- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РІШЕННЯ № 1/2018
Комітету Асоціації Україна - ЄС у торговельному складі від 14 травня 2018 року Оновлення Додатку XXI до Глави 8 "Державні закупівлі" Розділу IV "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею" Угоди про асоціацію і надання позитивного висновку стосовно Стратегії реформування системи публічних закупівель ("дорожньої карти")
Комітет асоціації у торговельному складі,
Беручи до уваги Угоду про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони-1, (далі - Угода), зокрема
Статтю 149,
Статтю 153 та
Статтю 463,
Оскільки:
(1) У відповідності до
Статті 486 Угоди, частини Угоди, включаючи положення щодо публічних закупівель, застосовуються станом на 1 січня 2016.
(2)
Стаття 149 Угоди передбачає, що порогові значення для договорів публічних закупівель, зазначені у
Додатку XXI-P повинні регулярно переглядатись, починаючи із першого звітного року після вступу в силу цієї Угоди, що має бути затверджуватись рішенням Комітету асоціації у торговельному складі, як встановлено у
Статті 465(4) Угоди.
(3)
Стаття 153 Угоди передбачає, що Україна повинна забезпечити поступове наближення до відповідного законодавства acquis ЄС у сфері публічних закупівель, згідно з графіком, зазначеним у
Додатку XXI Угоди.
(4) Деякі акти Союзу, перелічені у
Додатку XXI Угоди, були змінені, втратили чинність або були замінені новими актами Союзу після парафування Угоди 30 березня 2012 року. Зокрема, Союзом було прийнято та повідомлено Україну щодо наступних актів:
(а) Директива 2014/23/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу-2;
(б) Директива 2014/24/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу-3;
(в) Директива
2014/25/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу-4;
(5) Вищенаведені Директиви внесли зміни в порогові значення для договорів публічних закупівель, зазначені у
Додатку XXI-P , які згодом були змінені делегованими регламентами Комісії (ЄС) 2015/2170-5, (ЄС) 2015/2171-6 та (ЄС) 2015/2172-7, відповідно.
__________
-1 Офіційний вісник ЄС L 161, 29.5.2014, р. 3.
-2 Директива 2014/23/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу від 26 лютого 2014 року про укладення договорів концесії (Офіційний вісник ЄС L 94, 28.3.2014, ст. 1).
-3 Директива 2014/24/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/ЄС (Офіційний вісник ЄС L 94, 28.3.2014, ст. 65).
-4Директива
2014/25/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу від 26 лютого 2014 року щодо здійснення закупівель організаціями, що працюють у водогосподарському, енергетичному, транспортному секторах та секторі поштових послуг, яка скасовує Директиву 2004/17/EC (Офіційний вісник ЄС L 94, 28.3.2014, ст. 243).
-5Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2015/2170 від 24 листопада 2015 року було внесено зміни до Ди рективи 2014/24/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу у відповідності до порогів, що мають з астосовуватись до процедур присудження контрактів (Офіційний вісник ЄС L 307, 25.11.2015, ст. 5).
-6 Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2015/2171 від 24 листопада 2015 року було внесено зміни до Директиви
2014/25/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу у відповідності до порогів, що мають застосовуватись до процедур присудження контрактів (Офіційний вісник ЄС L 307, 25.11.2015, ст. 7).
-7 Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2015/2172 від 24 листопада 2015 року було внесено зміни до Директиви 2014/23/ЄС Європарламенту та Ради Європейського Союзу у відповідності до порогів, що мають застосовуватись до процедур присудження контрактів (Офіційний вісник ЄС L 307, 25.11.2015, ст. 9).
(6)
Стаття 463(3) Угоди передбачає, що Рада асоціації має повноваження оновляти чи вносити зміни до Додатків до Угоди.
(7) Важливо оновити
Додаток XXI до Угоди з метою відображення змін до acquis ЄС, що наведено у зазначеному Додатку, відповідно до
статей 149,
153 та
463 Угоди.
(8) Нові положення acquis ЄС щодо публічних закупівель мають іншу структуру. Доцільним є відобразити таку структуру у
Додатку XXI . З метою уникнення подвійного трактування, Додаток XXI повинен бути оновлений в цілому та замінений оновленим Додатком, який міститься у додатках до цього Рішення. Крім цього, доречно буде взяти до уваги прогрес України у процесі наближення національного законодавства до acquis ЄС.
(9)
Стаття 465(2) Угоди визначає, що Рада асоціації може делегувати Комітету асоціації у торговельному складі будь-які свої повноваження, включаючи повноваження приймати обов'язкові до виконання рішення.
(10) Рада асоціації Україна-ЄС у своєму Рішенні № 3/2014-1 від 15 грудня 2014 року уповноважила Комітет асоціації у торговельному складі оновлювати чи вносити зміни в додатки, пов'язані з питаннями торгівлі.
__________
-1 Рішення
№ 3/2014 Ради асоціації Україна-ЄС від 15 грудня 2014 року щодо делегування деяких повноважень Ради асоціації Комітету асоціації у торговельному складі [2015/980] (Офіційний вісник ЄС L 158, 24.6.2015, ст. 4).
(11)
Стаття 152(1) Угоди встановлює, що Україна подає до Комітету асоціації у торговельному складі комплексну "дорожню карту" з метою імплементації законодавства у сфері публічних закупівель з часовими графіками та ключовими поетапними результатами, що повинні включати всі реформи стосовно адаптації законодавства до acquis ЄС.
(12)
Стаття 152(3) встановлює, що позитивний висновок Комітету асоціації у торговельному складі є необхідним для того, щоб комплексна "дорожня карта" набула статусу нормативного документу для процесу імплементації, а саме для наближення законодавства у сфері публічних закупівель до acquis ЄС.
(13) Таким чином, Комітету асоціації у торговельному складі доречно прийняти рішення щодо надання позитивного висновку стосовно комплексної "дорожньої карти".
ПРИЙНЯВ ЦЕ РІШЕННЯ:
Стаття 1.
Додаток XXI до Глави 8 "Державні закупівлі" Розділу IV "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею"
Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, замінити оновленою версією Додатка, який прикріплений до цього Рішення.
Стаття 2.
Стаття 3.
Це рішення вступає в силу з дня його прийняття.
Підписано (підпис) Н. МИКОЛЬСЬКА |
|
|
|
Для Комітету асоціації у торговельному складі |
|
|
Голова |
|
|
Секретарі |
|
від України |
(підпис) О. РОЖНОВ |
|
від ЄС |
(підпис) Cristian Frigaard RASMUSSEN |
ДОДАТОК XXI-A ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
ІНДИКАТИВНИЙ ГРАФІК ІНСТИТУЦІЙНИХ РЕФОРМ, АДАПТАЦІЇ ЗАКОНОДАВСТВА ТА НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО РИНКУ
Етап |
|
Індикативний проміжок часу |
Доступ до ринку, що надається Європейському Союзу з боку України |
Доступ до ринку, що надається Україні з боку Європейського Союзу |
|
1 |
Імплементація статей 150 (2) та 151 Впровадження інституційної реформи згідно статті 150(2) |
6 місяців з дати набрання чинності Угодою |
Контракти на поставку товарів для центральних органів влади |
Контракти на поставку товарів для центральних органів влади |
|
2 |
Наближення та імплементація базових елементів Директиви № 2014/24/ЄС та Директиви № 89/665/ЄЕС |
3 роки з дати набрання чинності Угодою |
Контракти на поставку товарів для державних, регіональних та місцевих органів влади та організацій публічного права |
Контракти на поставку товарів для державних, регіональних та місцевих органів влади та організацій публічного права |
Додатки XXI-B та XXI-C |
3 |
Наближення та імплементація базових елементів Директиви № 2014/25/ЄС і Директиви № 92/13/ЄЕС |
4 роки з дати набрання чинності Угодою |
Контракти на поставку товарів для всіх замовників комунального та інфраструктурного секторів |
Контракти на поставку товарів для всіх замовників |
Додатки XXI-D та XXI-E |
4 |
Наближення та імплементація інших елементів Директиви № 2014/24/ЄС і Директиви № 2014/23/ЄС |
6 років з дати набрання чинності Угодою |
Контракти на надання послуг і виконання робіт та концесійні договори всіх замовників |
Контракти на надання послуг і виконання робіт та концесійні договори всіх замовників |
Додатки XXI-F, XXI-G, та XXI-H |
5 |
Наближення та імплементація інших елементів Директиви № 2014/25/ЄС |
8 років з дати набрання чинності Угодою |
Контракти на надання послуг і виконання робіт для всіх замовників комунального та інфраструктурного секторів |
Контракти на надання послуг і виконання робіт для всіх замовників комунального та інфраструктурного секторів |
Додатки XXI-I та XXI-J |
ДОДАТОК XXI-B ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
БАЗОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИРЕКТИВИ № 2014/24/ЄС
від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі
(ЕТАП 2)
РОЗДІЛ I
Сфера застосування, визначення та загальні принципи
ГЛАВА I
Сфера застосування та визначення
Розділ 1 Предмет і визначення
|
Стаття 1 |
Предмет і сфера застосування пункти 1, 2, 5 і 6 |
|
Стаття 2 |
Визначення, параграф 1 (пункти: (1), (4), (5), (6), (7), (8), (9), (10), (11), (12), (13), (18), (19), (20), (22), (23), (24)) |
|
Стаття 3 |
Змішана закупівля |
Розділ 2 Пороги
|
Стаття 4 |
Порогові значення |
|
Стаття 5 |
Методи розрахунку очікуваної вартості закупівель |
Розділ 3 Виключення
|
Стаття 7 |
Контракти в сферах водопостачання, енергетики, транспорту та поштових послуг |
|
Стаття 8 |
Спеціальні виключення у сфері електронних телекомунікацій |
|
Стаття 9 |
Державні контракти та конкурси проектів, організовані згідно міжнародних правил |
|
Стаття 10 |
Конкретні виключення для контрактів на обслуговування |
|
Стаття 11 |
Контракти на послуги, укладені на підставі виняткового права |
|
Стаття 12 |
Державні контракти між установами державного сектора |
Розділ 4 Особливі ситуації
Підрозділ 1 Субсидовані контракти і науково-дослідні послуги
|
Стаття 13 |
Контракти субсидовані замовниками |
|
Стаття 14 |
Науково-дослідні послуги |
Підрозділ 2 Закупівлі, які стосуються аспектів оборони та безпеки
|
Стаття 15 |
Оборона і безпека |
|
Стаття 16 |
Змішані закупівлі які стосуються оборони та безпеки |
|
Стаття 17 |
Державні контракти та конкурси проектів, які стосуються аспектів оборони та безпеки і присуджуються або організовані відповідно до міжнародних правил |
ГЛАВА II
Загальні правила
|
Стаття 18 |
Принципи закупівель |
|
Стаття 19 |
Суб'єкти господарювання |
|
Стаття 21 |
Конфіденційність |
|
Стаття 22 |
Правила щодо комунікації: пункти 2-6 |
|
Стаття 23 |
Номенклатури |
|
Стаття 24 |
Конфлікт інтересів |
РОЗДІЛ II
Правила щодо державних контрактів
ГЛАВА 1 -
Процедури
|
Стаття 26 |
Вибір процедур: пункти 1, 2, перший варіант пункту 4, 5, 6 |
|
Стаття 27 |
Відкрита процедура |
|
Стаття 28 |
Процедура з обмеженнями |
|
Стаття 29 |
Переговорна процедура закупівлі |
|
Стаття 32 |
Використання переговорної процедури без попереднього опублікування |
ГЛАВА III
Проведення процедури
Розділ 1 Підготовка
|
Стаття 40 |
Попередні ринкові консультації |
|
Стаття 41 |
Попереднє залучення кандидатів або учасників конкурсних торгів |
|
Стаття 42 |
Технічні специфікації |
|
Стаття 43 |
Маркування |
|
Стаття 44 |
Протоколи випробувань, сертифікація та інші засоби підтвердження |
|
Стаття 45 |
Варіанти |
|
Стаття 46 |
Розподіл контрактів на лоти |
|
Стаття 47 |
Встановлення термінів |
Розділ 2 Публікація і прозорість
|
Стаття 48 |
Попереднє інформаційне повідомлення |
|
Стаття 49 |
Контрактне повідомлення |
|
Стаття 50 |
Повідомлення про присудження контракту (пункти 1 та 4) |
|
Стаття 53 |
Документи щодо закупівель в електронному вигляді |
|
Стаття 54 |
Запрошення кандидатів |
|
Стаття 55 |
Інформування кандидатів та учасників торгів |
Розділ 3 Вибір учасників і присудження контрактів
|
Стаття 56 |
Загальні принципи |
Підрозділ 1 Критерії якісного відбору
|
Стаття 57 |
Підстави відмови в участі у процедурі закупівлі |
|
Стаття 58 |
Критерії відбору |
|
Стаття 59 |
Єдиний європейський документ із закупівель: пункт 1 mutatis mutandis; пункт 4 |
|
Стаття 60 |
Засоби підтвердження |
|
Стаття 62 |
Стандарти забезпечення якості та стандарти екологічного менеджменту: пункт 1 та 2 |
|
Стаття 62 |
Залучення потужностей інших організацій |
Підрозділ 2 Скорочення числа кандидатів, конкурсних пропозицій і рішень
|
Стаття 65 |
Скорочення числа кандидатів, кваліфікованих іншим чином, яких запрошують для участі у конкурсі |
|
Стаття 66 |
Скорочення числа конкурсних пропозицій і рішень |
Підрозділ 3 Присудження контракту
|
Стаття 67 |
Критерії присудження контракту |
|
Стаття 68 |
Врахування витрат протягом життєвого циклу: пункти 1 і 2 |
|
Стаття 69 |
Аномально низькі конкурсні пропозиції: пункти з 1 по 4 |
ГЛАВА IV Виконання контракту
|
Стаття 70 |
Умови виконання контрактів |
|
Стаття 71 |
Укладання контрактів з субпідрядниками |
|
Стаття 72 |
Зміни до контрактів протягом терміну їх дії |
|
Стаття 73 |
Припинення контрактів |
РОЗДІЛ III СПЕЦІАЛЬНІ РЕЖИМИ ЗАКУПІВЕЛЬ
ГЛАВА I Соціальні та інші специфічні послуги
|
Стаття 74 |
Присудження контрактів для соціальних та інших специфічних послуг |
|
Стаття 75 |
Публікація повідомлень |
|
Стаття 76 |
Принципи присудження контрактів |
ДОДАТКИ
|
Додаток II |
Список заходів, зазначених у пункті 6 (a) статті 2 (1) |
|
Додаток III |
Список товарів, зазначених у статті 4 (b) щодо контрактів, присуджуваних замовниками в області оборони |
|
Додаток IV |
Вимоги до інструментів і приладів для отримання конкурсних пропозицій, заявок на участь, а також планів та проектів на конкурс проектів в електронному вигляді |
|
Додаток V |
Інформація, яка повинна міститись у текстах повідомлень |
|
|
Частина A: |
Інформація, яка повинна міститись у повідомленнях при публікації попереднього інформаційного повідомлення на профілі покупця |
|
|
Частина B: |
Інформація, яка повинна міститись у попередньому інформаційному повідомленні (як зазначено в статті 48) |
|
|
Частина C: |
Інформація, яка повинна бути включена до контрактного повідомлення (як зазначено в статті 49) |
|
|
Частина D: |
Інформація, яка повинна бути включена до повідомлення про присудження контракту (як зазначено в статті 50) |
|
|
Частина G: |
Інформація, яка повинна бути включена до повідомлень про зміни до контракту протягом строку його дії (як зазначено в статті 72 (1)) |
|
|
Частина H: |
Інформація, яка повинна бути включена до контрактного повідомлення на надання соціальних та інших специфічних послуг (як зазначено в статті 75 (1)) |
|
|
Частина I: |
Інформація, яка повинна бути включена до попереднього інформаційного повідомлення про надання соціальних та інших специфічних послуг (як зазначено в статті 75 (1)) |
|
|
Частина J: |
Інформація, яка повинна бути включена до повідомлень про присудження контрактів на надання соціальних та інших специфічних послуг (як зазначено в статті 75 (2)) |
|
Додаток VII |
Визначення деяких технічних специфікацій |
|
Додаток IX |
Зміст запрошень на подання конкурсної пропозиції, на участь у конкурсному діалозі, або для підтвердження зацікавленості, передбачених у статті 54 |
|
Додаток X |
Перелік міжнародних соціальних та екологічних конвенцій, зазначених у статті 18 (2) |
|
Додаток XII |
Засоби підтвердження критеріїв вибору |
|
Додаток XIV |
Послуги, зазначені у статті 74 |
ДОДАТОК XXI-C ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
БАЗОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИРЕКТИВИ № 89/665/ЄЕС від 21 грудня 1989 року
про координацію законів, підзаконних актів та адміністративних положень про застосування процедур перевірки присудження контрактів на державні поставки та виконання державних робіт (далі - Директива № 89/665/ЄЕС)
ЗІ ЗМІНАМИ, ВНЕСЕНИМИ ДИРЕКТИВОЮ № 2007/66/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 11 грудня 2007 року, що вносить зміни до Директиви Ради № 89/665/ЄЕС та № 92/13/ЄЕС щодо підвищення ефективності процедури розгляду, що стосуються державних контрактів (далі - Директиви № 2007/66/ЄС) та Директиви 2014/23/ЄС Європейського Парламенту та
Ради від 26 лютого 2014 про присудження концесійних договорів
(Директива 2014/23/ЄС)
(ЕТАП 2)
Стаття 1 |
Сфера та доступність процедур оскарження рішень |
Стаття 2 |
Вимоги до процедур оскарження |
Стаття 2a |
Період мораторію на укладення контракту |
Стаття 2b |
Виключення із періоду мораторію Пункт (б) в першому абзаці статті 2b |
Стаття 2c |
Часові рамки для застосування процедури оскарження |
Стаття 2d |
Нікчемність контракту Пункт 1(b) Пункти 2 та 3 |
Стаття 2e |
Порушення вимог Директиви та альтернативні санкції |
Стаття 2f |
Часові рамки |
ДОДАТОК XXI-D ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
БАЗОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИРЕКТИВИ № 2014/25/ЄС
від 26 лютого 2014 року про закупівлі суб'єктів, що діють у сферах водопостачання, енергетики, транспорту та поштових послуг
(ЕТАП 3)
РОЗДІЛ I
Сфера охоплення, визначення та загальні принципи
ГЛАВА I
Предмет та визначення
|
Стаття 1 |
Предмет та сфера охоплення 1, 2, 5 та 6 |
|
Стаття 2 |
Визначення: точки від 1 до 9, від 13 до 16 і від 18 до 20 |
|
Стаття 3 |
Державні замовники (пункт 1 та 4) |
|
Стаття 4 |
Організації-замовники (пункт 1 та 3) |
|
Стаття 5 |
Змішані закупівлі, що стосуються того самого виду діяльності |
|
Стаття 6 |
Закупівлі, що стосуються кількох видів діяльності |
ГЛАВА II
Види діяльності
|
Стаття 7 |
Загальні положення |
|
Стаття 8 |
Газо- та теплопостачання |
|
Стаття 9 |
Електропостачання |
|
Стаття 10 |
Водопостачання |
|
Стаття 11 |
Послуги з перевезення |
|
Стаття 12 |
Порти та аеропорти |
|
Стаття 13 |
Поштові послуги |
|
Стаття 14 |
Видобування нафти й газу та розвідка на вугілля чи інші види твердого палива або їх видобування |
ГЛАВА III
Сфера застосування
Секція 1 Порогові значення
|
Стаття 15 |
Порогові суми |
|
Стаття 16 |
Способи розрахунку оціночної вартості закупівель: пункти 1-4 і 7-14 |
Секція 2 Контракти та конкурси на розробку проектів, що виключаються; спеціальні положення для закупівель, пов'язаних з потребами безпеки і оборони
Підсекція 1 Виключення, застосовні до усіх організацій-замовників, та спеціальні виключення для водогосподарського та енергетичного секторів
|
Стаття 18 |
Контракти, що укладаються для потреб перепродажу або здачі в оренду третім сторонам |
|
Стаття 19 |
Контракти, що укладаються, та конкурси на розробку проектів, що організуються для інших потреб, аніж здійснення виду діяльності, що входить до сфери охоплення цієї Директиви, або для здійснення такого виду діяльності у третій країні: пункт 1 |
|
Стаття 20 |
Контракти, що укладаються, та конкурси на розробку проектів, що організуються відповідно до міжнародних правил |
|
Стаття 21 |
Виключення для контрактів на надання послуг |
|
Стаття 22 |
Контракти на надання послуг, що укладаються на основі ексклюзивних прав |
|
Стаття 23 |
Контракти на закупівлю води та на постачання енергії або на закупівлю паливних матеріалів для потреб виробництва енергії, що укладаються певними організаціями-замовниками |
Підсекція 2 Закупівлі, що включають в себе аспекти безпеки й оборони
|
Стаття 24 |
Безпека та оборона |
|
Стаття 25 |
Змішані закупівлі, що стосуються того самого виду діяльності та включають в себе аспекти безпеки або оборони |
|
Стаття 26 |
Закупівлі, що стосуються кількох видів діяльності та включають в себе аспект безпеки або оборони |
|
Стаття 27 |
Контракти, що укладаються відповідно до міжнародних правил, та конкурси на розробку проектів, що організуються відповідно до них, які включають в себе аспекти безпеки або оборони |
Підсекція 3 Особливі відносини (співпраця, афілійовані підприємства та спільні підприємства)
|
Стаття 28 |
Контракти, що укладаються між державними замовниками |
|
Стаття 29 |
Контракти, що укладаються з афілійованим підприємством |
|
Стаття 30 |
Контракти, що укладаються зі спільним підприємством або з організацією-замовником, що входить до складу спільного підприємства |
Підрозділ 4 - Особливі ситуації
|
Стаття 32 |
Послуги у сфері науково-дослідної та проектної діяльності |
ГЛАВА IV
Загальні принципи
|
Стаття 36 |
Принципи закупівель |
|
Стаття 37 |
Суб'єкти господарювання |
|
Стаття 39 |
Конфіденційність |
|
Стаття 40 |
Правила, що застосовуються до комунікації |
|
Стаття 41 |
Номенклатура |
|
Стаття 42 |
Конфлікт інтересів |
РОЗДІЛ II
ГЛАВА I
Процедури
|
Стаття 44 |
Вибір процедур: пункти 1, 2 і 4 |
|
Стаття 45 |
Відкрита процедура |
|
Стаття 46 |
Закрита процедура (з обмеженою участю) |
|
Стаття 47 |
Договірні процедури з попереднім оголошенням тендеру |
|
Стаття 50 |
Використання договірних процедур без попереднього оголошення тендеру: від a до i |
ГЛАВА III
Проведення процедур
Секція 1 Підготовка
|
Стаття 58 |
Попередні ринкові консультації |
|
Стаття 59 |
Попереднє залучення кандидатів або учасників тендеру |
|
Стаття 60 |
Технічні специфікації |
|
Стаття 61 |
Маркування |
|
Стаття 62 |
Протоколи проведення тестування, сертифікація і інші засоби доведення |
|
Стаття 63 |
Повідомлення технічних специфікацій |
|
Стаття 64 |
Варіанти |
|
Стаття 65 |
Поділ контрактів на лоти |
|
Стаття 66 |
Визначення часових рамок |
Секція 2 Правила публікації та прозорість
|
Стаття 67 |
Періодичні індикативні повідомлення |
|
Стаття 68 |
Повідомлення про існування кваліфікаційної системи |
|
Стаття 69 |
Повідомлення про тендери |
|
Стаття 70 |
Повідомлення про присудження контракту: пункти 1, 3 та 4 |
|
Стаття 71 |
Форма та спосіб опублікування повідомлень (пункт 1, перший абзац пункту 5) |
|
Стаття 73 |
Наявність документації щодо закупівель в електронному вигляді |
|
Стаття 74 |
Запрошення для кандидатів |
|
Стаття 75 |
Інформування претендентів на кваліфікацію, кандидатів та учасників тендеру |
Секція 3 Відбір учасників і укладання контрактів
|
Стаття 76 |
Загальні принципи |
Підсекція 1 Кваліфікація і якісний відбір
|
Стаття 78 |
Критерії якісного відбору |
|
Стаття 79 |
Використання потенціалу інших організацій |
|
Стаття 80 |
Застосування підстав для виключення та критеріїв відбору у відповідності до Директиви 2014/24/EU |
|
Стаття 81 |
Стандарти забезпечення якості та стандарти системи управління охороною навколишнього середовища: пункти 1 та 2 |
Підсекція II Надання контракту
|
Стаття 82 |
Критерії присудження контракту |
|
Стаття 83 |
Мінімізація затрат життєвого циклу: пункти 1 та 2 |
|
Стаття 84 |
Тендерні пропозиції з надто низькою ціною: пункти з 1 по 2 |
ГЛАВА IV
Виконання контракту
|
Стаття 87 |
Умови виконання контрактів |
|
Стаття 88 |
Субпідряд |
|
Стаття 89 |
Внесення змін до контракту впродовж терміну його дії |
|
Стаття 90 |
Припинення дії контрактів |
РОЗДІЛ III: ОСОБЛИВІ СИСТЕМИ (РЕЖИМИ) ЗАКУПІВЕЛЬ
ГЛАВА I
Соціальні і інші особливі послуги
|
Стаття 91 |
Укладання контрактів щодо соціальних і інших особливих послуг |
|
Стаття 92 |
Публікація повідомлень |
|
Стаття 93 |
Принципи присудження контрактів |
ДОДАТКИ
Додаток I |
Перелік видів діяльності, визначених у пункті (a) пункту 2 статті 2 |
Додаток V |
Вимоги до інструментів та пристроїв для електронного прийняття тендерних пропозицій, заявок на участь, кваліфікаційних заявок, а також планів і проектів у конкурсах |
Додаток VI |
Частина A: Інформація, яку необхідно включити до періодичного індикативного повідомлення (відповідно до Статті 67) |
Додаток VI |
Частина B: Інформація, яку слід включити до повідомлень про публікацію періодичного індикативного повідомлення на профілі покупця, що не використовується як засіб оголошення тендеру (відповідно до Статті 67(1)) |
Додаток VIII |
Визначення деяких технічних специфікацій |
Додаток IX |
Характеристики публікації |
Додаток X |
Інформація, яку необхідно включити до повідомлення про існування кваліфікаційної системи (відповідно до пункту (b) Статті 44(4) та Статті 68) |
Додаток XI |
Інформація, яку необхідно включити до повідомлення про тендер (відповідно до Статті 69) |
Додаток XII |
Інформація, яку необхідно включити до повідомлення про присудження контракту (відповідно до Статті 70) |
Додаток XIII |
Зміст запрошень до подання тендерних пропозицій, участі у діалозі, у переговорах чи запрошень про підтвердження зацікавленості, передбачений Статтею 74 |
Додаток XIV |
Перелік міжнародних соціальних та природоохоронних конвенцій відповідно до Статті 36(2) |
Додаток XVI |
Інформація, яку необхідно включити до повідомлення про зміни контракту впродовж його дії (відповідно до Статті 89(1) |
Додаток XVII |
Послуги, зазначені у Статті 91 |
Додаток XVIII |
Інформація, яку необхідно включити до повідомлень щодо контрактів для соціальних і інших особливих послуг (відповідно до Статті 92) |
ДОДАТОК XXI-E ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
БАЗОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИРЕКТИВИ № 92/13/ЄЕС
від 25 лютого 1992 координації законів, правил та адміністративних положень, які стосуються застосування правил Співтовариства щодо процедур укладення контрактів осіб, які працюють у секторі води, енергетики, транспорту та телекомунікацій (далі - Директива 92/13/ЄЕС)
ЗІ ЗМІНАМИ, ВНЕСЕНИМИ ДИРЕКТИВОЮ № 2007/66/ЄС ТА
ДИРЕКТИВОЮ 2014/23/ЄС
(ЕТАП 3)
Стаття 1 |
Сфера застосування та доступність процедур оскарження рішень |
Стаття 2 |
Вимоги до процедур оскарження |
Стаття 2a |
Мораторій |
Стаття 2b |
Звільнення від мараторію Пункт (b) першого пункту статті 2b |
Стаття 2c |
Строки для оскарження |
Стаття 2d |
Нікчемність контракту Пункт 1(b) Пункти 2 і 3 |
Стаття 2e |
Порушення положень цієї Директиви та альтернативні санкції |
Стаття 2f |
Строки |
ДОДАТОК XXI-F ДО ГЛАВИ 8 "ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ"
I. ІНШІ НЕОБОВ'ЯЗКОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИРЕКТИВИ № 2014/24/ЄС
................Перейти до повного тексту