1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


18.04.2018 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 98/4
(До Розділу IV "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею" Глава 5. Митні питання та сприяння торгівлі)
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2018/582
від 12 квітня 2018 року про внесення змін до Імплементаційного регламенту (ЄС) № 1352/2013 про встановлення форм, передбачених у Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 608/2013 щодо забезпечення митними органами дотримання прав інтелектуальної власності
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 608/2013 від 12 червня 2013 року щодо забезпечення митними органами дотримання прав інтелектуальної власності та про скасування Регламенту Ради (ЄС) № 1383/2003 (-1), зокрема його статтю 6(1),
Оскільки:
(1) Імплементаційним регламентом Комісії (ЄС) № 1352/2013 (-2) встановлено форму заявки, передбаченої Регламентом (ЄС) № 608/2013, яку належить використовувати для подання запитів на вжиття митними органами дій щодо товарів, щодо яких є підозра у порушенні прав інтелектуальної власності ("форма заявки").
(2) Форма заявки потребує оновлення для врахування практичного досвіду, здобутого під час використання зазначеної форми, а також для забезпечення безпроблемного передавання та обміну інформацією з використанням центральної бази даних, зазначеної у статті 31 Регламенту (ЄС) № 608/2013.
(3) Якщо заявка подається після того, як митні органи тимчасово зупинили випуск товарів або затримали товари за власною ініціативою, заявник повинен зазначати це у формі заявки.
(4) Регламентом Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 2015/2424 (-3) термін "торговельна марка Співтовариства" було замінено у правовому порядку Союзу на термін "торговельна марка Європейського Союзу". Форму заявки необхідно оновити відповідним чином.
(5) Якщо заявник подає запит на застосування процедури для знищення товарів у невеликих відправленнях відповідно до статті 26 Регламенту (ЄС) № 608/2013, у нього має бути змога вказати, чи він бажає, щоб така процедура була застосована в усіх державах-членах, чи в одній або кількох конкретних державах-членах.
(6) Від заявника необхідно вимагати надання у формі заявки імен та адрес залучених компаній та торговців, оскільки така інформація є важливою для здійснення аналізу й оцінювання митними органами потенційного ризику порушення.
(7) Беручи до уваги те, що відповідно до статті 31 Регламенту (ЄС) № 608/2013 усі обміни даними про рішення, що стосуються заявок і затримань, між державами-членами та Комісією повинні відбуватися через центральну базу даних Комісії, та що така база даних потребує коригування у зв’язку з оновленням форми заявки, до додатків I та III до Імплементаційного регламенту (ЄС) № 1352/2013 необхідно внести зміни, які необхідно почати застосовувати з 15 травня 2018 року.
(8) Отже, необхідно внести відповідні зміни до Імплементаційного регламенту (ЄС) № 1352/2013.
(9) Заходи, передбачені в цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету з питань Митного кодексу,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1
До Імплементаційного регламенту (ЄС) № 1352/2013 внести такі зміни:

................
Перейти до повного тексту