- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Статут
Статут
Міжнародного союзу електрозв'язку
Дата підписання Україною: 22.12.1992
Дата ратифікації: 15.07.1994
Дата набуття чинності для України: 04.08.1994
Преамбула
1 Повністю визнаючи за кожною Державою суверенне право регламентувати свій електрозв'язок і враховуючи зростаюче значення електрозв'язку для збереження миру, економічного і соціального розвитку всіх Держав, Держави - Сторони цього Статуту, що є основним документом Міжнародного союзу електрозв'язку, а також
Конвенції Міжнародного союзу електрозв'язку (далі іменованій "Конвенція"), яка є доповненням до нього, з метою забезпечення мирних зв'язків, міжнародного співробітництва та економічного і соціального розвитку народів за допомогою ефективно діючого електрозв'язку домовились про таке:
Глава I
Основні положення
Стаття 1. Цілі Союзу
2.1. Цілями Союзу є:
3 а) забезпечення і розширення міжнародного співробітництва між усіма Членами Союзу з метою вдосконалення і раціонального використання всіх видів електрозв'язку;
4 b) сприяння технічній допомозі і надання її країнам, що розвиваються, в галузі електрозв'язку, а також сприяння мобілізації матеріальних і фінансових ресурсів, необхідних для його здійснення;
5 с) сприяння розвитку технічних засобів та їх найбільш ефективної експлуатації з метою підвищення продуктивності служб електрозв'язку, розширення їх застосування і якомога більш широкого використання населенням;
6 d) сприяння поширенню переваг нових технологій у галузі електрозв'язку серед усіх жителів світу;
7 е) сприяння використанню служб електрозв'язку з метою полегшення мирних відносин;
8 f) погодження діяльності Членів Союзу для досягнення вищезазначених цілей;
9 g) сприяння на міжнародному рівні більш загальному підходу до різнобічних питань електрозв'язку у всесвітній інформаційній економіці і суспільстві шляхом співробітництва з іншими всесвітніми регіональними міжурядовими організаціями і тими неурядовими організаціями, які пов'язані з електрозв'язком.
10 2. Для цього Союз, зокрема:
11 а) здійснює розподіл радіочастотного спектра, виділення радіочастот і реєстрацію присвоєнь радіочастот і відповідних позицій на орбіті геостаціонарних супутників таким чином, щоб уникнути шкідливих перешкод між радіостанціями різних країн;
12 b) координує зусилля, спрямовані на усунення шкідливих перешкод між радіостанціями різних країн і на поліпшення використання спектра радіочастот і орбіти геостаціонарних супутників для служб радіозв'язку;
13 с) полегшує міжнародну стандартизацію електрозв'язку із задовільною якістю обслуговування;
14 d) заохочує міжнародне співробітництво з метою надання технічної допомоги країнам, що розвиваються, і з метою створення, розвитку і вдосконалення обладнання і мереж радіозв'язку в країнах, що розвиваються, усіма наявними засобами, включаючи його участь у відповідних програмах Організації Об'єднаних Націй і використання в міру необхідності своїх власних ресурсів;
15 e) координує зусилля, спрямовані на забезпечення гармонічного розвитку засобів електрозв'язку, особливо тих, які пов'язані з використанням космічної техніки з метою повного використання їхніх можливостей;
16 f) заохочує співробітництво між своїми Членами з метою встановлення найбільш низьких тарифів, сумісних з високою якістю обслуговування і незалежним, побудованим на надійній основі фінансовим управлінням електрозв'язком;
17 g) сприяє вжиттю заходів для забезпечення безпеки людського життя шляхом спільного використання служб електрозв'язку;
18 h) проводить вивчення, встановлює правила, ухвалює резолюції, формулює рекомендації та побажання, збирає і публікує інформацію з питань електрозв'язку;
19 і) співробітничає з міжнародними фінансовими організаціями і організаціями по розвитку в цілях встановлення кращих і сприятливих умов кредиту, які використовуватимуться для розробки соціальних проектів, призначених, поряд з іншим, для розширення служб електрозв'язку в найвіддаленіших районах країн.
Стаття 2. Склад Союзу
20 Міжнародний союз електрозв'язку, виходячи з принципу універсальності і зацікавленості у загальній участі в Союзі, утворюється з:
21 а) будь-якої Держави, що є Членом Союзу як Договірна сторона у будь-якій Міжнародній конвенції електрозв'язку до набрання чинності цим Статутом і Конвенцією;
22 b) будь-якої іншої Держави - Члена Організації Об'єднаних Націй, яка приєднується до цього Статуту і Конвенції відповідно до Статті 53 цього Статуту;
23 с) будь-якої іншої Держави, що не є членом Організації Об'єднаних Націй, яка бажає стати Членом Союзу і яка після одержання згоди по такій заяві з боку двох третин Членів Союзу приєднується до цього Статуту і Конвенції відповідно до Статті 53 цього Статуту. Якщо таке прохання про членство подається між двома Повноважними Конференціями, то Генеральний секретар повинен запитати про це Членів Союзу; Член Союзу розглядається як такий, що утримався, якщо він не відповість протягом чотирьох місяців від дня запиту його думки.
Стаття 3. Права і обов'язки Членів Союзу
24 1. Члени Союзу мають права і повинні виконувати обов'язки, передбачені в цьому Статуті і Конвенції.
25 2. Члени Союзу мають такі права у відношенні до їх участі в конференціях, зборах і опитах Союзу:
26 а) кожний Член Союзу має право брати участь у конференціях, обиратися до Ради і представляти кандидатів для обрання як службовців Союзу або як членів Радіорегламентарного комітету;
27 b) за умови додержання положень пп. 169 і 210 цього Статуту кожний Член Союзу має право на один голос на всіх Повноважних Конференціях, на всіх всесвітніх конференціях, на всіх асамблеях радіозв'язку і всіх зборах дослідних комісій і, якщо він є членом Ради, на всіх сесіях цієї Ради. На регіональних конференціях матимуть право голосу лише Члени Союзу зацікавленого району;
28 с) за умови додержання положень пп. 169 і 210 цього Статуту кожний член Союзу має право також на один голос при всіх опитах, що проводяться шляхом листування. У випадку опитів щодо регіональних конференцій матимуть право голосу лише Члени зацікавленого району.
Стаття 4. Основні документи Союзу
29 1. Основними документами Союзу є:
- цей Статут Міжнародного союзу електрозв'язку,
- Конвенція Міжнародного союзу електрозв'язку, та
- Адміністративні регламенти.
30 2. Цей Статут, положення якого доповнюються положеннями Конвенції, є основоположним документом Союзу;
31 3. Положення як цього Статуту, так і Конвенції доповнюються положеннями нижчеперелічених Адміністративних регламентів, які регулюють використання електрозв'язку і обов'язкові для всіх Членів Союзу:
- Регламенту міжнародного електрозв'язку,
- Регламенту радіозв'язку.
32 4. У випадку розходження між яким-небудь положенням цього Статуту і положенням Конвенції або Адміністративних регламентів Статут має більшу силу. У випадку розходження між будь-яким положенням Конвенції і положенням Адміністративних регламентів Конвенція має більшу силу.
Стаття 5. Визначення
33 Якщо тільки це не суперечить контексту:
34 а) терміни, що використані у цьому Статуті і визначені у Додатку до нього, який є невід'ємною частиною цього Статуту, мають те значення, якого їм надано у цьому Додатку;
35 b) терміни, відмінні від тих, що визначені у Додатку до цього Статуту, і які використані у Конвенції і визначені у Додатку до неї, який є невід'ємною частиною Конвенції, мають те значення, якого їм надано у цьому Додатку;
36 с) інші терміни, визначені в Адміністративних регламентах, мають те значення, якого їм надано в цих регламентах.
Стаття 6. Виконання основних документів Союзу
37 1. Члени Союзу зобов'язуються дотримувати положень цього Статуту, Конвенції та Адміністративних регламентів у всіх установах і на всіх утворених або експлуатованих ними станціях електрозв'язку, які забезпечують міжнародні служби або можуть завдати шкідливих перешкод службам радіозв'язку інших країн, за винятком тих служб, які звільнені від таких зобов'язань згідно зі Статтею 48 цього Статуту.
38 2. Члени Союзу повинні також вживати необхідних заходів до того, щоб забезпечити додержання положень цього Статуту, Конвенції та Адміністративних регламентів експлуатаційними організаціями, які одержали дозвіл на утворення служб електрозв'язку і які беруть участь у міжнародних службах або експлуатують станції, здатні завдати шкідливих перешкод службам радіозв'язку інших країн.
Стаття 7. Структура Союзу
39 Союз складається з:
40 а) Повноважної Конференції, яка є вищим органом Союзу;
41 b) Ради, яка діє від імені Повноважної 43 Конференції;
42 с) всесвітніх конференцій по міжнародному електрозв'язку;
43 d) Сектора радіозв'язку, включаючи всесвітні і регіональні конференції радіозв'язку, асамблеї радіозв'язку і Радіорегламентарний комітет;
44 е) Сектора стандартизації електрозв'язку, включаючи всесвітні і регіональні конференції по стандартизації електрозв'язку;
45 f) Сектора розвитку електрозв'язку, включаючи всесвітні і регіональні конференції по розвитку електрозв'язку;
46 g) Генерального секретаріату.
Стаття 8. Повноважна конференція
47 1. Повноважна Конференція утворюється з делегацій, які представляють Членів Союзу. Вона скликається кожні чотири роки.
48 2. Повноважна Конференція:
49 а) визначає загальні принципи, яких Союз має дотримуватися для досягнення цілей, зазначених у Статті 1 цього Статуту;
50 b) після розгляду звітів Ради про діяльність Союзу від часу останньої Повноважної конференції і про рекомендовану стратегічну політику і планування для Союзу ухвалює всі належні рішення;
51 с) встановлює основи бюджету Союзу і визначає в світлі рішень, прийнятих щодо звітів, згаданих у п. 50 вище, межі його витрат до наступної Повноважної Конференції після розгляду всіх відповідних аспектів діяльності Союзу протягом цього періоду;
52 d) формулює всі основні положення щодо персоналу Союзу і в разі необхідності встановлює основні оклади, шкалу окладів і систему допомоги і пенсій для всіх службовців Союзу;
53 e) розглядає розрахунки Союзу і при необхідності остаточно затверджує їх;
54 f) обирає Членів Союзу до складу Ради;
55 g) обирає Генерального секретаря, заступника Генерального секретаря і директорів Бюро Секторів як службовців Союзу, що обираються;
56 h) обирає членів Радіорегламентарного комітету;
57 і) розглядає і при необхідності приймає пропозиції про зміни в цьому Статуті і Конвенції відповідно до положень Статті 55 цього Статуту і належних положень Конвенції, відповідно;
58 j) укладає або переглядає в разі необхідності угоди між Союзом та іншими міжнародними організаціями, розглядає всі тимчасові угоди, укладені від імені Союзу Радою з цими організаціями, і вживає щодо них всіх необхідних на її думку заходів;
59 k) розглядає всі інші питання щодо електрозв'язку, які вона вважає необхідними.
Стаття 9. Принципи, що стосуються виборів, і пов'язані з ними питання
60 1. Повноважна Конференція під час будь-яких виборів, про які йдеться в пп. 54 - 56 цього Статуту, має забезпечити, щоб:
61 а) Члени Ради обиралися з належним врахуванням необхідності справедливого розподілу місць у Раді між усіма районами світу;
62 b) Генеральний секретар, заступник Генерального секретаря, директори Бюро і члени Радіорегламентарного комітету були громадянами різних країн-Членів Союзу і під час їх обирання належним чином враховувався справедливий географічний розподіл між районами світу; щодо службовців, які обираються, то належним чином враховувались принципи, викладені в п. 154 цього Статуту;
63 с) члени Радіорегламентарного комітету обиралися в індивідуальному плані з числа кандидатів, запропонованих Членами Союзу; кожний Член Союзу може запропонувати лише одного кандидата, громадянина своєї країни.
64 2. Процедури цих виборів розробляються Повноважною Конференцією. Положення щодо вступу на посаду, об'яви вакансій і переобрання містяться в Конвенції.
Стаття 10. Рада
65 1. (1) Рада складається з Членів Союзу, які обираються Повноважною Конференцією відповідно до положень п. 61 цього Статуту.
66 (2) Кожний Член Ради призначає для участі у Раді особу, якій можуть допомагати один або кілька радників.
67 2. Рада встановлює свій власний внутрішній регламент.
68 3. У період між Повноважними конференціями Рада діє як керівний орган Союзу від імені Повноважної Конференції в межах прав, наданих їй останньою.
69 4. (1) Рада вживає усіх заходів для полегшення виконання Членами Союзу положень цього Статуту, Конвенції, Адміністративних регламентів, рішень Повноважної Конференції і у відповідних випадках рішень інших конференцій і зборів Союзу, а також виконує всі інші завдання, покладені на неї Повноважною Конференцією.
70 (2) Дотримуючись загальних вказівок Повноважної Конференції, вона розглядає широке коло питань політики електрозв'язку для забезпечення того, щоб політика і стратегія Союзу повністю відповідали середовищу електрозв'язку, що постійно змінюється.
71 (3) Вона забезпечує ефективну координацію діяльності Союзу і здійснює ефективний фінансовий контроль за Генеральним секретаріатом і трьома Секторами.
72 (4) Відповідно до цілей Союзу вона сприяє розвитку електрозв'язку в країнах, що розвиваються, всіма наявними засобами, в тому числі шляхом участі Союзу у відповідних програмах Організації Об'єднаних Націй.
Стаття 11. Генеральний секретаріат
73 1. (1) Генеральним секретаріатом керує Генеральний секретар, якому допомагає заступник Генерального секретаря.
74 (2) Генеральний секретар, якому допомагає Координаційний комітет, розробляє стратегічну політику і плани Союзу і координує його діяльність.
75 (3) Генеральний секретар вживає всіх необхідних заходів для забезпечення економного використання коштів Союзу і несе відповідальність перед Союзом за всі адміністративні і фінансові сторони діяльності Союзу.
76. (4) Генеральний секретар діє як юридичний представник Союзу.
77 2. Заступник Генерального секретаря несе відповідальність перед Генеральним секретарем; він допомагає Генеральному секретарю у виконанні його обов'язків і виконує окремі завдання, які йому доручає Генеральний секретар. Він виконує обов'язки Генерального секретаря у відсутність останнього.
Глава II
Сектор радіозв'язку
Стаття 12. Функції і структура
78 1. (1) Функції Сектора радіозв'язку полягають в реалізації цілей Союзу, як зазначено у Статті 1 цього Статуту, що відносяться до радіозв'язку:
- шляхом забезпечення раціонального,
справедливого, ефективного та економного використання радіочастотного спектра усіма службами радіозв'язку, включаючи ті, що використовують орбіту геостаціонарних супутників, за умови виконання положень Статті 44 цього Статуту, і
- проведення вивчань без обмеження діапазону частот і прийняття рекомендацій з питань радіозв'язку.
79 (2) Конкретні обов'язки Сектора радіозв'язку і Сектора стандартизації електрозв'язку постійно переглядаються при тісному співробітництві двох Секторів в плані того, що стосується питань, які становлять інтерес для обох Секторів, відповідно до належних положень Конвенції. Сектори радіозв'язку, стандартизації електрозв'язку і розвитку електрозв'язку працюють у тісному співробітництві один з одним.
80 2. Сектор радіозв'язку здійснює роботу через:
81 а) всесвітні і регіональні конференції радіозв'язку;
82 b) Радіорегламентарний комітет;
83 с) асамблеї радіозв'язку, що пов'язані з всесвітніми конференціями радіозв'язку;
84 d) дослідні комісії з радіозв'язку;
85 е) Бюро радіозв'язку, очолюване директором, що обирається.
86 3. Сектор радіозв'язку має як членів:
87 а) по праву, адміністрації всіх Членів Союзу;
88 b) будь-яке об'єднання чи організацію, які мають право відповідно до належних положень Конвенції.
Стаття 13. Конференції радіозв'язку та асамблеї радіозв'язку
89 1. Всесвітня конференція радіозв'язку може частково або у виняткових випадках повністю переглянути Регламент радіозв'язку і може мати справу з будь-якими питаннями всесвітнього характеру в межах своєї компетенції і пов'язаними з її порядком денним; інші функції цієї конференції зазначаються у Конвенції.
90 2. Всесвітня конференція радіозв'язку звичайно проводиться кожні два роки; а в тім, відповідно до належних положень Конвенції така конференція може не проводитись або може проводитись додаткова конференція.
91 3. Асамблеї радіозв'язку звичайно проводяться кожні два роки і пов'язані за місцем і датами їх проведення з всесвітніми конференціями радіозв'язку, щоб поліпшити ефективність і роботу Сектора радіозв'язку. Асамблеї радіозв'язку забезпечують технічні основи, необхідні для роботи всесвітніх конференцій радіозв'язку і задовольняють всі вимоги всесвітніх конференцій радіозв'язку. Функції асамблеї радіозв'язку зазначені у Конвенції.
92 4. Рішення всесвітньої конференції радіозв'язку, асамблеї радіозв'язку і регіональної конференції радіозв'язку у всіх випадках мають відповідати цьому Статуту і Конвенції. Рішення асамблеї радіозв'язку і рішення регіональної конференції радіозв'язку у всіх випадках мають також відповідати Регламенту радіозв'язку. Під час ухвалення резолюцій і рішень конференції мають враховувати передбачувані фінансові наслідки і мають уникати ухвалення таких резолюцій і рішень, які можуть спричинитися до перевищення верхніх меж витрат, встановлених Повноважною Конференцією.
Стаття 14. Радіорегламентарний комітет
93 1. Радіорегламентарний комітет складається з обраних членів, висококваліфікованих в галузі радіозв'язку, які мають практичний досвід у справі присвоєння і використання частот. Кожний член повинен добре володіти знаннями про географічні, економічні і демографічні умови певного району світу. Вони виконують свої обов'язки в Союзі незалежно і на часовій основі.
94 2. Функції Радіорегламентарного комітету полягають у такому:
95 а) прийняття внутрішнього регламенту, включаючи технічні характеристики, відповідно до Регламенту радіозв'язку і до будь-яких рішень, які можуть бути ухвалені компетентними конференціями радіозв'язку. Цей внутрішній регламент використовується директором і Бюро під час застосування Регламенту радіозв'язку для реєстрації частотних присвоєнь, зроблених Членами Союзу. Цей регламент є відкритим для коментарів адміністрацій і в разі, якщо розбіжності тривають, питання передається на найближчу всесвітню конференцію радіозв'язку;
96 b) розгляд будь-яких інших питань, які не можуть бути розв'язані шляхом застосування вищезазначеного внутрішнього регламенту;
97 с) виконання всіх додаткових функцій по присвоєнню і використанню частот, як зазначено в п. 78 цього Статуту, відповідно до процедур, визначених Регламентом радіозв'язку і приписаних якою-небудь компетентною конференцією або Радою за згодою більшості Членів Союзу, під час підготовки такої конференції або для виконання її рішень.
98 3. (1) Під час виконання своїх обов'язків у Комітеті члени Радіорегламентарного комітету не представляють ні своїх країн-Членів Союзу, ні райони, а є неупередженими посадовими особами, наділеними міжнародним мандатом. Зокрема, кожний член Комітету має уникати втручатися в рішення, що безпосередньо стосуються його власної адміністрації.
99 (2) Під час виконання своїх обов'язків у Союзі члени Комітету не повинні запитувати або одержувати вказівки від якого б то не було уряду або члена цього уряду або від якої би то не було громадської або приватної організації чи особи. Члени мають утримуватися від усякого діяння або участі в ухваленні будь-якого рішення, яке може бути несумісним з їхнім статусом, визначеним в п. 98 вище.
100 (3) Кожний Член Союзу повинен поважати виключно міжнародний характер обов'язків членів Комітету і не намагатися впливати на них під час виконання ними в Комітеті покладених на них завдань.
101 4. Порядок роботи Радіорегламентарного комітету визначений у Конвенції.
Стаття 15. Дослідні комісії по радіозв'язку
102 Функції дослідних комісій по радіозв'язку визначені у Конвенції.
Стаття 16. Бюро радіозв'язку
103 Функції директора Бюро радіозв'язку визначені у Конвенції.
Глава III
Сектор стандартизації електрозв'язку
Стаття 17. Функції і структура
104 1. (1) Функції Сектора стандартизації електрозв'язку полягають в реалізації цілей Союзу, як зазначено в Статті 1 цього Статуту, що стосується стандартизації електрозв'язку, шляхом вивчення технічних, експлуатаційних і тарифних питань і прийняття рекомендацій з них, маючи на увазі стандартизацію електрозв'язку на всесвітній основі.
105 (2) Конкретні обов'язки Сектора стандартизації електрозв'язку і Сектора радіозв'язку постійно переглядаються при тісному співробітництві двох Секторів в плані того, що стосується питань, які становлять інтерес для обох Секторів відповідно до належних положень Конвенції. Сектори радіозв'язку, стандартизації електрозв'язку і розвитку електрозв'язку працюють у тісному співробітництві один з одним.
106 2. Сектор стандартизації електрозв'язку здійснює роботу через:
107 а) всесвітні конференції по стандартизації електрозв'язку;
108 b) дослідні комісії по стандартизації електрозв'язку;
109 с) Бюро стандартизації електрозв'язку, очолюване директором, що обирається.
110 3. Сектор стандартизації електрозв'язку має членами:
111 а) по праву, адміністрації всіх Членів Союзу;
112 b) будь-яке об'єднання або організацію, які мають право відповідно до належних положень Конвенції.
Стаття 18. Всесвітні конференції по стандартизації електрозв'язку
113 1. Функції всесвітніх конференцій по стандартизації електрозв'язку визначені у Конвенції.
114 2. Всесвітні конференції по стандартизації електрозв'язку скликаються кожні чотири роки, а втім, додаткова конференція може бути проведена відповідно до належних положень Конвенції.
115 3. Рішення всесвітніх конференцій по стандартизації електрозв'язку у всіх випадках мають відповідати цьому Статуту, Конвенції та Адміністративним регламентам. Під час ухвалення резолюцій і рішень конференції мають враховувати передбачувані фінансові наслідки і мають уникати ухвалення таких резолюцій і рішень, які можуть спричинитися до перевищення верхніх меж витрат, установлених Повноважною Конференцією.
Стаття 19. Дослідні комісії по стандартизації електрозв'язку
116 Функції дослідних комісій по стандартизації електрозв'язку визначені у Конвенції.
Стаття 20. Бюро стандартизації електрозв'язку
117 Функції директора Бюро стандартизації електрозв'язку визначені у Конвенції.
Глава IV
Сектор розвитку електрозв'язку
Стаття 21. Функції і структура
118 1. (1) На Сектор розвитку електрозв'язку покладаються функції по досягненню цілей Союзу, викладені у Статті 1 цього Статуту, і по виконанню в рамках своєї компетенції подвійного обов'язку Союзу як спеціалізованої установи Організації Об'єднаних Націй і виконавчої установи по реалізації проектів в рамках системи розвитку Організації Об'єднаних Націй або інших угод по фінансуванню з метою полегшення і прискорення розвитку електрозв'язку шляхом внесення пропозицій, організації і координації діяльності по технічному співробітництву і допомозі.
119 (2) Діяльність Секторів радіозв'язку, стандартизації електрозв'язку і розвитку електрозв'язку є предметом тісного співробітництва в тому, що стосується питань щодо розвитку відповідно до належних положень цього Статуту.
120 2. З врахуванням зазначених вище напрямів роботи конкретні функції Сектора розвитку електрозв'язку полягають у такому:
121 а) підняття рівня свідомості відповідальних осіб щодо важливої ролі електрозв'язку в національній програмі соціально-економічного розвитку і забезпечення інформацією і консультаціями по можливим напрямкам політики і структури;
122 b) сприяння розвитку, поширенню та експлуатації мереж і служб електрозв'язку, особливо в країнах, що розвиваються, беручи до уваги діяльність інших відповідальних органів, шляхом мобілізації можливостей у розвитку людських ресурсів, плануванні, управлінні, мобілізації ресурсів, дослідженням і розвитку;
123 с) прискорення росту електрозв'язку через співробітництво з регіональними організаціями електрозв'язку і з всесвітніми і регіональними установами по фінансуванню розвитку, що наглядають за станом проектів, які включені до їхніх програм розвитку, з метою забезпечення їх адекватного виконання;
124 d) заохочення мобілізації ресурсів для подання допомоги в галузі електрозв'язку країнам, що розвиваються, шляхом створення переважних і сприятливих умов кредиту, а також через співробітництво з всесвітніми і регіональними фінансовими організаціями та організаціями по розвитку;
125 е) заохочення і координація програм, спрямованих на прискорення передачі відповідної техніки країнам, що розвиваються, у світлі змін і розвитку мереж розвинених країн;
126 f) заохочення участі промисловості у розвитку електрозв'язку у країнах, що розвиваються, і консультування по вибору і передачі відповідної техніки;
127 g) при необхідності консультування, проведення або фінансування вивчань з технічних, економічних, фінансових, управлінських, регламентарних питань і аспектів політики, включаючи проведення досліджень по конкретних проектах в галузі електрозв'язку;
128 h) співробітництво з іншими Секторами, з Генеральним секретаріатом і з іншими зацікавленими органами у розробці спільного плану для міжнародних і регіональних мереж електрозв'язку з тим, щоб полегшити координацію під час їх розробки, маючи на думці забезпечення служб електрозв'язку;
129 і) виконання вищезазначених функцій, звертаючи особливу увагу на потреби найменш розвинених країн.
130 3. Сектор розвитку електрозв'язку здійснює роботу через:
131 а) всесвітні і регіональні конференції по розвитку електрозв'язку;
132 b) дослідні комісії по розвитку електрозв'язку;
133 с) Бюро розвитку електрозв'язку, очолюване директором, що обирається.
134 4. Сектор розвитку електрозв'язку має членами:
135 а) по праву, адміністрації всіх Членів Союзу;
136 b) будь-яке об'єднання або організацію, які мають право відповідно до належних положень Конвенції.
Стаття 22. Конференції по розвитку електрозв'язку
137 1. Конференції по розвитку електрозв'язку є форумом, де обговорюються і розглядаються теми, проекти і програми, що стосуються розвитку електрозв'язку, і де даються директиви і вказівки Бюро розвитку електрозв'язку.
138 2. Конференції по розвитку електрозв'язку включають:
139 а) всесвітні конференції по розвитку електрозв'язку;
140 b) регіональні конференції по розвитку електрозв'язку.
141 3. Між двома Повноважними Конференціями проводяться одна всесвітня конференція по розвитку електрозв'язку і, з урахуванням ресурсів і пріоритетів, регіональні конференції по розвитку електрозв'язку.
142 4. Конференції по розвитку електрозв'язку не ухвалюють заключних актів. Результати їхньої роботи мають форму резолюцій, рішень, рекомендацій або звітів. У всіх випадках ці висновки мають відповідати цьому Статуту, Конвенції та Адміністративним регламентам. Під час ухвалення резолюцій і рішень конференції мають врахувати передбачувані фінансові наслідки і мають уникати ухвалення таких резолюцій і рішень, які можуть спричинитися до перевищення верхніх меж витрат, установлених Повноважною Конференцією.
143 5. Функції конференцій по розвитку електрозв'язку визначені у Конвенції.
Стаття 23. Дослідні комісії по розвитку електрозв'язку
144 Функції дослідних комісій по розвитку електрозв'язку визначені у Конвенції.
Стаття 24. Бюро розвитку електрозв'язку
145 Функції директора Бюро розвитку електрозв'язку визначені у Конвенції.
Глава V
Інші положення, що стосуються діяльності Союзу
Стаття 25. Всесвітні конференції по міжнародному електрозв'язку
146 1. Всесвітня конференція по міжнародному електрозв'язку може частково або, у виняткових випадках, повністю переглянути Регламент міжнародного електрозв'язку і може розглянути будь-яке інше питання всесвітнього характеру, яке входить до її компетенції і стосується її порядку денного.
147 2. Рішення всесвітніх конференцій по міжнародному електрозв'язку у всіх випадках мають відповідати цьому Статуту і Конвенції. Під час ухвалення резолюцій і рішень конференції мають враховувати передбачувані фінансові наслідки і мають уникати ухвалення таких резолюцій і рішень, які можуть спричинитися до перевищення верхніх меж витрат, установлених Повноважною Конференцією.
Стаття 26. Координаційний комітет
148 1. Координаційний комітет складається з Генерального секретаря, заступника Генерального секретаря і директорів трьох Бюро. Він працює під головуванням Генерального секретаря, а у його відсутність - під головуванням заступника Генерального секретаря.
149 2. Координаційний комітет діє як внутрішній орган управління, який радить Генеральному секретареві і подає йому практичну допомогу з усіх адміністративних, фінансових питань, питань інформаційних систем і з питань технічного співробітництва, які не входять до виключної компетенції конкретного Сектора або Генерального секретаріату, а також з питань зовнішніх зносин і суспільної інформації. Під час вивчення цих питань Комітет повністю враховує положення цього Статуту, Конвенції, рішення Ради та інтереси Союзу в цілому.
................Перейти до повного тексту