1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Конвенція


Конвенція,
що засновує Європейську Організацію Супутникового Зв'язку "EUTELSAT"
( Про приєднання до Конвенції див. Постанову КМ N 989 від 06.12.93 )
Дата підписання: 06.12.1993
Дата набуття чинності: 27.12.1993
ПРЕАМБУЛА
Держави-Сторони за цією Конвенцією,
Підкреслюючи значення супутникового зв'язку для розвитку відносин між своїми народами та економіками і своє бажання зміцнювати співробітництво у цій сфері,
Відзначаючи, що Тимчасова Європейська Організація Супутникового Зв'язку "INTERIM EUTELSAT" була заснована з метою експлуатації космічних сегментів європейських супутникових систем зв'язку,
Враховуючи відповідні положення Договору про принципи діяльності держав з дослідження та використання космічного простору, включаючи Місяць та інші небесні тіла, укладеного в Лондоні, Москві і Вашингтоні 27 січня 1967 р.,
Бажаючи продовжувати організацію цих супутникових систем зв'язку як частини удосконаленої європейської мережі зв'язку для надання розширених послуг зв'язку всім державам-учасницям, не зачіпаючи при цьому будь-яких прав і зобов'язань держав, котрі є сторонами за Угодою, що відноситься до Міжнародної Організації Супутникового Зв'язку "EUTELSAT", укладеної у Вашингтоні 20 серпня 1971 року, або за Конвенцією про Міжнародну Організацію Морського Супутникового Зв'язку "ІНМАРСАТ", укладеною в Лондоні 3 вересня 1976 року,
прийнявши рішення, з цією метою, забезпечувати за допомогою найбільш відповідної технології космічного зв'язку найбільш ефективні і рентабельні засоби, які по можливості відповідають найбільш ефективному та рівноправному використанню радіочастотного спектра і орбітального простору,
домовляються про таке:
Стаття I
(Визначення)
У цілях цієї Конвенції:
a) "Конвенція" означає Конвенцію, що засновує Європейську Організацію Супутникового Зв'язку "EUTELSAT", включаючи Преамбулу та Додатки, відкриту для підписання в Парижі 15 липня 1982 р.;
b) "Експлуатаційна Угода" означає Експлуатаційну Угоду, яка відноситься до Європейської Організації Супутникового Зв'язку "EUTELSAT", включаючи її Преамбулу і Додатки, відкриту для підписання в Парижі 15 липня 1982 р.;
c) "Тимчасова Угода" означає Угоду про Статут Тимчасової Європейської Організації Супутникового Зв'язку "INTERIM EUTELSAT", укладену в Парижі 13 травня 1977 р., між урядами або визнаними приватними експлуатаційними організаціями і депоновану урядом Франції;
d) "Угода ECS" означає Додаткову Угоду до Тимчасової Угоди, що відноситься до космічного сегмента супутникової системи зв'язку для стаціонарних об'єктів (ECS), укладену в Парижі 10 березня 1978 р.;
e) "Сторона" означає Державу, для якої Конвенція набула чинності або застосовувалась тимчасово;
f) "Учасник" означає організацію зв'язку або Сторону, яка підписала Експлуатаційну Угоду, і для якої вона набула чинності або застосовувалась тимчасово;
g) "Космічний сегмент" означає набір супутників зв'язку та стеження, телеметрію, управління, контроль, моніторинг і відповідні засоби та устаткування для експлуатаційної підтримки таких супутників;
h) "Космічний сегмент EUTELSAT" означає космічний сегмент, придбаний або орендований EUTELSAT для цілей, викладених у пунктах a), b), c) і d) Статті III Конвенції;
i) "Супутникова система зв'язку" означає одиницю, яка утворюється космічним сегментом і наземними станціями, що мають доступ до такого космічного сегмента;
j) "Зв'язок" означає будь-яку передачу, випромінювання або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень і звуку або будь-якої інформації за допомогою провідних, радіо-, оптичних чи інших електромагнітних систем;
k) "Послуги зв'язку загального користування" означає послуги зв'язку зі стаціонарними або рухомими об'єктами, які можуть надаватися за допомогою супутників, і які доступні для загального користування, такі як телефонія, телеграфія, телексний зв'язок, факсимільний зв'язок, передача даних, відеотекст, передача радіо- і телевізійних програм між затвердженими земними станціями, які мають доступ до космічного сегмента EUTELSAT, для наступної передачі для загального користування; в будь-якій із цих служб можуть використовуватись багатофункціональні передачі та орендовані канали;
l) "Спеціалізовані послуги зв'язку" означають послуги зв'язку, які можуть надаватися за допомогою супутника, відмінного від супутників, визначених у параграфі k) цієї Статті, включаючи, але не обмежуючись цим, радіонавігаційні служби, служби супутникового мовлення, служби космічних досліджень, метеорологічні служби та дистанційне розвідування земних ресурсів.
Стаття II
(Заснування EUTELSAT)
a) Сторони цим засновують Європейську Організацію Супутникового Зв'язку "EUTELSAT", яка далі іменується "EUTELSAT".
b) Кожна Сторона призначає державну чи приватну організацію зв'язку, що знаходиться під її юрисдикцією, для підписання Експлуатаційної Угоди, якщо така Сторона не підписує сама Експлуатаційну Угоду.
c) Адміністрації та організації зв'язку можуть, згідно з діючим національним законодавством, вести переговори і безпосередньо укладати угоди про трафік з метою використання засобів зв'язку, які надаються згідно з Конвенцією та Експлуатаційною Угодою, а також для послуг загального користування, установок, розподілу прибутку і відповідні ділові угоди.
d) Відповідні положення Додатка A до Конвенції повинні застосовуватись в цілях забезпечення безперервності між діяльністю INTERIM EUTELSAT і діяльністю EUTELSAT.
Стаття III
(Сфера діяльності EUTELSAT)
a) Основною метою EUTELSAT є конструювання, розробка, будівництво, введення в експлуатацію, експлуатація і технічне обслуговування космічного сегмента європейської системи (або систем) супутникового зв'язку. В цьому контексті EUTELSAT повинен мати своїм основним завданням забезпечення космічного сегмента, потрібного для послуг міжнародного зв'язку загального користування в Європі.
b) Космічний сегмент EUTELSAT має також бути доступним на цій же основі як служба міжнародного зв'язку загального користування в Європі або між областями, розділеними областями, які не підпадають під юрисдикцію однієї і тієї ж Сторони, або між областями, які підпадають під юрисдикцію однієї і тієй ж Сторони, але розділених відкритим морем.
c) Поки не знижується здатність EUTELSAT досягати свого основного завдання, космічний сегмент EUTELSAT може бути доступним також для інших національних чи міжнародних служб зв'язку загального користування.
d) Під час здійснення своєї діяльності EUTELSAT застосовує принцип недискримінації між учасниками.
e) На запит і на відповідних умовах космічний сегмент EUTELSAT, який існує чи вводиться в експлуатацію на час цього запиту, може також використовуватись у Європі для спеціальних послуг зв'язку, як міжнародних, так і національних, як визначено в пункті 1) статті I Конвенції, але не у воєнних цілях, за умови, що:
i) не впливає несприятливо на надання послуг зв'язку загального користування, і
ii) угоди є прийнятними з технічної і економічної точок зору.
f) EUTELSAT може на запит і на відповідних умовах надавати супутники і супутнє обладнання, окремо від них, для космічного сегмента EUTELSAT, для:
i) національних служб зв'язку загального користування;
ii) міжнародних служб зв'язку загального користування;
iii) спеціальних послуг зв'язку, крім воєнних цілей;
за умови, що ефективна і економічно вигідна експлуатація космічного сегмента EUTELSAT не буде несприятливо зачіпатись будь-яким чином.
g) EUTELSAT може здійснювати будь-які наукові та експериментальні дослідження в сферах, безпосередньо пов'язаних з її цілями.
Стаття IV
(Правосуб'єктність)
a) EUTELSAT має правосуб'єктність.
b) EUTELSAT володіє повною правоздатністю, необхідною для виконання своїх функцій і досягнення своїх цілей, і може, зокрема:
i) укладати контракти;
ii) придбавати, орендувати, зберігати і ліквідувати рухому та нерухому власність;
iii) бути учасником судочинства;
iv) укладати угоди з державами чи міжнародними організаціями.
Стаття V
(Фінансові принципи)
a) EUTELSAT має у власності чи орендує космічний сегмент EUTELSAT і володіє всією іншою власністю, яку придбаває EUTELSAT. Учасники повинні бути відповідальними за фінансування EUTELSAT.
b) EUTELSAT працює на розумній економічній і фінансовій основі, додержуючись загальноприйнятих комерційних принципів.
c) Кожний Учасник бере фінансову участь у EUTELSAT, пропорційну його частці інвестицій, і вона має відповідати його відсотковій частці загального використання космічного сегмента EUTELSAT усіма Учасниками, як визначено в Експлуатаційній Угоді. Однак жоден учасник, навіть якщо він взагалі не використовує космічний сегмент EUTELSAT, не повинен мати частку інвестицій, меншу ніж мінімальна частка інвестицій, що установлена в Експлуатаційній Угоді.
d) Кожний учасник робить внески в необхідні обсяги капіталу EUTELSAT і отримує виплати капіталу і компенсацію за використання капіталу відповідно до Експлуатаційної Угоди.
e) Усі користувачі космічного сегмента EUTELSAT сплачують нарахування за використання, визначені відповідно до положень Конвенції та Експлуатаційної Угоди.
i) Тарифи нарахувань за використання для кожного типу використання повинні бути однаковими для всіх державних або приватних організацій на територіях, які знаходяться під юрисдикцією Сторін, які звертаються з проханням на пропускну здатність космічного сегмента для такого типу використання.
ii) Для державних або приватних організацій зв'язку, які уповноважені використовувати космічний сегмент EUTELSAT відповідно до Статті 16 Експлуатаційної Угоди для територій, які не знаходяться під юрисдикцією Сторони, Рада Учасників може встановити тарифи нарахувань за використання, відмінні від згаданих у підпункті i) вище, але до цих організацій має застосовуватись однаковий тариф для однакового типу використання.
f) Супутники і окреме відповідне обладнання, згадані в пункті f) Статті III Конвенції, можуть одноголосним рішенням Ради Учасників фінансуватися EUTELSAT. В деяких випадках вони повинні фінансуватися організаціями, зацікавленими в них, на умовах, встановлених Радою Учасників з метою покриття принаймні всіх витрат майбутнього періоду, яких зазнає EUTELSAT, і ці витрати не повинні розглядатися як частина потреб EUTELSAT у капіталі, визначених у пункті b) Статті 4 Експлуатаційної Угоди. Такі супутники і відповідне обладнання не повинні утворювати частину космічного сегмента EUTELSAT у розумінні пункту h) Статті I Конвенції.
Стаття VI
(Структура EUTELSAT)
a) EUTELSAT має такі органи:
i) Асамблея Сторін;
ii) Рада Учасників;
iii) виконавчий орган, який очолює Генеральний Директор.
b) Кожний орган діє в межах повноважень, які надаються йому згідно з Конвенцією або Експлуатаційною Угодою. Жоден орган не повинен діяти таким чином, щоб порушувати виконання іншим органом повноважень, які йому надані згідно з Конвенцією або Експлуатаційною Угодою.
Стаття VII
(Асамблея Сторін - склад та засідання)
a) Асамблею Сторін складають усі Сторони.
b) Сторона може бути представлена іншою Стороною на Асамблеї Сторін, але жодна Сторона не може представляти більше двох Сторін.
c) Перше звичайне засідання Асамблеї Сторін має бути скликане Генеральним Директором протягом одного року після дати, на яку Конвенція набуває чинності. Чергові засідання повинні після цього скликатися кожні два роки, якщо Асамблея Сторін не вирішить на черговому засіданні, що наступне засідання має бути скликане в інший строк.
d) Асамблея Сторін може проводити також позачергові засідання на запит однієї чи декількох Сторін, підтриманому щонайменше однією третиною Сторін, або на запит Ради Учасників. У такому запиті має викладатися мета засідання.
e) Кожна Сторона покриває свої витрати за представництвом на засіданнях Асамблеї Сторін. Витрати на засідання Асамблеї Сторін повинні розглядатися як адміністративні витрати EUTELSAT в цілях Статті 9 Експлуатаційної Угоди.
Стаття VIII
(Асамблея Сторін - Процедура)
a) Кожна Сторона має в Асамблеї Сторін один голос.
Сторони, які утримуються від голосування, повинні розглядатися як неголосуючі.
b) Рішення щодо ключових питань приймаються голосами "за" не менше двох третин голосуючих Сторін, присутніх чи представлених та голосуючих. Сторона, яка представляє одну чи дві Сторони відповідно до пункту b) Статті VII Конвенції, може голосувати окремо за кожну Сторону, яку вона представляє.
c) Рішення щодо процедурних питань приймаються голосами "за" простою більшістю Сторін, присутніх і голосуючих, кожна з яких має один голос.
d) Кворум для будь-якого засідання Асамблеї Сторін складається з представників простої більшості всіх Сторін за умови, що присутні не менше однієї третини Сторін.
e) Асамблея Сторін приймає свій регламент, який повинен відповідати положенням Конвенції і який, зокрема, включає положення:
i) про вибори її голови та інших посадових осіб;
ii) про скликання засідань;
iii) про представництво і акредитацію;
iv) про процедури голосування.
Стаття IX
(Асамблея Сторін - Функції)
a) Асамблея Сторін, яка може займатися будь-яким аспектом діяльності EUTELSAT, що впливає на інтереси Сторін, повинна виконувати такі функції:
i) розглядати спільну політику і довгострокові наміри EUTELSAT, відповідно до принципів, цілей та сфери діяльності EUTELSAT, які передбачені в Конвенції, і висловлювати точки зору або робити рекомендації про них Раді Учасників;
ii) рекомендувати Раді Учасників відповідні заходи для попередження EUTELSAT від конфлікту з будь-якою загальною багатосторонньою угодою, яка узгоджується з Конвенцією, і до якої приєдналося не менше простої більшості Сторін;
iii) затверджувати шляхом загальних правил чи конкретних рішень за рекомендацією Ради Учасників:
A) використання космічного сегмента EUTELSAT для спеціалізованих послуг зв'язку згідно з пунктом e) Статті III Конвенції;
B) надання супутників і відповідного обладнання, окремого від космічного сегмента EUTELSAT, для спеціалізованих послуг зв'язку згідно з підпунктом iii) пункту f) Статті III Конвенції;
C) надання супутників і відповідного обладнання, окремого від космічного сегмента EUTELSAT, для послуг зв'язку загального користування, згідно з підпунктами i) та ii) пункту f) Статті III Конвенції для держав, які не є Сторонами, і для будь-яких організацій, що знаходяться під юрисдикцією таких держав;
iv) приймати рішення щодо інших рекомендацій Ради Учасників і висловлювати точки зору щодо звітів, наданих їй Радою Учасників;
v) висловлювати, згідно з пунктом a) Статті XVI Конвенції свої думки щодо передбаченого введення в експлуатацію, придбання чи використання обладнання космічного сегмента, відмінного від обладнання космічного сегмента EUTELSAT;
vi) приймати рішення про офіційні зносини з державами, які є або не є Сторонами, чи з міжнародними організаціями і, зокрема, затверджувати Угоду про штаб-квартиру, згадану в пункті c) Статті XVII Конвенції;
vii) розглядати скарги, подані їй Сторонами;
viii) приймати рішення згідно з пунктом b) Статті XVIII Конвенції про вихід Сторони з EUTELSAT;
ix) приймати рішення щодо будь-якої поправки до Конвенції, згідно зі Статтею XIX Конвенції, беручи до уваги будь-які думки чи рекомендації, отримані від Ради Учасників і згідно зі Статтею 22 Експлуатаційної Угоди пропонувати поправки до Експлуатаційної Угоди і висловлювати свої думки і надавати рекомендації щодо поправок до Експлуатаційної Угоди, запропонованим іншим чином;
x) приймати рішення щодо будь-якого прохання про приєднання, зробленого згідно з пунктом e) Статті XXII Конвенції.
b) Асамблея Сторін повинна вживати будь-яких заходів, необхідних для виконання завдання EUTELSAT, яке не відноситься звичайно до іншого органу згідно з Конвенцією.
c) При виконанні своїх функцій Асамблея Сторін бере до уваги будь-які рекомендації Ради Учасників, що мають відношення.
Стаття X
(Рада Учасників - Склад)
a) Рада Учасників складається з членів Ради, кожен з яких представляє одного учасника.
b) Учасник може бути представлений іншим Учасником на засіданні Ради Учасників, але жоден член Ради не може представляти більше двох інших Учасників.
Стаття XI
(Рада Учасників - Процедура)
a) Кожний Учасник бере участь у голосуванні, що дорівнює його частці інвестицій, згідно з застосуванням пунктів b), c) і d) цієї Статті. Учасники, які утримуються від голосування, розглядаються як неголосуючі.
b) До першого визначення часток інвестицій, що грунтуються на використанні, згідно з пунктом a) Статті 6 Експлуатаційної Угоди частка інвестицій, на якій ґрунтується участь у голосуванні Учасника, визначається згідно з Додатком B до Експлуатаційної Угоди. Після першого встановлення часток інвестицій, що ґрунтуються на використанні, частка інвестицій, на якій ґрунтується участь у голосуванні Учасника, виводиться із використання космічного сегмента EUTELSAT таким Учасником для міжнародних і національних послуг зв'язку загального користування, згідно з винятками, викладеними в пунктах c) і d) цієї Статті.
c) Жоден Учасник не повинен мати більше 20% сумарної участі в голосуванні в EUTELSAT. Проте збільшення інвестиційних часток, добровільно здійснене Учасником до експлуатаційного використання розширених пропускних спроможностей, згідно з пунктом d) Статті 4 Експлуатаційної Угоди, на цей період збільшує участь у голосуванні такого Учасника максимум на 5%, безвідносно до межі у 20%, згаданої в цьому пункті. В межах, до яких участь у голосуванні будь-якого Учасника буде іншим чином перевищувати допустиму участь у голосуванні, надлишок рівним чином розподіляється серед Учасників.
d) У цілях пункту b) цієї Статті, коли Учасник отримує знижену чи збільшену частку інвестицій згідно з пунктом b) Статті 6 Експлуатаційної Угоди, таке зниження чи збільшення повинно застосовуватись пропорційно до всіх типів використання.
e) Участь у голосуванні кожного Учасника, визначена в пункті a) цієї Статті, обчислюється відповідно до визначення його частки інвестицій згідно зі Статтею 6 Експлуатаційної Угоди. Будь-яке перерахування його частки участі набуває чинності з фактичної дати перевизначення відповідно до пункту e) статті 6 Експлуатаційної Угоди.
f) Кворум для будь-якого засідання Ради Учасників складають або члени Ради, що представляють просту більшість учасників, які мають право голосувати, за умови, що більшість має щонайменше дві третини загальної участі в голосуванні всіх учасників, які мають право голосу, або члени Ради, які представляють загальну кількість Учасників, які мають право голосу мінус три, безвідносно до частки участі в голосуванні, яку вони представляють.
g) Рада Учасників повинна намагатися приймати рішення одноголосно. У противному разі рішення приймаються таким чином:
i) згідно зі спеціальним положенням у підпунктах ii) та iii) цього пункту рішення щодо ключових питань приймаються:
- або голосами "за" членів Ради, які представляють щонайменше чотирьох Учасників, що мають щонайменше дві третини загальної участі в голосуванні всіх Учасників, що мають право голосу;
- або голосуванням "за" загальної кількості присутніх чи представлених Учасників мінус три, безвідносно до частки участі в голосуванні, яку вони представляють;
ii) рішення щодо будь-якого коригування граничного розміру капіталу, яке може бути запитане для задоволення цілей, визначених у пунктах a) і b) Статті III Конвенції, приймаються голосуванням "за" щонайменше двох третин учасників, присутніх і представлених, і які мають принаймні дві третини загальної участі в голосуванні;
iii) рішення щодо будь-якого коригування граничного розміру капіталу, яке може бути запитане для початку нових програм, пов'язаних з капітальними вкладеннями, які необхідні для задоволення цілей, відмінних від цілей, викладених у пунктах a) і b) Статті III Конвенції, приймаються голосуванням "за" щонайменше двох третин Учасників, присутніх чи представлених, і які мають принаймні дві третини загальної участі в голосуванні;
iv) рішення щодо процедурних питань приймаються голосуванням "за" простої більшості членів Ради, присутніх та голосуючих, кожний з яких має один голос;
v) за винятком випадків рішень, які приймаються згідно з підпунктом iv) цього пункту, члени Ради, представництво яким делеговано відповідно до пункту b) Статті X Конвенції, можуть голосувати окремо за кожного Учасника, яку він представляє.
h) Рада Учасників затверджує свій регламент, який повинен відповідати положенням Конвенції і який, зокрема, повинен включати положення:
i) про вибори Голови та інших посадових осіб;
ii) про скликання засідань;
iii) про представництво та акредитацію;
iv) про процедури голосування.
i) Рада Учасників може створювати Консультативні Комітети для допомоги у здійсненні її функцій.
j) Перше засідання Ради Учасників повинно бути скликане згідно з пунктом 1 Додатка A до Експлуатаційної Угоди. Рада Учасників після цього скликається у разі необхідності, але не рідше трьох разів на рік.
Стаття XII
(Рада Учасників - Функції)
a) Рада Учасників несе відповідальність за конструювання, розроблення, будівництво, введення в експлуатацію, придбання шляхом закупівлі або оренди, експлуатацію і технічне обслуговування космічного сегмента EUTELSAT та за будь-яку господарську діяльність, здійснювати яку уповноважений EUTELSAT.
b) Рада Учасників виконує такі функції, які необхідні для виконання своїх обов'язків відповідно до пункту a) цієї статті, включаючи, але не обмежуючись цим, таке:
i) прийняття курсів, планів, програм і процедур конструювання, розроблення, будівництва, введення в експлуатацію, придбання, експлуатації і технічного обслуговування космічного сегмента EUTELSAT та будь-якої господарської діяльності, здійснювати яку уповноважений EUTELSAT;
ii) прийняття процедур закупівлі, правил і умов контрактів, а також затвердження контрактів на закупки;
iii) прийняття і проведення заходів керівництва, запитуваних Генеральним Директором на контракти щодо технічних чи експлуатаційних або інших функцій, коли це створює переваги для EUTELSAT;
iv) затвердження загальних напрямків і процедур закупівлі, захисту та ліцензування прав на інтелектуальну власність відповідно до Статті 18 Експлуатаційної Угоди;
v) прийняття фінансових стратегій і врегулювань, затвердження бюджетів і річних фінансових звітів, а також загальних норм, прийняття конкретних рішень щодо періодичних визначень плат за використання космічного сегмента EUTELSAT, згідно зі Статтею V Конвенції і Статтею 8 Експлуатаційної Угоди, та рішень відносно інших фінансових питань, узгоджуються з Конвенцією та Експлуатаційною угодою;
vi) прийняття критеріїв і процедур затвердження стандартних наземних станцій для доступу до космічного сегмента EUTELSAT, перевірки і моніторингу технічних характеристик цих наземних станцій і координації доступу наземних станцій до космічного сегмента EUTELSAT та використання його;
vii) затвердження нестандартних наземних станцій для доступу до космічного сегмента EUTELSAT;
viii) прийняття умов і строків, що регулюють розподіл пропускної здатності космічного сегмента EUTELSAT;
ix) встановлення умов доступу до космічного сегмента EUTELSAT для організацій зв'язку, які не знаходяться під юрисдикцією Сторони, згідно зі Статтею III Конвенції;
x) рішення про угоди про овердрафти та позики згідно зі Статтею 11 Експлуатаційної Угоди;
xi) встановлення загальних внутрішніх правил і прийняття рішень, які, згідно з Інструкціями по радіо Міжнародного союзу електрозв'язку стосовно регулювання радіочастотного спектра і ефективності та економіки орбітального простору, можуть забезпечувати експлуатацію космічного сегмента EUTELSAT або іншого супутникового та відповідного обладнання, що надається EUTELSAT згідно з пунктом f) Статті III Конвенції, з дотриманням цих інструкцій щодо радіо;
xii) подання рекомендацій до Асамблеї Сторін відносно повноважень згідно з підпунктом iii) пункту a) Статті IX Конвенції;
xiii) подання рекомендацій до Асамблеї Сторін, згідно з пунктом a) Статті XVI Конвенції, відносно створення, закупівлі чи використання апаратури космічного сегмента, відмінного від космічного сегмента EUTELSAT;
xiv) встановлення загальних внутрішніх правил і прийняття рішень про координацію космічного сегмента EUTELSAT з космічними сегментами ІНТЕЛСАТ та ІНМАРСАТ, згідно з положеннями відповідних угод з цими організаціями;
xv) дії, необхідні при виході з членів та призупиненні членства відповідно до Статті XVIII Конвенції та Статті 21 Експлуатаційної Угоди;
xvi) призначення та звільнення з посади Генерального Директора і за рекомендацією Генерального Директора кількості, статусу, умов і терміну роботи всього персоналу виконавчого органу, згідно з пунктом a) Статті XIII Конвенції, та затвердження призначення Генеральним Директором старших посадових осіб, що підпорядковуються безпосередньо йому;
xvii) призначення на посаду старшої посадової особи виконавчого органу для виконання обов'язків заступника Генерального Директора в разі його відсутності чи нездатності виконувати свої обов'язки, або якщо посада Генерального Директора стає вакантною;
xviii) проведення переговорів зі Стороною, на території якої знаходиться штаб-квартира EUTELSAT, за Угодою про штаб-квартиру про привілеї, пільги та імунітети, згадані в пункті c) Статті XVII Конвенції, та подання її до Асамблеї Сторін для затвердження;
xix) подання регулярних звітів до Асамблеї Сторін про діяльність EUTELSAT;
xx) надання такої інформації, яка може бути запитана будь-якою Стороною або Учасником в цілях виконання ними своїх зобов'язань за Конвенцією чи Експлуатаційною Угодою;
xxi) призначення арбітра в разі, коли EUTELSAT є стороною в арбітражному розгляді;
xxii) висловлення своїх точок зору і рекомендацій Асамблеї Сторін відносно запропонованих поправок до Конвенції відповідно до пункту a) Статті XIX Конвенції;
xxiii) рішення згідно зі Статтею 22 Експлуатаційної Угоди відносно поправок до Експлуатаційної Угоди, які узгоджуються з Конвенцією;
xxiv) вивчення заяв на вступ і рекомендації щодо цього питання Асамблеї Сторін згідно з пунктом d) Статті XXIII Конвенції.
c) При здійсненні своїх функцій Рада Учасників повинна давати відповідну оцінку рекомендаціям і думкам, адресованим їй Асамблеєю Сторін згідно зі Статтею IX Конвенції.
Стаття XIII
(Виконавчий Орган)
a) Виконавчий Орган очолюється Генеральним Директором, який призначається Радою Учасників, і підлягає затвердженню Сторонами. Депозитарій повинен негайно сповістити Сторони про призначення. Затвердження вважається підтвердженим, якщо протягом 60-ти днів з дати повідомлення більше однієї третини Сторін не інформують депозитарія у письмовій формі про своє заперечення. Генеральний Директор може перебрати свої функції після призначення, з дати, яка визначена Радою Учасників і яка затримує підтвердження його призначення.
b) Строк перебування Генерального Директора на посту становить шість років, якщо Рада Учасників не ухвалила інше рішення.
c) Рада Учасників може усунути Генерального Директора з посади з поважної причини до закінчення строку його знаходження на посту, і повинна повідомити Асамблею Сторін про причини усунення.
d) Генеральний директор є головним виконавчим і юридичним представником EUTELSAT. Він повинен діяти згідно з директивами Ради Учасників і безпосередньо відповідати перед нею за виконання всіх функцій виконавчого органу.
e) Структура та чисельність персоналу виконавчого органу, умови використання всього штату і умови використання будь-яких консультантів або інших радників, які найняті Генеральним Директором, мають подаватися на затвердження Раді Учасників.
f) Генеральний Директор має повноваження призначати увесь штат виконавчого органу. Призначення старших посадових осіб, підзвітних безпосередньо Генеральному Директорові, має затверджуватися Радою Учасників, як передбачено у підпункті xvi) пункту b) Статті XII Конвенції.
g) Під час будь-якої вакансії в офісі Генерального Директора, або в разі, коли він відсутній чи не здатний виконувати свої обов'язки, заступник Генерального Директора, належним чином призначений згідно з підпунктом xvii) пункту b) Статті XII Конвенції, повинен мати право виконувати повноваження Генерального Директора за Конвенцією і Експлуатаційною Угодою.
h) Першорядним міркуванням при призначенні Генерального Директора та іншого персоналу виконавчого органу є необхідність забезпечення найвищих стандартів чесності, компетентності та працездатності.
i) Генеральний Директор і штат виконавчого органу повинні утримуватися від будь-якої дії, несумісної з їхніми відповідальностями перед EUTELSAT.
Стаття XIV
(Закупки)
a) Політика матеріально-технічного забезпечення EUTELSAT має бути такою, щоб сприяти в інтересах EUTELSAT та Сторін і Учасників найбільш можливій конкуренції у поставках товарів та послуг і має провадитись з урахуванням положень Статей 17 і 18 Експлуатаційної Угоди.

................
Перейти до повного тексту