1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


10.03.2016 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 63/5
(До Розділу IV: Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею
Глава 6. Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля)
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНЕ РІШЕННЯ КОМІСІЇ (ЄС) 2016/339
від 8 березня 2016 року про гармонізацію смуги радіочастот 2010-2025 МГц для портативних або мобільних бездротових відеоз'єднань і бездротових камер, використовуваних для підготування програм і спеціальних заходів
(оприлюднено під номером C(2016) 1197)
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Рішення Європейського Парламенту і Ради № 676/2002/ЄС від 7 березня 2002 року про регулятивні рамки для радіоспектральної політики у Європейському Співтоваристві (Рішення про радіочастотний спектр) (-1), та зокрема його статтю 4(3),
Оскільки:
(1) Координація використання смуг радіочастот 1900-1980 МГц, 2 010-2 025 МГц та 2110-2170 МГц (що разом називаються "смуга 2 ГГц") здійснювалася відповідно до Рішення Європейського Парламенту і Ради № 128/1999/ЄС (-2). Зазначене рішення втратило чинність 22 січня 2003 року, але держави-члени продовжують використовувати цей спектр гармонізованим чином.
(2) Використання парних підсмуг 1920-1980 МГц та 2110-2170 МГц ("парна наземна смуга 2 ГГц") в подальшому було гармонізовано згідно з Імплементаційним рішенням Комісії 2012/688/ЄС (-3) з урахуванням технологічного розвитку та принципів нейтральності технологій і послуг.
(3) Непарна частина наземної смуги 2 ГГц, що охоплює смуги радіочастот 1900-1920 МГц та 2010- 2025 МГц, присвоєні мобільним операторам в Союзі, не використовувалася мобільними мережами у більшості держав-членів упродовж більше 10 років; що призвело до недостатнього використання цінного спектра. Таке недостатнє використання обґрунтовує введення нових інструментів гармонізації для забезпечення дієвого та ефективного використання спектра відповідно до цілей багаторічної Програми радіоспектральної політики (RSPP) (-4). Ці інструменти, зокрема, спрямовані на вивільнення достатнього радіочастотного спектра для підтримки підготування програм і спеціальних заходів (PMSE) відповідно до цілей внутрішнього ринку та доступу до культури, а також для розвитку захисту населення та допомоги у разі стихійних лих (PPDR).
(4) У відповідь на мандат Комісії, виданий у 2011 році відповідно до статті 4(2) Рішення № 676/2002/ЄС щодо технічних умов для опцій гармонізації радіочастотного спектра для бездротових радіомікрофонів і бездротових відеокамер (-5), Європейська конференція адміністрацій пошт та телекомунікацій (СЕПТ) подала Звіт 51 (-6), у якому смуга радіочастот 2010-2025 МГц та інші смуги частот були визначені як новий можливий спектр для бездротових камер і відеоз'єднань, за умови подальшого вивчення. Отже, у жовтні 2012 року Комісія видала (-7) СЕПТ ще один мандат на вивчення гармонізованих технічних умов для смуг радіочастот 1900-1920 МГц та 2010- 2025 МГц у ЄС. В результаті, 6 березня 2015 року СЕПТ видала Звіт 52 (-8), у якому визначено альтернативні потенційні напрями використання цих непарних наземних смуг 2 ГГц з метою реалізації політик, на яких наголошено в RSPP відносно PMSE та PPDR.
(5) Як визначено у звітах СЕПТ, до категорій портативних або мобільних бездротових відеоз'єднань і бездротових камер, які можна використовувати для підготування програм і спеціальних заходів ("відеообладнання систем PMSE"), поряд з іншими, можуть належати бездротові камери, портативні або встановлені в інший спосіб, із вмонтованими або прикріплювальними передавачами, модулями живлення та антенами для передавання високоякісного відеозображення разом із звуковими сигналами на невеликі відстані у межах та поза межами прямої видимості; портативні відеоз'єднання через невеликі передавачі для розгортання на більшу відстань, зазвичай до двох кілометрів; і мобільні відеоз'єднання, таки як системи передачі відеосигналів із радіопередавачами та приймачами, встановленими в/на мотоциклах, гоночних мотоциклах, велосипедах, автомобілях, човнах, гелікоптерах, дирижаблях або інших літальних апаратах, із можливістю використання одного або обох терміналів з'єднання під час руху.
(6) Використання смуги частот 2010-2025 МГц для відеоз'єднання і бездротових камер має технічні та економічні переваги завдяки сусідній смузі частот 2025-2110 МГц, яку також використовують для таких з'єднань і бездротових камер у ряді країн-членів і зазначена в Рекомендації Європейського комітету з питань радіозв'язку (ERC) 25-10 (-9) як рекомендований діапазон настроювання. Оскільки звіт СЕПТ № 52 підтверджує, що відеообладнання систем PMSE може працювати у смузі радіочастот 2010-2025 МГц за тих самих технічних умов, що застосовні до використання для цілей PMSE у смузі 2025-2110 МГц, це розширить доступність спектра для відеоз'єднань і бездротових камер з діапазону 85 МГц до діапазону 100 МГц.
(7) Незважаючи на те, що у більшості держав-членів смуга частот 2010-2025 МГц не була присвоєна мобільним операторам або не використовувалась ними впродовж багатьох років, у деяких випадках цей спектр використовується діючими службами; у такій ситуації необхідний гнучкий підхід і місцеві механізми, які враховують такі чинники як місце використання радіочастотного спектра, а також технічні характеристики використання спектра для відеообладнання систем PMSE у смузі радіочастот 2010-2025 МГц як у відповідній державі-члені, так і у сусідніх державах-членах.
(8) До того ж, смуги радіочастот 2010-2025 МГц повинні бути доступними та використовуватися для відеообладнання систем PMSE на невиключній основі для того, щоби держави-члени могли дозволити на національному рівні використання цього спектра для напрямів застосування інших типів, а саме, для захисту населення та допомоги у разі стихійних лих, тимчасових точкових відеоз'єднань або промислових камер, за умови, що ці напрями застосування відповідають технічним параметрам, викладеним у цьому Рішенні.
(9) Гармонізовані умови в усьому Союзі допоможуть створенню дієвого єдиного ринку для таких напрямів застосування, із економією на масштабах і вигодами як для громадян Союзу, так і для промисловості, відповідно до Директиви про радіообладнання і телекомунікаційне термінальне обладнання (Директива Європейського Парламенту і Ради 1999/5/ЄС) (-10) та Директиви про радіообладнання (Директива Європейського Парламенту і Ради 2014/53/ЄС)(-11).

................
Перейти до повного тексту