється на підставі паспорта прив'язки тимчасової споруди, оформленого відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21 жовтня 2011 року N 244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, за умови визначення відповідності намірів щодо місця розташування сезонного майданчика будівельним нормам за результатами розгляду документів, поданих відповідно до зазначеного Порядку; місця розміщення відкритих (літних) та сезонних майданчиків не визначаються Комплексною схемою;
засоби пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі - автомагазини, автокафе, автокав'ярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки) тощо;
пайова участь (внесок) власників ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва (далі - Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою) - внесок на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою), який сплачують до бюджету міста Києва власники ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власники (користувачі) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства у грошовому виразі (гривнях) без ПДВ;
інформаційний талон - документ, що підтверджує факт сплати пайової участі, який виготовляється на бланку, що має елементи захисту та містить: серію, номер, дату видачі, термін дії, повне найменування та місцезнаходження юридичної особи або П. І. Б. та місце проживання фізичної особи - підприємця, тип об'єкта, функціональне призначення об'єкта, місце розташування об'єкта, площу об'єкта, спеціальний код, режим роботи, інформацію про паспорт прив'язки ТС (у разі оформлення) тощо;
комісія з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства (далі - Комісія) - комісія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), до компетенції якої входить визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі ТС, будівельним нормам, запровадження додаткових зон обмежень розміщення ТС, розгляд заяв щодо неправомірного надання відмови в укладанні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою та інші питання, пов'язані з розміщенням ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.
1.3. Залучені кошти Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою спрямовуються виключно на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою).
1.4. Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою залучається з метою:
відшкодування витрат бюджету міста Києва на розширене відтворення об'єктів благоустрою;
надання власникам ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власникам (користувачам) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства права реалізувати свій проект встановлення (розміщення) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на території міста Києва;
фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою, організація та проведення робіт із демонтажу незаконно встановлених на території міста тимчасових споруд);
відшкодування за використання для розміщення ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства об'єктів благоустрою та земельних ділянок, на яких розміщуються ці об'єкти благоустрою, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
1.5. Обсяг Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначається за принципами:
компенсації витрат бюджету міста на розширене відтворення об'єктів благоустрою (власники ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власники (користувачі) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства мають компенсувати витрати бюджету міста на розширене відтворення об'єктів благоустрою, які виникають при встановленні (розміщенні) та експлуатації ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства);
комплексного підходу до розвитку інфраструктури міста (рівномірний розвиток інфраструктури міста по всій території);
сприяння залученню коштів на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (визначення обсягу Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою з урахуванням соціально-економічного значення встановлених (розміщених) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства має створювати сприятливі умови для фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою тощо).
1.6. Обсяг Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначається з урахуванням:
впливу ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на об'єкти благоустрою міста Києва;
функціонального призначення ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
пріоритетності розвитку території міста Києва (зони), в якій проводиться встановлення (розміщення) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
територіального встановлення (розміщення) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.
2. Порядок залучення і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою
2.1. Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов'язані із залученням і використанням Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою, у тому числі при укладенні договорів щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
2.2. У всіх питаннях щодо організації залучення Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) виступає в особі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент).
2.3. У разі встановлення (розміщення) ТС на об'єктах благоустрою, розташованих на земельних ділянках комунальної власності територіальної громади міста Києва, власник ТС укладає договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
2.4. Пайову участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою сплачують суб'єкти господарювання, які є власниками ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власниками (користувачами) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.
2.5. Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою сплачується у грошовій формі.
2.6. Для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою суб'єкт господарювання звертається до Департаменту із заявою, до якої додаються такі документи:
реквізити замовника (для юридичних осіб: повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, установа банку, МФО банку), посада та П. І. Б. керівника, телефон; для фізичної особи - підприємця: П. І. Б. повністю, місце проживання, ідентифікаційний номер, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, установа банку, МФО банку), телефон);
для фізичних осіб - підприємців - додатково копія паспорта;
схема місця розташування ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства із зазначенням контуру та площі об'єкта, з прив'язкою до місцевості, на основі фрагменту ортофотоплану, наданого Департаментом на безоплатній основі;
актуальна фотофіксація з чотирьох сторін місця розташування ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на відстані 5 - 10 м (для ТС - додатково фото фасаду з товаром, на відстані 3 - 4 метрів);
документи на розміщення ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства, оформлені до 01 січня 2014 року.
Крім документів, передбачених абзацами другим - шостим цього пункту, суб'єкти господарювання - власники засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі надають такі документи:
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, видане у встановленому порядку підрозділом ДАІ МВС України, з відміткою про переобладнання транспортного засобу (у разі використання транспортного засобу);
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим підрозділом Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
Крім документів, передбачених абзацами другим - шостим цього пункту, суб'єкти господарювання - власники (користувачі) стаціонарних закладів ресторанного господарства надають такі документи:
копії завірених у встановленому порядку документів, що посвідчують право власності на будівлю або приміщення стаціонарного (капітального) закладу ресторанного господарства, біля якої (яких) планується влаштувати майданчик для харчування, або право користування ними;
письмова згода власника (користувача) земельної ділянки у разі розміщення майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на земельній ділянці, що знаходиться у власності (користуванні) третіх осіб;
письмова згода власників (орендарів) сусідніх приміщень, у разі збільшення лінійних розмірів майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства поза межі фасаду стаціонарного закладу ресторанного господарства.
Перелік документів, що додаються до заяви, є вичерпним.
2.7. У випадках вирішення питання встановлення (розміщення) ТС відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21 жовтня 2011 року N 244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, подача та розгляд документів, передбачених пунктом 2.6 цього Порядку, не здійснюється, а укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою здійснюється за умови визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі за результатами розгляду документів, поданих відповідно до зазначеного Порядку.
У разі вирішення питання встановлення (розміщення) сезонного майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на підставі паспорта прив'язки тимчасової споруди, оформленого відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21 жовтня 2011 року N 244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, подача та розгляд документів, передбачених пунктом 2.6 цього Порядку, не здійснюється, а укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою здійснюється за умови визначення відповідності намірів щодо місця розташування сезонного майданчика будівельним нормам за результатами розгляду документів, поданих відповідно до зазначеного Порядку.
2.8. Заява та документи, що додаються до неї, подаються суб'єктом господарювання (безпосередньо керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою у паперовому вигляді до відділу (центру) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за місцем розташування об'єкта або в електронному вигляді через портал Містобудівного кадастру міста Києва за адресою www.ts.mldc.kga.gov.ua. Суб'єкт господарювання несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
Усі заяви щодо укладення договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою підлягають обов'язковій реєстрації в системі електронного документообігу Департаменту.
2.9. За наявності всіх документів, передбачених пунктом 2.6 цього Порядку, а для засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі також за умови відповідності схемі розміщення та порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та погодженням Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент протягом чотирьох робочих днів:
здійснює геопросторове визначення місця розташування ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
перевіряє місце розташування ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на наявність заборон та обмежень;
перевіряє функціональне призначення (спеціалізацію) ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
перевіряє наявність скарг від громадян щодо розміщення або функціонування ТС (у разі наявності такої інформації у Департаменті);
передає надані суб'єктом господарювання заяву та документи до відповідної районної в місті Києві державної адміністрації через портал Містобудівного кадастру міста Києва для отримання протягом чотирьох робочих днів аргументованих пропозицій щодо розміщення ТС.
Районна в місті Києві державна адміністрація протягом чотирьох робочих днів:
встановлює відповідність заявленого місця розташування ТС фактичному;
перевіряє наявність факту неправомірного повторного встановлення (раніше демонтована ТС);
перевіряє наявність скарг від громадян щодо розміщення або функціонування ТС.
За результатами опрацювання надає до Департаменту через портал Містобудівного кадастру міста Києва аргументовані пропозиції щодо укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою або відмови в укладанні договору.
У разі якщо районна в місті Києві державна адміністрація протягом чотирьох робочих днів не надала аргументованих пропозицій щодо розміщення ТС, застосовується принцип мовчазної згоди, тобто вважається, що районна в місті Києві державна адміністрація погодила укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
Посадові особи Департаменту та районних в місті Києві державних адміністрацій несуть відповідальність за порушення термінів опрацювання заяв.
У разі необґрунтованості пропозицій районної в місті Києві державної адміністрації стосовно відмови в укладанні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою на підставі скарг від громадян Департамент передає заяву та додані до неї документи на розгляд Комісії для розгляду справи по суті. При цьому строки розгляду заяви продовжуються на строк, необхідний для розгляду Комісією.
У разі позитивних результатів розгляду документів, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку, або визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 N 244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, або визначення суб'єкта господарювання переможцем інвестиційного конкурсу за його результатами та з яким укладено інвестиційний договір (у разі відповідності вимогам законодавчих актів України, державним будівельним нормам та стандартам), із суб'єктом господарювання укладається договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
2.10. Після зарахування на рахунок Державної казначейської служби України 100 % відповідної суми пайової участі за договором щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою Департамент протягом одного робочого дня оформлює інформаційний талон у вигляді додатка до договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою та передає його до відділу (центру) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації.
Відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації передає суб'єкту господарювання інформаційний талон разом з примірником підписаного у встановленому порядку сторонами договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
Інформаційний талон про сплату пайової участі має бути розміщений на вітрині фронтальної частини ТС або на лобовому склі (фасаді) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі чи на вході до закладу ресторанного господарства з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі.
2.11. Підстави для відмови в укладенні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою за результатами розгляду документів:
місце розташування ТС потрапляє в межі півкола радіусом 20 м від площини дверей у напрямку евакуації з центром у середині дверної групи, яка включає всі двері з написом "Вхід" та "Вихід" на станціях метрополітену, або від центра площини краю останньої сходинки на виходах із підземних переходів, які не мають дверей;
місце розташування ТС потрапляє в зони обмежень, визначені Комплексною схемою (тільки при оформленні паспорта прив'язки ТС) або Комісією;
місце розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства не відповідає вимогам законодавчих актів України, державних будівельних норм та стандартів, потрапляє в зони обмежень, визначених Комплексною схемою або Комісією;
виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;
подання заявником неповного пакета документів.
Крім підстав для відмови в укладенні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, передбачених абзацами другим - п'ятим цього пункту, підставами для відмови в укладенні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою з власником ТС за результатами розгляду документів, передбачених пунктом 2.6 цього Порядку, є:
невідповідність заявленого місця розташування ТС фактичному;
відсутність ТС в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва;
наявність факту повторного встановлення (раніше демонтована ТС);
наявність обґрунтованих скарг громадян на функціонування або розміщення ТС.
Перелік підстав для відмови є вичерпним.
У разі наявності зазначених у цьому пункті підстав для відмови Департаментом здійснюється підготовка письмового повідомлення про відмову в укладенні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, яке направляється суб'єкту господарювання через відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації або портал Містобудівного кадастру міста Києва.
Відмову в укладенні договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою може бути оскаржено у порядку, встановленому законодавством.
2.12. Підставами для припинення дії договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою до закінчення терміну його дії є:
звернення суб'єкта господарювання із заявою про розірвання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою;
припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірних відомостей;
недотримання суб'єктом господарювання істотних умов договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою;
зміна містобудівної ситуації, державних будівельних норм, зміна у розташуванні інженерних мереж, що унеможливлює розташування об'єкта у певному місці (у разі відмови суб'єкта господарювання від запропонованого альтернативного місця розміщення об'єкта);
невиконання умов документа, що визначає відповідність намірів суб'єкта господарювання Комплексній схемі, у визначений в ньому термін (при оформлені паспорта прив'язки ТС); анулювання паспорта прив'язки ТС; рішення суду.
У разі розірвання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою із зазначених підстав (крім неможливості надання альтернативного місця розміщення об'єкта при зміні містобудівної ситуації, державних будівельних норм, зміні у розташуванні інженерних мереж, що унеможливлює розташування об'єкта у певному місці) кошти, сплачені суб'єктом господарювання відповідно до умов цього договору, не повертаються.
У разі зміни містобудівної ситуації, державних будівельних норм, зміни у розташуванні інженерних мереж, що унеможливлює розташування об'єкта у певному місці, суб'єкту господарювання пропонується альтернативне місце розміщення ТС (у разі його наявності). При цьому за згоди суб'єкта господарювання вносяться відповідні зміни до договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
У разі неможливості надати альтернативне місце розташування ТС договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою розривається, а частина сплачених коштів повертається суб'єкту господарювання з урахуванням часу розміщення на початковому місці.
2.13. Умови сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначаються у договорі щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою між Департаментом та власником ТС, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі чи власником (користувачем) майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства.
2.14. Кошти Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою суб'єкт господарювання перераховує на бюджетний рахунок міського бюджету міста Києва, який визначається Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.15. Строк дії договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, укладений до 31.12.2014, становить 6 місяців (окрім договорів щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, які укладаються при оформленні паспорта прив'язки ТС).
Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою сплачується в повній сумі єдиним платежем.
2.16. У разі визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі строк дії договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою становить 3 роки.
Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою сплачується щорічними платежами.
2.17. У разі визначення суб'єкта господарювання переможцем інвестиційного конкурсу за його результатами та з яким укладено інвестиційний договір, строк дії договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідає строку дії інвестиційного договору, але не більше трьох років.
Пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою сплачується щорічними платежами.
2.18. Контроль за повнотою та своєчасністю сплати пайової участі відповідно до умов укладених договорів щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою здійснюється Департаментом. Департамент щомісячно надає до постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку звітність про надходження до бюджету міста Києва сплати пайової участі (внесків).
2.19. Контроль за дотриманням законодавства України щодо утримання об'єктів благоустрою, на яких розміщені ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та відповідною районною в місті Києві державною адміністрацією.
2.20. У разі порушення термінів сплати за укладеним договором щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно з умовами договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.
2.21. Суб'єкт господарювання за прострочку платежу сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
2.22. Розподіл та цільове використання коштів Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначається бюджетом міста Києва на відповідний рік.
2.23. Договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою не є підставою для проведення будівництва, введення в експлуатацію, реєстрації речових прав або оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
3. Методика розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства
3.1. Розмір Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначається за таким алгоритмом:
а) визначення економіко-планувальної зони відповідно до рішення Київської міської ради, в якій встановлюється (розміщується) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
б) визначення зонального коефіцієнта згідно з додатком 2 до цього Порядку;
в) визначення стимулюючого коефіцієнта, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який залежить від територіального встановлення (розміщення) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
г) визначення функціонального призначення ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства;
д) визначення коефіцієнта функціонального використання згідно з додатком 3 до цього Порядку. У разі змішаного функціонального використання ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства - наявність кількох коефіцієнтів функціонального використання, для розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою використовується більший з коефіцієнтів;

................
Перейти до повного тексту