- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Конвенція
Офіційний переклад
ЗВЕДЕНА РЕДАКЦІЯ
Конвенції про Міжнародну гідрографічну організацію з поправками, внесеними згідно з Протоколом поправок до Конвенції про Міжнародну гідрографічну організацію
КОНВЕНЦІЯ
про Міжнародну гідрографічну організацію
ЗМІСТ
Стаття |
Тема |
Сторінка |
|
Преамбула |
3 |
I |
Створення та штаб-квартира |
3 |
II |
Характер і цілі |
3 |
III |
Члени |
4 |
IV |
Органи |
4 |
V |
Асамблея |
4 |
VI |
Рада |
5 |
VII |
Фінансовий комітет |
6 |
VIII |
Секретаріат |
6 |
IX |
Голосування |
7 |
X |
Співробітництво з міжнародними організаціями |
7 |
XI |
Функціонування Організації, визначене Основними та Фінансовими правилами |
7 |
XII |
Офіційні мови |
8 |
XIII |
Правосуб’єктність: міжнародний статус |
8 |
XIV |
Кошти |
8 |
XV |
Заборгованість за членськими внесками |
8 |
XVI |
Депозитарій |
8 |
XVII |
Спори |
9 |
XVIII |
Підписання |
9 |
XIX |
Набрання чинності |
10 |
XX |
Приєднання |
10 |
XXI |
Поправки |
10 |
XXII |
Денонсація |
10 |
XXIII |
Реєстрація в Секретаріаті Організації Об’єднаних Націй |
11 |
Додаток |
Свідоцтво про реєстрацію в Секретаріаті Організації Об’єднаних Націй |
12 |
КОНВЕНЦІЯ
про Міжнародну гідрографічну організацію
Держави - Сторони цієї Конвенції,
беручи до уваги те, що Міжнародне гідрографічне бюро було засновано в червні 1921 року для сприяння полегшенню та безпеці мореплавства в усьому світі шляхом покращення морських карт і документів;
беручи до уваги те, що Міжнародна гідрографічна організація є компетентною міжнародною організацією, яка згадується в
Конвенції Організації Об’єднаних Націй з морського права і яка координує в усьому світі встановлення стандартів з виробництва гідрографічних даних і надання гідрографічних послуг, а також сприяє нарощуванню потенціалу національних гідрографічних служб;
беручи до уваги те, що бачення Міжнародної гідрографічної організації полягає у функціонуванні як визнаного в усьому світі гідрографічного органу, який активно залучає всі прибережні та заінтересовані держави до покращення морської безпеки й ефективності та який забезпечує захист і раціональне використання морського середовища;
беручи до уваги те, що місією Міжнародної гідрографічної організації є створення глобального середовища, в якому держави надають адекватні й своєчасні гідрографічні дані, продукцію та послуги й забезпечують їхнє якомога ширше застосування, а також
бажаючи співробітничати в галузі гідрографії на міжурядовому рівні,
домовилися про таке:
Стаття I
Цією Угодою засновується Міжнародна гідрографічна організація (далі - Організація), штаб-квартира якої знаходиться в м. Монако.
Стаття II
Організація за своїм характером є консультативною й технічною. До цілей Організації належать:
a) сприяння використанню гідрографії для безпеки мореплавства та для всіх інших морських цілей, а також підвищення загальної обізнаності щодо важливості гідрографії;
b) покращення глобального покриття, наявності і якості гідрографічних даних, інформації, продукції та послуг і полегшення доступу до таких даних, інформації, продукції та послуг;
c) покращення загальних гідрографічних можливостей, потенціалу, навчання, науки й технологій;
d) установлення та сприяння вдосконаленню міжнародних стандартів гідрографічних даних, інформації, продукції, послуг і технологій, а також досягнення якомога більшої уніфікації у використанні цих стандартів;
e) надання авторитетних і своєчасних консультацій з усіх гідрографічних питань державам і міжнародним організаціям;
f) сприяння координації гідрографічної діяльності серед держав-членів, а також
g) розширення співробітництва в галузі гідрографічної діяльності між державами на регіональній основі.
Стаття III
Державами - членами Організації є Держави - Сторони цієї Конвенції.
Стаття IV
Організація включає:
a) Асамблею:
b) Раду;
c) Фінансовий комітет;
d) Секретаріат;
e) будь-які допоміжні органи.
Стаття V
a) Асамблея є головним органом і має всі повноваження Організації, якщо Конвенцією не регламентовано інакше або якщо Асамблея не делегувала їх іншим органам.
b) Асамблея складається з усіх держав-членів.
c) Асамблея збирається на чергову сесію кожні три роки. Позачергові сесії Асамблеї можуть проводитися за запитом або держави-члена, або Ради, або Генерального секретаря за умови затвердження відповідного рішення більшістю держав-членів.
d) Більшість держав-членів становить кворум на сесіях Асамблеї.
e) Функціями Асамблеї є;
i) обрання свого Голови й заступника Голови;
ii) визначення свого регламенту, а також регламентів Ради, Фінансового комітету й будь-якого допоміжного органу Організації;
iii) обрання відповідно до
Основних правил Генерального секретаря й директорів та визначення строків й умов їхнього перебування на посадах;
iv) створення допоміжних органів;
v) прийняття рішень із загальної політики, стратегії та робочої програми Opганізації;
vi) розгляд звітів, поданих до неї Радою;
vii) розгляд зауважень і рекомендацій, поданих до неї будь-якою державою-членом. Радою або Генеральним секретарем;
viii) прийняття рішень з будь-яких пропозицій, поданих до неї будь-якою державою-членом, Радою або Генеральним секретарем;
ix) аналіз витрат, затвердження рахунків та визначення фінансових процедур Організації;
x) затвердження трирічного бюджету Організації;
xi) прийняття рішень щодо експлуатаційного обслуговування;
xii) прийняття рішень з будь-яких інших питань, що входять до компетенції Організації, а також
xiii) передача повноважень Раді у випадках, коли це є доречним і необхідним.
Стаття VI
a) У Раді місця займає чверть, але не менше тридцяти, держав-членів, перші дві третини яких займають місця на регіональній основі, а третина, що залишилася, - на основі гідрографічних інтересів, які визначаються
Основними правилами.
c) Члени Ради займають посади до кінця наступної чергової сесії Асамблеї.
d) Дві третини членів Ради становлять кворум.
e) Рада засідає принаймні один раз на рік.
f) Держави-члени, які не є членами Ради, можуть брати участь у засіданнях Ради, але не мають права голосувати.
g) Функціями Ради є:
i) обрання свого Голови й заступника Голови, кожний з яких займає посаду до кінця наступної чергової сесії Асамблеї;
ii) виконання таких обов’язків, які їй може делегувати Асамблея;
iii) координація діяльності Організації протягом міжсесійного періоду в рамках стратегії, робочої програми та фінансових процедур, стосовно яких Асамблея прийняла рішення;
iv) звітування Асамблеї про роботу Організації на кожній черговій сесії;
v) підготовка, за підтримки Генерального секретаря, пропозицій стосовно загальної стратегії та робочої програми, які підлягають затвердженню Асамблеєю;
vi) розгляд фінансових звітів і бюджетних кошторисів, підготовлених Генеральним секретарем, та подання їх до Асамблеї для затвердження з коментарями й рекомендаціями стосовно програмного розподілу бюджетних кошторисів;
vii) розгляд пропозицій, поданих до неї допоміжними органами, та передача їх:
• Асамблеї - з усіх питань, які потребують рішень Асамблеї;
• допоміжним органам знову, якщо це вважається необхідним, або
• державам-членам, для затвердження шляхом листування;
viii) внесення пропозицій Асамблеї про створення допоміжних органів, а також
ix) перегляд проектів угод між Організацією та іншими організаціями й подання їх до Асамблеї для затвердження.
Стаття VII
a) Фінансовий комітет відкритий для всіх держав-членів. Кожна держава-член має один голос.
b) Фінансовий комітет зазвичай скликається одночасно з кожною черговою сесією Асамблеї та у відповідних випадках може скликатися на додаткові засідання.
c) До функцій Фінансового комітету належать перегляд фінансових звітів, бюджетних кошторисів та звітів з адміністративних питань, підготовлених Генеральним секретарем, та подання до Асамблеї своїх зауважень і рекомендацій стосовно них.
d) Фінансовий комітет обирає свого Голову й заступника Голови.
Стаття VIII
a) Секретаріат складається з Генерального секретаря, директорів і такого іншого персоналу, якого може потребувати Організація.
b) Генеральний секретар здійснює весь облік, необхідний для ефективного виконання роботи Організації, і готує, збирає та розповсюджує будь-яку документацію, яка може бути необхідною.
c) Генеральний секретар є головним адміністративним службовцем Організації.
d) Генеральний секретар:
i) готує й подає до Фінансового комітету й Ради фінансові звіти за кожний рік і бюджетні кошториси, розраховані на три роки, разом з відображеними окремо кошторисами на кожний рік, а також
................Перейти до повного тексту