1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Меморандум


Меморандум
про взаєморозуміння між Урядом України та Радою Європи стосовно заснування в Україні Офісу Ради Європи та його правового статусу
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, N 24, ст.229 ) ( Меморандум ратифіковано Законом N 256-VI від 10.04.2008, ВВР, 2008, N 24, ст.229 )
Дата підписання:
Дата ратифікації Україною:
Дата набрання чинності для України:
06.11.2006
10.04.2008
21.05.2000
Уряд України та Рада Європи (далі - Сторони),
визнаючи прогрес, досягнутий Україною у виконанні її статутних обов'язків та зобов'язань, узятих під час вступу до Ради Європи, а також демократичні перетворення, що відбулися в Україні з кінця 2004 року;
ураховуючи резолюцію Парламентської Асамблеї Ради Європи 1364 (2004) та Резолюцію 1466 (2005), на які є посилання в Рекомендації 1722 (2005);
беручи до уваги відповідь Комітету Міністрів на Рекомендацію 1722 (2005);
будучи сповненими рішучості розвивати тісніше співробітництво між Україною та Радою Європи, зокрема шляхом розширення існуючих інституційних механізмів через посилення присутності Ради Європи в Україні;
беручи до уваги План дій співробітництва між Радою Європи та Україною, затверджений Комітетом Міністрів 15 червня 2005 року (далі - План дій);
будучи сповненими рішучості сприяти дальшому демократичному розвиткові України, зокрема шляхом повної та ефективної імплементації Плану дій;
ураховуючи положення Віденської конвенції про дипломатичні зносини 1961 року (далі - Віденська конвенція) та Генеральної угоди про привілеї та імунітети Ради Європи (далі - Генеральна угода),
домовилися про таке:
Стаття 1
Заснувати нову інституційну форму співробітництва між Урядом України та Радою Європи шляхом створення в Києві Офісу Ради Європи з координації програм співробітництва Ради Європи (далі - Офіс), очолюваного Представником Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи.
Стаття 2
1. Завдання Офісу полягає в посиленні ролі Ради Європи в підтримці зусиль України, спрямованих на забезпечення повної та ефективної імплементації Плану дій.
2. Основним завданням Представника Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи є координація всіх аспектів імплементації діяльності Ради Європи в контексті Плану дій. Із цією метою Представник Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи:
здійснюватиме планування, імплементацію та моніторинг проектів між відповідними органами державної влади України та Радою Європи;
підтримуватиме всі необхідні контакти з національними органами влади, міжнародним співтовариством та представниками громадянського суспільства;
разом з Представництвом ЄК в Україні, Координатором програм ОБСЄ, органами ООН та іншими партнерами, що діють в Україні, координуватиме на місцях діяльність, спрямовану на імплементацію Плану дій;
надаватиме кожні 6 місяців або в порядку ad hoc Генеральному секретарю Ради Європи звіти про прогрес, досягнутий в реалізації проектів, передбачених Планом дій. Копія таких звітів передаватиметься Міністерству закордонних справ України з метою інформування та проведення аналізу ефективності імплементації Плану дій;
надаватиме допомогу в підготовці візитів представників Ради Європи;
у співробітництві з Директоратом стратегічного планування Ради Європи та Представництвом ЄК в Україні мобілізуватиме кошти для спеціальних проектів;
у разі доцільності братиме участь від імені Генерального секретаря Ради Європи в засіданнях органів, створених з метою забезпечення повної та ефективної імплементації Плану дій.
Стаття 3
У рамках Уряду України відповідальним за загальну координацію та моніторинг імплементації програм, передбачених Планом дій, є Міністерство закордонних справ України.
Стаття 4
Генеральний секретар Ради Європи призначає Представника Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи із числа кандидатів, які мають досвід у галузі програм співробітництва Ради Європи та про своє рішення достатньо завчасно повідомляє в письмовому вигляді Міністру закордонних справ України.
Стаття 5
1. Персонал Офісу складається з персоналу Ради Європи та іншого персоналу, який наймається на місці.
2. Представник Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи та персонал Офісу дотримуватимуться законодавства України та утримуватиметься від діяльності, не сумісної з виконанням їхніх функцій та завдань.
Стаття 6
Офіс є юридичною особою й має таку правоздатність:
укладати угоди;
придбавати рухоме майно, розпоряджатися ним та відчужувати його;
відкривати банківські рахунки в національній та іноземній валютах і розпоряджатися ними.

................
Перейти до повного тексту