1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


03.05.2021
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 151/5
(До Розділу V : Економічне та галузеве співробітництво
Глава 17 . Сільське господарство та розвиток сільських територій)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/716
від 9 лютого 2021 року про внесення змін до додатку II до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 щодо правил органічного виробництва, які стосуються пророщеного насіння та качанів цикорію, щодо кормів для окремих тварин аквакультури та щодо засобів боротьби з паразитами в аквакультурі
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 від 30 травня 2018 року про органічне виробництво й маркування органічних продуктів і скасування регламенту Ради (ЄС) № 834/2007 (- 1), зокрема, статтю 12(2)(a) та статтю 15(2)(b) і (c) зазначеного Регламенту,
Оскільки:
(1) Делегований Регламент Комісії (ЄС) 2020/427
(- 2) нещодавно вніс зміни в пункт 1.3
частини I додатка II до Регламенту (ЄС) 2018/848 щодо органічного пророщеного насіння, щоб гарантувати його виробництво з органічного насіння. Оскільки пророщене насіння включає паростки, пагони та крес-салат (- 3), які можуть проростати виключно за рахунок резервів насіння, для органічного виробництва слід використовувати тільки воду. Тому слід уточнити, що виняток щодо вимоги виробництва, пов’язаного з ґрунтом, для пророщеного насіння обмежується зволоженням насіння, і необхідно чітко зазначити, що не дозволяється використання живильного середовища, крім інертного середовища для підтримання рівня вологи насіння, якщо компоненти такого інертного середовища погоджені відповідно до статті 24
Регламенту (ЄС) 2018/848.
(2) Що стосується качанів цикорію, специфічний цикл їх виробництва може складатися з двох фаз, одна з яких проходить у ґрунті, а інша - так звана "фаза вигонки" - може проходити як у ґрунті, так і у воді чи субстраті. Тому необхідно роз’яснити, що відступ від пов’язаного з ґрунтом виробництва для качанів цикорію включає занурення в чисту воду, і що використання живильного середовища дозволене тільки за умови, що його компоненти погоджені відповідно до статті 24
Регламенту (ЄС) 2018/848.
(3) Стаття 25l(3)(b) Регламенту Комісії (ЄС) № 889/2008 (- 4) дозволяла використання органічного холестеролу для доповнення природних кормів на стадії відгодівлі та на ранніх стадіях життя креветок з родини Penaeidae і прісноводних креветок (Macrobrachium spp.). Тому в пункті 3.1.3.4
частини III додатка II до Регламенту (ЄС) 2018/848 необхідно передбачити можливість доповнення кормів для таких креветок органічним холестеролом.
(4) У 2019 році, у процесі обговорення проекту Делегованого Регламенту (ЄС) 2020/427
, деякі держави-члени надали запити на перегляд інших правил щодо органічної аквакультури. Ці запити оцінила експертна група з технічного дорадництва щодо органічного виробництва (EGTOP), створена Рішенням Комісії 2017/C 287/03 (- 5). Беручи до уваги висновки EGTOP, опубліковані (- 6)в січні 2020 року, Комісія виявила потребу в оновленні існуючих правил виробництва тварин аквакультури, зокрема щодо ветеринарного лікування.
(5) Незалежно від вимог щодо профілактики хвороб, таких як рекомендація біологічного контролю паразитів, під час якого слід надавати перевагу використанню риб-чистильників та прісної води, морської води й розчинів хлориду натрію, у випадку сильного ураження паразитами наразі дозволена обмежена кількість обробок на загальних підставах для всіх видів. На основі згаданих вище висновків EGTOP доцільно внести зміни в чинні положення щодо протипаразитарної обробки, встановлені в пункті 3.1.4.2
частини III додатка II до Регламенту (ЄС) 2018/848, запровадивши підхід, який би більше враховував специфіку конкретного виду, щоб краще забезпечувати потреби тварин аквакультури без порушення органічного характеру виробництва.
(6) Зокрема, враховуючи різну тривалість циклів виробництва різних видів, крім лосося, і потенційну появу паразитів на етапі вирощування молодняка, у поєднанні з тим, що оператори намагаються максимально відкладати всілякі курси обробки у зв’язку з обмеженням максимальної частоти таких обробок, на першому році життєвого циклу повідомляють про високий рівень смертності мальків і молодняка. Тому для інших видів, окрім лосося, доцільно узгодити частоту й максимальну кількість обробок від паразитів з максимальною частотою, встановленою для інших хімічно синтезованих алопатичних ветеринарних лікарських засобів, щоб дати можливість втручання, коли це дійсно необхідно, та щоб уникнути високої смертності на перших етапах життєвого циклу.
(7) Що стосується лосося, враховуючи тривалість виробничого циклу та потребу попередити появу морських вошей на етапі розвитку риби в прісній воді, необхідно зберегти чинну граничну частоту й максимальну кількість курсів обробки від паразитів.
(8) До того ж важливо роз’яснити чинні положення, встановивши чітке загальне обмеження максимальної можливої кількості обробок від паразитів, незалежно від видів, до яких вони застосовуються.
(9) У зв’язку з цим до додатка ІІ
до Регламенту (ЄС) № 2018/848 необхідно внести відповідні зміни.
(10) З метою забезпечення ясності та юридичної визначеності цей Регламент застосовується з дати застосування Регламенту (ЄС) 2018/848
.

................
Перейти до повного тексту