1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Конвенція


Офіційний переклад
ЗВЕДЕНА РЕДАКЦІЯ
Конвенції про Міжнародну гідрографічну організацію з поправками, внесеними згідно з Протоколом поправок до Конвенції про Міжнародну гідрографічну організацію
( Сканована копія ) ( Див. текст )
КОНВЕНЦІЯ
про Міжнародну гідрографічну організацію
ЗМІСТ
Стаття Тема Сторінка
Преамбула 3
I Створення та штаб-квартира 3
II Характер і цілі 3
III Члени 4
IV Органи 4
V Асамблея 4
VI Рада 5
VII Фінансовий комітет 6
VIII Секретаріат 6
IX Голосування 7
X Співробітництво з міжнародними організаціями 7
XI Функціонування Організації, визначене Основними та Фінансовими правилами 7
XII Офіційні мови 8
XIII Правосуб’єктність: міжнародний статус 8
XIV Кошти 8
XV Заборгованість за членськими внесками 8
XVI Депозитарій 8
XVII Спори 9
XVIII Підписання 9
XIX Набрання чинності 10
XX Приєднання 10
XXI Поправки 10
XXII Денонсація 10
XXIII Реєстрація в Секретаріаті Організації Об’єднаних Націй 11
Додаток Свідоцтво про реєстрацію в Секретаріаті Організації Об’єднаних Націй 12
КОНВЕНЦІЯ
про Міжнародну гідрографічну організацію
Держави - Сторони цієї Конвенції,
беручи до уваги те, що Міжнародне гідрографічне бюро було засновано в червні 1921 року для сприяння полегшенню та безпеці мореплавства в усьому світі шляхом покращення морських карт і документів;
беручи до уваги те, що Міжнародна гідрографічна організація є компетентною міжнародною організацією, яка згадується в Конвенції Організації Об’єднаних Націй з морського права і яка координує в усьому світі встановлення стандартів з виробництва гідрографічних даних і надання гідрографічних послуг, а також сприяє нарощуванню потенціалу національних гідрографічних служб;
беручи до уваги те, що бачення Міжнародної гідрографічної організації полягає у функціонуванні як визнаного в усьому світі гідрографічного органу, який активно залучає всі прибережні та заінтересовані держави до покращення морської безпеки й ефективності та який забезпечує захист і раціональне використання морського середовища;
беручи до уваги те, що місією Міжнародної гідрографічної організації є створення глобального середовища, в якому держави надають адекватні й своєчасні гідрографічні дані, продукцію та послуги й забезпечують їхнє якомога ширше застосування, а також
бажаючи співробітничати в галузі гідрографії на міжурядовому рівні,
домовилися про таке:
Стаття I
Цією Угодою засновується Міжнародна гідрографічна організація (далі - Організація), штаб-квартира якої знаходиться в м. Монако.
Стаття II
Організація за своїм характером є консультативною й технічною. До цілей Організації належать:
a) сприяння використанню гідрографії для безпеки мореплавства та для всіх інших морських цілей, а також підвищення загальної обізнаності щодо важливості гідрографії;
b) покращення глобального покриття, наявності і якості гідрографічних даних, інформації, продукції та послуг і полегшення доступу до таких даних, інформації, продукції та послуг;
c) покращення загальних гідрографічних можливостей, потенціалу, навчання, науки й технологій;
d) установлення та сприяння вдосконаленню міжнародних стандартів гідрографічних даних, інформації, продукції, послуг і технологій, а також досягнення якомога більшої уніфікації у використанні цих стандартів;
e) надання авторитетних і своєчасних консультацій з усіх гідрографічних питань державам і міжнародним організаціям;
f) сприяння координації гідрографічної діяльності серед держав-членів, а також
g) розширення співробітництва в галузі гідрографічної діяльності між державами на регіональній основі.
Стаття III
Державами - членами Організації є Держави - Сторони цієї Конвенції.
Стаття IV
Організація включає:
a) Асамблею:
b) Раду;
c) Фінансовий комітет;
d) Секретаріат;
e) будь-які допоміжні органи.
Стаття V
a) Асамблея є головним органом і має всі повноваження Організації, якщо Конвенцією не регламентовано інакше або якщо Асамблея не делегувала їх іншим органам.
b) Асамблея складається з усіх держав-членів.
c) Асамблея збирається на чергову сесію кожні три роки. Позачергові сесії Асамблеї можуть проводитися за запитом або держави-члена, або Ради, або Генерального секретаря за умови затвердження відповідного рішення більшістю держав-членів.
d) Більшість держав-членів становить кворум на сесіях Асамблеї.
e) Функціями Асамблеї є;
i) обрання свого Голови й заступника Голови;
ii) визначення свого регламенту, а також регламентів Ради, Фінансового комітету й будь-якого допоміжного органу Організації;
iii) обрання відповідно до Основних правил Генерального секретаря й директорів та визначення строків й умов їхнього перебування на посадах;
iv) створення допоміжних органів;
v) прийняття рішень із загальної політики, стратегії та робочої програми Opганізації;
vi) розгляд звітів, поданих до неї Радою;
vii) розгляд зауважень і рекомендацій, поданих до неї будь-якою державою-членом. Радою або Генеральним секретарем;
viii) прийняття рішень з будь-яких пропозицій, поданих до неї будь-якою державою-членом, Радою або Генеральним секретарем;
ix) аналіз витрат, затвердження рахунків та визначення фінансових процедур Організації;
x) затвердження трирічного бюджету Організації;
xi) прийняття рішень щодо експлуатаційного обслуговування;
xii) прийняття рішень з будь-яких інших питань, що входять до компетенції Організації, а також
xiii) передача повноважень Раді у випадках, коли це є доречним і необхідним.
Стаття VI
a) У Раді місця займає чверть, але не менше тридцяти, держав-членів, перші дві третини яких займають місця на регіональній основі, а третина, що залишилася, - на основі гідрографічних інтересів, які визначаються Основними правилами.
b) Принципи формування складу Ради викладено в Основних правилах.
c) Члени Ради займають посади до кінця наступної чергової сесії Асамблеї.
d) Дві третини членів Ради становлять кворум.
e) Рада засідає принаймні один раз на рік.
f) Держави-члени, які не є членами Ради, можуть брати участь у засіданнях Ради, але не мають права голосувати.
g) Функціями Ради є:
i) обрання свого Голови й заступника Голови, кожний з яких займає посаду до кінця наступної чергової сесії Асамблеї;
ii) виконання таких обов’язків, які їй може делегувати Асамблея;
iii) координація діяльності Організації протягом міжсесійного періоду в рамках стратегії, робочої програми та фінансових процедур, стосовно яких Асамблея прийняла рішення;
iv) звітування Асамблеї про роботу Організації на кожній черговій сесії;
v) підготовка, за підтримки Генерального секретаря, пропозицій стосовно загальної стратегії та робочої програми, які підлягають затвердженню Асамблеєю;
vi) розгляд фінансових звітів і бюджетних кошторисів, підготовлених Генеральним секретарем, та подання їх до Асамблеї для затвердження з коментарями й рекомендаціями стосовно програмного розподілу бюджетних кошторисів;
vii) розгляд пропозицій, поданих до неї допоміжними органами, та передача їх:
• Асамблеї - з усіх питань, які потребують рішень Асамблеї;
• допоміжним органам знову, якщо це вважається необхідним, або
• державам-членам, для затвердження шляхом листування;
viii) внесення пропозицій Асамблеї про створення допоміжних органів, а також
ix) перегляд проектів угод між Організацією та іншими організаціями й подання їх до Асамблеї для затвердження.
Стаття VII
a) Фінансовий комітет відкритий для всіх держав-членів. Кожна держава-член має один голос.
b) Фінансовий комітет зазвичай скликається одночасно з кожною черговою сесією Асамблеї та у відповідних випадках може скликатися на додаткові засідання.
c) До функцій Фінансового комітету належать перегляд фінансових звітів, бюджетних кошторисів та звітів з адміністративних питань, підготовлених Генеральним секретарем, та подання до Асамблеї своїх зауважень і рекомендацій стосовно них.
d) Фінансовий комітет обирає свого Голову й заступника Голови.
Стаття VIII
a) Секретаріат складається з Генерального секретаря, директорів і такого іншого персоналу, якого може потребувати Організація.
b) Генеральний секретар здійснює весь облік, необхідний для ефективного виконання роботи Організації, і готує, збирає та розповсюджує будь-яку документацію, яка може бути необхідною.
c) Генеральний секретар є головним адміністративним службовцем Організації.
d) Генеральний секретар:
i) готує й подає до Фінансового комітету й Ради фінансові звіти за кожний рік і бюджетні кошториси, розраховані на три роки, разом з відображеними окремо кошторисами на кожний рік, а також

................
Перейти до повного тексту