1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1 від 10.01.2001
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1970 ( ra1970017-02 ) від 29.10.2002 )
Про Регламент Київської міської
державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 2058 ( ra2058017-01 ) від 03.10.2001 )
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.99 N 2263 ( 2263-99-п ) "Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації":
1. Регламент Київської міської державної адміністрації затвердити згідно з додатком.
2. Контроль за додержанням Регламенту покласти на першого заступника, заступників голови міської державної адміністрації. Встановити, що порушення працівниками міської державної адміністрації вимог Регламенту тягне за собою дисциплінарну відповідальність відповідно до чинного законодавства.
3. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.01.97 N 1 ( ra0001017-97 ) "Про Регламент Київської міської державної адміністрації" та від 30.12.98 N 2526 ( ra2526017-98 ) "Про державну реєстрацію розпоряджень Київської міської державної адміністрації" вважати такими, що втратили чинність.
Голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 10.01.2001 N 1
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент Київської міської державної адміністрації (далі - Регламент) є нормативним актом, який визначає механізм організації взаємодії керівництва, апарату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської державної адміністрації при реалізації повноважень, визначених Конституцією України та законами України, іншими нормативними актами, здійснення апаратом правового, організаційно-технічного та іншого забезпечення діяльності міської державної адміністрації.
2. Київська міська державна адміністрація будує свою роботу на засадах законності, персональної відповідальності, поєднання загальнодержавних інтересів та інтересів міста, взаємодії з міською радою.
3. Основні засади організації діяльності Київської міської державної адміністрації, її апарату та структурних підрозділів визначаються законами України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Типовим регламентом місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року N 2263 ( 2263-99-п ), положеннями про головні управління, управління, відділи та інші служби міської державної адміністрації, розпорядженнями міської державної адміністрації з організаційних питань та цим Регламентом.
РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ МІЖ ГОЛОВОЮ, ПЕРШИМ
ЗАСТУПНИКОМ ТА ЗАСТУПНИКАМИ ГОЛОВИ, ІНШИМИ
ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ
АДМІНІСТРАЦІЇ, ПЛАНУВАННЯ ЇЇ РОБОТИ
4. Розподіл обов'язків між головою, першим заступником та заступниками голови, іншими посадовими особами міської державної адміністрації здійснюється головою міської державної адміністрації.
При цьому визначаються:
функції й повноваження, закріплені за посадовою особою;
управління, відділи та інші структурні підрозділи міської державної адміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.
Головою міської державної адміністрації визначаються також обов'язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності відповідних районних державних адміністрацій.
5. Для виконання програм економічного й соціального розвитку міста та забезпечення ефективного функціонування міського господарства перший заступник та заступники голови Київської міської державної адміністрації планують свою роботу з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації.
6. Для координації діяльності Київської міської державної адміністрації складаються квартальні та тижневі плани основних заходів міської державної адміністрації. Квартальні плани роботи складаються з переліків питань для розгляду на апаратних нарадах у голови та заступників голови міської державної адміністрації, а також питань, що розглядаються в порядку контролю у першого заступника та заступників голови міської державної адміністрації.
7. До переліку питань для розгляду на апаратній нараді у голови міської державної адміністрації включаються:
питання, пов'язані із реалізацією заходів
соціально-економічного розвитку міста, функціонуванням галузей
господарського комплексу та розв'язанням проблем соціальної сфери,
поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх
взаємодію з органами місцевого самоврядування;
питання, пов'язані з виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень міської державної адміністрації, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку перевірки їх виконання;
питання з основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється міською державною адміністрацією або за її участю.
На апаратних нарадах у голови міської державної адміністрації планується розгляд питань:
про підбиття підсумків діяльності міської державної адміністрації відповідно за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік із визначенням основних напрямів подальшої роботи;
про роботу структурних підрозділів міської державної адміністрації, про роботу районних державних адміністрацій з виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень міської державної адміністрації або із здійснення їх повноважень.
Заплановані питання щодо роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської державної адміністрації, районних державних адміністрацій повинні, як правило, передбачати проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.
8. Письмові пропозиції до планів роботи на квартал подаються першим заступником та заступниками голови Київської міської державної адміністрації з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації, головами районних у м. Києві державних адміністрацій за 15 днів до кінця кварталу до організаційного відділу. Підготовлений організаційним відділом до 20 числа останнього місяця кожного кварталу проект плану роботи розглядається заступниками голови міської державної адміністрації, візується ними та передається до організаційного відділу для остаточного формування плану. Пропозиції до плану-календаря основних заходів Київської міської та районних державних адміністрацій на тиждень подаються у письмовому вигляді щочетверга до 12 години організаційному відділу для узагальнення. Плани роботи затверджуються головою міської державної адміністрації.
9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи міської державної адміністрації за рішенням голови міської державної адміністрації.
Виключення з плану роботи питання здійснюється за дозволом голови міської державної адміністрації на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків).
10. Контроль за виконанням квартальних планів роботи здійснюють перший заступник та заступники голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
11. Головні управління, управління, відділи, інші служби міської державної адміністрації організують свою роботу відповідно до поточних планів роботи, що затверджуються їх керівником.
12. Контроль за виконанням планів роботи структурними підрозділами міської державної адміністрації здійснюється заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).
КОНСУЛЬТАТИВНІ, ДОРАДЧІ ТА ІНШІ
ДОПОМІЖНІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
13. Для сприяння здійсненню повноважень міської державної адміністрації голова міської державної адміністрації утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, колегії, робочі групи тощо).
Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає голова міської державної адміністрації.
14. Для погодженого розгляду питань, що належать до повноважень міської державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності у міській державній адміністрації може утворюватися колегія міської державної адміністрації (далі - колегія) у складі голови міської державної адміністрації (голова колегії), його заступників, а також керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської державної адміністрації.
До складу колегії можуть входити керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади (за згодою) та посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою), керівники районних державних адміністрацій.
Склад колегії міської державної адміністрації не повинен перевищувати 50 осіб.
Персональний склад, колегії затверджується та змінюється головою державної адміністрації.
15. Засідання колегії вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.
16. Засідання колегії проводяться у міру потреби.
17. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого є вирішальним.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
18. Засідання колегії оформляються протоколами, які підписуються головою колегії.
Рішення колегії провадяться у життя, як правило, розпорядженнями або дорученнями голови міської державної адміністрації.
Оригінали рішень колегії зберігаються у секторі редагування та випуску розпоряджень загального відділу міської державної адміністрації.
АПАРАТ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
19. Правове, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності міської державної адміністрації, систематичну перевірку виконання актів законодавства та розпоряджень державної адміністрації здійснює її апарат.
20. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:
1) опрацьовує документи, що надходять до міської державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови та заступників голови міської державної адміністрації;
2) здійснює опрацювання проектів розпоряджень; за дорученням голови міської державної адміністрації розробляє проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
3) перевіряє за дорученням голови міської державної адміністрації виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови міської державної адміністрації управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами міської державної адміністрації, а також районними державними адміністраціями, вивчає і узагальнює досвід роботи цих органів та надає практичну допомогу у її поліпшенні; розробляє пропозиції про удосконалення діяльності цих органів, здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформації та інших матеріалів щодо виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови міської державної адміністрації;
4) аналізує за дорученням голови міської державної адміністрації роботу органів місцевого самоврядування у межах і порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу у поліпшенні організації їх роботи, готує пропозиції про поглиблення взаємодії міської державної адміністрації з органами місцевого самоврядування у спільному вирішенні питань економічного, соціального та культурного розвитку міста;
5) готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань, що розглядаються головою міської державної адміністрації;
6) опрацьовує і подає голові міської державної адміністрації проекти планів роботи міської державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням;
7) здійснює організаційне забезпечення засідань колегій, а також нарад, що проводяться головою міської державної адміністрації та його заступниками;
8) організовує особистий прийом громадян і розгляд звернень, що надійшли до міської державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які викликають обґрунтовані скарги і зауваження громадян;
9) аналізує разом із структурними підрозділами міської державної адміністрації соціально-економічне і суспільно-політичне становище в місті, розробляє та вносить голові міської державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення; бере участь у підготовці звітів міської державної адміністрації про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку міста, а також про реалізацію повноважень, делегованих міською радою;
10) проводить відповідно до затвердженого головою міської державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників міської державної адміністрації, створенням кваліфікованого кадрового резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників міської державної адміністрації;
11) забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності і службової таємниці;
12) здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності міської державної адміністрації;
13) виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови міської державної адміністрації.
21. Апарат міської державної адміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами міської державної адміністрації, апаратом міської ради.
22. Організація роботи апарату міської державної адміністрації здійснюється відповідно до Регламенту, Інструкції з діловодства ( ra2047017-97 ), а також положення про апарат, що затверджується головою міської державної адміністрації.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З КАДРАМИ
В КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ
23. Організацію роботи з кадрами в апараті Київської міської державної адміністрації здійснює відділ кадрової роботи та з питань державної служби і нагород, а в головних управліннях, управліннях, відділах, інших структурних підрозділах міськдержадміністрації, районних у місті Києві державних адміністраціях - структурні підрозділи (відділ, сектор, служба) кадрів, основними завданнями яких є реалізація єдиної державної політики з питань державної служби, розробка обґрунтованої потреби апарату Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів, райдержадміністрацій у м. Києві у фахівцях, організація і здійснення кадрової роботи, в основу якої покладено принципи демократичного добору і просування по службі за діловими якостями та професійною компетентністю, постійне навчання працівників, заохочення їх до службової кар'єри та нагородження державними і міськими нагородами, розроблення ефективної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, керівників підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, та системи оновлення кадрів і здійснення контролю за їх діяльністю, відзначення громадян за особисті заслуги перед Україною, нагородження за вагомі особисті заслуги перед громадою міста Києва.
Координацію роботи з кадрами у Київській міській державній адміністрації здійснює регіональна рада по роботі з кадрами.
24. В апараті, інших структурних підрозділах Київської міської та районних у місті Києві державних адміністраціях і на підприємствах, в установах і організаціях, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, узагальнюється практика роботи з кадрами і вносяться керівництву міськдержадміністрації пропозиції щодо її вдосконалення, розробляються річні плани роботи з кадрами, визначаються щорічна та перспективна (на 5 років) потреба в кадрах та заходи щодо їх добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, заохочення, здійснення контролю за їх діяльністю, аналізується якісний склад державних службовців міської та районних у місті Києві державних адміністрацій, а також керівників підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, формується замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців та керівників підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, забезпечується укладання відповідних угод, організовується регулярне навчання працівників апарату та інших структурних підрозділів міськдержадміністрації, районних у місті Києві державних адміністрацій, визначаються напрями спеціалізації державних службовців для навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації, зміст і основні види навчання державних службовців з урахуванням забезпечення його безперервності та запровадження сучасних технологій навчання, а також оптимальних термінів і періодичності залежно від потреб державної служби і форм організації навчального процесу, підвищення кваліфікації державних службовців не рідше одного разу на 5 років і контролюється проведення цієї роботи.
25. Прийняття на державну службу в міську державну адміністрацію здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою законодавством.
Прийняття осіб на роботу до міської державної адміністрації на посади, що не віднесені до категорій державних службовців, та увільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
26. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби і нагород разом з керівниками структурних підрозділів міськдержадміністрації вивчають ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті та структурних підрозділах міськдержадміністрації, попереджують їх про встановлені законодавством обмеження у прийнятті на державну службу, контролюють добір та розстановку кадрів у райдержадміністраціях відповідно до вимог законодавства; розглядають та вносять керівництву міськдержадміністрації пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готують разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснюють контроль за його проведенням.
При прийнятті на державну службу відповідно до Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ) може встановлюватися випробувальний термін до шести місяців. У разі негативного результату випробування особа звільняється з займаної посади державного службовця відповідно до законодавства про працю.
27. Особи, які вперше призначаються на посади державних службовців, приймають Присягу і підписують її текст, визначений статтею 17 Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ), про що робиться запис у трудовій книжці.
28. Для зайняття посад державних службовців та просування їх по службі відділ кадрової роботи та з питань державної служби і нагород формує списки кадрового резерву на керівництво міської та районних у місті Києві державних адміністрацій, керівництво управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міськдержадміністрації, працівників апарату міськдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва; аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в міській та районних державних адміністраціях, на підприємствах, в установах і організаціях, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, та вносить голові Київської міської державної адміністрації пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи; проводить роботу з працівниками, зарахованими до кадрового резерву, контролює виконання особистих річних планів їх підготовки, що сприяє набуттю ними практичного досвіду, необхідного для зайняття посад.
29. Переважне право просування по службі мають державні службовці, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ініціативу, постійно підвищують свій професійний рівень.
30. Відрядження керівництва, начальників головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів та працівників апарату Київської міської державної адміністрації здійснюються відповідно до плану роботи адміністрації, її структурних підрозділів, а також згідно з документами центральних органів влади.
Відрядження оформляється розпорядженням Київської міської державної адміністрації за поданням першого заступника, заступників голови міської державної адміністрації. Проект розпорядження про відрядження в межах держави готується відділом кадрової роботи та з питань державної служби і нагород, а про відрядження за кордон - відділом протоколу апарату та Головним управлінням зовнішньоекономічних зв'язків та інвестицій Київської міської державної адміністрації.
Посвідчення про відрядження в межах держави оформляється відділом кадрової роботи та з питань державної служби і нагород на підставі виданого розпорядження і підписується заступником голови міської державної адміністрації - керівником апарату.
У разі, коли заступники голови, працівники апарату, керівники структурних підрозділів міської державної адміністрації від'їжджають у відрядження, що не оформлюються у міській державній адміністрації, вони повинні обов'язково повідомити про це голову міської державної адміністрації та отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.
Керівники підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, оформлюють відрядження за місцем роботи. Вони повинні обов'язково повідомити про це заступника голови міської державної адміністрації у порядку підпорядкованості та отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.
31. Чергові відпустки працівникам Київської міської державної адміністрації надаються у встановленому порядку згідно з графіком відпусток.
Графік відпусток першого заступника, заступників голови, керівників структурних підрозділів апарату міської державної адміністрації, керівників головних управлінь, управлінь та інших служб міської державної адміністрації, голів районних у місті Києві державних адміністрацій затверджується розпорядженням міської державної адміністрації.
Графік відпусток працівників апарату міської державної адміністрації затверджується наказом заступника голови міської державної адміністрації - керівника апарату.
Перший заступник та заступники голови міської державної адміністрації подають до відділу кадрової роботи та з питань державної служби і нагород до 15 грудня кожного року пропозиції щодо складання графіків чергових відпусток керівників структурних підрозділів апарату міської державної адміністрації, керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб.
Керівники структурних підрозділів апарату міської державної адміністрації подають до відділу кадрової роботи та з питань державної служби і нагород до 15 грудня кожного року пропозиції, погоджені з заступниками голови міської державної адміністрації щодо складання графіка чергових відпусток на працівників, підпорядкованих їм підрозділів.
Відпустка надається на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я голови міської державної адміністрації та оформлюється розпорядженням міськдержадміністрації. Для керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації, керівників структурних підрозділів апарату заява про надання відпустки повинна бути погоджена у відповідного заступника голови міської держадміністрації.
Відпустки працівникам апарату надаються на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я заступника голови міської державної адміністрації - керівника апарату. Заява про надання відпустки погоджується керівником структурного підрозділу апарату та відповідним заступником голови міської державної адміністрації.
Відпустки працівникам апарату надаються наказом по апарату міської державної адміністрації.
32. Відпустки керівникам підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, надаються на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я голови міської державної адміністрації. Заява про надання відпустки погоджується заступником голови міської державної адміністрації у порядку підпорядкованості.
Відпустка керівникам підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, оформлюється розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
33. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби і нагород у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури Київської міської державної адміністрації та штатного розпису її апарату, контролює розроблення посадових інструкцій в структурних підрозділах міськдержадміністрації.
34. Здійснює організаційне забезпечення роботи атестаційної комісії та контролює проведення атестації державних службовців в структурних підрозділах міськдержадміністрації, районних у місті Києві державних адміністраціях.
35. Разом з керівниками структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, районних у місті Києві державних адміністрацій здійснює контроль за дотриманням вимог законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ).
36. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби і нагород проводить практичну роботу, пов'язану із застосуванням Закону України "Про державні нагороди України" ( 1549-14 ), а також нагородженням міськими нагородами.
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ВИДАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
37. Розпорядження Київської міської державної адміністрації видаються у межах повноважень, визначених чинним законодавством, одноосібно головою міської державної адміністрації.
У разі відсутності голови міської державної адміністрації його повноваження щодо видання розпоряджень виконує перший заступник голови міської державної адміністрації.
38. Проекти розпоряджень вносяться за поданням заступників голови, керівників головних управлінь, управлінь, відділів і служб міської державної адміністрації, голів районних у м. Києві державних адміністрацій.
До проектів розпоряджень обов'язково додаються письмові обґрунтування щодо доцільності їх видання.
39. Текст проекту розпорядження викладається українською мовою у стислій формі. Виклад окремих пунктів, додатків та тексту в цілому повинен бути органічно пов'язаним і не допускати можливості подвійного тлумачення змісту. Обов'язковою складовою частиною розпорядження є заголовок, який стисло розкриває його зміст. Преамбула проекту розпорядження, крім мотивів та цілей його видання, як правило, повинна містити посилання на відповідний закон або нормативні акти, що регулюють предмет правовідносин, зазначених у розпорядженні.
Проект розпорядження при необхідності повинен містити пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.
40. На зворотному боці останньої сторінки проекту розпорядження друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, прізвище та ініціали керівника, який подає або погоджує проект.
Проект розпорядження візують: керівник та юрисконсульт головного управління, управління, відділу чи іншої служби міської державної адміністрації, яка вносить проект, керівник відділу контролю, керівники зацікавлених організацій, голови відповідних районних державних адміністрацій у разі, коли зачіпаються інтереси районів.
При цьому, якщо дата погодження, зазначена під час візування, перевищує 30 діб до подання на підпис проекту розпорядження, вона вважається недійсною.
41. Підготовлений згідно з вимогами пп. 37-40 цього Регламенту проект розпорядження подається в секретаріат відповідного заступника голови міської державної адміністрації.
Завідуючий секретаріатом забезпечує погодження поданого проекту розпорядження з заступником голови міської державної адміністрації, якому підпорядковане головне управління, управління, відділ, що вносять проект, та керівником юридичної служби.
Всі проекти розпоряджень, що носять нормативний характер та мають загальноміське значення, погоджуються відповідним секретаріатом з усіма заступниками голови міської державної адміністрації.
Перший заступник голови міської державної адміністрації візує проект розпорядження останнім.
42. Тривалість опрацювання проекту розпорядження в апараті не повинна перевищувати 10 робочих днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено заступником голови за обґрунтованим проханням посадової особи апарату).
43. Проекти розпоряджень погоджуються юридичною службою протягом терміну, що не перевищує 3 днів. При цьому візуються всі сторінки проекту розпорядження і додатків до нього (із зворотного боку).
44. Після візування проекту розпорядження юридичною службою внесення до нього змін і доповнень не допускається.
45. Зауваження та пропозиції, що виникають під час погодження проекту розпорядження, викладаються у письмовій формі на окремому аркуші. Виправлення, дописування та інші зміни тексту розпорядження під час погодження не допускаються.

................
Перейти до повного тексту