1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IX сесія VI скликання
РІШЕННЯ
26.01.2012 N 16/7353
Про затвердження міської цільової комплексної програми профілактики та протидії злочинності в м. Києві "Безпечна столиця" на 2012 - 2015 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 490/7827 від 26.04.2012 N 218/8502 від 01.11.2012 № 32/9620 від 02.10.2013 ) ( У тексті рішення слова "Державна податкова адміністрація у м. Києві", "Контрольно-ревізійне управління у м. Києві", "Контрольно-ревізійне управління в м. Києві", "ДПА" та "КРУ" замінено словами "Державна податкова служба у м. Києві", "Державна фінансова інспекція в м. Києві", "ДПС" та "ДФІ" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради N 490/7827 від 26.04.2012 )
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 67, частини другої статті 85 та статті 91 Бюджетного кодексу України, рішення Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві", з метою посилення законності та правопорядку в столиці Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити міську цільову комплексну програму профілактики та протидії злочинності в місті Києві "Безпечна столиця" на 2012 - 2015 роки згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) у 2012 - 2015 роках передбачити видатки на здійснення заходів з реалізації міської цільової комплексної програми профілактики та протидії злочинності в місті Києві "Безпечна столиця" на 2012 - 2015 роки з урахуванням вимог пункту 2 статті 85 Бюджетного кодексу України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л. Черновецький
Додаток
до рішення Київради
26.01.2012 N 16/7353
МІСЬКА ЦІЛЬОВА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПРОТИДІЇ ЗЛОЧИННОСТІ В МІСТІ КИЄВІ "БЕЗПЕЧНА СТОЛИЦЯ" НА 2012 - 2015 РОКИ
( У тексті додатка слова "Управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в м. Києві та Київській області" замінено словами "Управління Державної пенітенціарної служби України в м. Києві та Київській області" згідно з Рішенням Київміськради N 218/8502 від 01.11.2012 )
I. ПАСПОРТ
міської цільової комплексної програми профілактики та протидії злочинності в місті Києві "Безпечна столиця" на 2012 - 2015 роки
1. Ініціатор розроблення програми Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми Указ Президента України від 18.02.2002 N 143
"Про заходи щодо дальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", Указ Президента України від 27.10.2009 N 870
"Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 вересня 2009 року "Про стан злочинності у державі та координацію діяльності органів державної влади у протидії злочинним проявам та корупції", розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 N 1209-р
"Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року", рішення Київської міської ради від 10.07.2003 N 616/776
"Про затвердження Концепції безпеки міста Києва", доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Пузанова О. Г. від 01.04.2011 N 13701
3. Розробник програми Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
4. Співрозробник програми Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві
5. Замовник (відповідальний виконавець) програми Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
6. Учасники (співвиконавці) програми Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в місті
Києві, Головне управління Служби безпеки України у м. Києві та
Київській області, Головне управління Міндоходів у м. Києві,
Головне управління юстиції в м. Києві, прокуратура міста Києва,
Державна фінансова інспекція в м. Києві, Київська міжрегіональна
митниця Міндоходів, Головне управління Державної міграційної служби
у місті Києві, Управління Державної пенітенціарної служби України в
м. Києві та Київській області, Київський слідчий ізолятор, Головне
управління Держсанепідслужби у м. Києві, Київський міський та
районні штаби громадського формування з охорони громадського
порядку і державного кордону, Департамент промисловості та розвитку
підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації), Департамент житлово-комунальної
інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації), Департамент освіти і науки,
молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації), Департамент соціальної
політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації), Департамент містобудування та
архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації), Департамент міського благоустрою
та збереження природного середовища виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації). Департамент транспортної інфраструктури виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації), Департамент земельних ресурсів виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент
комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент
суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації), Управління з питань
правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації), Служба у справах дітей виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та
молоді, комунальна корпорація "Київавтодор", комунальне
підприємство "Київдорсервіс", комунальне підприємство
"Київміськсвітло", комунальне підприємство "Київський
метрополітен", комунальне підприємство "Київреклама", районні в
місті Києві державні адміністрації, державні податкові інспекції у
районах м. Києва"
7. Термін реалізації програми 2012 - 2015 роки
8. Обсяги і джерела фінансування програми Орієнтовні обсяги фінансування програми складають 355631,20 тис. грн., із них: у 2012 році - 148590,25; у 2013 році - 71716,65; у 2014 році - 70903,65; у 2015 році - 64420,65.
Заходи, щодо яких орієнтовні обсяги фінансування в програмі не зазначені, виконуються у межах коштів, передбачених у державному та місцевому бюджетах на відповідний рік органам виконавчої влади, правоохоронним органам, відповідальним за виконання визначених програмою заходів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законом.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Києва.
Обсяги фінансування на здійснення заходів програми передбачити з урахуванням вимог пункту 2 статті 85 Бюджетного кодексу України
.
У разі необхідності, за згодою постійної комісії Київради з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики і за погодженням з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку цільова направленість допомоги може бути змінена в межах виділених коштів.
( Розділ І із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 490/7827 від 26.04.2012, № 32/9620 від 02.10.2013 )
II. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Нині, незважаючи на заходи, що вживаються міською владою та правоохоронними органами, криміногенна ситуація в столиці є складною.
У 2010 році зареєстровано 35 тис. 946 злочинів, що на 1 тис, або 3 відсотки, більше ніж у 2009 році (34 тис. 944). Рівень злочинності на 10 тис. населення склав 129 злочинів, що перевищив аналогічний показник по Україні (109). Більше половини всіх злочинів складають протиправні посягання майнової спрямованості, зокрема: крадіжки - 19168, що на 1462, або на 8 відсотків більше ніж у 2009 році, 2890 шахрайств та 2744 пограбування.
Зареєстровано на 14 відсотків більше злочинів, учинених у громадських місцях (з 7246 до 8250). Питома вага таких протиправних посягань, від загальної кількості злочинів, зареєстрованих у 2010 році, становить 23 відсотки (у 2009 році - 22 відсотки). Упродовж 2010 року в громадських місцях вчинено понад 2 тис. пограбувань і 170 розбійних нападів, з них майже половина пограбувань (1956) та розбійних нападів (138) припадає на вулиці.
Зберігається стійка тенденція зростання рівня злочинності у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних та сильнодіючих речовин. Це свідчить як про подальшу наркотизацію населення, так і про підвищення навантаження на працівників міліції.
Перенасичення міських автомагістралей транспортними засобами значно перевищує їх пропускну спроможність, знижує рівень безпеки дорожнього руху. Так, на вулицях міста Києва зареєстровано 53 тис. дорожньо-транспортних пригод, у тому числі 2471 - з потерпілими, в яких загинуло 197 осіб та 2892 травмовано.
Таким чином, рівень забезпечення безпеки міста і його жителів від різного виду загроз життю, здоров'ю та майну не в повній мірі відповідає загальновизнаним стандартам безпеки, притаманним, зокрема, європейським столицям.
Основною причиною такого стану справ є розрізненість системи суб'єктів профілактики правопорушень усіх рівнів, відсутність комплексності в підході до проблеми забезпечення безпеки Києва.
У цих умовах пріоритетними напрямками є створення систем соціальної профілактики правопорушень, комплексного забезпечення безпеки населення, території та об'єктів в місті, яке, в свою чергу, вимагає розробки та реалізації довгострокових заходів організаційного, практичного, профілактичного та нормотворчого характеру. Початковим етапом комплексного підходу до питання забезпечення безпеки в місті є ця програма, розроблена з урахуванням позитивного досвіду нині діючих міських програм аналогічного спрямування.
III. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою програми є:
- забезпечення ефективної реалізації державної політки на пріоритетному напрямку розвитку держави, а саме у сфері профілактики правопорушень шляхом здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов учинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів, органів державної влади та місцевого самоврядування;
- сприяння стабільному соціально-економічному розвитку міста, покращенню інвестиційного клімату;
- створення системи соціальної профілактики правопорушень, атмосфери суспільної нетерпимості до злочинів;
- підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення міста Києва, гостей столиці, туристів, у тому числі під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, вдосконалення діяльності органів державної влади, правоохоронних органів, покращення їх матеріально-технічного забезпечення.
IV. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, НЕОБХІДНОСТІ КОМПЛЕКСНОГО ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Відповідно до Концепції Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2012 рік ( 219-2011-р ), схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 березня 2011 року N 219-р, захист прав і свобод громадян, зміцнення законності та правопорядку визначено одним з пріоритетних напрямків реалізації державної політики у 2012 році.
Крім цього, у 2012 році в місті Києві відбудеться фінальна частина чемпіонату Європи з футболу, під час якої столицю України відвідає велика кількість туристів, у тому числі іноземних громадян. Забезпечення безпеки цих осіб є важливим завданням міської влади та правоохоронних органів.
Необхідність комплексного вирішення питання забезпечення безпеки в місті Києві обґрунтовується тим, що характерною рисою мегаполісів є значна щільність проживання населення, концентрація культурних і матеріальних цінностей, наявність великої кількості потенційно небезпечних об'єктів. Це визначає високу небезпеку для життя й здоров'я населення, ймовірність виникнення й тяжкість можливих наслідків надзвичайних ситуацій різного характеру.
Особливої актуальності програмі надає той факт, що аналогічної державної програми профілактики правопорушень немає. Крім цього, комплексна програма профілактики та протидії злочинності "Безпечна столиця" не дублює інші державні, місцеві та цільові програми, зокрема щодо підготовки до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року, водночас її виконання сприятиме ефективній реалізації державної політики в різних сферах суспільного життя, вирішенню нагальних соціальних проблемних питань.
Позитивний приклад реалізації програми може слугувати підставою для розробки та впровадження в життя аналогічних програмних документів у державі та інших регіонах.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, а реалізація заходів, щодо яких орієнтовні обсяги фінансування в програмі не зазначені, здійснюється в межах коштів, передбачених у державному і місцевому бюджеті на відповідний рік органам виконавчої влади, правоохоронних органами, відповідальним за виконання визначених програмою заходів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законом.
Поряд з цим реалізація програми, а саме: підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення міста Києва, сприятиме подальшому стабільному соціально-економічному розвитку міста та покращенню інвестиційного, клімату.
Ресурсне забезпечення програми
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання
програми
2012 рік 2013 рік 2014 рік 2015 рік Усього витрат на виконання програми
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: 148590,25 71716,65 70903,65 64420,65 355631,20
Бюджет м. Києва 148590,25 713716,65 70903,65 64420,65 355631,20
Кошти інших джерел - - - - -
Обсяги фінансування на здійснення заходів програми передбачити з урахуванням вимог пункту 2 статті 85 Бюджетного кодексу України. Строк виконання програми - 2012 - 2015 роки.
V. ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Основні завдання програми:
- вдосконалення системи реагування на заяви та повідомлення про злочини та правопорушення;
- упровадження сучасних технічних засобів, які сприятимуть профілактиці та протидії злочинності (систем відеоспостереження, засобів екстреного виклику міліції тощо);
- покращення інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади та правоохоронних органів з використанням сучасних телекомунікаційних і інформаційних технологій;
- активізація участі громадськості в забезпеченні правопорядку в державі;
- провадження просвітницької діяльності, спрямованої на виховання негативного ставлення до протиправних діянь;
- здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя, запобігання проявам расової та релігійної нетерпимості;
- проведення профілактичної роботи з неблагополучними сім'ями, а також розроблення механізму екстреного реагування на факти бездоглядності дітей з метою недопущення їх втягнення в злочинну діяльність;
- формування системи реінтеграції бездомних осіб та соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
- створення необхідних умов для запобігання в житлових будинках і на прибудинкових територіях нещасним випадкам, дорожньо-транспортним та іншим пригодам, що можуть спричинити шкоду здоров'ю людей, пошкодження або знищення майна.
Соціальний ефект реалізації програми
Передбачається, що реалізація програми до 2015 року дасть можливість:
- скоротити кількість злочинів проти життя та здоров'я особи;
- підвищити рівень розкриття тяжких та особливо тяжких видів злочинів;
- забезпечити на високому рівні громадський порядок та безпеку;
- підвищити ефективність та оперативність роботи органів внутрішніх справ з реагування на заяви і повідомлення громадян про злочини, розшуку і затримання злочинців у найкоротший термін;
- покращити профілактику правопорушень в середовищі неповнолітніх та молоді;
- зменшити кримінальний тиск на економічні відносини;
- обмежити незаконний обіг зброї та наркотиків;
- посилити контроль за міграційними потоками та знизити рівень незаконної міграції;
- забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
- залучити громадян до активної діяльності з охорони правопорядку в місті Києві;
- підвищити рівень довіри населення до органів державної влади.
VI. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію виконання програми здійснює заступник голови Київської міської державної адміністрації, який забезпечує здійснення повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в галузі забезпечення законності, правопорядку, прав і свобод громадян; взаємодії та розвитку зв'язків з судами, правоохоронними органами та Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Загальний контроль за реалізацією заходів програми здійснюється постійною комісією з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики Київської міської ради.
Відповідальні виконавці заходів програми, зазначені в графі "Виконавець" розділу "Напрями діяльності та заходи міської цільової комплексної програми профілактики та протидії злочинності в місті Києві "Безпечна столиця", один раз на півріччя - до 30 січня та 30 липня надають Управлінню з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) узагальнені відомості про результати виконання програми.
Узагальнену інформацію про виконання програми Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в місячний термін надає постійній комісії Київської міської ради з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики Київської міської ради.
Крім цього, Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує один раз на півроку подання Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку узагальнену інформацію про стан виконання програми за I півріччя та рік до 25 вересня та 25 березня відповідно.
( Абзац 5 Розділу VІ в редакції Рішення Київміськради № 32/9620 від 02.10.2013 )
Виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне та своєчасне виконання, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на їх реалізацію.
З урахуванням реалізації заходів програми та виділених в поточному році фінансових ресурсів координатор та виконавці програми надають свої пропозиції на наступний рік щодо обсягів фінансування з обґрунтуванням до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( Абзац 7 Розділу VІ в редакції Рішення Київміськради № 32/9620 від 02.10.2013 )
За відсутності фінансування заходів програми виконавці за погодженням із замовником вносять в Київську міську раду пропозиції про зміну термінів їх виконання або зняття з контролю.
За необхідності постійна комісія Київської міської ради з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики вносить пропозиції до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про продовження терміну реалізації програми.
( Абзац 9 Розділу VІ в редакції Рішення Київміськради № 32/9620 від 02.10.2013 )
Хід та результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданнях сесій Київради із заслуховуванням звітів керівників органів виконавчої влади міста і виконавців.
VII. СКОРОЧЕНІ ПОЗНАЧЕННЯ, ЩО ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ В ТЕКСТІ
1. ГУМВС - Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві.
2. ГУСБУ - Головне управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській області.
3. ГУ Міндоходів - Головне управління Міндоходів у м. Києві.
4. ГУ юстиції - Головне управління юстиції в м. Києві.
5. Департамент промисловості та розвитку підприємництва - Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
6. КП "Київський метрополітен" - комунальне підприємство "Київський метрополітен".
7. Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції - управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
8. Прокуратура - прокуратура міста Києва.
9. ДФІ - Державна фінансова інспекція в м. Києві.
10. ГУ у м. Києві ДМС України - Головне управління у місті Києві Державної міграційної служби України.
11. Департамент житлово-комунальної інфраструктури - Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
12. Служба у справах дітей - Служба у справах дітей виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
13. Департамент освіти і науки, молоді та спорту - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
14. УДПСУ - Управління Державної пенітенціарної служби України в м. Києві та Київській області.
15. Райдержадміністрації - районні в місті Києві державні адміністрації.
16. Департамент суспільних комунікацій - Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
17. Департамент містобудування та архітектури - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
18. Департамент будівництва та житлового забезпечення - Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
19. Департамент транспортної інфраструктури - Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
20. КК "Київавтодор" - комунальна корпорація "Київавтодор".
21. КП "Київдорсервіс" - комунальне підприємство "Київдорсервіс".
22. КП "Київміськсвітло" - комунальне підприємство "Київміськсвітло".
23. КП "Київреклама" - комунальне підприємство "Київреклама".
24. Департамент земельних ресурсів - Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
25. Департамент охорони здоров'я - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
26. Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища - Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
27. Департамент комунальної власності м. Києва - Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
28. Департамент суспільних комунікацій - Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
29. КБУ "Контактний центр міста Києва 15-51" - комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва 15-51".
30. Міський штаб громадського формування - Київський міський штаб громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону.
31. Районні штаби громадського формування - районні штаби громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону.
32. КМНКЛ "Соціотерапія" - Київська міська наркологічна клінічна лікарня "Соціотерапія".
33. ГУ Держсанепідслужби - Головне управління Держсанепідслужби у м. Києві.
34. Київська міжрегіональна митниця - Київська міжрегіональна митниця Міндоходів.
35. КМДА - виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( Розділ VІІ в редакції Рішення Київміськради № 32/9620 від 02.10.2013 )
VIII. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПРОТИДІЇ ЗЛОЧИННОСТІ В МІСТІ КИЄВІ "БЕЗПЕЧНА СТОЛИЦЯ"
№ з/п Перелік заходів Програми Строк виконання заходу Виконавці Загальний обсяг фінансування, джерела Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень, у тому числі: Очікуваний результат
2012 рік 2013 рік 2014 рік 2015 рік
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1. Організаційні заходи
1.1. Розглядати на засіданнях колегій, координаційних та міжвідомчих нарадах, круглих столах питання про стан профілактики та протидії злочинності, захисту прав та свобод громадян Один раз на півріччя, 2012 - 2015 роки Прокуратура, Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції, ГУМВС, ГУСБУ Удосконалення механізму взаємодії та оперативного прийняття управлінських рішень органами влади та правоохоронними органами
1.2. Залучати до участі в засіданнях колегій правоохоронних органів керівників Київської міської державної адміністрації та депутатів Київської міської ради 2012 - 2015 роки Прокуратура, ГУМВС, ГУСБУ, Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції Покращення взаємодії органів влади та правоохоронних органів
1.3. Розміщувати кожне півріччя на сайті Київської міської державної адміністрації та правоохоронних органів Києва інформацію про хід виконання Програми 2012 - 2015 роки Департамент суспільних комунікацій, Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції, ГУМВС, ГУСБУ, ГУ Міндоходів, ГУ юстиції Підвищення рівня інформування населення про заходи, що вживаються владою із забезпечення правопорядку та безпеки
1.4. Розробити концепцію та дизайн комунікаційного проекту "Інтернет-телебачення київської міліції", зареєструвати логін "102tv.kiev.ua", здійснювати заходи щодо просування його в інформаційному полі України 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 168,0 Бюджет міста Києва 24,0 36,0 48,0 60,0 Популяризація роботи міліції та покращення іміджу міліції
1.5. Створити та підтримувати функціонування телепроекту ГУМВС "Гаряча лінія 102", що виходить на ТРК "Київ" 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС, Департамент суспільних комунікацій 864,0 Бюджет міста Києва 216,0 216,0 216,0 216,0 Інформування громадськості про криміногенну обстановку в столиці та проведення профілактично- роз'яснювальної роботи
1.6. Збільшити обсяги соціальної реклами, телепередач, спрямованих на формування правосвідомості громадян, пропаганду здорового способу життя, запобігання проявам ксенофобії, расової та етнічної дискримінації, жорстокості серед молоді та дітей, інформування про сучасні прояви торгівлі людьми, правові основи запобігання та протидії насильству в сім'ї і види допомоги особам, які від нього потерпають 2012 - 2015 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Департамент суспільних комунікацій, КП "Київреклама", ГУМВС Зростання рівня правової культури, формування негативного ставлення до правопорушень та злочинів
1.7 Організувати цикли передач у засобах масової інформації та спеціальні рубрики про позитивний досвід роботи громадських формувань. Проводити моніторинг громадської думки щодо діяльності громадських формувань 2012 рік Міський штаб громадського формування, Департамент суспільних комунікацій, ГУМВС Формування позитивного іміджу діяльності громадських формувань
1.8 Проводити детальний аналіз стану та термінів розгляду звернень громадян щодо порушення їх прав і свобод та законності вирішення таких скарг, інформації, яка надходить на "гарячу лінію" Київської міської державної адміністрації 2012 - 2015 роки КБУ "Контактний центр міста Києва 15-51", Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції, ГУМВС, ГУСБУ, Прокуратура, ГУ юстиції Недопущення порушення прав і свобод, тортур і катувань у правоохоронних органах
1.9 З метою оперативного реагування на повідомлення про неправомірні дії працівників міліції, порушення прав та законних інтересів громадян розмістити в засобах масової інформації, на рекламних щитах міста інформацію про дію телефонів довіри ГУМВС 2012 - 2015 роки ГУМВС, Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції, Департамент суспільних комунікацій Зміцнення і розширення зв'язків з громадськістю, посилення законності в діяльності ОВС, забезпечення дотримання прав і свобод громадян
2. Захист життя, здоров'я, майна громадян від злочинних посягань, профілактика правопорушень
2.1 Здійснити заходи щодо виявлення фактів незаконного відчуження житла, насамперед такого, що належить особам похилого віку, самотнім, хворим, визнаним недієздатними, хворим на алкоголізм, та поновлення прав потерпілих. Забезпечити облік таких осіб для їх соціально-правового захисту 2012 - 2015 роки Райдержадміністрації, Департамент охорони здоров'я, ГУ юстиції, ГУМВС Захист прав осіб похилого віку, самотніх, хворих, визнаних недієздатними
2.2 Розробити посібник "Як не стати жертвою злочинів" та розповсюдити його серед робочих колективів, у ЗМІ, вищих і середніх навчальних закладах столиці та за місцем проживання громадян. Передбачити в посібнику рубрику "Твоя безпечна столиця" з наданням реквізитів підрозділів столичної міліції, телефонів "довіри" тощо. Прогнозований тираж - 15 тисяч примірників (щороку) 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 900,0 Бюджет міста Києва 225,0 225,0 225,0 225,0 Підвищення правової культури населення, захист життя, здоров'я, майна громадян від злочинних посягань
2.3 Вийти з пропозицією до власників обмінних пунктів валюти, ломбардів щодо необхідності обладнання входів до вказаних установ засобами відеонагляду з метою попередження злочинів та фіксування осіб, які вчиняють розбійні напади на вказані установи 2012 - 2015 роки ГУМВС Зменшення кількості вчинених розбійних нападів та розшук осіб, які їх вчиняють
2.4 З метою посилення контролю за операціями, пов'язаними з металобрухтом, активізації завдань з попередження і розкриття фактів крадіжок, розкрадань, розукомплектування обладнання об'єктів і підприємств енергетики, комунальної власності, транспорту, зв'язку тощо, організувати відпрацювання пунктів прийому металобрухту 2012 - 2015 роки Департамент промисловості та розвитку підприємництва, Департамент житлово-комунальної інфраструктури, райдержадміністрації, ГУМВС Зменшення та недопущення фактів розкрадань люків, решіток, ліфтового обладнання, інших металевих виробів та майна
2.5 Провести відпрацювання холодокомбінатів, продовольчих баз, осадів та суб'єктів роздрібної торгівлі (супермаркетів, продовольчих магазинів) і м'ясопереробних підприємств та споживчих ринків міста Києва з метою протидії потраплянню на споживчий ринок харчової продукції та сировини, яка за своїми властивостями не відповідає встановленим нормам 2012 - 2015 роки Департамент промисловості та розвитку підприємництва, ГУМВС, ГУ Міндоходів, ГУ Держсанепідслужби Недопущення на споживчий ринок неякісної та небезпечної продукції
2.6 Встановити в громадських місцях засоби екстреного зв'язку "громадянин - міліція" 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 8000,0 Бюджет міста Києва 8000,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Покращання криміногенної ситуації у житловому секторі
2.7 Удосконалити роботу спостережних комісій з надання особам, які звільняються або звільнились з місць позбавлення волі, допомоги в соціальній адаптації 2012 - 2015 роки Райдержадміністрації Зниження рівня рецидивної злочинності, інтеграція раніше судимих осіб у соціум, попередження вчинення ними злочинів
2.8 Проводити вибірку осіб, які звільнятимуться протягом наступного кварталу, на основі матеріалів індивідуально-виховної та профілактичної роботи, аналізувати їх поведінку під час відбування покарання, наміри щодо вчинення злочинів після звільнення. Відповідну інформацію надавати до органів внутрішніх справ, а також до центрів соціальних служб Щоквартально, упродовж 2012 - 2015 років УДПСУ, Департамент соціальної політики, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Зниження рівня рецидивної злочинності
2.9 Сприяти професійній підготовці, перепідготовці молоді та осіб, звільнених з місць позбавлення волі, за професіями, які користуються попитом на ринку праці, та забезпечувати їх працевлаштування Постійно Київський міський центр зайнятості, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації Соціальна адаптація неповнолітніх та недопущення їх повернення на шлях учинення правопорушень
2.10 Проводити заходи, спрямовані на підвищення рівня обізнаності населення щодо сучасних проявів торгівлі людьми, а також засобів і методів, що використовуються торгівцями людьми 2012 - 2015 роки ГУМВС, Департамент освіти і науки, молоді та спорту Зменшення кількості постраждалих від торгівлі людьми
2.11 Здійснювати роз'яснювальну роботу з особами, які мають міграційні наміри, громадянами іноземних держав, особами без громадянства та проводити моніторинг ситуації щодо протидії торгівлі людьми в м. Києві 2012 - 2015 роки ГУМВС, ГУ ДМСУ у м. Києві, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Департамент охорони здоров'я, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Зменшення кількості постраждалих від торгівлі людьми
3. Мінімізація злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище
3.1 Організовувати заходи щодо утвердження здорового способу життя, направлені на профілактику і попередження алкогольної, тютюнової та наркотичної залежності молоді, запобігання поширенню в молодіжному середовищі ВІЛ-інфекції/СНІДу, хвороб, що передаються статевим шляхом, серед учнівської та студентської молоді у навчальних закладах системи освіти 2012 - 2015 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Департамент охорони здоров'я, райдержадміністрації, ГУМВС Зменшення кількості правопорушень та злочинів, вчинених неповнолітніми, підвищення їх загальноосвітнього рівня щодо негативного впливу наркотиків та алкоголю на життя та здоров'я
3.2 Забезпечити виявлення, облік та проведення роботи по соціально-правовому захисту дітей, які опинились у складних життєвих обставинах через ухиляння батьків від виконання батьківських обов'язків, схильність до систематичного залишення місця проживання, вчинення насильства над дітьми в сім'ї 2012 - 2015 роки Служба у справах дітей, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, райдержадміністрації, ГУМВС Забезпечення соціально-правового захисту дітей
3.3 З метою правового виховання населення, особливо молоді, проводити в навчальних закладах профілактичні лекції з роз'яснення діючого законодавства України щодо відповідальності неповнолітніх за злочини, правопорушення тощо 2012 - 2015 роки ГУ юстиції, ГУМВС, Прокуратура, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, райдержадміністрації Підвищення загальноосвітнього рівня неповнолітніх, роз'яснення їх прав, обов'язків та можливих наслідків негативної поведінки, зменшення злочинних проявів, таких як хуліганство, розпиття спиртних напоїв та інше
3.4 Вживати заходів, направлених на виявлення фактів незаконного відчуження житла, що належить дітям. Забезпечувати відновлення прав таких дітей 2012 - 2015 роки ГУМВС, Прокуратура, райдержадміністрації, Служба у справах дітей, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Запобігати незаконному відчуженню житла, що належить дітям
3.5 З метою організації належної профілактичної роботи щодо попередження злочинності серед неповнолітніх, у тому числі вчинення злочинів, пов'язаних з незаконним обігом наркотичних речовин, та недопущення учинення відносно них злочинів, забезпечити укладання договорів з УДСО щодо здійснення охорони загальноосвітніх навчальних закладів за рахунок коштів міського бюджету 2012 - 2015 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, райдержадміністрації, ГУМВС 28800,0 Бюджет міста Києва 28800,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Зменшення правопорушень серед учнів шкіл, поліпшення криміногенної ситуації в підлітковому середовищі
3.6 Для запобігання негативному впливу на свідомість неповнолітніх ужити заходів, спрямованих на обмеження розповсюдження реклами алкогольної та тютюнової продукції у місцях масового відпочинку та концентрації неповнолітніх (школи, дитячі заклади, лікарні тощо) 2012 - 2015 роки Департамент суспільних комунікацій, райдержадміністрації Пропаганда здорового способу життя серед населення міста, зменшення рівня злочинності серед неповнолітніх
3.7 Створити спільно з агентством "Юнпрес" проект під назвою: "Злочинність - очима підлітків" із залучення юних журналістів, членів редакційних комітетів шкільної преси до створення профілактичних матеріалів щодо попередження злочинності та правопорушень у дитячому та підлітковому середовищі 2012 - 2013 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, ГУМВС Правове виховання молоді
3.8 Обладнати відповідно до міжнародних стандартів у кожному райуправлінні ГУМВС "зелені кімнати" для спілкування та проведення процесуальних заходів, а саме: встановити дзеркала позавізуального спостереження, відеоапаратуру, м'які меблі, якісну звукоізоляцію 2012 рік КМДА, ГУМВС 540,0 Бюджет міста Києва 540,0 - - Поліпшення криміногенної ситуації в підлітковому середовищі
3.9 Організувати виявлення та вилучення неповнолітніх, які бродяжать та жебракують на території міста, та систематичне проведення зовнішньо-профілактичних заходів з відпрацювання окремих мікрорайонів, місць концентрації неповнолітніх та молоді щодо виявлення дітей, які схильні до вживання наркотичних, токсичних речовин та алкогольних напоїв 2012 - 2015 роки ГУМВС, райдержадміністрації, Служба у справах дітей Зменшення правопорушень на вулицях столиці, поліпшення криміногенної ситуації в підлітковому середовищі
3.10 Виготовити інформаційну продукцію на тему: "Відповідальність дітей в Україні", "Вік і кримінальна відповідальність неповнолітніх в Україні", "Відповідальність батьків за порушення прав дитини", а також буклетів щодо попередження наркоманії, пияцтва та тютюнопаління у дитячому середовищі з метою розповсюдження зазначеної продукції серед неповнолітніх та у навчальних закладах міста Києва, серед педагогічних колективів 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 265,0 Бюджет міста Києва 45,0 55,0 75,0 90,0 Підвищення рівня правової культури молоді
3.11 З метою проведення профілактичної роботи в підлітковому середовищі в рамках телевізійних програм "Територія закону", "Чергова частина" створити цикл програм для дітей з роз'ясненням положень чинного законодавства, оглядом правопорушень, учинених дітьми щороку КМДА, ГУМВС, ГУ юстиції 636,0 Бюджет міста Києва 204,0 144,0 144,0 144,0 Запобігання вчиненню правопорушень неповнолітніми
3.12 З метою недопущення проникнення у свідомість дітей культу насильства, жорстокості та порнографії, здійснювати моніторинг всесвітньої комп'ютерної мережі Інтернет, направлений на виявлення та блокування доступу до сайтів зазначеної категорії 2012 - 2015 роки ГУМВС, ГУСБУ, Прокуратура Своєчасне виявлення та блокування доступу до сайтів, які пропагують культ насильства та жорстокості
4. Запобігання поширенню наркоманії
4.1 Систематично проводити перевірки додержання вимог законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотичних засобів та психотропних речовин у розважальних закладах та інших місцях масового відпочинку громадян (ресторани, дискотеки, кафе, бари, казино, нічні клуби). Вживати заходів щодо припинення діяльності таких закладів у разі встановлення фактів уживання чи збуту в них наркотичних засобів або психотропних речовин 2012 - 2015 роки ГУМВС, райдержадміністрації Припинення розповсюдження наркотиків у розважальних закладах, втягнення молоді в наркоманію
4.2 Організувати в навчальних закладах міста Києва проведення семінарів, лекцій на тему профілактики наркоманії та алкоголізму 2012 - 2015 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Департамент охорони здоров'я, ГУМВС Профілактика підліткової наркоманії та пияцтва
4.3 Організувати у слідчому ізоляторі проведення лекцій та семінарів із залученням різних громадських організацій на тему шкідливого впливу наркотичних засобів на організм людини та негативних наслідків, які виникають у результаті їх вживання 2012 - 2015 роки УДПСУ Профілактика незаконного обігу та вживання наркотичних засобів
4.4 Встановлювати і розвивати зв'язки з неурядовими міжнародними громадськими організаціями для підтримки програм профілактики та боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів на території міста, використовувати з цією метою можливості благодійних фондів сприяння боротьбі з наркоманією та наркобізнесом. Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Департамент охорони здоров'я, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, КМНКЛ "Соціотерапія", ГУСБУ, ГУМВС Профілактика незаконного обігу та вживання наркотичних засобів за допомогою громадських організацій
4.5 З метою недопущення витоку у незаконний обіг наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів систематично перевіряти підприємства, установи та організації, яким видані ліцензії на діяльність, пов'язану з виробленням, виготовленням, зберіганням, перевезенням, придбанням, пересиланням, відпуском та знищенням таких засобів, речовин та прекурсорів 2012 - 2015 роки ГУМВС, ГУСБУ, Прокуратура Недопущення витоку в незаконний обіг наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів
4.6 Здійснювати моніторинг інтернет-ресурсів на предмет виявлення реклами наркотичних засобів та проведення заходів з припинення діяльності вказаних сайтів, встановлення і затримання винних осіб, вирішення питання щодо притягнення до відповідальності рекламодавців та закриття сайтів Постійно ГУМВС, ГУСБУ, Прокуратура Зменшення фактів розповсюдження наркотиків
4.7 Провести перевірки підприємств, що займаються розповсюдженням виробів медичного призначення та лікарських засобів (наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів), на предмет виявлення суб'єктів підприємницької діяльності, які функціонують без отримання спеціальної ліцензії або реалізують фальсифіковані вироби медичного призначення Щорічно ГУМВС, ГУСБУ, Департамент охорони здоров'я Недопущення продажу фальсифікованих лікарських засобів
5. Попередження та зменшення кримінального тиску на економічні відносини
5.1 Провести перевірки суб'єктів господарювання усіх форм власності, які здійснюють свою діяльність у галузі житлово-комунального господарства 2012 - 2015 роки ГУМВС, ДФІ, ГУСБУ, КМДА Виявлення зловживань у сфері ЖКГ, фактів необґрунтованого нарахування тарифів, захист соціально незахищених верств населення
5.2 Провести перевірки комунальних підприємств щодо цільового використання коштів місцевого бюджету та заходи з викриття зловживань із бюджетними коштами, виділеними на фінансування цільових програм міського та державного рівня, проведення в їх рамках закупівлі товарів, виконання робіт чи надання послуг. Особливу увагу приділити оперативному супроводженню цільової програми, спрямованої на підготовку міста до проведення фінальної частини чемпіонату з футболу Євро-2012, та "Комплексного розвитку зеленої зони міста Києва до 2015 року, концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста" 2012 - 2015 роки ГУМВС, ДФІ, ГУСБУ, КМДА Посилити контроль за використанням бюджетних коштів
5.3 3 метою виявлення фактів самозахоплень земельних ділянок та самовільного будівництва на них організувати проведення перевірок щодо законності розміщення об'єктів в охоронних зонах інженерних мереж АЕК "Київенерго", ВАТ "Київгаз" та охоронних зонах водопровідних та каналізаційних мереж ВАТ "АК "Київводоканал" Постійно ГУМВС, Держкомзем, ГУ Міндоходів, Департамент земельних ресурсів Припинення самозахоплень земельних ділянок та самовільного будівництва
5.4 Організувати та провести оперативно-розшукові заходи, спрямовані на документування протиправної діяльності осіб, що створюють підприємства з ознаками фіктивності та конвертаційних центрів, які спеціалізуються на наданні послуг з мінімізації податкових зобов'язань діючим суб'єктам господарювання, незаконному відшкодуванні ПДВ, виведенні в тіньовий обіг бюджетних коштів Постійно ГУМВС, ГУ Міндоходів, ГУСБУ Викорінення "тіньової" економіки та умов, які їй сприяють. Вжиття координованих спільних заходів з попередження та нейтралізації цього виду злочину
5.5 Організувати та провести комплекс заходів, спрямованих на попередження та викриття правопорушень з боку посадових осіб підприємств електроенергетики, у тому числі при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг не на конкурсних засадах або з порушенням Порядку придбання товарів, робіт та послуг ліцензіатами 2012 - 2015 роки ГУМВС, Прокуратура, Департамент житлово-комунальної інфраструктури Декриміналізація паливно-енергетичного комплексу міста
5.6 Провести заходи, спрямовані на виявлення та документування діяльності підпільних цехів з виготовлення та реалізації фальсифікованої продукції, у першу чергу, товарів народного споживання Щоквартально, 2012 - 2015 роки ГУМВС, ГУ Міндоходів Підвищення рівня захисту від злочинних посягань на економіку міста
5.7 Привести комплекс оперативно-профілактичних заходів, спрямованих на недопущення порушень чинного законодавства при переміщенні товарів (особливо продовольчої групи) через державний кордон України і розповсюдження їх на території міста Києва. Вжити заходів щодо виявлення фактів корупції та хабарництва з боку службових осіб митних органів Щорічно Київська міжрегіональна митниця, ГУ Міндоходів, ГУМВС Протидія незаконному переміщенню товарів через державний кордон
5.8 Провести роботу щодо запобігання та викриття фактів хабарництва в органах влади і управління, медичних та навчальних закладах, особливо під час відчуження державного та комунального майна, вступних іспитів, перевідних сесій тощо 2012 - 2015 роки ГУСБУ, ГУМВС, Прокуратура, ГУ Міндоходів Зменшення фактів хабарництва в органах влади і управління, медичних та навчальних закладах
5.9 Вжити заходів з виявлення фактів незаконного виробництва, розповсюдження і реалізації аудіо- і відеопродукції, компакт-дисків та інших об'єктів інтелектуальної власності 2012 - 2015 роки ГУ Міндоходів, ГУСБУ, ГУМВС Викорінення "тіньової" економіки, мінімізація частки контрафактної продукції на ринках столиці
6. Забезпечення безпеки в житловому фонді міста та об'єктах міського господарства
6.1 Щороку проводити загальноміську профілактичну операцію "Візит", під час якої забезпечити обхід максимальної кількості помешкань громадян з врученням господарям візитних карток з інформацією про дні і години прийому громадян та пам'яток-порад щодо запобіганням різним видам злочинів. Одночасно з мешканцями проводити профілактичні бесіди з попередження квартирних крадіжок, а також неухильного виконання правил з дотримання тиші в громадських місцях, утримання домашніх тварин, протипожежної безпеки тощо 2012 - 2015 роки ГУМВС Налагодження партнерських відносин з населенням, виявлення та документування злочинців, вирішення проблемних питань щодо забезпечення правопорядку
6.2 Виготовити візитні картки дільничних інспекторів міліції для їх розповсюдження серед громадян на території обслуговування 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 500,0 Бюджет міста Києва 500,0 Налагодження партнерських відносин з населенням
6.3 При погодженні проектів забудови житлових мікрорайонів передбачати в новозбудованих будинках приміщення для прийому громадян дільничними інспекторами міліції та штабів громадського формування, а у під'їздах - кімнати для чергових (консьєржів) Постійно ГУМВС, Департамент містобудування та архітектури, Департамент будівництва та житлового забезпечення, райдержадміністрації Покращання криміногенної ситуації у житловому секторі
6.4 На виконання Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону"
здійснювати необхідне фінансування громадських формувань з охорони правопорядку і державного кордону та забезпечити їх належними умовами для роботи
2012 - 2015 роки КМДА, Міський та районні штаби громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону 23980,0 Бюджет міста Києва 5995,0 5995,0 5995,0 5995,0 Надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобігання адміністративним правопорушенням. Показники: показники затрат: - кількість членів формування; показники продукту: - кількість отриманих доручень (листів, звернень); показники ефективності: - кількість отриманих доручень (листів, звернень); - витрати на утримання членів формування; показники якості: - відсоток вчасно виконаних доручень (листів, звернень) до загальної кількості; - динаміка кількості отриманих доручень в порівнянні з минулим роком
6.5 Спільно з комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення міста Києва "Київміськсвітло" щокварталу організовувати перевірки стану зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкової території, вживати заходів з усунення недоліків у роботі освітлювального обладнання. Про виявлені факти розкрадань освітлювального обладнання невідкладно інформувати відповідні територіальні органи внутрішніх справ з метою вжиття заходів з встановлення та притягнення до відповідальності винних осіб 2012 - 2015 роки Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища, Департамент містобудування та архітектури, КП "Київміськсвітло", райдержадміністрації, ГУМВС Покращання криміногенної ситуації у житловому секторі
6.6 Приводити роботу з керівництвом комунальних підприємств, організацій з утримання житла щодо можливості встановлення систем тривожного сповіщення на постах консьєржів та систем відеонагляду житлових будинків міста з метою протидії пограбуванням та крадіжкам з житлових будинків та поблизу них, у тому числі з автомобілів постійно КМДА, Департамент житлово-комунальної інфраструктури, ГУМВС, райдержадміністрації 32000,0 Бюджет міста Києва 8000,0 8000,0 8000,0 8000,0 Зменшення та запобігання злочинним проявам та захист громадян
6.7 Встановити наземні пристрої обмеження швидкості руху транспорту та відповідні дорожні знаки в місцях обмеженої видимості та підвищеної небезпеки для пішоходів. 2012 - 2015 роки Департамент транспортної інфраструктури, райдержадміністрації, ГУМВС Запобігання дорожньо- транспортному травматизму
6.8 З урахуванням ситуації в місті, пов'язаної з нелегальною міграцією, виявляти та перекривати канали проникнення на територію міста нелегальних мігрантів через державний кордон 2012 - 2015 роки ГУМВС, ГУ ДМСУ у м. Києві, ГУСБУ, райдержадміністрації Зменшення нелегальної міграції на території міста та знешкодження каналів нелегальної міграції
6.9 Відповідно до вимог Закону України "Про попередження насильства в сім'ї"
у Дніпровському, Оболонському Печерському та Подільському районах міста створити притулки для осіб, як зазнали насильства в сім'ї
2012 - 2013 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту 600,0 Бюджет міста Києва 600,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Покращання криміногенної ситуації у житловому секторі
7. Безпека дорожнього руху
7.1 Завершити будівництво другої черги автоматизованої системи керування дорожнім рухом та центрального пункту керування 2012 рік Департамент транспортної інфраструктури, КП "Київдорсервіс", ГУМВС Бюджет міста Києва Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Покращання пропускної спроможності, зниження рівня аварійності, створення учасникам дорожнього руху безпечних і комфортних умов
7.2 Обстежити стан зовнішнього штучного освітлення вулично-шляхової мережі, підземних пішохідних переходів, залізничних переїздів тощо. Про виявлені недоліки інформувати керівництво Київської міської державної адміністрації 2012 - 2015 роки ГУМВС, КП "Киїміськсвітло" Покращення криміногенної обстановки на території міста
7.3 На одному з телеканалів міста Києва започаткувати новий телепроект під робочою назвою "Вільна смуга", в якому висвітлювати заходи, що вживаються міською владою та ДАІ задля безпеки дорожнього руху, профілактики травматизму, порушень правил дорожнього руху
2012 - 2015 роки Департамент суспільних комунікацій, ГУМВС 865,0 Бюджет міста Києва 220,0 215,0 215,0 215,0 Зниження рівня аварійності та травматизму на автошляхах міста
7.4 Організувати та провести - Конкурс веселих та найкмітливіших юних інспекторів руху (КВН-ЮІР), передбачивши нагородження учасників призами - Операцію "Моя дитина - пасажир" - Акцію "Бережімо дітей" на майданчиках, в парках відпочинку - Рейди "Увага! Діти - на дорозі" - Акцію "Будь помітнішим на дорозі" - виготовлення світловідбивних флікерів 2012 - 2015 роки Департамент освіти і науки, молоді та спорту, ГУМВС 1100,0 Бюджет міста Києва 275,0 275,0 275,0 275,0 Активізація роботи по попередженню дитячого дорожньо- транспортного травматизму на дорогах столиці
7.5 Створити:
7.5.1. Тематичні білборди поблизу шкіл, які безпосередньо прилягають до проїжджої частини з підвищеною аварійною ситуацією 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 88,0 Бюджет міста Києва 22,0 22,0 22,0 22,0 Привернення уваги водіїв при під'їзді до шкіл
7.5.2. Перший мультиплікаційний фільм за однойменною книжкою автора Ю. Трофімова "Уважний пішохід" 2012 - 2013 роки КМДА, ГУМВС 200,0 Бюджет міста Києва 100,0 100,0 Ознайомлення дітей змалку основам безпеки дорожнього руху
7.6 Розробити обладнання дитячого автомайданчика, який рекомендувати загальноосвітнім та дошкільним навчальним закладам, ввести його в перелік методичного забезпечення 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 120,0 Бюджет міста Києва 30,0 30,0 30,0 30,0 Набуття практичних навичок дисциплінованого пішохода
7.7 Закупити та впровадити 31 мобільний та 10 стаціонарних програмно-апаратних комплексів реєстрації транспортних потоків 2012 рік КМДА, ГУМВС 5178,0 Бюджет міста Києва 5178,0 Виконання завдань по забезпеченню безпеки дорожнього руху, охороні громадського порядку, боротьбі зі злочинністю
8. Розвиток Системи централізованого управління нарядами міліції "ЦУНАМІ"
8.1 Встановити технічні засоби відеоспостереження в місцях масового перебування громадян, найбільших автошляхах, у першу чергу виїздах з міста Києва, станціях метрополітену 2012 - 2015 роки Департамент транспортної інфраструктури, Департамент містобудування та архітектури, КП "Київський метрополітен", КК "Київавтодор", райдержадміністрації, ГУМВС 28620,0 Бюджет міста Києва 16085,0 6300,0 6235,0 Залежно від обсягів бюджету міста Своєчасне виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, оперативне усунення заторових та аварійних ситуацій
8.2 Придбати телекомунікаційне обладнання та прокласти волоконно-оптичні канали зв'язку з метою модернізації та розвитку Єдиної цифрової відомчої телекомунікаційної мережі передачі даних та інтеграції її з мережами інших відомств 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 17831,9 Бюджет міста Києва 3131,9 4800,0 5100,0 4800,0 Модернізація та розвиток обладнання з метою підвищення оперативності обміном інформацією, створення баз даних, встановлення осіб, які вчинили злочини
8.3 Впровадити програмне забезпечення систем відеоспостереження з можливістю розпізнавання державних номерних знаків транспортних засобів, облич, передачі відеоінформації з відеокамер до чергової частини ГУ МВС. Подальший розвиток такої системи 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 2000,0 Бюджет міста Києва 500,0 500,0 500,0 500,0 Своєчасне виявлення та реагування на правопорушення встановлення осіб, які їх вчинили
8.4 З метою модернізації та недопущення втрати інформації придбати сервер та сховища даних на блейд платформі, а також здійснити роботи з монтажу, налагодження та його обслуговування 2012 рік КМДА, ГУМВС 1250,0 Бюджет міста Києва 950,0 100,0 100,0 100,0 Забезпечення постійної роботи інформаційних систем
8.5 Придбати мережеве устаткування з метою розвитку та підтримки комп'ютерної мережі ГУМВС 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 1600,0 Бюджет міста Києва 400,0 400,0 400,0 400,0 Розвиток комп'ютерної мережі Головного управління
8.6 З метою зберігання в системі "Цунамі" телефонної розмови з заявником по спецлінії "102" для своєчасного реагування на повідомлення та їх миттєвої перевірки, придбати технічне устаткування та програмний модуль запису та аналізу телефонних розмов "AWAYA" 2012 рік КМДА, ГУМВС 950,0 Бюджет міста Києва 950,0 Забезпечення оперативного реагування на заяви та повідомлення громадян про злочини
8.7 Для здійснення контролю за діяльністю підпорядкованих мобільних нарядів груп затримання, підтримки в робочому стані системи GPS-моніторингу та модернізації застарілого обладнання придбати GSM-GPS пристрої типу "Кронос", "Дрозд" та блоки індикації 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 1400,0 Бюджет міста Києва 350,0 350,0 350,0 350,0 Забезпечення оперативного реагування на злочини та пригоди, організація розкриття злочинів по гарячих слідах
8.8 Оновити геоінформаційну систему, яка використовується в системі централізованого управління нарядами міліції "ЦУНАМІ" 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 240,0 Бюджет міста Києва 60,0 60,0 60,0 60,0 Внесення уточнень та оновлення електронної карти міста для швидкого реагування на протиправні діяння
8.9 Підключити до системи "ЦУНАМІ" відеосистему КП "Київський метрополітен" 2012 - 2015 роки Департамент транспортної інфраструктури, КП "Київський метрополітен", ГУМВС 850,0 Бюджет міста Києва 550,0 150,0 100,0 50,0 Оперативність прийняття інформації пре злочини і пригоди, своєчасне реагування нарядів ЛУ в метрополітені, покращення криміногенної ситуації на станціях Київського метрополітену
8.10 Обладнати автомобілі патрульних нарядів сучасного комп'ютерною, офісною технікою та засобами комунікації (нетбуки, планшети, принтери) 2012 - 2015 роки ГУМВС Підвищення рівня дотримання прав і свобод громадян, зменшення часу, необхідного для перевірки осіб, затриманих за правопорушення, забезпечення складання процесуальних матеріалів на місці
8.11 Провести автоматизацію та модернізацію відділу адресно-довідкової роботи ГУ ДМСУ у м. Києві 2012 - 2014 роки КМДА, ГУ ДМСУ у м. Києві 750,0 Бюджет міста Києва 750,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Підвищення рівня інформаційного забезпечення органів внутрішніх справ
9. Матеріально-технічне забезпечення
9.1 Виділити земельні ділянки для облаштування спеціальних майданчиків тимчасового зберігання транспортних засобів 2012 рік Департамент земельних ресурсів, райдержадміністрації, ГУМВС Забезпечення виконання вимог адміністративного законодавства, поліпшення стану благоустрою
9.2 Придбати сучасні засоби радіозв'язку та спеціальної техніки: 1. 811 радіостанцій носимих 2. 200 радіостанцій автомобільних 3. 682 комплекти гарнітури до радіостанцій носимих 4. 500 акумуляторів до носимих радіостанцій 5. поліграфи Забезпечити щорічну заміну засобів зв'язку, які відпрацювали встановлений термін експлуатації 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 3025,0 Бюджет міста Києва 1650,0 800,0 250,0 325,0 Забезпечення стабільного безперебійного зв'язку під час виконання завдань по забезпеченню безпеки дорожнього руху
9.3 3 метою забезпечення оперативного реагування на вчинення злочинів, а також охорони громадського порядку під час масових заходів придбати сучасні автомобілі відповідно до затверджених норм 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС 76063,2 Бюджет міста Києва 19015,8 19015,8 19015,8 19015,8 Оперативність реагування на злочини та прибуття на місце вчинення протиправних діянь
9.4 Опрацювати питання щодо забезпечення дільничних інспекторів міліції службовим житлом на території обслуговування, з подальшою передачею його в особисту власність при умові роботи на дільниці не менше 10-ти років, а також сприяння у наданні їм довгострокових кредитів для придбання квартир 2012 рік Департамент будівництва та житлового забезпечення, ГУМВС Підтримка служби дільничних інспекторів міліції та сприяння іміджу служби
9.5 Забезпечити дільничних інспекторів міліції 313 службовими приміщеннями, а також телефонним зв'язком та оргтехнікою у 219 кабінетах. 2012 - 2015 роки КМДА, райдержадміністрації, ГУМВС 1500,0 Бюджет міста Києва 1500,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Підвищення рівня довіри населення до працівників внутрішніх справ та підняття іміджу столичної міліції
9.6 Виділити кошти для виготовлення службової документації для дільничних інспекторів міліції (книги прийому громадян, паспорта дільниць тощо) 2012 рік КМДА, райдержадміністрації, ГУМВС 35,7 Бюджет міста Києва 35,7 Покращення рівня правоохоронного обслуговування киян
9.7 Виділити та обладнати службові приміщення для роботи нарядів міліції на ринках м. Києва 2012 - 2013 роки ГУМВС, райдержадміністрації Створення належних умов для роботи працівників міліції
9.8 З метою покращення житлового забезпечення працівників правоохоронних органів сприяти їм у виділенні житла 2012 - 2015 роки Департамент будівництва та житлового забезпечення, райдержадміністрації Покращення житлових умов працівників правоохоронних органів
9.9 Забезпечити Кінологічний центр новим автотранспортом, з обладнаною системою кондиціювання, придатним для безперешкодного перевезення службових собак на місця подій 2012 - 2013 роки КМДА, ГУМВС 280,0 Бюджет міста Києва 140,0 140,0 Розкриття злочинів по гарячих слідах, забезпечення реагування на повідомлення про виявлення підозрілих предметів, закладання вибухових речовин, застосування спеціально-пошукових собак по пошуку наркотиків
9.10 Вирішити питання щодо створення додаткового опорного пункту міліції в селищах Чапаєвка та Конча-Заспа 2012 рік Департамент містобудування та архітектури, Департамент комунальної власності м. Києва, Голосіївська райдержадміністрація, ГУМВС Покращення громадського порядку та оперативне реагування на злочини та повідомлення на території селищ
9.11 З метою охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, забезпечення реагування на заяви та повідомлення громадян, розкриття та припинення злочинних посягань та своєчасного виїзду працівників ОВС на місце вчинення злочинів та правопорушень придбати пально-мастильні матеріали 2012 - 2015 роки КМДА, райдержадміністрації, ГУМВС 94191,4 Бюджет міста Києва 23547,85 23547,85 23547,85 23547,85 Покращення матеріально-технічного забезпечення
9.12 З метою оперативного розслідування та профілактики злочинів, учинених з застосуванням вогнепальної зброї, закупити автоматизовану балістичну ідентифікаційну систему "ТАИС" 2013 рік КМДА, ГУМВС 240,0 Бюджет міста Києва - 240,0 Підвищення оперативності розкриття та профілактики злочинів, вчинених з застосуванням вогнепальної зброї
9.13 Для забезпечення належного рівня виконання заходів щодо профілактики та протидії злочинності при формуванні проекту міського бюджету м. Києва передбачити асигнування на: - забезпечення створення та впровадження сучасних інформаційних технологій; - поштові послуги; - послуги охорони; - придбання засобів зв'язку, оргтехніки та спеціальних засобів; - сервісне обслуговування та ремонт устаткування і обладнання; - придбання паливно-мастильних матеріалів; - придбання канцелярського приладдя; - придбання форменого одягу та речового майна для особового складу; - проведення ремонтів та утримання адміністративних приміщень; - придбання обладнання, меблів та іншого матеріально-технічного оснащення; - проведення експертизи у кримінальних справах; - забезпечення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону 2012 - 2015 роки КМДА, ГУМВС, ГУСБУ, прокуратура, ГУ юстиції, ГУ Міндоходів, ДФІ, Київська міжрегіональна митниця, ГУ ДМСУ у м. Києві, ГУ Держсанепідслужба, УДПСУ, Київський слідчий ізолятор, Міський та районні штаби громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, державні податкові інспекції у районах місті Києва 20000,0 Бюджет міста Києва 20000,0 Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Залежно від обсягів бюджету міста Покращення матеріально-технічного забезпечення. Показники: показники затрат: - обсяг асигнувань; показники продукту: - кількість зареєстрованих злочинів; - кількість розкритих злочинів; показники продуктивності (ефективності): - зменшення кількості скоєних злочинів у порівнянні з минулим роком; показники результативності (якості): - рівень розкриття злочинів
Загальний обсяг фінансування 355631,20 148590,25 71716,65 70903,65 64420,65

................
Перейти до повного тексту